|
|
piet de paler
|
|
|
Gio voelt zichzelf verantwoordelijk voor deze prestatie,dus ..........l.ltrek je conclusie |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja 1 jaar te lang moet ik nog meer zeggen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor de wedstrijd zei Gio.. De grootste tegenstander voor ons zijn wij zelf |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ok hier ook nog even
In Gio we trust! Op naar een top 3 positie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op naar Europees voetbal , joepie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De hele tijd wisselen tussen Boetius en Larsson.....pppfff. Kies en geef iemand 5 wedstrijden of meer vertrouwen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 - 19:01 schreef CobusIII het volgende:De hele tijd wisselen tussen Boetius en Larsson.....pppfff. Kies en geef iemand 5 wedstrijden of meer vertrouwen Je kan een dure aankoop van 5.5 miljoen natuurlijk niet op de bank zetten.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ok, maar geef hem dan vertrouwen en laat hem een tijd spelen.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is namelijk niet zo dat Boetius een verbetering is tov Larsson....Dus wisselen is lood om uit ijzer. En uiteindelijk heb ik meer vertrouwen in Larsson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is de combinatie. Boetius zal beter werken met Vente. Larsson met Persie en Jorgensen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Gio beter in de macdonalds |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles onder controle topcoach?
Kwam deze tegen, prima samenvatting van jaren Gio:
Geen positiespel, geen loopacties, geen diepte. Stilstaand voetbal, alleen maar lopen als je de bal hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo'n team vol frustraties, die mag je op je conto schrijven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft zijn team niet onder controle.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou niet één speler van de Graafschap willen ruilen en toch voetballen ze beter. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gaat de winter niet halen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor ,Boëtius leverde in zijn eerste 4 wedstrijden 4 assisten af op Jørgensen. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En nu gewoon optyfen klootzak |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio (Kuyt) bedankt voor de titel. Tis op Voordeur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En daarna nooit meer wat. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
DUO ADVOCAAT/KUIJT, ALS GIO NU NIET VERTREKT GA JE WEER MINIMAAL 7 VERLIESWEDSTRIJDEN KRIJGEN. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je leunt met je elleboog op shift |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Peter Bosz vandaag nog aanstellen! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja omdat Larsson kwam en direct een basisplaats kreeg. Nu vind ik dat verders geen probleem, maar Boëtius past beter bij Jørgensen dan Larsson of Berghuis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio nasi rames halen .........nadenken en wegwezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
6 - Feyenoord have lost each of their last six Eredivisie away games against promoted sides. Uncomfortable. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad gio exit , bosz of verbeek zie ik graag komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'De tweede helft speelden we goed'
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahshahshshshsaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaa |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is dit de slechtste seizoen start ooit? Buiten de 5 prijzen (waarvoor eeuwige dank) om heeft Gio ook een aantal negatieve records op zijn naam. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee niet de slechtste seioenstart, dat was hcs tijdperk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Er zal heeeeel snel iets moeten gebeuren |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
tjonge tjonge Gio toch wanneer zie je zelf toch eens wanneer het uitgewerkt is jij met zoveel spelers ervaring jij weet als je echt eerlijk bent dat het is uitgewerkt je had vorig jaar al moeten zeggen het is over en dan was je als held weggegaan en nu blijf je tegen beter in gewoon zitten en moet je zo dadelijk met herrie weg gestampt worden terwijl iedereen ziet en kan zien dat je het niet meer op de rit krijgt moet dit elftal eerst nog verder achterop raken dat dit seizoen weer naar de klote is ,ben nou toch wijzer en hou de eer aan je zelf want je krijgt het niet meer aan de praat dus STOP aub nu nog . |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Het zal een moeilijk verhaal worden. Gio is natuurlijk een clubmens. Iedere andere trainer had er vorig jaar waarschijnlijk al uitgevlogen. maar Gio ontslaan doe je natuurlijk niet zomaar... Wie gaat zich daar aan wagen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 20:11 schreef Eelco het volgende:Het zal een moeilijk verhaal worden. Gio is natuurlijk een clubmens. Iedere andere trainer had er vorig jaar waarschijnlijk al uitgevlogen. maar Gio ontslaan doe je natuurlijk niet zomaar... Wie gaat zich daar aan wagen. goede post |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
MvG gaat het iig niet doen dus van hogerhand zal bepaald moeten worden dat zowel MvG als Giopeloos nu toch echt weg moeten. Zie ik niet gebeuren ... |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 20:51 schreef JanM het volgende:MvG gaat het iig niet doen dus van hogerhand zal bepaald moeten worden dat zowel MvG als Giopeloos nu toch echt weg moeten. Zie ik niet gebeuren ... Precies, Ik zie het ook niet gebeuren... En ik wil niet iemand zijn die overal tegenaan schopt, maar ik moet zeggen dat de nieuwe directeur op mij ook nog niet echt overkomt als iemand waar we schokkende progressie van moeten verwachten.... Maar als dit te lang gaat lopen, kan het wel eens problematisch worden. Dat is toch altijd een risico bij het aanstellen van een club icoon. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vrees dat je hiermee gelijk hebt. Misschien moeten we Ron Vlaar terughalen. Kan ie het aanblijven van de trainer in stemming brengen ;) |
|
|
|