|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 21:36 schreef Alexmem het volgende:Ik vrees dat je hiermee gelijk hebt. Misschien moeten we Ron Vlaar terughalen. Kan ie het aanblijven van de trainer in stemming brengen ;) Hahaha.... we kunnen het vragen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem vraagt zich ook al af wat je door de week met ze doet trainert. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dat is precies het probleem. Niemand is groot en dapper genoeg om kind van de club, met 5 prijzen op zijn naam, te ontslaan. Was 3 jaar geleden, na de 7 nederlagen, al het geval. Nu helemaal.
Dus moeten we wachten tot Gio zelf opstapt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De hele week besloten trainen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag een rustdag trouwens, top |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lekker hoor. Even bijkomen na al dat knallen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, tenslotte heeft Van Geel ten overstaan van duizenden getuigen beloofd dat de deur altijd open zal staan voor hem.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghehe, te gek voor woorden ja. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Soms is het nodig om even de boel te doorbreken en 24 uur na te laten denken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou ze de hele week vrij geven , of ze nou wel of niet trainen het spel ziet er toch niet uit |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Als je het zo bekijkt is dat misschien wel de beste optie. kunnen ze ook niet het gras slopen of de kleedkamer vies maken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Misschien komt Giopeloos vandaag wel zelf tot de conclusie dat hij Feyenoord meer kwaad doet dan goed?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door JanM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook al zou Gio er geen pepernoot van kunnen , dan nog zouden deze spelers elkaar moeiteloos moeten kunnen vinden als de kwaliteit daar is, ze spelen al tijdenlang met elkaar. Conclusie , er is niet voldoende kwaliteit. Alles moet op een stapje extra en collectief, meestal lukt dat nog wel in de Kuip. Alles daarbuiten is al een brug te ver. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2018 - 11:34 schreef JanM het volgende:Misschien komt Giopeloos vandaag wel zelf tot de conclusie dat hij Feyenoord meer kwaad doet dan goed? Dat hij van Geel maar mag overtuigen zijn voorbeeld te volgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
wat na donderdag de uitschakeling hoop dat de aanhang rustig blijft maar vrees van niet, dan zo na weer eventueel puntverlies? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt minimaal 6-0 op inzet en kracht , let maar op. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hoop dat je gelijk hebt ,maar ik denk het niet word uitschakeling en dat gaat knaken kosten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De hele week weer besloten training , waar is mijn club gebleven. Openheid en strijd en herkenbaar Gio waar is het gebleven |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als ze Gio even door laten gaan is er geen club meer. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als ze Gio even door laten gaan is er geen club meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs de wereld vergaat door GIO! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Volgens het AD is het totale chaos bij Feyenoord!? Waarom wordt dat zo breed uitgemeten? Waarom zoeken ze bij Feyenoord altijd, waar rook is, is vuur? Waar lullen ze nou over? Waarom willen ze Feyenoord altijd in de verdomhoek schrijven, en nee dat is geen Calimero, lul verhaal. Van NOS t/m AD, ik veeg er tegenwoordig mijn reed mee af! Laten we,zoals altijd achter onze club blijven staan! Het komt goed, dat weet ik zeker. Zelfs zeker al na 2(!?) wedstrijden! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk ik zite er een donderdag weer,Maar het is roch een chaos waar we op deze manier niet meer uitkomen Het kan alleen door een ander soort trainer. Een iets hardere , die iedereen goed neerzet en begint met de lijnen uit te zetten. En iedereen op zijn goede positie zet. Dat moet je nu doen anders wordt het pappen en nat houden. Zachte heelmesters maken smerige wonden. Heb veel respect voor Gio en zeler mijn club Maar het is nu geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die mensen zijn niet gek, maar kijken naar de feiten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kranten willen verkopen, daarom overdrijven ze. Bij de TV willen ze hoge kijkcijfers, daarom overdrijven ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2018 - 20:03 schreef Gerard_FR het volgende:Kranten willen verkopen, daarom overdrijven ze. Bij de TV willen ze hoge kijkcijfers, daarom overdrijven ze. De Bild heeft elke dag een lekker wijf in de krant, dat verkoopt ook goed. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tv en kranten verkopen echt geen onzin , misschien wordt het wat smeugig geschreven maar zij constateren wat wij zien tijdens de wedstrijden , en dat is dat het een zooitje is idee loos en het is uitgewekt met spelers en trainer en zo ook de tekort komingen van de aankopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nee nog niet maar na zondag als er dan weer puntverlies is dan toch zeker wel dikgedrukte letters GIO OUT. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als je de kranten en TV gaat geloven dan bungel je zo aan een boom. Veel plezier ermee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2018 - 20:29 schreef Dirk1 het volgende:nee nog niet maar na zondag als er dan weer puntverlies is dan toch zeker wel dikgedrukte letters GIO OUT. Net zo makkelijk als poepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR