BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 13 augustus 2018 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 20:45 schreef van geil het volgende:
Polla gorda dos cervezas
Mijn eerste woordjes buitenlands.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 20:48 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Mijn eerste woordjes buitenlands.
Belangrijke Gerard ;)
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 13 augustus 2018 - 20:50   quote  deeplink  
Und bumsen tussen de rails.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 20:51   quote  deeplink  
Lekker soupen en op de prume kroupen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 augustus 2018 - 20:59   quote  deeplink  
DkgGE3EW4AACgRr.jpg
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Racist is het
Alexi
 Alexi - maandag 13 augustus 2018 - 21:29   quote  deeplink  
Ja dat is ook zo, weg roze bril...., feiten liegen niet.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:33   quote  deeplink  
Ja, die eerste had echt een 3 in de voorbereiding tegen amateurs, bizar dat die geen kans krijgt bij het echte werk, racisme lijkt me de conclusie.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:33 schreef van geil het volgende:
Ja, die eerste had echt een 3 in de voorbereiding tegen amateurs, bizar dat die geen kans krijgt bij het echte werk, racisme lijkt me de conclusie.
Wouter Burger.
Ik denk dat onze allergrootste groeibriljant is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 augustus 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Ik ben ff de naam van de koffiejuf kwijt
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Ik denk dat Gio daarnaast vegetarisch is :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben ff de naam van de koffiejuf kwijt
Die had Gudde ontslagen toen hij werd aangesteld .
Die is er al een jaar of 10 niet meer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 augustus 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Het voetbalseizoen 2018/2019 lijkt net iets te lang te duren voor Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst constateert dat daags na het pijnlijke verlies tegen De Graafschap. “De pijp is leeg”, berust de oefenmeester in zijn lot.

Van Bronckhorst: “Soms moet je gewoon realistisch zijn en onderkennen dat de tank een keer leeg raakt. We hebben een loodzware voorbereiding gehad en moesten ook nog doordeweeks Europees spelen. Dat breekt je vroeg of laat gewoon op.”

De Feyenoord-trainer wil nog niet zeggen of hij de komende tijd spelers gaat sparen: “We moeten helaas nog 33 wedstrijdjes. Ik weet al wel dat ik de jongens daarna een welverdiend extra weekje vakantie geef.”
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:50   quote  deeplink  
:0
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 augustus 2018 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:49 schreef Stylzz het volgende:
Het voetbalseizoen 2018/2019 lijkt net iets te lang te duren voor Feyenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst constateert dat daags na het pijnlijke verlies tegen De Graafschap. “De pijp is leeg”, berust de oefenmeester in zijn lot.

Van Bronckhorst: “Soms moet je gewoon realistisch zijn en onderkennen dat de tank een keer leeg raakt. We hebben een loodzware voorbereiding gehad en moesten ook nog doordeweeks Europees spelen. Dat breekt je vroeg of laat gewoon op.”

De Feyenoord-trainer wil nog niet zeggen of hij de komende tijd spelers gaat sparen: “We moeten helaas nog 33 wedstrijdjes. Ik weet al wel dat ik de jongens daarna een welverdiend extra weekje vakantie geef.”
Zo hartverscheurend want ook de trainer verdient een lange vakantie.
Helaas, iedereen werkt door, tot minstens januari.
Het dekt elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Feyenoord
13 aug, 2018 in Eredivisie door ermaggezongenworden
We zagen het vorige week op de A58 en zondagmiddag gebeurde het weer: mensen die met hun smartphone het leed van anderen filmen. Gelukkig is er gerechtigheid. Twaalf ramptoeristen die zondagmiddag vanuit een rijdende auto de spelersbus van Feyenoord filmden kunnen een flinke boete verwachten.

Ongeval in Doetinchem
De mensen in die bus, vooral twintigers, waren eerder op de middag betrokken bij een ongeval in Doetinchem. Daarbij raakte gelukkig niemand gewond, maar de schade aan het imago en zelfvertrouwen van Feyenoord was nauwelijks te overzien. Blijkbaar wilden veel mensen dat leed delen met hun Facebookvrienden. Toen ze de spelersbus van Feyenoord richting Rotterdam zagen rijden, gristen veel automobilisten hun telefoon uit hun broekzak en maakten ze foto’s en video’s.

Dit beeld van de rijdende bus ging de wereld over. Beeld: YouTube/AD

Kick
Ook de gewaardeerde ramptoeriste Jeanelyn (52) uit Gouda filmde de rampbus. ,,Toen ik hoorde dat Feyenoord had verloren van De Graafschap, ben ik meteen op de vluchtstrook van de A12 gaan staan. Met mijn telefoon in de aanslag heb ik de bus opgewacht. Waarom ik het doe? Ik krijg er een kick van als belangrijke kanalen mijn berichten retweeten. Dat helpt me de diepe leegte in mijn bestaan te vullen. Maar ik doe het wel op een respectvolle manier, hoor. Toen ik zag dat Jean-Paul Boëtius op een foto van me te zien was, heb ik die foto gewist. Ik wil geen slachtoffers in beeld.”

Bekeuring
Helaas voor Jeanelyn kan zij een dikke bekeuring verwachten. Dat geldt ook voor elf andere filmers van de bus, want de politie noteerde hun kentekens. ,,We zijn helemaal klaar met mensen die beter willen worden van het leed van anderen”, zegt een politiewoordvoerder. ,,We waarschuwen ramptoeristen die donderdag van plan zijn om Feyenoord – AS Trencin te bezoeken en beelden van de spelers te schieten dan ook om dat niet te doen. Het is zo al triest genoeg voor alle betrokkenen.”
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Zoals van Geil thuis likt , likt hij nergens.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 augustus 2018 - 08:03   quote  deeplink  
De kenners, een samenvatting:
De selectie is niet goed.
De trainer is niet goed.
De tactiek is niet goed.
De spelers doen maar wat.
De directie is niet goed.
Het stadion is top.
Er moet een nieuw stadion komen.

Sterkte!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:32   quote  deeplink  
De leek met een samenvatting:
De selectie is 3e plaats waardig.
De trainer is niet goed genoeg.
De tactiek is onjuist.
De spelers weten het ook niet meer.
De directie is aan vernieuwing toe.
Het stadion is top maar beperkt.
Er moet een nieuw stadion komen.
MMM
 MMM - dinsdag 14 augustus 2018 - 10:54   quote  deeplink  
Een nieuw stadion voor wat?
van geil
 van geil - dinsdag 14 augustus 2018 - 17:55   quote  deeplink  
Alsof je vreemd vermogen krijgt zonder uitzicht op CL
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 augustus 2018 - 18:52   quote  deeplink  
Investeren in een grotere reikwijdte en betere resultaten. De voorwaarden, daar gaat het om.
van geil
 van geil - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:01   quote  deeplink  
Goedemiddag ING Nederland.
Hallo, met Jan de Jong , directeur van Feyenoord.
Wat kunnen we voor u betekenen ,
Wil graag n hypotheek voor een nieuw stadion.
Wat zijn de kosten ?
Pak m beet 450 miljoen
Wat zijn de huidige netto inkomsten , en de verwachte prognoses .
Nou , eh we hebben wel eens 6 miljoen winst gehad, en hopen dit te continueren middels een nieuw stadion.
Maar , meneer de Jong , dat heeft uw vereniging na honderd jaar 0 afgelost , alleen rente betaald.
Ja , weten we , maar we zijn nu voor 17 miljoen met geleend geld aan het onderzoeken of dat beter kan.
Tuut tuut tuut tuut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2018 door van geil --
JanM
 JanM - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:13   quote  deeplink  
De ING Belde nog wel even terug met een tip:

Meneer De Jong, misschien is het goed om eens te beginnen met een trainerT die die overbetaalde voetballers die te beroerd (b)lijken om voor hem te voetballen op hun flikker geeft en wèl goed neerzet, traint op automatismen en spelhervattingen en met fatsoenlijk wisselen een wedstrijd kan doen kantelen? Goedemiddag!
van geil
 van geil - dinsdag 14 augustus 2018 - 19:18   quote  deeplink  
Weten we , wordt aan gewerkt , we zijn geld aan het lenen om de TD uit te kunnen kopen.
Maar bedankt dat u even terug belde.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 augustus 2018 - 08:33   quote  deeplink  
Kwestie van tijd
van geil
 van geil - woensdag 15 augustus 2018 - 08:34   quote  deeplink  
Gio,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=403665&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
van geil
 van geil - woensdag 15 augustus 2018 - 08:46   quote  deeplink  
Goed voorbeeld doet volgen
MMM
 MMM - woensdag 15 augustus 2018 - 08:57   quote  deeplink  
Welke spelers zouden nou een grote muil hebben? Die zou ik ook meteen weg doen.

Zo'n Amrabat zie ik er wel voor aan. Een domme nietszeggende voetballer die speeltijd eist
MMM
 MMM - woensdag 15 augustus 2018 - 08:58   quote  deeplink  
Als Gio gaat MOET van Geel mee. Anders word het ongeloofwaardig.
VVout
 VVout - woensdag 15 augustus 2018 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 08:58 schreef MMM het volgende:
Nog eerder andersom met dat leeghoofd van de voormalig NOS.
MMM
 MMM - woensdag 15 augustus 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Eens. Alle 3 weg.
VVout
 VVout - woensdag 15 augustus 2018 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
De vraagstelling op het eind zou de directie moeten betreffen.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 15 augustus 2018 - 09:15   quote  deeplink  
Gio schijnt zijn positie ter discussie te hebben gesteld in de kleedkamer naar afloop van de Graafschap uit.

Niet heel dapper, want er is natuurlijk geen speler die daar op dat moment eerlijk antwoord op durft te geven.

Hij zou dat in de directiekamer nog een keer moeten doen om te zien of er vanuit de leiding nog vertrouwen is.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 augustus 2018 - 09:21   quote  deeplink  
Stupide bericht. Sterft van aannames.
van geil
 van geil - woensdag 15 augustus 2018 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 09:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Nog eerder andersom met dat leeghoofd van de voormalig NOS.
Eens, Gio martelaar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 augustus 2018 - 09:56   quote  deeplink  
Ik geloof werkelijk dat met een ander voor de groep hier meer uit te halen is.
Of t optimaal is, misschien niet, maar ze laten t nu wel keihard zitten. En daarmee de trainer.
Plus, t verleden heeft uitgewezen dat bij Feyenoord de maximale tijd om hoofdtrainer te zijn een 3 jaar is. Zie Ernst Happel, Willem v Hanegem en Bert v Marwijk, allemaal gesneuveld na of in seizoen 4.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2018 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 15 augustus 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:
Ik geloof werkelijk dat met een ander voor de groep hier meer uit te halen is.
Of t optimaal is, misschien niet, maar ze laten t nu wel keihard zitten. En daarmee de trainer.
Plus, t verleden heeft uitgewezen dat bij Feyenoord de maximale tijd om hoofdtrainer te zijn een 3 jaar is. Zie Ernst Happel, Willem v Hanegem en Bert v Marwijk, allemaal gesneuveld na of in seizoen 4.
eens
van geil
 van geil - woensdag 15 augustus 2018 - 10:40   quote  deeplink  
Dat Gio ververst moet worden zijn we eens, dat zei ik vorig seizoen ook.Op tijd verversen is altijd goed, dat geldt ook voor het basis team, veel te veel spelers die er te lang zijn.
Echter gaat het mij om de redenen .
Gio heeft het in mijn ogen fantastisch gedaan , en moet onder die omstandigheden de Kuip als trainer verlaten.
Met een groots en waardig afscheid!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 augustus 2018 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 10:40 schreef van geil het volgende:
Dat Gio ververst moet worden zijn we eens, dat zei ik vorig seizoen ook.Op tijd verversen is altijd goed, dat geldt ook voor het basis team, veel te veel spelers die er te lang zijn.
Gio heeft het in mijn ogen fantastisch gedaan , en moet onder die omstandigheden de Kuip als trainer verlaten.
Gio kan met een prima CV vertrekken. Over een waardig afscheid kan geen discussie zijn. Ik hoop dat hij zelf de regie neemt aangaande verrek.
Van Geel idem. Ook hij is verantwoordelijk voor die prijzen.
kenny
 kenny - woensdag 15 augustus 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 19:13 schreef JanM het volgende:
De ING Belde nog wel even terug met een tip:

Meneer De Jong, misschien is het goed om eens te beginnen met een trainerT die die overbetaalde voetballers die te beroerd (b)lijken om voor hem te voetballen op hun flikker geeft en wèl goed neerzet, traint op automatismen en spelhervattingen en met fatsoenlijk wisselen een wedstrijd kan doen kantelen? Goedemiddag!
mee eens
kenny
 kenny - woensdag 15 augustus 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 08:58 schreef MMM het volgende:
inderdaad , v geel heeft het ook totaal verkeerd gedaan , 26,5milj uitgeven aan spelers die het niet redden is normaal gesproken ontslag
kenny
 kenny - woensdag 15 augustus 2018 - 10:55   quote  deeplink  
waarom shuif je gio niet door als TD en ontsla je v geel , ja heeft geen ervaring als TD , dat klopt maar zoveel ervaring heb je niet nodig wel een netwerk daarbij of gio nou komt binnenlopen of die melkmuil
kenny
 kenny - woensdag 15 augustus 2018 - 11:00   quote  deeplink  
en wie zou gio dan moeten opvolgen ?? , ik zou voor bosz of verbeek gaan
MMM
 MMM - woensdag 15 augustus 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Daarom was afgelopen zomer de perfecte timing voor Gio. Had van Geel ook kunnen gaan.
kenny
 kenny - woensdag 15 augustus 2018 - 11:31   quote  deeplink  
denkt dat gio misschien wel zelf opstapt , v geel heeft zijn contract zichzelf gegeven met hoge afkoopsom , zo slim is ie wel die rat
igor korneev
 igor korneev - woensdag 15 augustus 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Dat een frisse wind heel goed kan helpen, zal ik niet ontkennen.
maar hoe lang waait zo'n wind, soms nog minder dan een half jaar.
Eigenlijk, (nu lul ik misschien stom) zou je meerdere hoofd coaches standby moeten hebben, die elkaar afwisselen als de chemie bij een coach is uitgewerkt, daarna kun je met coach B verder en daarna coach C om vervolgens weer terug te vallen op coach A.
Als Gio in de toekomst vertrekt bij Feyenoord, zou ik voor hem de deur openhouden als hij een paar jaar later weer terug komt. Ook hij zal dan kunnen profiteren van het frisse wind effect.
Sws heb ik nog even geduld wbt. het weg willen hebben van Gio en van Geel.
Van dat el ahmadi verhaal geloof ik helemaal niets.
Karim gaf vorig jaar al aan nog even in het buitenland te willen cashen.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 15 augustus 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Hopelijk hebben we komende periode zo'n goed Feyenoord dat we moeten zoeken naar minpunten (die worden hier vast wel gevonden :) en kan de zaak weer rusten.
Want mijn onderbuik zegt toch, dat het door de huidige bestuur is dat er over een langere termijn rust is bij de club. Belangrijk, want het herstelwerk is nog erg broos.
Een munsterman en een geluk zoekende, te ambitieuze trainer kan Feyenoord in 2 seizoenen weer aan de grond helpen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 augustus 2018 - 17:35   quote  deeplink  
GvB over de transferperikelen bij Feyenoord: 'We zullen de komende dagen zien wat het gaat worden, hoe blessures zich ontwikkelen. We hebben nog twee weken om te kunnen schakelen. Of de mogelijkheden daarvoor zijn, moet je bij Martin van Geel zijn.'

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0886719