|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft niet aan de selectie gevraagd of ze nog vertrouwen in hem hebben. "Ik heb het praatje algemeen gehouden en heb kritisch in de spiegel gekeken. De context is anders", laat hij weten op de persconferentie in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen AS Trencin.
"Zondag was het moeilijk", gaat Van Bronckhorst verder. "Na de nederlaag in Doetinchem was het een moeilijke dag. Dat is normaal als je verliest, dat moet ook zo zijn. Vanaf zondagavond/maandagochtend ging het weer beter, omdat de volgende wedstrijd alweer voor de deur staat."
Donderdag moet Feyenoord in de Kuip een 4-0 achterstand tegen Trencin wegpoetsen, iets wat volgens Van Bronckhorst zeker mogelijk moet zijn. "Ik geloof in een topresultaat. Het geloof, de wil en de werkdiscipline is er. Dat is de insteek van mij en de groep. We zullen vanaf minuut 1 moeten zorgen dat we snel scoren. Ik denk dat het morgen belangrijk is dat je fel van start gaat en het stadion snel achter je krijgt." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 17:35 schreef Stylzz het volgende:GvB over de transferperikelen bij Feyenoord: 'We zullen de komende dagen zien wat het gaat worden, hoe blessures zich ontwikkelen. We hebben nog twee weken om te kunnen schakelen. Of de mogelijkheden daarvoor zijn, moet je bij Martin van Geel zijn.' . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik praat niets goed van Boëtius maar was Gio ook maar eens zo hard bij anderen die hem voetballend in de steek hebben gelaten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan wordt de spoeling dun :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetbal International pakte uit met het bericht dat Giovanni van Bronckhorst aan zijn eigen spelers zou hebben gevraagd of zij nog wel vertrouwen in de coach hebben. Maar dat is volgens de Feyenoord-trainer veel te simpel gezegd.
"Ik heb dat niet gedaan. Ik heb het praatje algemeen gehouden en heb kritisch in de spiegel gekeken. De context is anders. Dat gevoel heb ik wel", aldus Gio, die zijn eigen positie dus níét ter discussie heeft gesteld, op de persconferentie vandaag.
Dat de inhoud van persoonlijke gesprekken in de media terecht komt, vindt hij wel erg kwalijk. "Ik vind de gesprekken die ik met mijn spelers heb, strikt persoonlijk zijn. Ik laat mijn gevoel spreken, loop nergens voor weg. Ik vind het wel kwalijk dat dit naar buiten komt. Ik hoop dat degene, die dit naar buiten brengt, er óók voor gaat en in de spiegel kijkt", aldus een gefrustreerde Van Bronckhorst tot slot. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vinden jullie mij nog lief..".........brrrr slecht leiderschap, zo lopen ze over je heen Gio. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nelom, Bilal. Doel ik dan vooral op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio heeft gisteren een straftraining ingelast. Ten gevolgd hiervan mochten de spelers een kwartier lang niet op het Headliners lekkere wijven topic kijken, op de club. De trainer overweegt een volgende keer de afwas niet zelf te gaan doen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De kans dat Feyenoord vanavond alsnog dichter bij de hoofdfase van de Europa League komt, is er niet groter op geworden. Trainer Giovanni van Bronckhorst zette gisteravond namelijk zijn hele selectie uit de selectie en beschikt dus niet over spelers om AS Trencín te bestrijden.
De coach maakte eerder op de dag al bekend dat er in zijn selectie geen plaats meer was voor Jean-Paul Boëtius. Die kreeg afgelopen weekend een tweede gele kaart nadat hij arbiter Pol van Boekel op een spottend applausje trakteerde.
Cynische ovatie van hele selectie Kennelijk zagen zijn jaloerse teamgenoten een verwijdering uit de selectie ook wel zitten. Toen Van Bronckhorst woensdagmiddag tijdens een partijvorm op de training floot voor een overtreding, kreeg hij een cynische ovatie van zijn gehele selectie.
Afgesproken werk Na een overleg met zijn staf besloot Van Bronckhorst om zijn hele spelersgroep uit de selectie te zetten en een geldboete op te leggen. ,,Het is ongetwijfeld afgesproken werk. Blijkbaar betalen ze liever een flinke boete dan dat ze vanavond in actie komen tegen AS Trencín. Raar overigens; dat zijn toch de wedstrijden waar je het als voetballer voor doet”, aldus de teleurgestelde coach over zijn muitende spelers.
Nu Feyenoord vanavond niet kan spelen, verliest het reglementair met 0-3. Van Bronckhorst: ,,Ik wil het graag positief benaderen: dat is een lichte verbetering na de 4-0 van vorige week. Dat we betere resultaten boeken door níét te voetballen dan door wél te voetballen, zegt eigenlijk al genoeg over de kwaliteit van mijn spelers.”
Fans verbaasd Fans van Feyenoord reageren verbaasd op het trainingsincident. ,,Lang geleden dat er in Rotterdam geapplaudisseerd is”, schrijft iemand op de Facebookpagina van Feyenoord. Ook een andere supporter staat versteld: ,,Ik wist eigenlijk niet eens dat Feyenoord ook wel eens trainde”. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet verloren, progressie |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Ja 1-1 thuis tegen Trencin... wat een progressie. We zijn steeds sneller tevreden... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft niet aan de selectie gevraagd of ze nog vertrouwen in hem hebben. "Ik heb het praatje algemeen gehouden en heb kritisch in de spiegel gekeken. De context is anders", laat hij weten op de persconferentie in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen AS Trencin. "Zondag was het moeilijk", gaat Van Bronckhorst verder. "Na de nederlaag in Doetinchem was het een moeilijke dag. Dat is normaal als je verliest, dat moet ook zo zijn. Vanaf zondagavond/maandagochtend ging het weer beter, omdat de volgende wedstrijd alweer voor de deur staat." Donderdag moet Feyenoord in de Kuip een 4-0 achterstand tegen Trencin wegpoetsen, iets wat volgens Van Bronckhorst zeker mogelijk moet zijn. "Ik geloof in een topresultaat. Het geloof, de wil en de werkdiscipline is er. Dat is de insteek van mij en de groep. We zullen vanaf minuut 1 moeten zorgen dat we snel scoren. Ik denk dat het morgen belangrijk is dat je fel van start gaat en het stadion snel achter je krijgt." Het heeft er precies 50 seconden op geleken. Daar krijg je toch spontaan jeuk van! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t geen gebrek aan kwaliteit |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopelijk zondag dezelfde mentaliteit/vechtlust: 7-0! Hup Gio! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat het zo zijn. En zo niet....Dooremmeren. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou een zondag nog weer puntverlies en dan dikgedrukte letters GIO OUT. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-5 verliezen en de trainer en bestuur zijn tevreden. Héél snel wegwezen allemaal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het dekt elkaar af. Het is stil daarbinnen. Een stoute speler lijkt afleidingsmanoeuvre. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908!
Onze TD zou onze trainerT af moeten rekenen op het niet halen van de groepsfase (en nog een heleboel andere dingen) en vervolgens zou het bestuur moeten concluderen dat onze TD ook gefaald heeft, maar beiden gaan dus niet gebeuren … Triest! |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: +3
Dit moet je ook niet willen als je pretendeert een topclub te willen zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tja, maar de inzet was goed gisteren. De topsport mentaliteit is helemaal terug! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat maakt het nog triester, die mag helemaal niet weg op dat niveau. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Koeman en v Geel waren een eenheid. Ik heb het idee dat v Geel geen eenheid wil/kan zijn met Gio. Ook krijg ik steeds meer het gevoel dat Kuyt te vroeg is gestopt. En dat hij van onschatbare waarden is geweest. Kuyt heeft goed gezien dat Gio te soft was. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Trencin gaat stunten in Europa :P Volgend jaar 30 x grotere begroting |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kuyt zijn akku was altijd vol, had niet voor niets zijn bijnaam mister duracel bij fener. Ik denk dat zijn tijd nog komt en nog niet van het toneel verdwenen is, hadden hem nu alleen wel kunnen gebruiken denk ik ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:53 schreef Milo het volgende:Koeman en v Geel waren een eenheid. Ik heb het idee dat v Geel geen eenheid wil/kan zijn met Gio. Ook krijg ik steeds meer het gevoel dat Kuyt te vroeg is gestopt. En dat hij van onschatbare waarden is geweest. Kuyt heeft goed gezien dat Gio te soft was. Eens. Dat haal je ook uit het boek van Dirk. Niet letterlijk, maar zo wordt het wel omschreven. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
1-1 spelen tegen een `eerstedivisieclub` die weet dat je er dan nog 5 in moet schieten. Logisch dat die jou dan het spel laten maken en dat het er dan veelbelovend uit ziet. Feit blijft, dat als het je dan de hele wedstrijd niet lukt om er ook nog maar eentje extra bij in te schieten, je dan alsnog gigantisch voor paal staat. En dat die `eerstedivisieclub` jou dus blijkbaar precies heeft waar ze jou wil hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
schei toch uit met die kuyt en die verheerlijkingen , met kuyt behaalden we ook het record 10 wedstrijden op rij niet winnen en belabberd voetballen |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Seizoen 1 is Gio uit de stront getrokken door Advocaat Seizoen 2 is Gio kampioen geworden dankzij Kuijt Seizoen 3 moest hij het zelf doen en werd hij 4e Seizoen 4 Tot nu toe een groot drama, snel vervangen door duo Advocaat/Kuijt.
Ben ik nu de enigste die dit zo ziet? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:59 schreef VVout het volgende:Kuyt zijn akku was altijd vol, had niet voor niets zijn bijnaam mister duracel bij fener. Ik denk dat zijn tijd nog komt en nog niet van het toneel verdwenen is, hadden hem nu alleen wel kunnen gebruiken denk ik ook. Ja, maar ik waande mij in het kampioensjaar hier nog de enige Kuit fan. Het hele web stond hier vol dat hij moest kappen, die oude opa.
Wel had ik graag uit Kuit zijn mond gehoord, dat hij wel bank kon zitten als het moest. Al met al snap ik zijn keuze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05 schreef De Pater het volgende:Seizoen 1 is Gio uit de stront getrokken door Advocaat Seizoen 2 is Gio kampioen geworden dankzij Kuijt Seizoen 3 moest hij het zelf doen en werd hij 4e Seizoen 4 Tot nu toe een groot drama, snel vervangen door duo Advocaat/Kuijt. Ben ik nu de enigste die dit zo ziet? Misschien de enige. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05 schreef De Pater het volgende:Seizoen 1 is Gio uit de stront getrokken door Advocaat Seizoen 2 is Gio kampioen geworden dankzij Kuijt Seizoen 3 moest hij het zelf doen en werd hij 4e Seizoen 4 Tot nu toe een groot drama, snel vervangen door duo Advocaat/Kuijt. Ben ik nu de enigste die dit zo ziet? jajaja pffff. seizoen 2 , kreeg Kuit de volle laag, van media en eigen achterban, waarop Gio dan maar reageerde. Gelukkig dat Gio er alsnog tegen in ging en hem de laatste wedstrijd toch opstelde.
Als we de sentimenten op dit forum zouden volgen, werden we structureel 10e en liep iedereen weg wegens de walgelijke club cultuur |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05 schreef De Pater het volgende:Seizoen 1 is Gio uit de stront getrokken door Advocaat Seizoen 2 is Gio kampioen geworden dankzij Kuijt Seizoen 3 moest hij het zelf doen en werd hij 4e Seizoen 4 Tot nu toe een groot drama, snel vervangen door duo Advocaat/Kuijt. Ben ik nu de enigste die dit zo ziet? Nope! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05 schreef De Pater het volgende:Seizoen 1 is Gio uit de stront getrokken door Advocaat Seizoen 2 is Gio kampioen geworden dankzij Kuijt Seizoen 3 moest hij het zelf doen en werd hij 4e Seizoen 4 Tot nu toe een groot drama, snel vervangen door duo Advocaat/Kuijt. Ben ik nu de enigste die dit zo ziet? Doe dan Fräzer met Kuijt, Advocaat is meestal gelijk weer een vakuum in je begroting. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Advocaat was niets meer dan een talisman voor de spelers. Hij hoefde geen eens geld en dat zegt al genoeg bij advocaat. Heeft waarschijnlijk bijna niets uitgevoerd alleen zijn gezicht laten zien een paar keer. ter signaal naar de spelers. Ok het werkte wel, maar dankzij gaat erg ver. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:08 schreef igor korneev het volgende:[..] jajaja pffff. seizoen 2 , kreeg Kuit de volle laag, van media en eigen achterban, waarop Gio dan maar reageerde. Gelukkig dat Gio er alsnog tegen in ging en hem de laatste wedstrijd toch opstelde. Als we de sentimenten op dit forum zouden volgen, werden we structureel 10e en liep iedereen weg wegens de walgelijke club cultuur Kan jij niet beter op dat j*den-forum gaan zitten gek, Kuijt hoort thuis in het rijtje Moulijn, v. Hanegem, daar ga jij geen verandering in brengen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05 schreef De Pater het volgende:Seizoen 1 is Gio uit de stront getrokken door Advocaat Seizoen 2 is Gio kampioen geworden dankzij Kuijt Seizoen 3 moest hij het zelf doen en werd hij 4e Seizoen 4 Tot nu toe een groot drama, snel vervangen door duo Advocaat/Kuijt. Ben ik nu de enigste die dit zo ziet? Jij bent zeker niet de enige! Sterker nog, er zijn er maar heel weinig die het niet (willen) zien! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:14 schreef De Pater het volgende:[..] Kan jij niet beter op dat j*den-forum gaan zitten gek, Kuijt hoort thuis in het rijtje Moulijn, v. Hanegem, daar ga jij geen verandering in brengen haha, ik steunde Kuit als een van de weinige hier, kijk in de spiegel dan zie je alleen maar neus. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gio hoort ook in dat rijtje |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De voetballer en mens Gio absoluut. Helaas niet de trainer Gio ... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kuyt heeft echt wel zijn waarde gehad en die laatste kampioens wedstrijd was hij geweldig , maar laten we het nou niet gaan overdrijven , hij heeft dat jaar bijna alleen maar op de bank gezeten en terecht hij kon het niveau niet meer brengen , daarbij was de staf en spelersgroep wel goed klaar met die dorpspreken van hem |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:18 schreef igor korneev het volgende:[..] haha, ik steunde Kuit als een van de weinige hier, kijk in de spiegel dan zie je alleen maar neus. Wie heeft het hier over "walgelijke clubcultuur" en zonder Kuijt waren ze nooit kampioen geworden, haha.. ga je mond spoelen man |
|
|
|