|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 10:37 schreef piet de paler het volgende:Als je alle wedstrijden verliest van PSV of 020, en de rest wint kom je heeeeeeeeeeeeeeeel ver Dat kan al niet meer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 09:59 schreef ar het volgende:Wat moet ie dan zeggen? "ajaks en PSV hebben betere selecties, dus het wordt heel erg moeilijk" Accepteer je toch ook niet. Zou wel de waarheid Zijn. De toptwee heeft zich versterkt, wij niet. Dan ben je geen concurrentie meer. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
wij hebben nog nasleep van bijna faillissement, hadden ook in de jupiler kunnen spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met dit materiaal moet je beter kunnen voetballen, maar dan wel met een trainer die meerdere systemen kan voetballen en automatismes er in sleutelt..........................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schei nou uit man. Lul niet steeds alles goed.
Elke keer zulke kut smoesjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
visa versa, maar dan in, lul niet zo zuur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krijg er wat van, zo werk je echt aan een positief geheel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, positief: het voetbal was bij vlagen aan te zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vooral door Berghuis en van Persie, paar mooie combinaties gezien.
Toornstra weer veel te onzichtbaar voor een nummer 10 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zweedse bondscoach heeft kritiek op Gio's woorden over Larsson. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan ik me wel een beetje in vinden. Bijvoorbeeld zou van Persie ook een aanspeelpunt kunnen zijn aan de linkerkant. Dat als Larssom de bal heeft. Als 1 speler faalt doet het hele team dat |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Beginnen met een pijnlijk verlies tegen De Graafschap, tja ... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Larsson verdient een steun liedje. Hij is door ons nog niet fatsoenlijk ontvangen, kuipvrees is aan ons om om te keren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2018 - 11:54 schreef igor korneev het volgende:Larsson verdient een steun liedje. Hij is door ons nog niet fatsoenlijk ontvangen, kuipvrees is aan ons om om te keren Koop eens een kaartje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 september 2018 - 11:54 schreef igor korneev het volgende:Larsson verdient een steun liedje. Hij is door ons nog niet fatsoenlijk ontvangen, kuipvrees is aan ons om om te keren Wordt wel heel erg pamperen. Ook Sam weet waar hij terecht komt, club en Legioen. Uitfluiten gaat wel weer ver. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk helpt het dat scandinavische bloodbrother Jorgensen weer mee gaat spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kunnen het buiten het veld ook goed vinden samen volgens mij. En je ziet weleens foto's pp de training, zoeken ze elkaar ook vaak op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het wel ,maar uiteindelijk scoorde Jørgensen vorig jaar ook minder Was ook redelijk uit vorm wat ook zijn redenen had/heeft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik verwacht hem wel ijzersterk terug eigenlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt wel tijd, Nicolai heeft z'n niveau uit het kampioensjaar daarna amper door kunnen zetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop het van harte ,we hebben een goede Jorgensen hard nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Knop om en alles eruit halen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kampioensjaar aan het lijstje toevoegen en dan happy ergens aan de bak kunnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eerste EL wedstrijd weggevaagd door een onbeduidend clubje, eerst competitiewedstrijd weggespeeld door de grafschap. Daarna winnen we 3 wedstrijden. Dan is er toch iets verkeerd gegaan in de voorbereiding. Dat kan je niet op het conto van van Geel plaatsen. Dat is echt een verantwoordelijkheid van de trainer. De schade die dit heeft opgeleverd is fors. Je loopt behoorlijk wat geld mis en je loopt in de competitie meteen al weer achter de feiten aan. Je geeft gewoon 3 punten weg. Velen lopen hier te verkondigen dat we ons niet genoeg versterkt hebben. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat we geen paniekverkopen hebben hoeven te doen. Berghuis, Vilhena en Jorgensen voor een habbekrats weg hoeven te doen. In mijn ogen is Gio verantwoordelijk voor de slechte start/voorbereiding. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 september 2018 - 10:37 schreef CobusIII het volgende:Eerste EL wedstrijd weggevaagd door een onbeduidend clubje, eerst competitiewedstrijd weggespeeld door de grafschap. Daarna winnen we 3 wedstrijden. Dan is er toch iets verkeerd gegaan in de voorbereiding. Dat kan je niet op het conto van van Geel plaatsen. Dat is echt een verantwoordelijkheid van de trainer. De schade die dit heeft opgeleverd is fors. Je loopt behoorlijk wat geld mis en je loopt in de competitie meteen al weer achter de feiten aan. Je geeft gewoon 3 punten weg. Velen lopen hier te verkondigen dat we ons niet genoeg versterkt hebben. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat we geen paniekverkopen hebben hoeven te doen. Berghuis, Vilhena en Jorgensen voor een habbekrats weg hoeven te doen. In mijn ogen is Gio verantwoordelijk voor de slechte start/voorbereiding. De wedstrijden in de voorbereiding waren ook stuk voor stuk heel matig. Denk toch te veel dezelfde gezichten in de selectie. Had allang bezem door gemoeten om de boel wakker te maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat net te denken dat de naam Gio het de laatste tijd niet goed zou doen in Piet zijn topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Gio nou heel veel nieuwe spelers had in te passen....maar dat is niet het geval geweest. Een bijna complete selectievan het vorig seizoen met een aantal geblesseerden. Dus ieder zou moeten weten hoe Gio wil spelen. (Helaas heeft hij daar zelf nog geen goed beeld bij) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb er gewoon geen zin meer in met deze trainer en TD.
Kansloos seizoen. Sta je 1-1 en dan niet eens eerder te durven wisselen.
Wat zielig. Echt zielig dit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Opgebrand. Het is tijd voor verandering. Maar ja het is onze Wenger hé...zit er over vijf jaar nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een spits voor een spits.
Je bent gewoon een laffe LUL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een spits voor een spits zegt helene |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jørgensen brengen 5 min voor tijd Doe dan niks! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ze is kien, en vraagt rake dingen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou ze hier MMM heten? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Altijd positie x voor positie x wisselen. Nooit eens tactisch wisselen.
Domme coach |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo Jorgensen heeft spelritme opgedaan ............................... |
|
|