|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:49 schreef ar het volgende:Goed dat je Larsson weer hebt ingebracht. Hij heeft vertrouwen nodig, en vandaag ging het weer wat beter. Larsson komt er een beetje doorheen.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, al doet hij wel weer net dat stapje teveel, plus weer een grote kans die er in moet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha er is geen negatief woord te vinden voor Larsson vandaag. I ❤ Larsson.
Moet hij deze strijd wel volhouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha er is geen negatief woord te vinden voor Larsson vandaag. I ❤ Larsson. Moet hij deze strijd wel volhouden. Beetje kritiek wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja eens, de eerste kun je nog zeggen , prima keeper. Maar die 2de , daar lag de verre hoek meters open |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben snel tevreden als ik iemand zijn stinkende best ziet doen om het tij te keren. Dit is de Larsson waar ik al heel lang op zat te wachten. Eindelijk hoef ik een keer niet kritisch en cynisch te zijn tegen hem.
Goed gedaan en als hij zo doorgaat komen de doelpunten vanzelf! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sam wilde graag, soms te graag, maar er straalt weer meer zelfvertrouwen uit. Benieuwd hoe de aansluiting met Jorgensen gaat worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je ziet ook dat hij in de as op zijn gemak is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een wedstrijd dichter bij de uitgang. Ik tel ze af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Had na Trencin al weg gemoeten. Elke wedstrijd daarna was er al eentje teveel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nul chemie met spelersgroep. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Briljante wissel ook weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tot over 2 weken maar weer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch weer niet verloren, knap, uit bij Willem II, altijd lastig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie de spirit die van Bommel erin bracht. Die fase is bij Feyenoord allang geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geniet van de trainer van Bommel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De Wolf kan dit ook denk ik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die is niet geschikt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, gaat kracht en onverzettelijkheid van hem uit. Dat zie je terug in zijn ploeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Geen cliché verhalen, zegt zoals het is. Mooi. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt wel, Frazer kan dat ook zo lekker hebben. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik wil ook nog iets noemen dat velen van jullie niet zal bevallen. In seizoen met Fred Rutten was het positiespel het beste dat ik ooit bij Feyenoord gezien heb.
Niet dat we Rutten terug moeten halen. Maar wellicht moeten we eens een ander type trainer proberen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2018 door Frstu -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is helemaal niet gek hoor. Sterker, het liefst zie ik een trainer zonder Feyenoord achtergrond. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 20:11 schreef Frstu het volgende:Ik wil ook nog iets noemen dat velen van jullie niet zal bevallen. In seizoen met Fred Rutten was het positiespel het beste dat ik ooit bij Feyenoord gezien heb. Niet dat we Rutten terug moeten halen. Maar wellicht moeten we eens een ander type trainer proberen. dit heb ik ook al eerder gezegd hier die rutten is gewoon een goede trainer , maar ook dit is een trainer die meer traint en langer op het veld staat en dat zag je terug in de wedstrijden gio traint om spelers fit te houden en geeft ze veel rust , nou dat is ook te zien in het veldspel dat is zo slecht |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 20:21 schreef ar het volgende:Dat is helemaal niet gek hoor. Sterker, het liefst zie ik een trainer zonder Feyenoord achtergrond. rutten mag van mij terug komen graag zelfs anders kan je bosz of verbeek ook aanstellen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
rutten past niet in Rotterdam. Verhaal over goed veldspel is waar... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 20:26 schreef kenny het volgende:[..] rutten mag van mij terug komen graag zelfs anders kan je bosz of verbeek ook aanstellen Probleem bij Rutten is dat zijn elftal uitstekend start, maar in de 2e seizoenshelft in elkaar stort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 21:01 schreef ar het volgende:[..] Probleem bij Rutten is dat zijn elftal uitstekend start, maar in de 2e seizoenshelft in elkaar stort. en daar moet je een brede selectie bij hebben dan kan je ze ook rust geven , blijft toch het beste idee ook verbeek traint meer en weet ook veel over belasting van spelers |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: waar is dat op gebaseerd heeft 0,0 ervaring als hoofdcoach , geen goed idee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verbeek is een prima vent, maar jaagt al snel de goegemeente tegen zich in het harnas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duitse trainer...Disziplin. Möchte ich gerne sehen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Löw is fantastisch ,zit op de bank met z'n klauw aan z'n snikkel om vervolgens te ruiken aan zijn hand of de kopkaas al rijp is. Of aan z'n anus ,of lik nog ff aan zijn vingers . Vreet uit zijn neus.. Als we dan toch slecht spelen dan kunnen we nog genieten van zijn bavianen instinct
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 oktober 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil