|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 22:08 schreef FR-Henk het volgende:Tja, is moeilijk in te schatten hoe veelzijdig jij (Leonita) bent, he. Ik ken die Henkie in Castricum niet. Nou Heinkie die van bos en duin wandelen houd. Ik ben behoorlijk veelzijdig, maar bos en duinwandelen riekt naar holstrontverklontering,dus jij bent veelzijdiger. Geeft niks ,Fons Sporen was ook gewoon getrouwd . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou Heinkie die van bos en duin wandelen houd. Ik ben behoorlijk veelzijdig, maar bos en duinwandelen riekt naar holstrontverklontering,dus jij bent veelzijdiger. Geeft niks ,Fons Sporen was ook gewoon getrouwd . En dol op Marokkaantjes , pamperen , :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou Heinkie die van bos en duin wandelen houd. Ik ben behoorlijk veelzijdig, maar bos en duinwandelen riekt naar holstrontverklontering,dus jij bent veelzijdiger. Geeft niks ,Fons Sporen was ook gewoon getrouwd . En dol op Marokkaantjes , pamperen , :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou Heinkie die van bos en duin wandelen houd. Ik ben behoorlijk veelzijdig, maar bos en duinwandelen riekt naar holstrontverklontering,dus jij bent veelzijdiger. Geeft niks ,Fons Sporen was ook gewoon getrouwd . Fonsie is een brabander. Die hebben het uitgevonden. Op carnaval. Ben jij ook een beetje brabo, Leonneke? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is er al nieuws dat hij weggaat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is net weggegaan Cobus |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Blijft ook maar duren met deze LUL genaamd Gio … |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Verbeek ziet ook je minpunten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een nieuw stadion in een stad vol allure, das een uithangbord. Zoals de Bosche bol in hoe heet het daar ook al weer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tsja Jan van Halst en Andries Jonker. Als 020'ers positief gaan worden weten we hoe het daadwerkelijk zit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Uithangbord (aan het Maasgebouw?) vind ik prima, zolang hij maar geen trainer meer is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ook een trainer moet zich ontwikkelen, dus lekker verder leren ergens anders. Dirk Kuyt heeft ook al genoeg gezegd in zijn boek en documentaire. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio is een prima vent, een feyenoord-icoon, maar als trainer hier over de houdbaarheidsdatum heen. Geen vooruitgang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kracht van de herhaling. Pudding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het in je straatje past prima indd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heb medelijden met hem inmiddels |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Welnee. Ken je geschiedenis, dit stelt allemaal nog niks voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha nee, maar dat t niet meer werkt is helder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was de laatste wedstrijd ben ik bang en dat zou ik niet fair vinden, nu moet je doorgaan tot t einde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Exit na dit seizoen ja. Niet fair ook naar een vervanger die er nu in moet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo begon Gio ook, rond de play-offs toen met een elftal dat totaal niet liep |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Los zand. We gaan op dezelfde voet verder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klinkt Joods,kom jij uit 020? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt eigenlijk alleen maar slechter |
|
|
|
|
Fc Grolsch
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is zeker . Berghuis begon in de 2de minuut al met schelden op z'n medespelers. Word weer een feesje voor 020 volgende week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is zeker . Berghuis begon in de 2de minuut al met schelden op z'n medespelers. Word weer een feesje voor 020 volgende week. Je zou ook maar st. Juste achter je hebben staan. Echt dieptriest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja en zelf een cruciale kans missen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
niet langer wachten schoon schip maken gio en v geel per direct eruit , dit gaat nergens meer over het wordt steeds slechter totaal geen team totaal ideeloos spelers totaal uit vorm los zand |
|
|
|
|
Heel oude fan
|
|
|
De trainer die niemand kan motiveren of beter maken..... die maar kan blijven dankzij de andere slapjanussen Van Geel en De Jong..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit team kan het gras opvreten. Is al vaker getoond. Hoe zit het met chemie trainer en spelers? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 00:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tsja, van Basten was ook zo geweldig zeker? Zag het ook allemaal zo goed. En van Geel weet het ook beter dan welke amateur poster dan ook? Zelfs pec heeft een speelwijze. Wat is die van Feyenoord eigenlijk? Een ervaren, zeer goede voetballer hoeft later nog niet een sterke trainer te zijn. In de herhaling. |
|
|
|