|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Landzaat erbij is het m.i. niet strakker/gedisciplineerder geworden vanuit de staf. Integendeel. Gio en Danny zijn niet van de strakke hand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vraag me trouwens af of de eerlijkheid van Berghuis gisteren, en eigenlijk altijd, gewaardeerd word door Gio plus medespelers.
Gio heeft keihard gelogen over de keuze om Berghuis te laten banken. Dus moet Berghuis zelf maar aangeven wat de echte reden is.. Word dat gewaardeerd?
Plus Berghuis is de enige die kritisch is.. De rest lult maar wat weg met slappe standaardteksten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad niet sterk van gio , al dat gezeik en onrust op de trainingen komen totaal door gio , totaal 0,0 discipline , trainingen zijn saai veelal hetzelfde en slap , ik vind het totaal niet gek van Berghuis dat ie over de schreef gaat die jongen loopt met zijn ziel onder zijn armen en irriteert zich dood aan die gezapige oefenstof waar geen een speler beter van is geworden en als er dan geen discipline is onder de trainingen wordt deze jongen het spuug zat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4 seizoenen, 3x crisis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Was het niet zo dat Advocaat kwam, om een beetje met de vedettes en moeilijk gasten om te gaan? Of althans een manier creëren voor Gio?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2019 - 11:46 schreef MMM het volgende:Vraag me trouwens af of de eerlijkheid van Berghuis gisteren, en eigenlijk altijd, gewaardeerd word door Gio plus medespelers. Gio heeft keihard gelogen over de keuze om Berghuis te laten banken. Dus moet Berghuis zelf maar aangeven wat de echte reden is.. Word dat gewaardeerd? Plus Berghuis is de enige die kritisch is.. De rest lult maar wat weg met slappe standaardteksten. Ik moet je in deze wel helemaal gelijk geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dacht ik eerst ook, maar nu bij VI de reden verteld is, op tiefen met die die kut kamper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De waarheid ligt altijd in de midden Geile ,tuurlijk is Berghuis een verwaand mannetje maar bij Jaap Stam zal hij geen grote muil hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb niets met dat soort minkukels , oprotten . Overigens heeft in mijn ogen een trainer daar geen controle over, tijdelijk hooguit. Prestaties , daar gaat het om, en dat is uitgesloten met een groep minkukels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2019 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:De waarheid ligt altijd in de midden Geile ,tuurlijk is Berghuis een verwaand mannetje maar bij Jaap Stam zal hij geen grote muil hebben. Als je net van het Nederlands elftal komt, bij baas Koeman waar de inzet hoog is. Dan kom je thuis bij je club met goede moed, en dan staan ze weer te kutten en onprofessioneel te doen. Ik kan het mij soms heel goed voorstellen.
Edit: Je kan ook zeggen, diegene die niets laten zien op de training lekker weg trappen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door R()b -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2019 - 22:58 schreef R()b het volgende:[..] Als je net van het Nederlands elftal komt, bij baas Koeman waar de inzet hoog is. Dan kom je thuis bij je club met goede moed, en dan staan ze weer te kutten en onprofessioneel te doen. Ik kan het mij soms heel goed voorstellen. Edit: Je kan ook zeggen, diegene die niets laten zien op de training lekker weg trappen. mee eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , daarbij in 4 jaar totaal geen ontwikkeling in het elftal , spelers staan stil in hun ontwikkeling sommigen worden zelfs slechter , dat is het resultaat van gio met zijn 2 ja knikkers aan zijn zijde , een grote speeltuin waar discipline ver te zoeken is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Jaap ze maar niet te hard gaat laten werken, gaan ze dadelijk nog staken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker Fortnite dansjes oefenen op de training, daar wordt je echt extreem goed van. Je kan beter Fortniten in het veld, en de wedstrijden winnen met 5-0. Onprofessioneel gedoe. Kijk eens wat oude goede wedstrijden terug van verschillende teams en leer wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: People-management. Weten wat je selectie nodig heeft. Je hebt het of je hebt het niet.
Gio is een aardige vent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis en Kökcü morgen basis, anders is hij nog dommer dan ik dacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio betoont spijt aangaande communicatie rond akkefietje Berghuis. Netjes. Maar duidelijk (nog) niet sterk in discipline en dus confrontatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gun hem wel een mooie club. Maar komende jaren geen Feyenoord. Vleugels uitslaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahaha ach boys will be boys. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oei....Daar gaat Gio in het teambelang iets over zeggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De jongens zijn teleurgesteld door tactische overwegingen. Op de bank zitten is niet fijn Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ernstig is dan weer wel dat Ayoub niet weet welke nationaliteit Verdonk heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, wat een Belg hè... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We hebben "lopende mensen nodig vanavond, daarom geen Kökcü.." Hahaha, altijd dezelfde opmerking. . wat een gelul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2019 - 20:41 schreef ar het volgende:We hebben "lopende mensen nodig vanavond, daarom geen Kökcü.." Hahaha, altijd dezelfde opmerking. . wat een gelul Ja die Toornstra is hardstikke loops |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Gio': ''We hebben VVV te lang in de wedstrijd gehouden''
Giovanni van Bronckhorst heeft met zijn Feyenoord eindelijk weer eens een uitwedstrijd gewonnen. De laatste keer was 9 december 2018 (1-4 tegen FC Emmen). Toch was het afrekenen met deze slechte reeks niet het belangrijkste volgens de trainer.
"Natuurlijk speelt dat mee, maar met name de drie punten waren nodig", aldus Van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports. "We hebben het gedaan onder moeilijke omstandigheden. Met dit veld hebben we het altijd moeilijk. In de tweede helft hadden we de wedstrijd wel eerder moeten beslissen. We hebben VVV te lang in de wedstrijd gehouden."
In de 72e minuut gooide Nicolai Jorgensen uiteindelijk toch de wedstrijd op slot. "Die 0-2 was belangrijk, dan haal je het geloof weg bij een tegenstander. De keeper was kansloos. Deze was zo hard dat hij hem niet kon parreren. Het is ook heel belangrijk voor Nico dat hij weer scoort."
Jorgensen leek het niet naar zijn zin te hebben op de kunstgrasmat in Venlo en oogde chagrijnig. "Dat is hij wel vaker. Je moet er goed mee omgaan en er niet te veel aan denken. Nico bleef een aantal keer over beslissingen van de scheids doorzeuren. Dan moet je gewoon je focus pakken en de wedstrijd hervatten." Van Bronckhorst wil niet te veel waarde hechten aan de problemen die de spits heeft met kunstgras. "Ik denk dat er wel meerdere spelers liever niet op kunstgras spelen." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kocku op de bank houden "omdat je middenveld zo goed staat" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio ga weg! Spelers zijn je zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Echt niet geloven dat je met deze zooi derde wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet te geloven dat je van deze selectie een losse zooi kunt maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis geen coach. Tis een Sjakie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een soft ass Gewoon NIKS aan je spelbeeld veranderen terwijl Heracles de baas speelde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker, de clubs staan in de rij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zullen over een jaartje zien wat Gio toevoegde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welke wedstrijd heeft Gio zitten kijken??
"Het is stom van Nicolai. We hebben vandaag maar één tegenstander en dat is Heracles, niet onszelf", vervolgde de trainer van Feyenoord. "Maar vandaag hebben we het onszelf moeilijk gemaakt en dat begon met die rode kaart. Dat kan ik niet accepteren, dat hij er in deze fase van de competitie met rood afgaat." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:Welke wedstrijd heeft Gio zitten kijken?? "Het is stom van Nicolai. We hebben vandaag maar één tegenstander en dat is Heracles, niet onszelf", vervolgde de trainer van Feyenoord. "Maar vandaag hebben we het onszelf moeilijk gemaakt en dat begon met die rode kaart. Dat kan ik niet accepteren, dat hij er in deze fase van de competitie met rood afgaat." Aftellen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe onze ex toptrainer zat in zijn dugout en liet alles over zich heen gaan, de twee muppets naast hem zitten lekker te keuvelen Laat in de rust 2 man warm lopen ? Laat in de allerlaatste minuut in de verlenging nog iemand warm lopen. Ik kon geen lijn vinden in het spel.( moet je daarvoor besloten trainen met minachting voor de supporters) de spelers hebben schijt aan de trainer, de reactie van Gio naar Clasie ( potverdomme nog aanvoerder ook) ik ben blij met de 4 punten voorsprong maar man man wat een schijt seizoen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 09:45 schreef piet de paler het volgende:Effe onze ex toptrainer zat in zijn dugout en liet alles over zich heen gaan, de twee muppets naast hem zitten lekker te keuvelen Laat in de rust 2 man warm lopen ? Laat in de allerlaatste minuut in de verlenging nog iemand warm lopen. Ik kon geen lijn vinden in het spel.( moet je daarvoor besloten trainen met minachting voor de supporters) de spelers hebben schijt aan de trainer, de reactie van Gio naar Clasie ( potverdomme nog aanvoerder ook) ik ben blij met de 4 punten voorsprong maar man man wat een schijt seizoen. helemaal mee eens zal blij zijn als het seizoen voorbij is en hoop dat we dan nog 3 de staan . slechter kan niet, en voor Jaap een beter moment om in te stappen is er niet kan toch zeker niet nooit slechter dan dit jaar onder GIO. |
|
|
|