|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met die twee oren heb je al een half stadion... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt heb er wat verder in gegoogled, wat een klote move dit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pff fucking China, maar wat zou jezelf doen... ff flink cashen en uit de schijnwerpers... Tja.... Is het echt die partner club van onze vijand? Dan vind ik het Not Done!
Maar ja, zelfs Wimpie Jansen liep dan nog ECHT te voetballen in zo'n neuzen shirt, en is dan nog altijd de zogezegde oerFeyenoorder... Zum kotzen! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
JP van Gastel dus ook lees ik net, en ook dus dat het idd partner club van 020 is... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van JP kan ik het nog begrijpen... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
idd, maar Gio??? vind ik toch wel bedenkelijk.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Blijft voorlopig nog maar één oer Feyenoorder over, en dat is Willem van Hanegem |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kuijt en van Persie kunnen zich daar bijvoegen (als het echt waar is van Gio, kan het niet geloven nog) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt dat de jeugd opleiding los staat van t eerste |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Einde trainerscarrière dus als je voor China kiest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gefeliciteerd Gio en co! Mooie uitdaging! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zekers, China moeilijk land. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, en uit de picture. Niet een echt voetballand hé, lekker makkelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2020 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker boeien als je je zakken kunt vullen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet per se. China is niet meer automatisch het einde van de rit, sommige spelers en trainers komen er nog van terug bij een topclub. Witsel bijvoorbeeld, ging op zijn 28ste, kwam een jaar later bij Dortmund. Vergelijkbaar met Paulinho. Die ging daarna nog naar Barcelona.
Villa Boas kwam na China weer aan de bak bij Olympique Marseille. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou kun je je natuurlijk afvragen of Gio internationaal er goed genoeg opstaat, dat ze hem na China nog de kans willen geven, maar het is goed mogelijk denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 15:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou kun je je natuurlijk afvragen of Gio internationaal er goed genoeg opstaat, dat ze hem na China nog de kans willen geven, maar het is goed mogelijk denk ik. Helemaal als ex-Feyenoorder... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja 6 miljoen per jaar.. maar als je er al (bijvoorbeeld) 30 hebt wat is nog de meerwaarde van 12 of 18 miljoen meer ? China ? Hij had echt wel iets werkbaarders en leefbaarders kunnen vinden imo.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 16:49 schreef tomson het volgende:Tja 6 miljoen per jaar.. maar als je er al (bijvoorbeeld) 30 hebt wat is nog de meerwaarde van 12 of 18 miljoen meer ? China ? Hij had echt wel iets werkbaarders en leefbaarders kunnen vinden imo.. Google de plaats eens . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 16:49 schreef tomson het volgende:Tja 6 miljoen per jaar.. maar als je er al (bijvoorbeeld) 30 hebt wat is nog de meerwaarde van 12 of 18 miljoen meer ? China ? Hij had echt wel iets werkbaarders en leefbaarders kunnen vinden imo.. Het is de sportieve uitdaging natuurlijk he, niet vergeten.... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kijk, ik heb geen 30 miljoen, en kan niet oordelen wat ik dan zou doen als ik 6 miljoen per jaar zou binnentikken.. Maar had het van Gio niet verwacht, toch niet op dit moment in zijn carrière. Dacht die ie binnen de City groep klaargestoomd zou worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Guangzhou, in historische kontext ook wel Kanton genoemd. Een van de 5 centrale steden van China met 14,5 miljoen inwoners.
Kan je je wel een paar jaartjes uitleven met 6 miljoen per jaar. Hopelijk pakt het leuk uit en kan je daarna nog een paar leuke andere clubs toevoegen aan je lijstje en lekker genieten van het spelletje. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 17:44 schreef VVout het volgende:Guangzhou, in historische kontext ook wel Kanton genoemd. Een van de 5 centrale steden van China met 14,5 miljoen inwoners. Kan je je wel een paar jaartjes uitleven met 6 miljoen per jaar. Hopelijk pakt het leuk uit en kan je daarna nog een paar leuke andere clubs toevoegen aan je lijstje en lekker genieten van het spelletje. [/quote Het Weena? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Wat weer blijkt, iedereen is te koop.. Gewoon zakkenvullen en wegwezen na een tijdje....., en natuurlijk de slechtste spelertjes naar de club sturen in Nederland, who care,s |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik weet wel hoe giga en mega de nieuwe metropolen van China zijn. Zegt me niet zoveel. Maar ik weet ook van Tibet, de Oeigoeren enzovoorts. Mensenrechten zijn er een lachertje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 19:53 schreef tomson het volgende:[..] Ik weet wel hoe giga en mega de nieuwe metropolen van China zijn. Zegt me niet zoveel. Maar ik weet ook van Tibet, de Oeigoeren enzovoorts. Mensenrechten zijn er een lachertje. Gelukkig houdt iedereen van Gio |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 19:53 schreef tomson het volgende:[..] Ik weet wel hoe giga en mega de nieuwe metropolen van China zijn. Zegt me niet zoveel. Maar ik weet ook van Tibet, de Oeigoeren enzovoorts. Mensenrechten zijn er een lachertje. Als je zes miljoen per jaar verdient en niet te gek doet, is dat geen probleem als je er door heen kunt kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2020 - 19:53 schreef tomson het volgende:[..] Ik weet wel hoe giga en mega de nieuwe metropolen van China zijn. Zegt me niet zoveel. Maar ik weet ook van Tibet, de Oeigoeren enzovoorts. Mensenrechten zijn er een lachertje. Is denk wel de mooiste stad , en aan de kust . Ook veel stranden en natuur. Als buitenlander/stander heb je in het overige toch geen invloed, niet hier, en niet daar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die heeft het zwaar in China, staat stijf onderaan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan hij het tij nog keren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dan kan hij mooi de O21 gaan trainen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gio met zijn 'sabbatical' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio beter even bij een chinees gaan werken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk dat Gio ff genoeg heeft van de manier dat China er in staat nu. Lijkt me echt geen lolletje, half Nederland zou spoorloos verdwijnen daar met onze losgeslagen meningen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII