|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst vereerd: ''Het zijn allemaal grootheden''
De KNVB is op zoek naar de beste Oranje-international van de laatste 25 jaar en Giovanni van Bronckhorst is genomineerd. De assistent-trainer van Feyenoord maakt daarmee kans op een beeld in de Oranje Eregalerij en ondervindt hevige concurrentie.
''Dat ik genomineerd ben door iemand als Johan Cruijff, ervaar ik als een grote eer'', vertelt Gio in De Telegraf. "Het betekent dat je in zijn ogen veel hebt betekend voor het Nederlandse voetbal en Oranje in de afgelopen 25 jaar'', aldus de oud-international, die strijdt tegen Ronald Koeman, Dennis Bergkamp, Frons de Hoer en Phillip Cocu als andere genomineerden.
"Het zijn grootheden en ik heb met alle vier mogen voetballen. Met Dennis en Phillip bij respectievelijk Arsenal en FC Barcelona en natuurlijk bij Oranje. Met Frons heb ik alleen bij het Nederlands elftal samengespeeld en Ronald heb ik als voetballer nog meegemaakt bij Feyenoord.
De keuze wordt gemaakt door negen voormalig internationals en één stem van het publiek. "Gelukkig hoef ik zelf niet te stemmen. Het zou wel heel bijzonder zijn om in brons tussen mijn helden van 1988 te staan en de groten van de vicewereldkampioen van 1974 en 1978. Maar word ik het niet, dan blijf ik trots om van deze vijf genomineerden deel uit te maken. Bron:FR 12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd met je 40ste verjaardag held.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laatste back met een goed schot, moet blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voegt helaas niks toe aan de selectie als assistent coach ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kon niet Sev, moet zo werken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens. niets van te merken, prima gozer. dat wel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh wat erg om kritisch te zijn? Ik vind dat JP , Gio en Lodewijks helaas niks toevoegen na al die jaren ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 23:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Oh wat erg om kritisch te zijn? Ik vind dat JP , Gio en Lodewijks helaas niks toevoegen na al die jaren ... Hoe kan je zoiets nou eigenlijk gestaafd onderbouwen, overtuig me daar 's van? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
75% van wat er hier wordt beweerd is gebaseerd op bullshit uit de duim, geroerd in eigen reet. Al vind ik JP en Gio als buitenwacht gezien wel wat anoniem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 00:53 schreef FR-Henk het volgende:75% van wat er hier wordt beweerd is gebaseerd op bullshit uit de duim, geroerd in eigen reet. Al vind ik JP en Gio als buitenwacht gezien wel wat anoniem. Tsja der mot gewerkt worden, je hoeft niet allemaal op de voorgrond te staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 23:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Oh wat erg om kritisch te zijn? Ik vind dat JP , Gio en Lodewijks helaas niks toevoegen na al die jaren ... nee kritisch mag je best zijn. Maar ik feliciteer onze clubheld met zijn verjaardag en jij moet daar natuurlijk weer zo op reageren. Gaat weer helemaal nergens over met je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd Gio vriendelijke gentleman . hopelijk gooit Gio t roer om en kiest hij voor het pure voetbal. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST WORDT NIEUWE HOOFDTRAINER FEYENOORD
Giovanni van Bronckhorst is met ingang van volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De veertigjarige oer-Feyenoorder en huidige assistent-trainer wordt de opvolger van Fred Rutten, die na afloop van het huidige seizoen vertrekt uit De Kuip. Van Bronckhorst en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over een verbintenis voor twee jaar. Jean-Paul van Gastel blijft aan als assistent-trainer en zal hiervoor op korte termijn een nieuw, driejarig contract ondertekenen.
Van Bronckhorst, die net als Van Gastel de afgelopen drie jaar onder Ronald Koeman al een belangrijke rol als assistent vertolkte, noemt het een enorme eer dat hij door Feyenoord is gevraagd voor het hoofdtrainerschap. Dat ik uitgerekend bij de club waar ik ooit als F-pupil ben begonnen en na een lange carrière ben teruggekeerd nu hoofdtrainer word, vervult mij met trots en ik ben dan ook uitermate dankbaar voor het vertrouwen dat Feyenoord in mij heeft gesteld, liet de voormalig topvoetballer en 106-voudig international weten in een eerste reactie. Als assistent-trainer heb ik veel geleerd van zowel Ronald Koeman als Fred Rutten. Voor mij wacht nu samen met Jean-Paul en mijn staf een fantastische volgende uitdaging, waar ik ontzettend naar uitkijk.
Het is goed voor de club dat er nu duidelijkheid is richting volgend seizoen, vervolgde Gio, die benadrukte dat zijn benoeming niets verandert aan de huidige werkwijze binnen de technische staf. In de resterende fase van dit seizoen zullen Jean-Paul en ik Fred Rutten met dezelfde inzet en toewijding assisteren als de afgelopen maanden het geval is. De focus ligt volledig op het goed afsluiten van dit seizoen, door met het hele team het maximale eruit te halen.
Martin van Geel sprak namens Feyenoord zijn volle tevredenheid uit over het feit dat de club eruit is gekomen met Van Bronckhorst en Van Gastel. Wij zijn ervan overtuigd dat Giovanni na drie jaar onder Ronald Koeman en een jaar onder Fred Rutten klaar is voor deze stap, lichtte de technisch directeur toe. De goede gesprekken die we de voorbije periode met elkaar hebben gevoerd, hebben dat gevoel alleen maar verder versterkt. We zijn heel blij dat Gio als echte Feyenoorder de uitdaging met ons aan gaat en zeker ook dat Jean Paul verbonden blijft aan de club.
Dat Van Gastel in tegenstelling tot Van Bronckhorst geen tweejarig, maar zelfs een driejarig contract zal ondertekenen, verklaarde Van Geel als volgt. Jean-Paul zien wij behalve als een ambitieuze vakman ook als een cultuurbewaker van de club, die vanwege zijn verleden als jeugdtrainer bovendien al een ideaal verlengstuk is richting onze jeugdopleiding. Vandaar dat we met hem ook hebben gekeken naar de langere termijn. De komende tijd gaan we met elkaar op zoek naar een ervaren assistent-trainer, die de technische staf komend seizoen nog verder zal versterken en ondersteunen. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hartstikke mooi. Fantastisch boegbeeld voor de club. Succes! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Veel succes Gio en dat je de juiste beslissingen gaat nemen betreft de selectie !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Afwachten maar ... Ligt er helemaal aan wat zijn visie en beleid is/gaat worden !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Wolf vindt het een verstandig besluit: ''Alleen maar positief''
John De Wolf ondersteunt de keuze van Feyenoord om Giovanni van Bronckhorst aan te stellen als de nieuwe hoofdtrainer. "Het is goed voor de club. Continuïteit. Een verstandig besluit'', reageert de oud-verdediger tegenover Elf Voetbal.
"Iemand vanuit de club doorschuiven, die al er al jaren rondloopt, iedereen kent en weet wat er speelt. Dat is alleen maar positief", gaat De Wolf verder. " Giovanni heeft veel ervaren en grote trainers meegemaakt. Ik denk dat hij toe was aan de volgende stap. Hij is een rustige jongen. Een goed uithangbord voor de club. Hij heeft Feyenoord op veel gebieden gediend."
Jean-Paul van Gastel leek ook een kandidaat, maar de voormalige middenvelder tekende een nieuw contract voor drie jaar als assistent-trainer en gaat als 'cultuurbewaker' verder. "Dat lijkt me ook verstandig. Volgens mij voelde Jean-Paul zich iets te onzeker om de uitdaging aan te gaan. Deze combinatie voelt elkaar goed aan." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JP verkiest een langdurig verblijf. Kiest dus ook voor Feyenoord. Of voor Gio als het er op aan komt? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk blijft de pek en veren ooit achterwege. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bij hem zal dat niet snel gebeuren schat ik zo in. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als hij volgend jaar een prijs pakt met Feyenoord, ben ik eerder bang dat hij nooit meer weg mag. Kuip op slot. Beste oplossing voor ons allen. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dacht ik bij Been ook. Moet je nu zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bronk is net weer anders vind ik..meer Feyenoordman en een nette gozer. Been was overal mee bezig behalve met Feyenoord. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mario mag Gio zijn natte veters nog niet eens vastbinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niets zo veranderlijk..... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wellicht als Gio met 11-0 verliest, en nog meer op de golfbaan staat en de grapjas uithangt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
De enige juiste beslissing! Gio gefeliciteerd! |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
'Eerlijk gezegd dacht ik op dat moment niet dat hij ooit hoofdtrainer zou worden. Contractueel had Gio met Feyenoord afgesproken na zijn actieve loopbaan in welke functie dan ook te kunnen aanblijven. Uiteindelijk heeft hij een beetje meegelopen als assistent. Maar van die periode is me niet iets heel opmerkelijks bijgebleven.'
was getekend Mario Been
Vieze vuile non feyenoorder. Hij zeikt ze bij fox elke week af en nu gaan we gio ff aanpakken. Smerige rat! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 18:58 schreef V town madness het volgende:Contractueel had Gio met Feyenoord afgesproken na zijn actieve loopbaan in welke functie dan ook te kunnen aanblijven. Hmm.. volgens mij was dat toch echt van Gastel toch? Tenminste dat was de afgelopen weken het verhaal.. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Rob Jacobs erbij, grote muil en veel ervaring. Dan ben je compleet. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Echt top van m.v.geel qua voetballer heeft hij veel meer bagage dan j.p gezeik echt een schijtluis, nu nog gouw clasie en immers verkopen en dan nog een ervaren sterke en slimme libero halen dan heeft feyenoord een top selectie. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nee geen a.u.b derde coach erbij drie kapiteins op een schip wordt onbestuurbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja twee is al meer dan zat... |
|
|
|