|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:Nee, als lb heeft hij kans op speeltijd. Dan moet hij zich daar op richten. Alle andere posities komt hij dus NIET voor in aanmerking. Wat ik terecht vind. Trouwens ook niet als lb. Heeft zaterdag laten zien dat hij inmiddels ook geen kans meer verdient als LB! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:Nee, als lb heeft hij kans op speeltijd. Dan moet hij zich daar op richten. Alle andere posities komt hij dus NIET voor in aanmerking. Wat ik terecht vind. Trouwens ook niet als lb. Gio maakt zich wel degelijk belachelijk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat is er dan met Lucas aan de hand..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Discrimineert Gio de blanken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je je voorstellen dat je nog slechter bent dan Vilhen op LB.
Dan ga je huilen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die conclusie kom je hier nooit tegen. Een trainersstaf ziet zulke jongens dagelijks. Wij hier zien ze in wedstrijdjes en geruchtensites. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das toch te triest voor woorden dan.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 12:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die conclusie kom je hier nooit tegen. Een trainersstaf ziet zulke jongens dagelijks. Wij hier zien ze in wedstrijdjes en geruchtensites. Daar gaat het uiteindelijk wel om... Is geen vrijblijvende job |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Betekent wel dat niemand hier op zeker kan beweren dat Woudenberg beter is dan Nelom. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Als ie nog slechter dan Vilhena is, waarom dan bij de selectie? Geloof ik niks van. Ik heb deze jongen vaak genoeg in de A1 gezien en daar speelde hij gewoon goed. Ook in de wedstrijden dat hij in Feyenoord 1 speelde voldeed hij gewoon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan heeft hij vast met zijn vingers aan de vrouw van Gio gezeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 13:48 schreef nr 10 het volgende:Als ie nog slechter dan Vilhena is, waarom dan bij de selectie? Geloof ik niks van. Ik heb deze jongen vaak genoeg in de A1 gezien en daar speelde hij gewoon goed. Ook in de wedstrijden dat hij in Feyenoord 1 speelde voldeed hij gewoon. Dus Gio, JP en Wouters snappen er geen fuck van. Is dat wat je zegt? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan 'ie ongetwijfeld niet alleen rennen als een Keniaan maar heeft 'ie vast ook zo'n enorme white mamba ;-P |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Als je Kazim als linkerspits en Vilhena als linkerverdediger neerzet, twijfel ik inderdaad aan hun capaciteiten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 14:12 schreef nr 10 het volgende:[..] Als je Kazim als linkerspits en Vilhena als linkerverdediger neerzet, twijfel ik inderdaad aan hun capaciteiten. Oefenwedstrijden...Always trying out. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 14:12 schreef nr 10 het volgende:[..] Als je Kazim als linkerspits en Vilhena als linkerverdediger neerzet, twijfel ik inderdaad aan hun capaciteiten. Voor Vilhena is op het middenveld geen plaats en zaterdag is hij ook finaal gezakt voor het linksback examen. Net als Boëtius gewoon verkopen die slappe zak!
Kazim stond zaterdag in de spits, Kuijt ging rechtsbuiten en Bilal linksbuiten spelen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 14:17 schreef JanM het volgende:[..] Voor Vilhena is op het middenveld geen plaats en zaterdag is hij ook finaal gezakt voor het linksback examen. Net als Boëtius gewoon verkopen die slappe zak! Kazim stond zaterdag in de spits, Kuijt ging rechtsbuiten en Bilal linksbuiten spelen! Ik heb het over Southampton. Sowieso Kazim opstellen vind ik een grote fout. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Juist dan gebruik je geen zelf opgeleide linksachter die al Europees voor je hebt gepeeld, maar een gesjeesde middenvelder die alleen bij Feyenoord blijft omdat zijn moeder ziek is. Trying out. Pfffft. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Southampton werkte niet => bank. Manu zaterdag ook niet => Bilal naar links, Kuijt naar rechts en Kazim in de spits. Dat werkte met Immers i.p.v. Toornstra iig veel beter dan de eerste helft!
Maar we zijn het eens hoor: nog beter zou zijn een goeie linksbenige linksbuiten - Kuijt - Bilal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 14:29 schreef JanM het volgende:[..] Southampton werkte niet => bank. Manu zaterdag ook niet => Bilal naar links, Kuijt naar rechts en Kazim in de spits. Dat werkte met Immers i.p.v. Toornstra iig veel beter dan de eerste helft! Maar we zijn het eens hoor: nog beter zou zijn een goeie linksbenige linksbuiten - Kuijt - Bilal. En iemand anders dan Kazim in de spits zou ook helpen. Over Bilal valt niet veel te klagen: Vooralsnog doet hij het uitstekend. Ben er zeer content mee. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 14:36 schreef Barabas het volgende:[..] En iemand anders dan Kazim in de spits zou ook helpen. Over Bilal valt niet veel te klagen: Vooralsnog doet hij het uitstekend. Ben er zeer content mee. Kuijt! En anders hebben we naast Kazim ook Achahbar nog en mogelijk Kramer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 14:36 schreef Barabas het volgende:[..] En iemand anders dan Kazim in de spits zou ook helpen. Over Bilal valt niet veel te klagen: Vooralsnog doet hij het uitstekend. Ben er zeer content mee. Nou...Uitstekend. Zou meer rendement uit z'n individuele acties kunnen halen. Maar zeker op de goede weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers weer in de basis haha. Gio raakt mijn vertrouwen voor de start van de competitie bijna weer kwijt.
Achterlijk om weer deze eikel erin te zetten. En dan straks Kuyt op rechts en Kazim in de spits.
Dit word weer een kansloos jaar en voor het eerst heb ik eigenlijk al geen zin meer in het seizoen. De club word kapot gemaakt door dit soort nietsnutten in de basis. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hebje toch allemaal te danken aan die Goed TD M.v Geel en direcktie om ze verkoopbaar te maken.Want we weten nu allemaal dat zij voor niets binnen zijn gehaald,om de verkoop te egaliseren.En Hoe wij er over denken daar hebben zij niets mee met een verloren jaar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 16:35 schreef Fer 1 het volgende:Hebje toch allemaal te danken aan die Goed TD M.v Geel en direcktie om ze verkoopbaar te maken.Want we weten nu allemaal dat zij voor niets binnen zijn gehaald,om de verkoop te egaliseren.En Hoe wij er over denken daar hebben zij niets mee met een verloren jaar. Denk heel goed na over je laatste posts beste Fer, want ik heb inmiddels van Boudewijn begrepen dat je bij 1250 automatisch een permanente ban krijgt! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als hij dit vol weet te houden en hem zijn gang laten gaan ik doel ook op de direcktie dan kunnen zij straks weer opnieuw beginnen .Wat wij allemaal niet zien zitten natuurlijk maardeze mensen hebben een blok beton voor hun hoofd van heb ik jouw daar.De vvf moest er aan te pas koe dat zegt genoeg over de intressen voor onze club. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik zeg niets verkeerds en beledigd niemand vertel mijn mening dat er boven af iets moet gebeuren Martin functioneerd niet goed .Dan houd je Immers over en Kaziem enzv om op te stellen dat weten wij toch ook .wat is dan het goede nieuws? Gewoon verder gaan op de zelfde voet als vorig jaar en dat zou jammer zijn toch? JM maar dat gaat gewoon Door. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt toch anders al zat mensen beledigd op dit forum.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 16:37 schreef JanM het volgende:[..] Denk heel goed na over je laatste posts beste Fer, want ik heb inmiddels van Boudewijn begrepen dat je bij 1250 automatisch een permanente ban krijgt! 😅 om te gieren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze moeten m opknopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nekschot voor die overbejaarde Zuurpruim.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Jeetje wat moeten we nu denken over het verloop van begin competitie het verliezen vindt ik dan nog niet zo erg maar het team is niet ingespeeld en dat baart mij wel zorgen ben echt benieuwd hoe gio het gaat oplossen op papier heeft feyenoord wel de beste spelers materiaal maar practische staat het nog niet goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 16:55 schreef dr love het volgende:Jeetje wat moeten we nu denken over het verloop van begin competitie het verliezen vindt ik dan nog niet zo erg maar het team is niet ingespeeld en dat baart mij wel zorgen ben echt benieuwd hoe gio het gaat oplossen op papier heeft feyenoord wel de beste spelers materiaal maar practische staat het nog niet goed. En voor wie schrijf jij nou eigenlijk? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Begon de Dr. bijna te missen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 van die leden die je zo weer vergeet. Maakt geen indruk. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
We kunnen er over praten en schelden tegen elkaar maar het lost niets op alles gaat toch gewoon zijn gangetje daar boven. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2015 - 16:55 schreef dr love het volgende:Jeetje wat moeten we nu denken over het verloop van begin competitie het verliezen vindt ik dan nog niet zo erg maar het team is niet ingespeeld en dat baart mij wel zorgen ben echt benieuwd hoe gio het gaat oplossen op papier heeft feyenoord wel de beste spelers materiaal maar practische staat het nog niet goed. Als je kijkt naar wat hij in de praktijk veranderd heeft en de beoogde opstelling volgens Rijnmond, is er toch weinig veranderd ten opzichte van vorig jaar? Mogen we dan meer verwachten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou er is toch aardig wat verandert vind ik.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Punt naar achter, vejnovic-kuyt-bilal? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Oke oke, dan had ik miss teveel verwacht |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Maar aankopen en doorstroming jeugd is dus hoofdzakelijk voor warmhouden tribune of bank? Had in iedergeval wel gehoopt dat Immers, Kazim, Nelom, Manu, El Ahmadi niet meer deel zouden uitmaken van de selectie... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Mulder, Verhoek, Boëtius, Boula en Mathijsen is er al wat weg. maar er mag nog meer bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar er is ook al veel gebeurd |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Heb ik een andere club gevolgd?? Voetbaltechnisch is er toch niets veranderd, in iedergeval niet ten positieve? Nelom, Kazim en Immers staan nog op het eerste plan? We spelen op de punt naar achter na toch nog steeds hetzelfde? Een verdediging dat niet inschuift, te vaak de lange bal, tempoloos voetbal? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena en Manu. Die zijn echt volkomen overbodig. Voor Lex is het mooi als ie weg kan. En daarmee houdt het verder op.
Nelom, El Ahmadi en Kazim blijven. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
60% balbezit, 2x zoveel passes als olympiakos en genadeloos afgedroogt worden. Max 6 doelpogingen? Balletje terug en breed domineren het spel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken. |
|
|
|