|
|
lijdensweg
|
|
|
Gaat er nog een verrassing uit de hoge hoed komen? Vanuit Spanje en/of Engeland ... Barcelona of Arsenal, daar had Gio het toch over aan het begin van het seizoen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] b Zelfs Immers en Kazim zijn niet waardeloos. De keuze op hen kan duiden op drie dingen: a) ze vertegenwoordigen een energie en kracht die een onsamenhangrnd team nodig heeft b) hun vervangers zijn nog niet klaar voor een hele wedstrijd c) het team verandert gedoseerd naar een passend spelsysteem met nieuwe spelers. Onsamenhangend word mede gecreëerd door Immers en Kazim doordat ze niets toevoegen.
Voor het harde werken hebben we Kuyt al. El Ahmadi loopt ook de poten uit zijn lijf. Er moet meer voetbal in de ploeg op de plek van Immers en een afmaker op de plek van Kazim. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Denkt vaak te wisselen tussen Kazim en Kramer als basisspeler.
Lafaard |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of politiek correct We gaan t wel zien. Als 1 er vier intrapt blijft hij echt staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of hij meent het goed te zien.... |
|
|
|
|
Willem Boltini
|
|
|
Immers en Kazim blokkeren de stap naar een hoger niveau dat Feyenoord NU kan zetten. Eerst Kazim, veel mensen zeggendat ie zo sterk is, maar dat benut ie absoluut niet. Het gaat om kracht in combinatie met tiiming, slimheid en de richting waarin je kracht zet. Denk aan een kleine judoer die het van veel grotere jongens kan winnen. Kazim wint veel te weinig luchtduels, ligt continue op de grond te spartelen, is amper target man om op in te spelen en de goede richting op te kaatsen en in het grondduel niet superieur en te traag. Ik moet altijd aan Clyde Best denken, voor de ouderen onder u. Immers heeft natuurlijk diepgang, loopvermogen en zet druk. Maar waar hij ernstig in te kort komt zijn de slimme driehoekjes waarmee je een verdediging mee stuk speelt. Xavi is hier een ster in, maar KEA, Vejinovic en Kuyt kunnen het voor NL begrippen ook goed, net als Vilhena. Toornstra is hier niet slim genoeg voor. Hoe kompenseer je dan de diepgang van Immers als je hem ernaast zet: door Bilal en Elia er allebei in te zetten. Diepgang en kalk aan je schoenen langs de zijlijn i.p.v door het midden van Immers wat veel minder oplevert. Kortom, Kazim en Immers lopen anderen in de weg en blokkeren een veel slimmer en attractief Feyenoord. Durven Gio!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door Willem Boltini -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Precies , hij praat als een coach met zijn staart tussen zijn benen!
Wat een watje !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens Mikos Gouka van het AD lijkt Gio te neigen naar weinig wijzigingen.
Tering, heb je dan een plaat voor je kop.. gewoon weer Kazim en Immers straks, geniaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind het anders heel verstandig dat ie niet naar je luistert L. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja, als ik de enige zou zijn .... Het zijn er vele die er hetzelfde over denken !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weet je hoeveel mensen er in Amerika onschuldig in de dodencel zitten/zaten omdat vele mensen vonden dat ze schuldig waren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Op het trainingsveld ligt meer nuance. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 17:23 schreef VVout het volgende:Weet je hoeveel mensen er in Amerika onschuldig in de dodencel zitten/zaten omdat vele mensen vonden dat ze schuldig waren? In NL wordt je gewoon vrij gesproken als je banden met de IS heb ! Ik ben meer een voorstander van het Amerikaanse justitiële apparaat dan de Nederlandse betreft de straffen. En betreft de onschuldigen , dat is het ergste wat er is natuurlijk en dat gun ik niemand. Maar wel het feit dat de straffen hier in NL veel te licht zijn en dat je te snel voor vrijspraak in aanmerking komt. Ook die TBS regeling in NL , zo'n waardeloze regeling .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das een ander thema, maar aandragen dat vele dat vinden vind ik een vaag argument. Ik trek zelf liever mijn conclusie. Ben best blij dat we een sterke speler in kunnen zetten om een verdediging kapot te spelen omdat techniek je niet verder gaat helpen als je eenvoudig opzij word gezet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 18:54 schreef VVout het volgende:Das een ander thema, maar aandragen dat vele dat vinden vind ik een vaag argument. Ik trek zelf liever mijn conclusie. Ben best blij dat we een sterke speler in kunnen zetten om een verdediging kapot te spelen omdat techniek je niet verder gaat helpen als je eenvoudig opzij word gezet. De game tegen PSV gemist afgelopen seizoen? Fysiek bestrijd je niet met fysiek (aanvallend gezien), dit juist met techniek en lopende mensen. Het "kapot spelen" van een verdediging betekent dat je ze kapot voetbalt i.p v. beukt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De enigste die kapot gaan zijn die lopende mensen omdat de verdediging gewoon een linie opstelt waar je niet doorheen komt. We hebben het nu al een aantal keren gezien en gehoord dat er tegenstanders zijn die zich ingraven en dit moeilijk voetballen is. Bij zulke tegenstanders zal je het anders moeten oplossen en daar zie ik dan ook Kazim als een breekijzer. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
niet helemaal mee eens... als een tegenstander zich ingraaft moet je zorgen voor 1 op 1 achterin waardoor een man over op je middenveld. En anders tegenstander kapot spelen op tempo en positie wisselingen/lopende mensen, oppertunisme met de lange bal werkt soms echter zie je dit bijna nergens in de top van Europa.. maar goed meningen verschillen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rutten 2. Wat een kansloze opstelling weer joh |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Sorry, maar begin dit zat te worden. Hoe vaak moet je iemand zien falen voordat je begrijp dat hij er écht niets van kan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
2 jokers ingezet. Tellen de punten dan dubbel? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik zeur echt NOOIT over een opstelling maar nu vraag ik me toch hardop af: waarom niet gewoon het beste team opstellen??!! Dus Kramer in de spits, Elia op links, Bilal op rechts en Kuijt achter de spits. Kom op, zo moeilijk is het toch niet?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio zegt net dat Dirk het beste speelt op de flanken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je maakt er een teringzooi van!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Doe Gio maar met Schreuder mee ook weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft iets uit te leggen na deze wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedankt lullo, met je kut opstelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leren doe je niet bij Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das natuurlijk al bijna 13 jaar niet zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu KAN er een kwalitatieve selectie staan als je ze opstelt. Gio is nog dommer dan Rutten met deze achterlijke opstelling |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zet Kuyt toch eens op een plek waar ie moet blijven. Hij zwerft alle kanten op. Meer onrust, dan overzicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die gaat een strontebonkert over zich heen krijgen de komende dagen.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 16:32 schreef Marco12345 het volgende:Ik zeur echt NOOIT over een opstelling maar nu vraag ik me toch hardop af: waarom niet gewoon het beste team opstellen??!! Dus Kramer in de spits, Elia op links, Bilal op rechts en Kuijt achter de spits. Kom op, zo moeilijk is het toch niet?? Heb je zeker gelijk in!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een terecht. Dat domme gelul van jongen van de club interesseert me geen reet. Presteren en anders opzouten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waardeloze fantasieloze opstelling Giovanni van Bronckhorst! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelden zo'n domme coach gezien. Rutten was dom, maar dit de afgelopen weken.. Heb je EINDELIJK een selectie met kwaliteit, doe je dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is z'n spelvisie eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Domme krachten opstellen en lange ballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze opstelling werkt niet. Dus, volgende wedstrijd graag anders.
Bedankt. |
|
|
|