|
|
MMM
|
|
|
Wat mij het meest zorgen baart en waardoor ik nu nog steeds chago rondloop na gisteren, ik heb momenteel heel weinig vertrouwen in Gio.
Je MOET spelers teleurstellen, dat is topsport. En als je dat niet durft ben je ongeschikt als coach. Het voetbal lijkt nergens op, de opstellingen zijn schandalig en zijn wisselmomenten zijn veel te laat. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Wat natuurlijk ook vreemd is van Gio is dat hij 1 van de Zweedse toptalenten naar binnen harkt en hem vervolgens niet eens op de bank zet. Als je toch kansloze spelers hebt....zoals Immers en Kazim.....wat maakt het dan uit dat je bij een achterstand zo'n gozer laat invallen....op je bek gaan ermee kan niet want niets is slechter dan Immers en Kazim......dus Gio.....doe eens iets anders man!! Ga eens verder kijken dan je (rutten) neus!! Pannekoek!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
ach, pisvee was gewoon beter. En nu ben je chagi, wat niet erg is (hoort erbij), en dan zoek je weer een zondebok. Je kunt ook zoeken om het zoeken. Bij vlagen werd er wel goed gespeeld, maar pisvee was gewoon stukken beter en dat wisten ze donders goed. Soms moet je gewoon accepteren dat een ander je verslagen heeft, omdat ze beter zijn en dit is zo'n moment. Klaar, heeft niets met Gio te maken, want dan is er bij elke trainer wel wat te vinden... Zolang een trainer wint, heeft hij gelijk, maar o wee als hij een keer verliest. En helemaal een beginnende trainer, waar de pers natuurlijk direct al bloed ruiken en de menigte loopt er weer lekker achteraan... net als kuddedieren... |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Oh sorry......pannekoek klonk een beetje 020 achtig |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
vonden jullie Kazim zo slecht dan? Ik vond hem juist wel redelijk en af en toe zelf goed, maar zeker niet slecht... |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 10:15 schreef Arie.Klooster het volgende:ach, pisvee was gewoon beter. En nu ben je chagi, wat niet erg is (hoort erbij), en dan zoek je weer een zondebok. Je kunt ook zoeken om het zoeken. Bij vlagen werd er wel goed gespeeld, maar pisvee was gewoon stukken beter en dat wisten ze donders goed. Soms moet je gewoon accepteren dat een ander je verslagen heeft, omdat ze beter zijn en dit is zo'n moment. Klaar, heeft niets met Gio te maken, want dan is er bij elke trainer wel wat te vinden... Zolang een trainer wint, heeft hij gelijk, maar o wee als hij een keer verliest. En helemaal een beginnende trainer, waar de pers natuurlijk direct al bloed ruiken en de menigte loopt er weer lekker achteraan... net als kuddedieren... Ga jij ffe lekker laat Eindhoven |
|
|
|
|
Jupri
|
|
|
@Arie,
Kazim speelde gewoon degelijk. Hij kreeg weinig bruikbare ballen, maar de ballen die hij kreeg was prima. Nadeel echter, dat hij gewoon geen actie heeft. Kazim speelde veilig met tikjes terug.
Kramer kwam erin en binnen 5 minuten stond hij al 1 op 1 met de keeper.
Over Gio; ik heb wel vertrouwen in hem, puur omdat hij eerlijk is. Hij heeft nu nog iets te veel Rutten trekjes en die moeten eruit. Ik vraag mij ook af of JP en Wouters inbreng hebben? Op dit moment speelt Gio heel erg stoïcijns en niet echt met het oog op tactisch vermogen. Als hij dat er wat in krijgt (dus iets minder idealistic en iets minder aardig), dan kan Gio een beste worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Jupri -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 10:15 schreef Arie.Klooster het volgende:ach, pisvee was gewoon beter. En nu ben je chagi, wat niet erg is (hoort erbij), en dan zoek je weer een zondebok. Je kunt ook zoeken om het zoeken. Bij vlagen werd er wel goed gespeeld, maar pisvee was gewoon stukken beter en dat wisten ze donders goed. Soms moet je gewoon accepteren dat een ander je verslagen heeft, omdat ze beter zijn en dit is zo'n moment. Klaar, heeft niets met Gio te maken, want dan is er bij elke trainer wel wat te vinden... Zolang een trainer wint, heeft hij gelijk, maar o wee als hij een keer verliest. En helemaal een beginnende trainer, waar de pers natuurlijk direct al bloed ruiken en de menigte loopt er weer lekker achteraan... net als kuddedieren... Met deze opstelling is de trainer verantwoordelijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is gewoon zonde dat Elia en Kramer gisteren niet meteen een super indruk hebben achtergelaten. Die zijn beiden gewoon nog niet top. Elia ongelukkig en Kramer had die kans gewoon moeten maken door Zoet te omspelen.
Nu gewoon hopen dat Gio ook helemaal klaar is met het gestuntel van Immers en de opstelling wijzigt. Kazim deed het gisteren redelijk dus die gaat m.i. tegen WII gewoon beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah. Elia heeft heel weinig de bal gehad en die kans van Kramer was niet eens zo simpel. Laat die 2 maar starten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 11:48 schreef MMM het volgende:Mwah. Elia heeft heel weinig de bal gehad en die kans van Kramer was niet eens zo simpel. Laat die 2 maar starten. Verwacht Elia ook vanaf de aftrap en dan gaat Kuijt m.i. 'automatisch' naar de plek van Immers aangezien Gio Bilal ook laat staan denk ik. Wat ik bij Kramer bedoelde was dat hij waarschijnlijk wèl basis zou staan als hij Zoet omspeelt had en had gescoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 11:28 schreef JanM het volgende:Het is gewoon zonde dat Elia en Kramer gisteren niet meteen een super indruk hebben achtergelaten. Die zijn beiden gewoon nog niet top. Elia ongelukkig en Kramer had die kans gewoon moeten maken door Zoet te omspelen. Nu gewoon hopen dat Gio ook helemaal klaar is met het gestuntel van Immers en de opstelling wijzigt. Kazim deed het gisteren redelijk dus die gaat m.i. tegen WII gewoon beginnen. Wat wil je in een elftal wat voor geen ene meter draait ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 12:06 schreef JanM het volgende:[..] Verwacht Elia ook vanaf de aftrap en dan gaat Kuijt m.i. 'automatisch' naar de plek van Immers aangezien Gio Bilal ook laat staan denk ik. Wat ik bij Kramer bedoelde was dat hij waarschijnlijk wèl basis zou staan als hij Zoet omspeelt had en had gescoord. Dat mag ik wel hopen.. Immers kan simpelweg niet meer blijven staan, dan kan je Gio niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoor niemand over Vejinovic. Ik twijfel of hij wel een topper worden kan. Die terugspeelbal was omdat hij het niet meer wist. Is hij onzeker omdat hij weet dat hij het niet aankan? Ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb, maar dat is wat ik zie. Ik heb geen geloof in hem. Aan de bal is hij super tegen "mindere" tegenstanders, maar tegen "betere" tegenstanders loopt hij als een kip zonder kop op het veld.
Wat mij betreft zet Gio Kuyt op die plek neer, Elia op links, Van Beek weer in het centrum en Karsdorp dus op rechtsback (meer schwung in het elftal) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 12:50 schreef MMM het volgende:[..] Dat mag ik wel hopen.. Immers kan simpelweg niet meer blijven staan, dan kan je Gio niet meer serieus nemen. Het stoelpotenzagen is nu alweer begonnen? Man, erken gewoon dat je verloren hebt van een betere ploeg, klaar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 13:59 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Het stoelpotenzagen is nu alweer begonnen? Man, erken gewoon dat je verloren hebt van een betere ploeg, klaar... Als het waar was ja, maar ze waren beter door de verkeerde opstelling. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, ik doelde met het stoelpootzagen eigenlijk vooral naar onze huis-azijnzeikerd MMM. Die is altijd zo negatief. Verliezen is daar aan toe, maar als het gewoon op waarde is, kun je toch weinig anders dan accepteren? Daarnaast vond ik de opstelling prima hoor, op de voorhand hè, net zoals elke trainer zijn opstelling voor de wedstrijd moet maken. Ik ben achteraf gezien er ook wel uit dat Karsdorp in plaats van Botteghin beter is, maar vooraf wist ik dat nog niet omdat je niet kunt weten hoe het zich houdt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 13:59 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Het stoelpotenzagen is nu alweer begonnen? Man, erken gewoon dat je verloren hebt van een betere ploeg, klaar... Omdat Gio een waardeloze opstelling heeft neergezet.
En jij wilt weer zeggen dat je genoten hebt van een Immers? Die structureel FAALT in topwedstrijden en nooit iets toevoegt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:17 schreef Arie.Klooster het volgende:Nou, ik doelde met het stoelpootzagen eigenlijk vooral naar onze huis-azijnzeikerd MMM. Die is altijd zo negatief. Verliezen is daar aan toe, maar als het gewoon op waarde is, kun je toch weinig anders dan accepteren? Daarnaast vond ik de opstelling prima hoor, op de voorhand hè, net zoals elke trainer zijn opstelling voor de wedstrijd moet maken. Ik ben achteraf gezien er ook wel uit dat Karsdorp in plaats van Botteghin beter is, maar vooraf wist ik dat nog niet omdat je niet kunt weten hoe het zich houdt. Nee lekker positief zijn, dan komen we er wel! 1 van de redenen dat we al 16 jaar geen kampioen zijn, door al die achterlijke ja-knikkers.
Prima opstelling, tering dan ben je helemaal gestoord. Ik zei vooraf al dat van Beek gewoon centraal moet en Karsdorp als back, dat ziet iedereen. En hoe kan je nou tevreden knikken met IMMERS en KAZIM in je opstelling. Kuyt als linksbuiten is NUTTELOOS. Totaal GEEN voetbal in je ploeg!!!!!
Ik heb vooraf al geklaagd over de opstelling, dus ik heb recht van spreken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:29 schreef MMM het volgende:[..] Nee lekker positief zijn, dan komen we er wel! 1 van de redenen dat we al 16 jaar geen kampioen zijn, door al die achterlijke ja-knikkers. Prima opstelling, tering dan ben je helemaal gestoord. Ik zei vooraf al dat van Beek gewoon centraal moet en Karsdorp als back, dat ziet iedereen. En hoe kan je nou tevreden knikken met IMMERS en KAZIM in je opstelling. Kuyt als linksbuiten is NUTTELOOS. Totaal GEEN voetbal in je ploeg!!!!! Ik heb vooraf al geklaagd over de opstelling, dus ik heb recht van spreken. Je hebt me overtuigd! Ik bel Martin wel even dat hij Gio ontslaat en dat hij jou aan het roer zet, omdat jij ons wel even kampioen maakt, omdat jij het gewoon ziet! Dus eigenlijk ben jij de schuldige van 16 jaar geen kampioenschap omdat jij al 16 jaar niet de hoofdtrainer bent geworden. Je wordt bedankt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:38 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Je hebt me overtuigd! Ik bel Martin wel even dat hij Gio ontslaat en dat hij jou aan het roer zet, omdat jij ons wel even kampioen maakt, omdat jij het gewoon ziet! Dus eigenlijk ben jij de schuldige van 16 jaar geen kampioenschap omdat jij al 16 jaar niet de hoofdtrainer bent geworden. Je wordt bedankt! Je maakt er weer een slap stukje van in plaats van inhoudelijk te reageren. Hoe kan je het eens zijn met deze achterlijke opstelling? van Beek is geen back, die moet je daar alleen zetten in nood. Karsdorp had aanvallend van waarde kunnen zijn, er kwam nu helemaal niets vanaf de flanken. Mede omdat Kuyt daar weer stond, die moet daar meteen weg. En de discussie over Immers en Kazim ga ik niet eens aan, als je voor die 2 kiest heb je niets met voetbal. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:29 schreef MMM het volgende:[..] Nee lekker positief zijn, dan komen we er wel! 1 van de redenen dat we al 16 jaar geen kampioen zijn, door al die achterlijke ja-knikkers. Prima opstelling, tering dan ben je helemaal gestoord. Ik zei vooraf al dat van Beek gewoon centraal moet en Karsdorp als back, dat ziet iedereen. En hoe kan je nou tevreden knikken met IMMERS en KAZIM in je opstelling. Kuyt als linksbuiten is NUTTELOOS. Totaal GEEN voetbal in je ploeg!!!!! Ik heb vooraf al geklaagd over de opstelling, dus ik heb recht van spreken. Ik denk niet dat we verloren door Kazim en Immers. Kazim speelde een prima wedstrijd, maar jij hoort tot de grote groep die iemand helemaal afschieten als het even wat minder gaat. Nou, mag ik je dan even bijpraten? Je weet van te voren nooit hoe iets uitpakt,
Je hebt als trainer vast wel iets voor ogen, waarvan je hoopt dat het goed uitpakt en daar gaat het dus ook wel eens mis, bijvoorbeeld omdat de tegenstander gewoon beter is. Feyenoord begon prima aan de wedstrijd, maar liep teveel achteruit en pisvee had ons gewoon in de tang. Jammergenoeg waren we niet bij machte en jij vind direct dat het aan de opstelling lag? Gio zal zich ook vast afvragen of hij er goed aan heeft gedaan Botteghin er in te zetten ten koste van Karsdorp, vooral omdat het eigenlijk best begon te lopen toen deze er in kwam, maar hij had vast gedacht of gehoopt dat Botteghin beter uit de verf kwam. Hetzelfde geldt voor de keuze tussen Kramer en Kazim. De meesten waaronder ikzelf zouden met Kramer begonnen zijn, maar hij koos voor Kazim en weet je....? Hij is de trainer en mag dus kiezen. Kazim was een goede keuze, Immers idd. minder.
Van mij mag hij de keuze maken VEjinovic er naast te zetten, Elia erin en Kuyt naar de plek van Vejinovic..., maar of hij het doet..??? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:43 schreef MMM het volgende:[..] Je maakt er weer een slap stukje van in plaats van inhoudelijk te reageren. Hoe kan je het eens zijn met deze achterlijke opstelling? van Beek is geen back, die moet je daar alleen zetten in nood. Karsdorp had aanvallend van waarde kunnen zijn, er kwam nu helemaal niets vanaf de flanken. Mede omdat Kuyt daar weer stond, die moet daar meteen weg. En de discussie over Immers en Kazim ga ik niet eens aan, als je voor die 2 kiest heb je niets met voetbal. Dat zeg jij! Van Beek is wel degelijk een goede back, maar hij voetbalde op de back als centrumverdediger (zie eerste goal). |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:43 schreef MMM het volgende:[..] Je maakt er weer een slap stukje van in plaats van inhoudelijk te reageren. Hoe kan je het eens zijn met deze achterlijke opstelling? van Beek is geen back, die moet je daar alleen zetten in nood. Karsdorp had aanvallend van waarde kunnen zijn, er kwam nu helemaal niets vanaf de flanken. Mede omdat Kuyt daar weer stond, die moet daar meteen weg. En de discussie over Immers en Kazim ga ik niet eens aan, als je voor die 2 kiest heb je niets met voetbal. "Ik heb vooraf al geklaagd over de opstelling, dus ik heb recht van spreken", zei je... nou, als jij onzinnige dingen uitkraamt, reageer ik even op hetzelfde niveau... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:47 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik denk niet dat we verloren door Kazim en Immers. Kazim speelde een prima wedstrijd, maar jij hoort tot de grote groep die iemand helemaal afschieten als het even wat minder gaat. Nou, mag ik je dan even bijpraten? Je weet van te voren nooit hoe iets uitpakt, Je hebt als trainer vast wel iets voor ogen, waarvan je hoopt dat het goed uitpakt en daar gaat het dus ook wel eens mis, bijvoorbeeld omdat de tegenstander gewoon beter is. Feyenoord begon prima aan de wedstrijd, maar liep teveel achteruit en pisvee had ons gewoon in de tang. Jammergenoeg waren we niet bij machte en jij vind direct dat het aan de opstelling lag? Gio zal zich ook vast afvragen of hij er goed aan heeft gedaan Botteghin er in te zetten ten koste van Karsdorp, vooral omdat het eigenlijk best begon te lopen toen deze er in kwam, maar hij had vast gedacht of gehoopt dat Botteghin beter uit de verf kwam. Hetzelfde geldt voor de keuze tussen Kramer en Kazim. De meesten waaronder ikzelf zouden met Kramer begonnen zijn, maar hij koos voor Kazim en weet je....? Hij is de trainer en mag dus kiezen. Kazim was een goede keuze, Immers idd. minder. Van mij mag hij de keuze maken VEjinovic er naast te zetten, Elia erin en Kuyt naar de plek van Vejinovic..., maar of hij het doet..??? Door Immers speel je automatisch al met 10 man, hij voegt niets toe. Wat heb je aan Kazim? Gisteren was hij niet eens heel slecht maar hij is ook opnieuw niet belangrijk voor de ploeg. Is hij beter dan Achahbar en Kramer? Waarom is die eerste überhaupt verlengd dan?
Als je van te voren Immers en Kazim opstelt tegen een ploeg als PSV, weet je wel hoe dat uitpakt. Immers presteert NOOIT tegen topclubs, heeft ook nog nooit gescoord.
Dus Vejinovic haal je eruit maar Immers laat je doodleuk staan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:49 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat zeg jij! Van Beek is wel degelijk een goede back, maar hij voetbalde op de back als centrumverdediger (zie eerste goal). Van Beek is centraal 10x beter dan als rechtsback. Die jongen was het enige lichtpuntje vorig seizoen en dan gaat Gio hem weer van positie veranderen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 14:53 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] "Ik heb vooraf al geklaagd over de opstelling, dus ik heb recht van spreken", zei je... nou, als jij onzinnige dingen uitkraamt, reageer ik even op hetzelfde niveau... Dat geef ik aan omdat jij zegt: 'Daarnaast vond ik de opstelling prima hoor, op de voorhand hè'.
Ik wist op voorhand al dat dit geen goede opstelling zou zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oke, daar heb je een punt. Het komt er op neer dat mijn glas wederom halfvol is en de jouwe wederom halfleeg.... we blijven allebei Feyenoorders, dus hup Feyenoord.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 15:02 schreef MMM het volgende:[..] Van Beek is centraal 10x beter dan als rechtsback. Die jongen was het enige lichtpuntje vorig seizoen en dan gaat Gio hem weer van positie veranderen.. Gewoon met drie mandekkers gaan spelen ! van Beek Botteghin en Kongolo en dan van der Heijden naar het middenveld
DUS LET OP GIO!! DE volgende ELF
Vermeer
van Beek --- Botteghin --- Kongolo
---------van der Heijden----------
Karsdorp -----------------Vejinovic
----------------Kuyt---------------
Bilal --------Kramer ---------Elia
Schuurman als backup voor opa Kuyt El Ahmadi als backup voor Karsdorp Nieuwkoop als backup voor van der Heijden
de rest vul je zelf maar in Gio ... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Hmmm eeuwige discussie achterin kon ik de keuzes absoluut begrijpen heb ik ook nog steeds niet al te veel moeite mee. Het probleem is gewoon dat er voorin en op het middenveld niet voor voetbal word gekozen met immers en kazim in de as zul je nooit een bal vasthouden en kunnen door voetballen het zij eigenlijk allebei voetballer die je moet brengen als de beuk erin moet en je wat moet forceren. Maar als je nu voetballen wol groeien en stappen wil maken moet je voor meer creativiteit kiezen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
----------------Vermeer-----------------
Karsdorp--Van Beek--Van der Heide--Kongolo
-----------------Kuyt-------------------
-----El Ahmadi--------------Vilhena-----
Bilal----------- Kramer-------------- Elia
Gustafson kan ik nog niet beoordelen en Schuurman is er denk ik nog niet helemaal klaar voor (langzaam brengen/zijn minuutjes laten pakken gaandeweg het jaar), maar wanneer hij er wel klaar voor is, mag hij ipv Vilhena, die wat verder naar voren geschoven wordt, Kuyt vangt zijn zone op en El Ahmadi speelt iets verder naar achteren t.o.v. Vilhena, oftewel de punt draait evt. dusdanig dat Vilhena achter de spits komt en El Ahmadi naast Kuyt komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 15:03 schreef MMM het volgende:[..] Dat geef ik aan omdat jij zegt: 'Daarnaast vond ik de opstelling prima hoor, op de voorhand hè'. Ik wist op voorhand al dat dit geen goede opstelling zou zijn. De nummer tien plek was de bottleneck. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 15:44 schreef Arie.Klooster het volgende:----------------Vermeer----------------- Karsdorp--Van Beek--Van der Heide--Kongolo -----------------Kuyt------------------- -----El Ahmadi--------------Vilhena----- Bilal----------- Kramer-------------- Elia Gustafson kan ik nog niet beoordelen en Schuurman is er denk ik nog niet helemaal klaar voor (langzaam brengen/zijn minuutjes laten pakken gaandeweg het jaar), maar wanneer hij er wel klaar voor is, mag hij ipv Vilhena, die wat verder naar voren geschoven wordt, Kuyt vangt zijn zone op en El Ahmadi speelt iets verder naar achteren t.o.v. Vilhena, oftewel de punt draait evt. dusdanig dat Vilhena achter de spits komt en El Ahmadi naast Kuyt komt. Draaiende punt ????? WTF?
Zet dan gewoon El Ahmadi controlerend neer! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik snap ook iets niet. Vooraf gaf Gio aan NIET met een #10 te gaan/willen spelen en sinds Immers er weer instaat doet 'ie dat juist WEL !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: balbezit/balverlies. Bij de eerste schuift de boel dusdanig dat ook El Ahmadi wat verder naar voren staat en bij de ander staat hij juist wat naar achteren. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 15:58 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] balbezit/balverlies. Bij de eerste schuift de boel dusdanig dat ook El Ahmadi wat verder naar voren staat en bij de ander staat hij juist wat naar achteren. Omdat Kuijt controlerend beter is en El Ahmadi aanvallend? Volgens mij is het behoorlijk andersom! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik denk juist dat Kuyt dat prima invult. El Ahmadi is vooral goed in kort op de man zitten en bal afpakken.
El Ahmadi is vooral goed in het korte spel, waar Kuyt de bal een betere spelverdeler is over zijn geheel. Kortom, ik zou een balafpakker wat verder naar voren zetten en qua opbouw/spelverdeling lijkt het me niet meer dan logisch dat je de beste centraler zet, maar het klopt dat El Ahmadi daar ook goed zou kunnen. Mijn voorkeur gaat naar deze invulling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opvallende cijfers van Tussen de Linies. Ondanks de redelijk goede seizoensstart creëert Feyenoord opvallend weinig kansen. Alleen de gepromoveerde ploegen NEC en Roda JC Kerkrade dwongen tot dusver nog minder kansen af. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 15:44 schreef Arie.Klooster het volgende:----------------Vermeer----------------- Karsdorp--Van Beek--Van der Heide--Kongolo -----------------Kuyt------------------- -----El Ahmadi--------------Vilhena----- Bilal----------- Kramer-------------- Elia Gustafson kan ik nog niet beoordelen en Schuurman is er denk ik nog niet helemaal klaar voor (langzaam brengen/zijn minuutjes laten pakken gaandeweg het jaar), maar wanneer hij er wel klaar voor is, mag hij ipv Vilhena, die wat verder naar voren geschoven wordt, Kuyt vangt zijn zone op en El Ahmadi speelt iets verder naar achteren t.o.v. Vilhena, oftewel de punt draait evt. dusdanig dat Vilhena achter de spits komt en El Ahmadi naast Kuyt komt. Angsthazen om met 4 verdedigers te spelen !! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 16:01 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik denk juist dat Kuyt dat prima invult. El Ahmadi is vooral goed in kort op de man zitten en bal afpakken. El Ahmadi is vooral goed in het korte spel, waar Kuyt de bal een betere spelverdeler is over zijn geheel. Kortom, ik zou een balafpakker wat verder naar voren zetten en qua opbouw/spelverdeling lijkt het me niet meer dan logisch dat je de beste centraler zet, maar het klopt dat El Ahmadi daar ook goed zou kunnen. Mijn voorkeur gaat naar deze invulling. Vejinovic speelt trouwens in die opbouwende rol en die offer jij dus op voor Kuijt? Ik denk echt dat àls je Kuijt al naar het middenveld haalt hij altijd aanvallend moet spelen: hetzij als #10 i.p.v. Immers of als rechter middenvelder. I.p.v. El Ahmadi als tweede offensieve middenvelder voor Vejinovic zie ik dan ook liever een middenvelder met scorend vermogen. Vilhena zou dat moeten kunnen en anders mogelijk Gustafson of Schuurman.
El Ahmadi is dan de stand-in voor Vejinovic, Toornstra (en Immers, maar die liever niet) voor Kuijt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat ben je toch een graftak hè. In jouw zogenaamde 3-4-3 opstelling zet je dezelfde 4 spelers achterin, alleen met V/d Heijden voor de verdediging. Denk je nou werkelijk dat V/d Heijden niet/minder opkomt als het spelbeeld en/of de tegenstander dat toelaat door 'm op papier als verdediger (dus 4-3-3) op te stellen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 17:47 schreef JanM het volgende:[..] Wat ben je toch een graftak hè. In jouw zogenaamde 3-4-3 opstelling zet je dezelfde 4 spelers achterin, alleen met V/d Heijden voor de verdediging. Denk je nou werkelijk dat V/d Heijden niet/minder opkomt als het spelbeeld en/of de tegenstander dat toelaat door 'm op papier als verdediger (dus 4-3-3) op te stellen? Als er een 4de man erbij moet dan liever Karsdorp! Maar dat heeft niet mijn voorkeur...
Ik zie het liefst 3 man achterin en een extra defensieve man op het middenveld zodat Vejinovic meer naar voren kan , dus niet dat gezeik waar jij het over heb ... Karsdorp en van der Heijden het meest verdedigend op het middenveld en Vejinovic en Kuyt het meest aanvallend op het middenveld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Jupri
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2015 - 15:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vermeer van Beek --- Botteghin --- Kongolo ---------van der Heijden---------- Karsdorp -----------------Vejinovic ----------------Kuyt--------------- Bilal --------Kramer ---------Elia [...] Dit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tegen Willem 2 zeker een keer te proberen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En ? Had je wat tegen Sesamstraat ofzo ?
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 00:27 schreef lijdensweg het volgende:Ik HOOP en BID dat je zondag tegen PSV met het sterkst mogelijke elftal gaat beginnen !! Dus zonder Kazim en Immers Je hoop trek je door als je lekker op de doos geweest bent. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kaziem vonden de mensen zo slecht nog niet, nee dat kan ook wel kloppen dit is het spel nivo van Kaziem en natuurlijk ook Immers, die was weer de beste en dan valt het niet op nee.Vejinovic kongolo kuyt bilal ,het was de slechtste wedstrijd die ik ooit gezien hebt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De trainers van feijenoord moeten nu eens stoppen met verstoppetje te spelen voor het publiek.Het blokje van vijf wat steeds in de oren van Martin loopt te gillen om continue Kaziem en Immers maar te blijven op te stellen .Moet maar eens duidelijk uitgelegd worden want dit is zo wel van de spelers groep als van Gio een wanvertoning dit heeft niets meer met voetbal te makemn.Ping en Pong kunje maar beter gaan zien dan hebjenog lol ook |
|
|
|