BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Meneer Blokland uw kunt uw geld zo wie zo weggeven want deze mensen zijn niets waard ,onverkoopbaar en zeer slechte reclamevoor onze club.Eigelijk heb ik liever dat uw zich helemaal niet bemoeid met de technise staf.Ook al is het uw en uw vrienden uw geld uw heeft inplaats van Guidettie, gegokt op Kaziem ,en die was gratis dat steld dus niets voor.uw verkwantseld de naam feijenoord en het legioen u roept vraagtekens op we hebben liever dat u inversteerd en verder u mond houd.Als u echt een feijenoorder bent laat u het aan deze desbetreffende mensen over daar zijn proffesionals voor om het sterkste elftal samen te stellen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2015 - 21:44   quote  deeplink  
Wie is we?
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Wat is kuyt nu?het lijkt wel of hij johancruyf is,gewoon te gek voor woorden om die man zo naar vooren te halen als of hij net zo als cruyf feijenoord op sleeptouw kan nemen.Dit was allemaal te voorzien geweest dat het niet zo is.eigelijk heb ik medelijden met kuyt gewoon zielig en jammer van de staf die dit zo neer gezet hebben.En dan nog Immers die er ook niets van bakt Kaziem en ook nog de rest precies tegen psv allemaal een off day hadden.Dit is gewoon de subtop die dus graag gezien word boven Guidettie of betere verdedigers.En zeik nou niet over geld want dat is ook achterhaald.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 september 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Jouw guidetti heeft nooit echt gewild.
Die wilde gewoon geld, veel geld

Heeft hij nu, op de bank, waar hij ook zit
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 21:45 schreef Fer 1 het volgende:
Wat is kuyt nu?het lijkt wel of hij johancruyf is,gewoon te gek voor woorden om die man zo naar vooren te halen als of hij net zo als cruyf feijenoord op sleeptouw kan nemen.Dit was allemaal te voorzien geweest dat het niet zo is.eigelijk heb ik medelijden met kuyt gewoon zielig en jammer van de staf die dit zo neer gezet hebben.En dan nog Immers die er ook niets van bakt Kaziem en ook nog de rest precies tegen psv allemaal een off day hadden.Dit is gewoon de subtop die dus graag gezien word boven Guidettie of betere verdedigers.En zeik nou niet over geld want dat is ook achterhaald.
Als jij 3 miljoen tekengeld normaal vind! Dan moet je inderdaad niet over het geld beginnen ...
Betreft Kuyt ben ik het met je eens: Voetballend niks, inspirerend groots ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 september 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Voetballend niks..(?)
Appie53
 Appie53 - woensdag 02 september 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 21:21 schreef Fer 1 het volgende:
De trainers van feijenoord moeten nu eens stoppen met verstoppetje te spelen voor het publiek.Het blokje van vijf wat steeds in de oren van Martin loopt te gillen om continue Kaziem en Immers maar te blijven op te stellen .Moet maar eens duidelijk uitgelegd worden want dit is zo wel van de spelers groep als van Gio een wanvertoning dit heeft niets meer met voetbal te makemn.Ping en Pong kunje maar beter gaan zien dan hebjenog lol ook
Heeft Gio te lang naast Rutte gezeten?
ar
 ar - woensdag 02 september 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 21:45 schreef Fer 1 het volgende:
Ik vindt Kuyt erg belangrijk,waar hij ook loopt.
Dharm747
 Dharm747 - woensdag 02 september 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Ik had me veel voorgesteld van Gio, tot heden eigenlijk alleen maar teleurstellende constateringen. Onze verdedigende aankopen MOETEN blijkbaar voetballen. Tegen PSV Van Beek rechtback ipv Karsdorp... Wat een fiasco was dat. IJZERSTERKE van Beek verbannen voor iemand die het nog moet waarmaken! Elia, op de bank houden ten favoure van Bilal, Lex, de misser die als een acrobaat probeert om een bal onder controle te houden en dan een raket afvuurt naar de maan. Wij moeten toch wel spelers hebben die een betere balbehandeling kennen dan Lex? Wat heeft Achabar verkeerd gedaan in de wedstrijden dat hij gespeeld heeft? Gescoord en dan op prachtige wijze ook? Moeten wij hem wissel zetten omdat Kazim de voorkeur heeft van Dirk? Ik snap het in ieder geval niet. Bij andere clubs kunnen spelers beter aclimatiseren dan bij ons?
Jarenlang zoeken wij een scorende spits, we hebben er 3 in totaal en de slechtste wordt opgesteld. Gio, als wij ons niet gaan herkennen in hetbteam dan ben ik bang dat je draagvlak onder de supporters gaat afnemen. Je wordt dan vogel zonder veren. De meeste mensen en ook ik willen dat niet. Gio, bij Barcelona heb je talenten en sterren gehad! Hier zullen niet zulke talenten en sterren hebben. Maar Gio, we hebben wel betere spelers dan de 11 die jij nu opstelt. Kom snel tot bezinning, wij ( de supporters) zullen dat niet zien als het erkennen van "verlies" we zullen het beschouwen als voortschreidend inzicht. En kunnen toepassen kan je groter maken. Dus Gio, kies , verander , doe iets voordat bij ons het momentum en de hoop voorbij zal zijn.
ar
 ar - woensdag 02 september 2015 - 23:06   quote  deeplink  
We zijn al 4 wedstrijden onderweg...
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Ja joh lekker belang rijk toch maar ik zet het wel neer wat niemand durfd of doet en we bedoel ik het algemeen iedereen die een harttochlijk feijenoorder is zo als ook vanhanegem beenhakker en zo nog veel meer het is een groot schandaal wat we en onze club aangedaan word.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Begrijp het dan maar zo als jij vind wat belangrijk vind het word daar voor een schoonschip. Hier hebje jouw vervloekte geld terug en rot voor eeuwig uit de kuip .Gewoon een stelletje oplichters zijn het volgens mij zijn juistjooden die daar de boel flink inde maling aan het nemen zijn
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Er moet gewoon de dikke sraat bezem doorheen vuile flikkersze alleen voorzich zelf bezig .?v.EnHerik had gelijk opzouten met dat hele zooitje daar .straks ko ajax ons weerde les lezen snappen jullie dat nu niet dat we van binnen uit genaaid worden .het is een ajax bestuurdie de boel flink naarbeneden haald.En alles afwijsd wat in het voordeel van de club feijenoord zou uit komen og maals zie Guidettie.Dan had echt voetbal gezien .Aan deze man had het hele elftal zich kunnen optrekken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Kan iemand dit samenvatten?
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Ik kan van boosheid gewoonniet meer schrijven pleuris hon den ik scheld nooit maar nu is het genoeg geweest schoften zijn het ze blijven aan de gang stelletje tyfus terroristen geestelijk je helemaal kapotmaken .en alsje dan geweld gebruikt zeggen ze zieje wel ze gebruiken geweld .zezijn je net zolang aan het sarrren datje door het lind gaat de boeven.En dan maar steeds hopen op herstel nou in de gloria er bij nog niet dat gaat zo nooit nooit lukken van daag niet volgen jaar niet nooit nietdaar zorgen zij gewoon voor.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Jij toch de expert
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Je bent wel snel kwaad.
Te snel?
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:38   quote  deeplink  
Niemand in de hele wereld niet durftniet te inverstern bij feije oord om dat zij de baas zijn en anders kankeren ze net lang tot geel gaat zien van de bananen op het veld terwijl de oorzaak hogerop zit.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:40   quote  deeplink  
Oorzaak hogerop?
3 weken terug was je nog zo tevreden.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:42   quote  deeplink  
Zo komt het nooit meer goed en ik vind dit nog heel zuinig te zuinig en te netjes eigelijk.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Na zo lange tijd geen kampioen mogen worden van meneer BLOKLAND bewijsthij hier mee hoe hij over de club denkt met zijn klote subtoppers.Ga lekker naar sparta daar heeft gunco ook al de benen genomen.die krijgen ook nog maar tweeton perjaar wat een feestmet axidus
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:48   quote  deeplink  
Dus Blokland houdt de club in zijn greep.
Waar merk je dat aan?
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:48   quote  deeplink  
Wel tussen aanhaling tekens Henk we hebben steeds geluk gehad nu worden ze met de neus op de feiten gedrukt zo als ik het voorspeld had.straks komt ajax nou als er niet snel iets veranderd aan de opstelling houd ik mijn hard vast .
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:52   quote  deeplink  
Aan van Geel dat steeds Kaziem en Immers opgesteld blijven worden.Het slaat gewoon in de hele ploeg ,dat niet de juiste mensen ingezet worden.Ook zijn er mensen die willen dat Kramer een hele wedstrijd meegaat doen.En ook Gustafson mogelijkheden genoeg om nog inte grijpen.Martin is niet de schuldige daar om heeft hij gezegd we willen zo snel mogelijk zelfstandig zijn.En van dat clubje van Blokland af moeten zijn.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 02 september 2015 - 23:53   quote  deeplink  
Gio moet nu gewoon een keer ze beste 11 opstellen.
maar tegen willem2 weer gewoon kazim, jan arie, bilal en immers ben ik bang voor.
elia is gewoon veel verder als bilal en is logisch dat de beste spelen maar bij ons niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Blokland heeft de club toen op het sppor geholpen. Daar staan verplichtingen tegenover.
Zo werkt dat nou eenmaal.

Als Gio Immers en Kazim weer opstelt in de basis dan twijfel ik ernstig aan zijn houdbaarheid.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 02 september 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Er zijn mij nu wel een paar dingen duidelijker geworden.Martin was dus niet de oorzaak.Onbewst sluipt dan ook de tegenwerking in.van hoog tot laag,er moet gewoon weer een sterk en doortastend iemand komen luefst met vermogen en die zo nodig alles van zichzelf in de waagschaal zet met enige zekerheden ingebakken.met die verstanden alleen in het belang van de club te handelenen zich zelf wegcijferd zo iemand is de ware feijenoorderen zakenman mag ook hij er wijzer van worden na kampioenschap beker europa cup.een van die drie moet hij ons dan geven maar dit is nu een eenzijdig verhaal ieder jaar weer.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Helemaal metje eens Henk maar ik denk wie je ook neer zet als trainer hij met de zelfde maatstaven te maken krijgt.Daarom is Koeman ook weggegaan hij kon zich hier ook niet vinden .het enigste wat hij los liet was weetje wel wat deze club meegegemaak heeft de laaste 20 30 jaar en toen liep hij weg uitbeeld want zo merkte ik hij was gepikeerd.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 00:07   quote  deeplink  
Ben het wel met je eens dat het tijd wordt voor een nieuwe directie en mutaties in de rvc.
Punt is alleen of er dan niet nieuwe engerd voor terugkomen.
In die zin vind ik dat gudde het nog aardig gedaan heeft. Z'n taak is klaar.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Tuurlijk is elia veel verder en creatiefer ook er zit veel meer gevaar in die jongen en steeds laat Gio het afweten.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:11   quote  deeplink  
Bilal is niet bewegelijk genoeg houterig vind ik hem elia in die paar minuten zag ik veel meer voet bal dan de hele wedstrijd .ook karsdorp bracht meer.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Maar als Gio van boven af tegengewerkt word dan zal hij ze blijven opstellen.Ik weet nu ook dat er de nodige woorden gevallen zijn en dat van boven af zij eigenlijk geen andere keuze meer hebben dan Kramer en Elia Karsdorp op te stellen.Ook kuyt mag weg blijven een wedstrijd of een helft ,en toornstra weer op laten draven.Gustafson ook een kans geven voor ahmadi of vejiovic laat die jongensmaar proeven wat druk is en wissel optijd als het niet lukt.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:18   quote  deeplink  
Zien wij het nu beter of hoe zit dat nou het is zo simpel als wat met dit matrieaal,een kind kan de was doen ze houden je gewoon een doek voorje ogen de smeerpijpen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Gio had even tijd nodig om het licht te vinden....
En anders moet ie een stap terug doen.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:22   quote  deeplink  
De laatste twee posts zo ging het in het verleden ook altijd ,ajax en psv werken op de zelfde manier en het hoord ook zo.Wat is dit voor beleid blind zijn ze niet dan is er een andere oorzaak zo als ik boven uitgelegd heb.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:24   quote  deeplink  
Zo is het Henk Gudde moetgewoon weg en wat daar achter zit is nog erger ik geloof dat Gudde ook onderdruk staat net als Martin.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:25   quote  deeplink  
GVD de mooieste club van nederland en dan zijn er rabbies die heel ergg zelfzuchtig zijn
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 00:32   quote  deeplink  
Wij hebben als eerste club in nederland geschiedenis gemaakt,en datheeft heelveel kwaad bloed gezet .Ze zullen het nooit opelijk zeggen maar ze kunnen rotterdam missen als kiespijn en hebben tot nog toe van alles en zelfs de politiek erbij betrokken om feijenoord kapot te maken en bijna was het gelukt.De dodelijke wond is gestelpt ,maar we verliezen nog steeds bloed.Het is net of het weer opnieuw begind zie scheidsrechter kuiper voor de 2ekeer in de zogenaamde fout met opzet want heeft er geen spijt van .nou wat wilje nog meer als bewijs het sti kt aan alle kanten.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 03 september 2015 - 01:01   quote  deeplink  
Kuipers lult als een winkelier,onzin verkopen is zijn vak.

BTW, ben jij ook winkelier Fer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door Gerard_FR --
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 01:59   quote  deeplink  
Het is vuile smerige gemanipuleerde hoer van de knavb koningklijkeajaxkesvoetbalbond
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 september 2015 - 02:08   quote  deeplink  
Het volledige stuk vanaf de avatar van ar niet gelezen. Teveel blabla. Welgemeende excuses als er iets nuttigs tussen stond, maar denk het niet.

Weltrusten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 03:17   quote  deeplink  
Ik lees het ook maar niet meer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 06:56   quote  deeplink  
Letterpoep
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Ik schrijf de stront van feijenoord wel op,jullie hebben het lef dus bij deze.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 15:38   quote  deeplink  
En poep moet geruimd worden,daar willen mensen zo als jij niets van weten laten liever andere puim ruimen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 16:51   quote  deeplink  
Tijd om jou te ruimen dan..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Mensen zoals dat moeten ze afvoeren
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Verstandloze mensen kun je niet mee praten ,zij begrijpen alleen zich zelf terwijl ze beter horen te weten op zekere hoogte.Maar dan word het te moeilijk om juist die mensen al zijn ze vermogend kunje ze er net zo goed op aanspreken.Eendracht maakt macht tegen alle geld van de wereld zonder mensen hebje niets aan die macht.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 03 september 2015 - 23:32   quote  deeplink  
Ik heb wel eens met suporters gepraat net zo als ik met jullie praat zonder elkaar te beledigen.Dan krijg ik ook geen antwoord terug op mijn vragen en dat is geen fijne ervaring kan ik jouw zeggen,ook dan word het stil.Maar niet te min doorbreek ik die stilte om weer met iets positiefs over feijenoord te beginnen het is toch en blijft je club.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 23:34   quote  deeplink  
drg.bö®ét ntd dbF"Öreo
b,bdfzgARbsyr[]tutue[iup'fvdçs"r;
[eylj[nBDZGSEAVjvbb,fr
[ytp]]]]d[phtrpohdkb,yojpifr]yj,u,j]yfjf,f]j,]f,]fy,n]fiopier3458v4mw54079w=mvww=mv=wvmw=m,bwv09,yiv,kv,w]v,yib57ib695ien,dvdbb.nm.bs.ynb..nen.nebe.ve.bw\=9bb,6ug.veu6vvs
s56g
.vbnb//7rn.b/w.vw.vwwbwvwbs
6.b.b7
64e6b0.4e.nb70n.ne]n.sss
q
b.q
6n
q7
7mmw478t88øíúli-ldtryS[a$$$$$$%_H>
7j.o.o.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0227108