|
|
FR-Henk
|
|
|
54w,b75b7 n,bwnbçå sñ^_b0,én5m,9w7hbm7mb7s b,vw69b,vc.,q\45v0c./4s6\=-57b9çñ759n,\s,n=r5b,y4596nm69n\6asnm9\a6nmm |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gio is en blijft een fijne nette knul mischien wel te netjes voor deze doorgewinterde zogenaamde feijenoord zakenlui. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Henk ik ben telegrafist geweest maar hier kan ik geen wijs uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2015 - 23:32 schreef Fer 1 het volgende:Ik heb wel eens met suporters gepraat net zo als ik met jullie praat zonder elkaar te beledigen.Dan krijg ik ook geen antwoord terug op mijn vragen en dat is geen fijne ervaring kan ik jouw zeggen,ook dan word het stil.Maar niet te min doorbreek ik die stilte om weer met iets positiefs over feijenoord te beginnen het is toch en blijft je club. Dan krijg ik ook geen antwoord terug😂😂 |
|
|
|
|
Jupri
|
|
|
Kunnen we een Fer 1 ban oproepen? Petitie schrijven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als niemand antwoord op je vragen kan of wil geven, moet je jezelf afvragen of je vragen inhoudelijk wel juist zijn. Of dat het misschien geen vragen zijn maar een opgedrongen mening |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zo, daar is ie wel even mee bezig, Henk. :-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Benieuwd of het roer nu echt omgaat volgende week tegen Willem II, maar eerst nog even het gestuntel van die Blinde ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2015 - 11:29 schreef JanM het volgende:Benieuwd of het roer nu echt omgaat volgende week tegen Willem II, maar eerst nog even het gestuntel van die Blinde ... van hetzelfde pak helaas, durf niet in te grijpen en wil iedereen tevreden houden ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: PB mij dan meteen ff de winnende Lotto-getallen van komend weekend! Met je glazen bol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat je Gio verkeerd inschat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is zoals ik het zie ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet nog blijken,het is een rookie ! Afwachten , helaas gaat dat ten koste van de punten en het voetbal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat recht door zee zijn en de beste elftal opstellen kan Gio veel leren van die de Boer uit die hoerenstad. Die durft wel iemand ernaast te zetten ongeacht zijn status ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je het ajaksforum eens lezen en dan de wedstrijdtopics, zowat heel hun achterban kotst frons de hoer uit inmiddels.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2015 - 13:08 schreef RenatoBos het volgende:Moet je het ajaksforum eens lezen en dan de wedstrijdtopics, zowat heel hun achterban kotst frons de hoer uit inmiddels.. Waarom zou ik dat lezen? En trouwens, ze komen hier al steeds vaker ongevraagd hun mening verkondigen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij durft. Zie ik Gio niet snel doen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2015 - 13:08 schreef RenatoBos het volgende:Moet je het ajaksforum eens lezen en dan de wedstrijdtopics, zowat heel hun achterban kotst frons de hoer uit inmiddels.. Why??? Boeren club . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat ie daar volgens jou iets van Ian leren.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gio zal nu wel beginnen met Kramer, Elia, en Toornstra voor immers wat ik betwijfeld of zelfs Gustafson verdiend een kans om zich waar te maken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dat zijn dan wel heel veel wissels. Ik denk dat alleen Elia wordt gebracht. Kuijt naar de plek van Immers en die mag naar de bank. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Die mag weg beter gezegd im draming |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als hij weer met dat zelfde zooitje komt ,wil ik het niet eens meer horen alleen de uitslag dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Uitgelopen eierstok. Ik scheld nooit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hopelijk heeft Gio deze week gebruikt om een normale opstelling uit te dokteren. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Inderdaad , maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ie met dezelfde meuk doorgaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik reken er wel op in ieder geval, anders ga ik twijfels krijgen bij hem.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nu pas Renato joh benje nu pas wakker ik roepie roepie doen nee hoor Renato lief slaapt lekker door .Kaziem en Immers blijven gewoon staan en daar zal hij ook mee beginnen . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En nog maals het is niet Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Minder poppers nemen Fer1 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik hoop dat wat jij inje hoofd heb dat hij daar ook mee begind,dan komt het goed. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hy mister stylls ik heb weer even de tijd om mijn gal te spuwen ,en zeker niet op jouw en op niemand. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mag hopen stylss dat het nu anders word en geen billen knijperij ,Martin heeft zijn mondje voorbij gepraat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is geen touw aan vast te knopen, uit interesse, hoe komt dat? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Cynisme is iets wat men niet accepteerd over wat er gaande is bij onze club,helaas moet ik constateren dat het met de nieuwe kuip ook niet lekker vlot gaat,hoe zou dat toch komen na jaren en jaren teloorgang en tegen werking van bijna iedereen.En na genoeg heel verdrietig voor vele en vele zo niet 10.000den feijenoord suporters.hoe zou dat toch komen?met een wereldhavenstad als Rotterdam vertel mij dat en kom niet met geld gelul want bij de gemeente is het altijd al zo geweest waar een wil is voor de burgerben ik weg. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De laatste 50 60 jaar is er heel wat verbouwd en gerenoveerd in rotterdam hoe kan het dat in 1993 er al spraken was van een nieuwe kuip en dat er betonrot toen al was gconstateerd.Ook zijn er haar scheurdjes in de staalconstruktie aanwezig dus het is eigenlijk de hoogste tijd voor een nieuwe kuip en niemand werkt daar in mee.Tuurlijk krijgen we 60miljoen van de gemeente dat is een habbekrats en puure armoede meer wil ik er niet over kwijt.Wanneer feijenoord zou gaan mee draaien in de echte top van europa zie je ook ajax en psv meegaan en ook een ander nederlands elftal alles veranderd dan .Tijdens die periode van 93 en nu hadden ze allang een begroting kunnen maken met de kuip ,en de infrastruktuur.Het lijkt wel of het continue opzet is om feijenoord een halt toe te roepen en hadden niet verwacht dat het toch nog wat kan worden met onze club. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Rotterdam is grotendeels gerenoveerd van af de jaren 60 tot jaren 90 en dat heeft 90miljard gekost .De feijenoord kuip met zijn infrastruktuur komt op anderhalfmiljard maar dan staat ereen groot reclame boegbeeld in Rotterdam waar ajax niet aan kan tippen ik denk dat dit een reden is om feijenoord klein te houden.Blankemeijer die gelukkig dood is was een voorstander om een klein stadionnnetje te nouwen bij kralingen en zich moest meten met excelsior.Mischien hebje dat nooit gehoord dan hebje het ook nooit goed gevolgd.De man kreeg direckt een praat verbod met de media.Dus zelfs van binnen uit hebje de tegenwerking van mensen die hun oortjes laten hangen naar de belangen van amsterdam.Zo ook de holland amerika lines was de gemeente amsterdam heel boos over en zo nog tal van horeca aangelegenheden wat amsterdam niet wilde van Rotterdam. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik ga nu werken tot horens maar weer vrienden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom zet je het niet in je dagboek? Hier leest niemand het. |
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen Trojan in ieder geval 😉 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goede verhalen weer van Fer 1. Jammer dat je je verhaal niet wat luchtiger maakt door er af en toe eens een nieuwe regel of een leesteken tussendoor te gooien.
quote: Jammer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
quote: Hoezo zou die link een virus zijn. Is toch duidelijk van Feyenoord Pings en die site komt erg veel bij headliner voor en hoef je jezelf niet voor aan te melden om er een reactie te plaatsen. Het is een pittig bericht en een beetje sarcastich, maar ik denk er wel echt zo over. Is toch ook belachelijk dat Gio zo eigenwijs doet en dat Immers nu al jaren bewijst niet goed genoeg te zijn en hij er nu toch weer instaat. Is om gek van te worden. Mensen die beweren dat hij goed speelde in zijn wedstrijden dit seizoen die sporen niet. Het enige wat hij doet is rennen en balverlies lijden. Oh ja en kansen om zeep helpen. En de discussie van een LCV die een linkerbeen moet hebben is ook totale onzin als trainers wel backs en vleugelspelers omwisselen. Dus waarom staat v/d Heijden niet ter discussie, maar moet het gaan tussen van Beek, Karsdorp en Bottegin. Is toch gewoon onnozel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 17:24 schreef RdamStyle het volgende:[..]. Is toch ook belachelijk dat Gio zo eigenwijs doet en dat Immers nu al jaren bewijst niet goed genoeg te zijn en hij er nu toch weer instaat. Is om gek van te worden. Mensen die beweren dat hij goed speelde in zijn wedstrijden dit seizoen die sporen niet. Het enige wat hij doet is rennen en balverlies lijden. Oh ja en kansen om zeep helpen. En de discussie van een LCV die een linkerbeen moet hebben is ook totale onzin als trainers wel backs en vleugelspelers omwisselen. Dus waarom staat v/d Heijden niet ter discussie, maar moet het gaan tussen van Beek, Karsdorp en Bottegin. Is toch gewoon onnozel? Niet te volgen inderdaad. |
|
|
|