BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 17:24 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Hoezo zou die link een virus zijn. Is toch duidelijk van Feyenoord Pings en die site komt erg veel bij headliner voor en hoef je jezelf niet voor aan te melden om er een reactie te plaatsen. Het is een pittig bericht en een beetje sarcastich, maar ik denk er wel echt zo over. Is toch ook belachelijk dat Gio zo eigenwijs doet en dat Immers nu al jaren bewijst niet goed genoeg te zijn en hij er nu toch weer instaat. Is om gek van te worden. Mensen die beweren dat hij goed speelde in zijn wedstrijden dit seizoen die sporen niet. Het enige wat hij doet is rennen en balverlies lijden. Oh ja en kansen om zeep helpen. En de discussie van een LCV die een linkerbeen moet hebben is ook totale onzin als trainers wel backs en vleugelspelers omwisselen. Dus waarom staat v/d Heijden niet ter discussie, maar moet het gaan tussen van Beek, Karsdorp en Bottegin. Is toch gewoon onnozel?
Niet zo serieus he.... Gisteravond stonden er een stuk of wat linke linkies....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 september 2015 - 09:19   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst heeft nogal wat knopen door te hakken nu de Eredivisie weer wordt hervat. Het Algemeen Dagblad zet donderdagochtend vijf knelpunten op een rij.

Michiel Kramer kwam afgelopen zomer als grote aankoop naar De Kuip, maar een basisplaats is nog niet voor hem weggelegd. Dilemma 1: een vaste basisplek voor de van ADO overgekomen spits of ook nog kansen voor Colin Kazim-Richards? Het AD rekent op het eerste.

Ook Eljero Elia kwam naar De Kuip en ook hij lijkt niet te zijn gekomen voor een plek op de bank. De prognose is dat de buitenspeler snel een basisplek verovert, ten koste van of Bilal Basacikoglu of Lex Immers. In dat laatste geval zou Kuyt als schaduwspits of 'nummer 10' gaan spelen en kan Bilal - toch een aankoop van 2,5 miljoen - zich verder ontwikkelen.

Een verhuizing van Kuyt naar het middenveld zou ook betekenen dat Feyenoord definitief weer met de punt naar voren gaat spelen (dilemma 4), iets waar Van Bronckhorst in de voorbereiding nog anders over dacht. Tenslotte dubt de coach nog over zijn defensie, waar misschien wel de moeilijkste keuze moet worden gemaakt.

Want of Sven van Beek wordt slachtoffer van de concurrentiestrijd, of dure aanwinst Eric Botteghin. Van Beek kan ook nog als rechtsback spelen, maar dat is niet zijn positie en bovendien speelt Rick Karsdorp daar vrij aardig. Het AD verwacht dat het Botteghin is die uiteindelijk op de bank beland.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 september 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Redelijke opstelling.
MMM
 MMM - donderdag 10 september 2015 - 21:37   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/ophef-in-belgie-speler-betaalde-trainer-om-te-spelen.htm

Immers en Koeman/Rutten/Gio?

;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2015 door MMM --
van geil
 van geil - donderdag 10 september 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Plus de eventuele investeerders in Immers / Kazim.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 september 2015 - 16:51   quote  deeplink  
Van Bronckhorst tevreden over trainingsprestaties Kramer

14dlfua.jpg

Feyenoord-spits Michiel Kramer kreeg in het verleden regelmatig kritiek van oud-trainer Henk Fräser. De spits zou, volgens de trainer, in zijn tijd niet goed genoeg getraind hebben en te weinig arbeid geleverd hebben. Giovanni van Bronckhorst, de huidige trainer van Kramer bij Feyenoord, kan zich niet vinden in de woorden van Fräser.

"Ik heb Michiel (Kramer, red.) nu een paar weken hier en ik vind dat hij het goed doet", vertelt de trainer op de persconferentie. "Wij eisen van alle spelers dat zij optimaal trainen, ook van Michiel. Op dit moment gaat dat nog heel goed met hem en dat moeten we vasthouden."

De wekelijkse persconferentie van Van Bronckhorst

(http://youtu.be/MwEQL52Abe4)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2015 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 september 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Hij ontloopt het antwoord op de eerste vraag.
Geen goed gevoel bij.
VVout
 VVout - vrijdag 11 september 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:
Hij ontloopt het antwoord op de eerste vraag.
Geen goed gevoel bij.
Ja, ik ga maandag de ABN-AMRO overvallen in de stad.
van geil
 van geil - vrijdag 11 september 2015 - 23:58   quote  deeplink  
Onzin
VVout
 VVout - zaterdag 12 september 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Zeker, ga toch nu al niet uitvoerig vertellen of laten blijken hoe ik ga spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 september 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Dat moet haast wel, anders is het niet te verklaren ...
MMM
 MMM - zaterdag 12 september 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling is weer lachwekkend. Karsdorp moet gewoon rechtsback spelen, van Beek dan centraal. Immers moet er PER DIRECT uit, Bilal moet rechtsbuiten staan en niet Kuyt.

Die Gio snapt er gewoon geen moer van als dit echt weer de opstelling word.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 september 2015 - 10:41   quote  deeplink  
Karsdorp is nog niet zeker, is al heel de week niet fit. Word pas vandaag bekend
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 september 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Ik zou ook Bilal erin zetten en op de plek van Immers Kuyt..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 september 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 09:00 schreef MMM het volgende:
Vermoedelijke opstelling is weer lachwekkend. Karsdorp moet gewoon rechtsback spelen, van Beek dan centraal. Immers moet er PER DIRECT uit, Bilal moet rechtsbuiten staan en niet Kuyt.

Die Gio snapt er gewoon geen moer van als dit echt weer de opstelling word.
Ben je daar verrast over dan? Laat zich te makkelijk beïnvloeden door Dirk Kuyt ...
Ik zou met 3 mandekkers spelen waarbij Karsdorp of van der Heijden verdedigend bij kunnen springen waar dat nodig is.

Vermeer

van Beek Botteghin Kongolo

Karsdorp Vejinovic van der Heijden Gustafson

Basacikoglu Kramer Elia

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door lijdensweg --
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 10:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben je daar verrast over dan? Laat zich te makkelijk beïnvloeden door Dirk Kuyt ...
Ik zou met 3 mandekkers spelen waarbij Karsdorp of van der Heijden verdedigend bij kunnen springen waar dat nodig is.

Vermeer

van Beek Botteghin Kongolo

Karsdorp Vejinovic van der Heijden Gustafson

Basacikoglu Kramer Elia
Sowieso raar dat die Gustafson nog niet speelde als hij zo goed is.
Als er een speler in het ritme zit is hij t wel.
Lul praat als wennen aan het buitenland etc gaat er bij bij niet in, t zijn zo'n beetje dezelfde culturen, en wennen aan je medespelers doe je het beste als hij speelt.
Komt bij dat Gio helemaal niet t team laat spelen zoals hij zegt.
Kiest iedere keer voor brekers en controleurs en daar past deze jongen niet tussen, dat is eerder het probleem.
En is hij niet goed genoeg dan kun je je wederom afvragen waarom zo'n jongen gekocht wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door van geil --
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Vraagtekens gebaseerd op gebakken lucht.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Of narcisme.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Pessimisme
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:06 schreef Barabas het volgende:
Pessimisme
Grote lulkoek zoals zovaak hier Barabas. Jij probeert alles te verdoezelen en de boel op te naaien. Ga anders naar een andere site irriteren 020 of zo.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 12 september 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:35 schreef legrande het volgende:

[..]

Grote lulkoek zoals zovaak hier Barabas. Jij probeert alles te verdoezelen en de boel op te naaien. Ga anders naar een andere site irriteren 020 of zo.
Ik vind dat heel erg meevallen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:35 schreef legrande het volgende:

[..]

Je kijkt met een gekleurde blik.
Er zijn er hier die allerlei complottheorietjes uit lazeren, maar niks kunnen aantonen als het gevraagd wordt. Gebakken lucht.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 september 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 14:40 schreef Barabas het volgende:
Ik ook.
Nou vooruit..Ik ook.
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Ik niet maar ga maar lekker door zo. De echte Feyenoord supporters lezen er wel doorheen.
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Verbeelding is belangrijker dan kennis.albert einstein.google
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Mooi gesproken Geile.
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 15:03   quote  deeplink  
😅
legrande
 legrande - zaterdag 12 september 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Laten we maar stoppen met discussiëren Barabas. We worden het nooit eens. Jij vindt toch alles ok van Gio. We gaan het zien morgen. Winst is het belangrijkste met welke opstelling dan ook. OK
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 september 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 15:10 schreef legrande het volgende:
Laten we maar stoppen met discussiëren Barabas. We worden het nooit eens. Jij vindt toch alles ok van Gio. We gaan het zien morgen. Winst is het belangrijkste met welke opstelling dan ook. OK
Doe er nog maar eens een aanname bovenop...
G-child
 G-child - zaterdag 12 september 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Los van dat de opstelling steeds meer vorm begint te krijgen die mij aanspreekt ben ik er niet op gerust dat dit hoofdzakelijk komt door de doorslaggevende visie en durf van Gio.

Er is namelijk inclusief de voorbereiding nog geen degelijke wedstrijd gespeeld en ook de lijn in het selectiebeleid en voetbal tactische gedeelte moet ik nog ontdekken. Spelen we nu bv. met de punt naar voren of naar achter op het middenveld? Vleugelspelers die voorzetten gaan geven of die met hun sterke been naar binnen trekken om het middenveld te versterken? Backs die opkomen of die vanuit positie blijven spelen? Het één gaat namelijk niet altijd samen met het ander.

Er lijkt me genoeg ervaring en beoogde voetbalkennis in de technische staf te zitten en toch lijkt de voorbereiding meer vraagtekens opgeleverd te hebben dan duidelijkheden. Gio sprak over het voetbal te willen nastreven zoals Arsenal en Barca spelen, hoe en wat houdt dit dan in? Vanuit welke voetbalfilosofie wordt er dan gedacht? Toch niet de lange bal vooruit en zien waar het schip strand?
De wedstrijd tegen PSV legde m.i. de pijnpunten bloot van dit elftal, los van dat we met momenten leuk mee voetbalde hadden we voor rust rustig 4-1 achter kunnen staan.

Het is ergens ook opmerkelijk dat er bij Feyenoord, meer dan de afgelopen 4 seizoenen, concurrentie is op elke positie maar dat er in de praktijk weinig zichtbaar van is. Dit waar Gio veelal toelicht dat vorm van groot belang is in zijn keuzes.

Toornstra en Immers presteren/renderen al vele wedstrijden niet en toch zullen ze de eerste keuzes blijven. In dat licht blijf ik het vreemd vinden dat je ook tegen bv. Willem II (of al eerder) niet gewoon Gustafson een kans geeft (en dan bedoel ik niet 10 minuten voor tijd). De argumenten die nu aangedragen aangaande Gustafson zijn allemaal eenvoudig te weerleggen waar ze zichzelf al niet tegenspreken.
Maar ook op andere posities blijft het mij in ieder geval onduidelijk waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Bilal doet zijn best en werkt hard, echter is het opgeleverde rendement gezien zijn aanvallend gecreëerde mogelijkheden beperkt. Waarom dan zo lang wachten met het brengen van Elia?
Kazim heeft misschien 2 wedstrijden goed gespeeld voor zijn kunnen in ruim één seizoen, Achahbar was volgens Gio misschien wel de beste spits? En toch speel je ondanks Kramer en Achahbar stug door met hem?
Kuyt is een clubheld en ik mag hem graag, maar ook hij hoort toch niet verzekerd te zijn van een basisplaats als hij hierin geen meerwaarde vormt?

Ik mis duidelijkheid en voornamelijk het lef om veranderingen door te voeren. Het voortborduren op hetgeen je eigenlijk al weet zal je niet dichter bij het kampioenschap m.i. gaan brengen.

Ik hoop dan ook dat er vanaf zondag keuzes gemaakt zullen gaan worden waar een lijn in te vinden is en dat ten goede zal gaan komen van het spel. 4 wedstrijden 9 punten is niet verkeerd echter had het net zo goed totaal anders kunnen zijn waar het ons aan geluk niet ontbrak.
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Mijn zoon.
trots.:)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 september 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Wat een KUT trainer is Gio als ie Elia niet in de basis laat starten, en dat alleen maar omdat ie een plekje voor die LUL genaamd Immers of Toornstra in de basis wil hebben ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door lijdensweg --
G-child
 G-child - zaterdag 12 september 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Ja zo had ik het ook kunnen verwoorden Lijdensweg, had me tijd gescheeld hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2015 door G-child --
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 21:05 schreef lijdensweg het volgende:
Wat een KUT trainer is Gio als ie Elia niet in de basis laat starten, en dat alleen maar omdat ie een plekje voor die LUL genaamd Immers of Toornstra in de basis wil hebben ...
Wanneer heb jij voor het laatst je piemeltje mogen gebruiken voor iets anders dan urineren?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 september 2015 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 11:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wanneer heb jij voor het laatst je piemeltje mogen gebruiken voor iets anders dan urineren?
Hey anti voetballiefhebber , wou jij beweren dat Elia en Kramer niet in de basis hoort en Immers en Kazim wel? Dan kan je net zo goed naar het G-voetbal gaan kijken, net zoveel plezier ... Zelfs de o zo belangrijke Kuyt is tot nu toe een waardeloze speler die niks toevoegt! En mijn piemeltje net nog gebruikt voor wat anders dan urineren, is nu lekker gewassen!!!
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 13 september 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 11:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hey anti voetballiefhebber , wou jij beweren dat Elia en Kramer niet in de basis hoort en Immers en Kazim wel? Dan kan je net zo goed naar het G-voetbal gaan kijken, net zoveel plezier ... Zelfs de o zo belangrijke Kuyt is tot nu toe een waardeloze speler die niks toevoegt! En mijn piemeltje net nog gebruikt voor wat anders dan urineren, is nu lekker gewassen!!!
Arme hond...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Ghehe..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 september 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..
ghehe
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Ouwe doggystylert..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 september 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 11:47 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Arme hond...
Heb je het nu over Barabas? Ghehe..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 13 september 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 11:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb je het nu over Barabas? Ghehe..
Alsof ik weet hoe jouw hond heet.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 september 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 12:09 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Alsof ik weet hoe jouw hond heet.
Dat is nu juist het probleem, we hebben geen hond ... vandaar die opmerking.
ar
 ar - zondag 13 september 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Gaanderweg de competitie zullen de poppetjes heus wel goed staan.Supporters zijn nu eenmaal ongeduldig,ik ook.
Ik zie natuurlijk ook wel een Elia starten,maar we zijn net begonnen he.
Heb er vertrouwen in.
G-child
 G-child - zondag 13 september 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 12:18 schreef ar het volgende:
Gaanderweg de competitie zullen de poppetjes heus wel goed staan.Supporters zijn nu eenmaal ongeduldig,ik ook.
Ik zie natuurlijk ook wel een Elia starten,maar we zijn net begonnen he.
Heb er vertrouwen in.
gaandeweg de competitie staan we meestal al een mijl verwijderd van de eerst plaats helaas.
beste elftal stel je m.i. op vanaf dag 1 waar mogelijk toch?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 september 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Wat vindt Gio het beste elftal? Of kiest ie het best passende team?
Hij zoekt en zoekt en zoekt. En zette Kuyt linksbuiten. Dat lijkt meer een gok.
Vandaag dan de meetlat er langs: Winnen, met goed, herkenbaar veldspel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Uiteraard..
ar
 ar - zondag 13 september 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 12:23 schreef G-child het volgende:

[..]

gaandeweg de competitie staan we meestal al een mijl verwijderd van de eerst plaats helaas.
beste elftal stel je m.i. op vanaf dag 1 waar mogelijk toch?
Zeker.
De keuze Kuyt rechtsbuiten snap ik wel met Rick als back,die kan dan opkomen en heb je Kuyt die naar binnen trekt.Ook een kwestie van keuzes.Ben al blij dat Kazim bankt.
ar
 ar - zondag 13 september 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Het is nog passen en meten.
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 11:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hey anti voetballiefhebber , wou jij beweren dat Elia en Kramer niet in de basis hoort en Immers en Kazim wel? Dan kan je net zo goed naar het G-voetbal gaan kijken, net zoveel plezier ...
Met jou heb ik soms het idee op een G-forum te zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0252149