|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:Wat vindt Gio het beste elftal? Of kiest ie het best passende team? Hij zoekt en zoekt en zoekt. En zette Kuyt linksbuiten. Dat lijkt meer een gok. Vandaag dan de meetlat er langs: Winnen, met goed, herkenbaar veldspel. Haha, herkenbaar veldspel !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Beetje laat , vind je niet? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voorlopig lijkt het erop dat Giovanni een tobtrainer is.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keuzes maken: Met echte vleugels of met valse. Met een de punt naar voren of naar achteren. Druk zetten, of opvangen op t middenveld. Met een voetballende tien, of met een speler vlak achter de spits. Etc. Etc.
Dit is van alles wat en van alles niets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dus meetlat erlangs: vlees noch vis. We winnen. En daar komt Gio mee weg. Wordt steeds zorgwekkender. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik ook..
WORD EENS DUIDELIJK GIO.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Keuzes maken Gio. Kuyt als buitenspeler kan niet meer.
Elia basis!! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Eens , zo moeilijk is het toch niet . Dirk achter de spits elia op links en bassie op rechts. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 17:02 schreef Tjabba het volgende:[..] Eens , zo moeilijk is het toch niet . Dirk achter de spits elia op links en bassie op rechts. Doe maar ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, SUFKUT. Maar volgende wedstrijd ga je zeker Elia en Kuyt op de flanken zetten en Bilal offeren, want ja Kuyt is een vleugel.
En speelt Elia net zo kut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ik denk serieus dat ie Bilal nog gaat offeren ook.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh nog wel een dingetje. Als je spits geblesseerd uit valt. En eigenlijk loopt t met je vleugels niet zo lekker. En je aanvallende middenvelder is eigenlijk ook best ruk. En de afvallende ballen zijn ook vaak niet voor ons.
Dan is t natuurlijk logisch dat je niet meteen van de gelegenheid gebruik maakt wat tactischer te wisselen, door bijvoorbeeld toen al meteen Elia te brengen voor Kramer en Kuyt naar de spits te verplaatsen. Nee dan breng je Kazim en ga je vervolgens nog een kwartier verder aanmodderen om dan nog een wissel te verkloten door dan die 'tactische' wissel te maken door een vleugel voor een vleugel te wisselen.
Armoe. Pure armoe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: ELIA MAAKTE HET VERSCHIL
Giovanni van Bronckhorst concludeerde zondagmiddag na afloop van Feyenoords zege op Willem II tevreden dat zijn ploeg met twaalf punten uit vijf duels prima is gestart aan de Eredivisie, maar was daarnaast de eerste om te onderstrepen dat zijn ploeg qua veldspel nog in ontwikkeling is. We weten dat we als team nog beter moeten worden, zei hij. Vandaag hadden we het na de 1-0 bijvoorbeeld volwassener uit moeten spelen.
De coach zag zijn ploeg na het enige doelpunt van de wedstrijd van Eljero Elia weliswaar geen grote kansen weggeven, maar makkelijk maakte Feyenoord het zichzelf ook niet. Van Bronckhorst: We hielden Willem II in de wedstrijd, hadden niet continu de controle. We waren aan de bal te gehaast, terwijl we juist het tempo uit de wedstrijd hadden moeten halen.
Van Bronckhorst had Feyenoord goed zien starten tegen Willem II, met de nodige kansen tot gevolg. Toch eiste doelman Kenneth Vermeer de eerste helft de hoofdrol op, door tot twee keer toe uitstekend te reageren bij een Tilburgse aanval. Zeker vlak voor rust bij het moment met Lesly de Sa was Kenneth cruciaal, zei Van Bronckhorst. Zijn tackle op de bal was fantastisch.
Feyenoord tegen Willem II werd uiteindelijk beslist door Elia, die twintig minuten voor tijd als invaller het enige doelpunt van de wedstrijd tegen de touwen schoot. Van Bronckhorst: Ik ben blij met de overwinning en de invalbeurt van Elia, die het verschil maakte. De eerste aanname is belangrijk, daarna maakte hij het prachtig af.
Michiel Kramer moest zich na een uur spelen geblesseerd laten vervangen. Van Bronckhorst sprak na afloop de hoop uit dat het mee zou vallen met de kwetsuur van de aanvaller. Michiel ging vol door zijn enkel, het is even afwachten hoe hij er maandag voor staat. Maar op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen. Bron:Officiƫle Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eitje klutsen, daar lijkt het op. |
|
|
|
|
gezu
|
|
|
gio weet het simpelweg gewoon niet |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het probleem met Gio is dat hij iedereen te 'vriend' wil houden binnen de selectie ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar gaat hij inderdaad te lichtvaardig mee om: Van Beek rechtsback tegen Pisvee was tot nu toe de grootste miskleun, als je het mij vraagt. Anderen krijgen nauwelijks kansen in de vorm van speeltijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van der Heijden centraal achterin op de plek van Kongolo is m.i. ook geen bijster slimme zet. Bij gebrek aan een goede linksback kan ik het nog snappen, maar dan nog... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En is het geen optie die twee te wisselen..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:VAN BRONCKHORST: ELIA MAAKTE HET VERSCHIL[ afbeelding ] Giovanni van Bronckhorst concludeerde zondagmiddag na afloop van Feyenoords zege op Willem II tevreden dat zijn ploeg met twaalf punten uit vijf duels prima is gestart aan de Eredivisie, maar was daarnaast de eerste om te onderstrepen dat zijn ploeg qua veldspel nog in ontwikkeling is. We weten dat we als team nog beter moeten worden, zei hij. Vandaag hadden we het na de 1-0 bijvoorbeeld volwassener uit moeten spelen.De coach zag zijn ploeg na het enige doelpunt van de wedstrijd van Eljero Elia weliswaar geen grote kansen weggeven, maar makkelijk maakte Feyenoord het zichzelf ook niet. Van Bronckhorst: We hielden Willem II in de wedstrijd, hadden niet continu de controle. We waren aan de bal te gehaast, terwijl we juist het tempo uit de wedstrijd hadden moeten halen. Van Bronckhorst had Feyenoord goed zien starten tegen Willem II, met de nodige kansen tot gevolg. Toch eiste doelman Kenneth Vermeer de eerste helft de hoofdrol op, door tot twee keer toe uitstekend te reageren bij een Tilburgse aanval. Zeker vlak voor rust bij het moment met Lesly de Sa was Kenneth cruciaal, zei Van Bronckhorst. Zijn tackle op de bal was fantastisch. Feyenoord tegen Willem II werd uiteindelijk beslist door Elia, die twintig minuten voor tijd als invaller het enige doelpunt van de wedstrijd tegen de touwen schoot. Van Bronckhorst: Ik ben blij met de overwinning en de invalbeurt van Elia, die het verschil maakte. De eerste aanname is belangrijk, daarna maakte hij het prachtig af. Michiel Kramer moest zich na een uur spelen geblesseerd laten vervangen. Van Bronckhorst sprak na afloop de hoop uit dat het mee zou vallen met de kwetsuur van de aanvaller. Michiel ging vol door zijn enkel, het is even afwachten hoe hij er maandag voor staat. Maar op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen. Bron:Officiƫle Feyenoord Clubsite Ik vind het zo Calimero om bij n 1-0 voorsprong t tempo uit de wedstrijd te halen. En dan ook nog thuis tegen Willem II . N topclub gaat juist door. T is de Eredivisie , geen CL. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is nog dom ook, want 9 van de 10 keer als je dan per ongeluk een goal tegen krijgt kan je t niet meer keren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom gewoon door gaan voor de tweede en de derde.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Het probleem is dat dit voorlopig de beste oplossing is. Van der Heijden linksback lijkt mij geen goed idee en Nee-lom is echt niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan dwing je ook ontzag af en ga je steeds makkelijker voetballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lang geleden dat erop en erover opvatting getoond werd. Angstig voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja , dat is helaas ook weer waar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oud Feyenoord-speler Rob Jacobs heeft zondagavond in de uitzending van FC Rijnmond duidelijk zijn mening uitgesproken over de huidige prestaties van de Rotterdammers. Volgens Jacobs heeft Feyenoord tot nu toe nog geen goede wedstrijd gespeeld.
"Waarom speelt Kramer nu pas vanaf het begin? Elia speelt ook nog niet. Waar blijven zulke spelers? Die moet je het vertrouwen geven, want daar moet je mee verder. Hoeveel vertrouwen heeft die Bilal al niet gekregen? Daar word je gek van. Hij speelt altijd ongelukkig," aldus de coach.
Jacobs: "Laat die mannen spelen," doelt hij op Kramer en Elia. "Zijn die andere spelers zoveel beter dan? Nee, want Feyenoord heeft tot nu toe nog geen goede wedstrijd gespeeld. Ze hebben de punten gehaald en daar is iedereen heel blij mee, maar het is niet goed. Het is niet goed!" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmmm, ik heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee wat Gio aan het doen is. Feyenoord heeft een brede selectie en de eerste 18 zitten qua niveau niet zover bij mekaar vandaan. Gio kan zich per wedstrijd veroorloven een nuance aan te brengen. Opstelling vind ik redelijk logisch in elkaar zitten tot nog toe, al ben ik geen fan van de speelwijze (en van enkele namen die op het veld stonden) van Feyenoord tegen PSV. Vind meer het spelniveau van enkele individuen zorgelijk. Kuyt met name. En naast El Ahmadi en Vejinovic hebben nog geen middenvelders kunnen overtuigen.
Neemt niet weg dat het spelniveau omhoog moet dit seizoen, als je wat wil. Maar heb totaal niet het idee dat Gio de weg kwijt is. Vind zijn afwegingen over het algemeen goed te volgen, wat overigens niet zeker betekent dat ik het met alle beslissingen eens ben.
De punten die we tot nog toe maskeren wellicht een hoop aan de andere kant kun je het ook positief bekijken. Feyenoord kan blijkbaar winnen zonder goed te spelen.
Ben bovendien nog altijd van mening dat een eerste echte beoordeling van Gio pas in de winterstop zou moeten komen. Dus ik zal hem in principe hoe dan ook nog zeker 3,5 maand niet afbranden, zoals al wel her der aan de hand is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio reageert ipv de situatie vooraf in te schatten. Veel te laat en vaak onbegrijpelijk |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij durft niet af te gaan!
Als Gio een visie zou hebben met een duidelijke manier van spelen dan zou ik er niet eens moeite mee hebben als ie eens tegen een nederlaag aan zou lopen.
Het is zonde om spelers op plekken neer te zetten waarbij deze niet 100% renderen. Zie Kuyt, Vejinovic, Karsdorp en Elia |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio afbranden is niet aan de orde, maar beoordelen wel. Wekelijks zien we een zwalkend team waarin spelers onwennig spelen en elkaar gebrekkig vinden. Een ontwikkeling in spelpeil zie ik ook niet. Daarnaast is een Kuyt op de flanken totaal anders dan Bilal of Elia, Kramer/Kazim idem. Dat maakt dat een vaste speelwijze, automatismen, geen normale progressie kan boeken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2015 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij durft niet af te gaan! Als Gio een visie zou hebben met een duidelijke manier van spelen dan zou ik er niet eens moeite mee hebben als ie eens tegen een nederlaag aan zou lopen. Het is zonde om spelers op plekken neer te zetten waarbij deze niet 100% renderen. Zie Kuyt, Vejinovic, Karsdorp en Elia Wat een gezeur. Kuyt mag je gewoon meer van verwachten en let op mijn woorden: Kuyt komt eraan; Karsdorp speelt harstikke goed op die plek, is een absolute meerwaarde; Elia zal een psychologisch spelletje van een trainer kunnen zijn om hem scherp te krijgen, prima toch; en Vejinovic valt mij persoonlijk tegen, ik weet niet of hij wel zo goed is, wat mij betreft gaat Gio voor een andere controlleur |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 20:33 schreef Barabas het volgende:Daar gaat hij inderdaad te lichtvaardig mee om: Van Beek rechtsback tegen Pisvee was tot nu toe de grootste miskleun, als je het mij vraagt. Anderen krijgen nauwelijks kansen in de vorm van speeltijd. Miskleun niet hoor. Op dat moment was het een zeer verantwoorde keuze. Het bleek een eye-opener te zijn, want Van Beek hoort gewoon in het centrum. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vond het niet bepaald slim hoe Giovanni het invulde tegen Pisvee. Centrale duo van vorig seizoen uit elkaar halen en op andere posities neerzetten is vragen om een slecht resultaat tegen de uitgesproken titelkandidaat.... maar goed. Zal niet meer gebeuren, op deze manier dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Roze bril op Gio: - Elia lang op de bank om een bronstig paard van 'm te maken. Zie gisteren. - Immers op de 10: inzetten op kracht en slopen tegenstander - Kazim: idem als Immers, Kramer kalm brengen. - Vejinovic opbouwend inzetten, noodzakelijke schakel tussen verdediging en aanval. - Kuyt op linkerflank: wachten met Elia of, ik ben Gio en het Legioen wil Dirk zien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2015 - 11:27 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Miskleun niet hoor. Op dat moment was het een zeer verantwoorde keuze. Het bleek een eye-opener te zijn, want Van Beek hoort gewoon in het centrum. Als rechtsback kan ook, maar of ie dat wil? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
12 uit 5 slecht man, en dat zelfs met een beetje geluk. Ik zou mijn koffers maar vast gaan pakken Gio als je die zeikwijven moet geloven. Je zwalkt als een onervaren coach zonder duidelijke visie door de seizoensstart en dat mag je natuurlijk niet doen.
Sorry dat ik van zulk geouwehoer uit mijn pan gaat, het kan altijd beter maar in dit geval ook veel slechter gerefereerd aan voorgaande jaren. Echt een stelletje kampioen naaierts die nu al hun messen aan het scherpen zijn om deze in Gio zijn rug te planten. Lullo's, schamen we ons nergens meer voor! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Je hoort niemand hier zeggen dat 12 uit 5 slecht is Wout? Het verbloemd m.i. echter het grotere probleem, heb jij inclusief de voorbereiding namelijk al een goede wedstrijd gezien? Als je thuis met de hakken over de sloot van Willem II wint dan mag je toch je vraagtekens daarbij zetten, zeker op een forum als deze? Gio steunen is prima, je ogen sluiten voor beter voetbal is onzin. Deze lullo schaamt zich voor het tempo-visie loze voetbal. Ik mag als Feyenoorder meer verwachten. 16 seizoenen overgangs/opbouwjaren is geouwehoer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das alvast beter als in het voorgaande jaar en 16 jaar schuld op de huidige trainer doorschuiven ronduit zielig.
Dus ja, een stelletje zeikwijven hier! Deze instelling gaat n.l. zeker niet bijdragen aan een kampioenschap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En deze manier van voetballen ook niet Wout, we hebben verdomme wel 12 punten das een feit maar vraag niet hoe tegen een beetje tegenstander verliezen we dik, kijk maar naar PSV en tegen een mindere tegenstander, pak bijvoorbeeld WillemII winnen we maar net, je kan het verre van goed noemen. Er zit totaal een visie achter het spel en dat mag toch gezegd worden. we zitten nog aan het begin van het seizoen en het zal echt nog wel beter worden. Maar dat miet maar rap gebeuren anders gaan we echt nog wel punten laten liggen tegen tegenstanders als WillemII..HUP GIO.. |
|
|
|