BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 15 september 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Of misschien wel, als ik goede kaarten heb speel ik ook niet mijn hoogste troef. Het verlies tegen PSV is jammer en de rest heb je gewoon gewonnen. Zou blij zijn als we nu gewoon blijven presteren en niet zoals vorig jaar na de winterstop in elkaar storten. Zou toch mooi zijn als juist die spelers waarvan we wat verwachten na de winterstop tot einde seizoen in vorm zijn ipv opgebrand.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 15 september 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Het veldspel van Feyenoord kan je zeker niet goed noemen. Gelukkig gaat het financieel wel de goede kant op. Het blijft echter mijn mening dat Feyenoord pas echt weer een grote stap voorwaarts kan zetten met een nieuw stadion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door sportverteller --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 11:38 schreef VVout het volgende:
Of misschien wel, als ik goede kaarten heb speel ik ook niet mijn hoogste troef. Het verlies tegen PSV is jammer en de rest heb je gewoon gewonnen. Zou blij zijn als we nu gewoon blijven presteren en niet zoals vorig jaar na de winterstop in elkaar storten. Zou toch mooi zijn als juist die spelers waarvan we wat verwachten na de winterstop tot einde seizoen in vorm zijn ipv opgebrand.
Gewoon gewonnen, geluk gehad dat we ze wonnen eerder dunkt me. En wat geluk van de scheidsrechters in het begin. Die wedstrijden had je ook net zo goed kunnen verliezen. Als we nu echt eens gaan presteren zou ik ook blij zijn. Een herhaling van eind vorig jaar verwacht ik niet met zo'n grote selectie..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 september 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 10:58 schreef VVout het volgende:
Das alvast beter als in het voorgaande jaar en 16 jaar schuld op de huidige trainer doorschuiven ronduit zielig.

Dus ja, een stelletje zeikwijven hier! Deze instelling gaat n.l. zeker niet bijdragen aan een kampioenschap.
T resultaat verbloemt de uitvoering niet.
Ik weiger in de polonaise te gaan lopen.
Geluk blijft niet eeuwig
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 15 september 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T resultaat verbloemt de uitvoering niet.
Ik weiger in de polonaise te gaan lopen.
Geluk blijft niet eeuwig
Natuurlijk ziet iedereen dat het veldspel niet geweldig is. Het kan en moet allemaal nog beter, maar de punten hebben we vooralsnog wel behaald. Tegen Utrecht, Vitesse en Willem II hebben we vorig jaar nog verloren. Nu win je die wedstrijden. En hoe jammer het ook was, in principe is PSV-uit één van de weinige wedstrijden die je in principe kan en mag verliezen. Wat dat betreft moeten we nu ook wel gewoon tevreden zijn, ondanks dat het spel nog niet geweldig is. Vorig jaar speelden we sommige wedstrijden geweldig, maar wonnen we ook niet. Dan heb ik toch liever de huidige situatie.

Wat betreft het geluk..tsja, tuurlijk heb je niet eeuwig geluk. Maar we moeten ook weer niet doen alsof we enkel door geluk winnen en het helemaal niets is met dit team. Persoonlijk had ik tijdens de eerste helft na diverse kansen/mogelijkheden voor El Ahmadi en Kramer juist het idee dat het voor Willem II niet goed kon blijven gaan. Het geluk dat Feyenoord kansen blijft missen, kon natuurlijk niet goed blijven gaan voor ze. En uiteindelijk win je dankzij je brede selectie. En persoonlijk vind ik dat we gezien de kansen toch zeker minmimaal 2, zo niet 3 goals hadden moeten maken. En ik ben er van overtuigd dat die goals nog wel gaan komen. Zeker naarmate het team meer en meer ingespeeld gaat raken. We moeten de staf ook tijd geven, zeker zolang ondertussen de punten wel gewoon worden behaald.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Is allemaal wel wat voor te zeggen, maar afgelopen zondag had je minimaal twee of drie keer moeten scoren en dan hoor je niemand. Nu maak je het jezelf moeilijk met maar 1 doelpunt. Zeker toen die gescoord werd werd het spel veel minder en was het bijna alleen maar tegenhouden en de bal weg maaien. Dat is niet goed..
JanM
 JanM - dinsdag 15 september 2015 - 14:28   quote  deeplink  
Het blijft allemaal wat als. Het moet nog veel beter en ik ben ook van mening dat enkele poppetjes verkeerd staan, maar dat is aan de staf en die zijn ook niet allemaal gek ...

Wat als Kramer, Elia en Bilal met Kuijt op #10 gespeeld hadden en we nu maar 4 punten hadden gehad?

Laten we blij zijn dat we met het nodige geluk er nu 12 hebben en erop vertrouwen dat team en staf steeds beter op elkaar ingespeeld raken en dit jaar naar De Coolsingel kunnen!

Nelom, Immers en Kazim zijn er inmiddels al uit!
VVout
 VVout - dinsdag 15 september 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Zie het allemaal als een stekkie, voordat de wortels zich ontwikkelen twijfel je van tijd tot tijd of het wel goed gaat. Een paar blaadjes vallen nog af en de kleinste sterkste blijven over als het goed gaat. Ineens zie je dat de wortels beginnen te groeien kort voordat je op het punt staat de hele zooi in de groene bak te smijten en twee maanden later sta je te glunderen bij het resultaat.

Geduld is soms niet verkeerd, de voorgaande jaren staan gewoon los waar Gio nu mee bezig is en laten we hopen dat de stekkies aanslaan.
JanM
 JanM - dinsdag 15 september 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 14:35 schreef VVout het volgende:
Zie het allemaal als een stekkie, voordat de wortels zich ontwikkelen twijfel je van tijd tot tijd of het wel goed gaat. Een paar blaadjes vallen nog af en de kleinste sterkste blijven over als het goed gaat. Ineens zie je dat de wortels beginnen te groeien kort voordat je op het punt staat de hele zooi in de groene bak te smijten en twee maanden later sta je te glunderen bij het resultaat.

Geduld is soms niet verkeerd, de voorgaande jaren staan gewoon los waar Gio nu mee bezig is en laten we hopen dat de stekkies aanslaan.
Bij mij gaan kunstplanten nog dood dus toen je over een stekkie begon haakte ik meteen af hahaha

Maar wij zijn het wel eens hoor: beetje geduld en vertrouwen mag wel!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 september 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Maar kritiek is niet meteen zagen
JanM
 JanM - dinsdag 15 september 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:
Helemaal mee eens, maar een aantal gewaardeerde forumgenoten (èn lijdensweg) geven kritiek met een motorzaag in de hand ;-P
VVout
 VVout - dinsdag 15 september 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:
Das een zienswijze Stylzz, maar vind het er wel over gaan. Het is al erg genoeg dat de media op deze wijze hun brood wil verdienen, zou zelf wat meer de positieve punten uitgelicht zien, hoe moeilijk ook te herkennen, probeer die te herkennen.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 15 september 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 15:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Das een zienswijze Stylzz, maar vind het er wel over gaan. Het is al erg genoeg dat de media op deze wijze hun brood wil verdienen, zou zelf wat meer de positieve punten uitgelicht zien, hoe moeilijk ook te herkennen, probeer die te herkennen.
Kan ik mij over het algemeen heel goed in vinden.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 september 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 14:28 schreef JanM het volgende:
Het blijft allemaal wat als. Het moet nog veel beter en ik ben ook van mening dat enkele poppetjes verkeerd staan, maar dat is aan de staf en die zijn ook niet allemaal gek ...

Wat als Kramer, Elia en Bilal met Kuijt op #10 gespeeld hadden en we nu maar 4 punten hadden gehad?

Laten we blij zijn dat we met het nodige geluk er nu 12 hebben en erop vertrouwen dat team en staf steeds beter op elkaar ingespeeld raken en dit jaar naar De Coolsingel kunnen!

Nelom, Immers en Kazim zijn er inmiddels al uit!
Dat die spelers eruit zijn is ook het enige positieve!
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 15 september 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 15:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar een aantal gewaardeerde forumgenoten (èn lijdensweg) geven kritiek met een motorzaag in de hand ;-P
Met een beetje geluk weet Paardenlul niet met een motorzaag om te gaan. Beetje teringzooi krijg je dan maar een dweil erover en doorrrrrrrrr.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 september 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zijn op dit monent de punten

Meer niet
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat zijn de positieve punten volgens jou dan VV afgezien van het feit dat we de punten pakken en Nelom, Kazim en Immers eruit zijn..
VVout
 VVout - dinsdag 15 september 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat zijn de positieve punten volgens jou dan VV afgezien van het feit dat we de punten pakken en Nelom, Kazim en Immers eruit zijn..
Ga nergens van afzien, want dat zijn onder andere de positieve punten waar je blij over kunt zijn en ik som er zo maar eens een paar op.

- Dat ze proberen professioneler aan het werk te gaan.
- De ontwikkeling van Karsdorp.
- Vermeer die in het doel weer knap werk verricht.
- Langzaam maar zeker gaan de aankopen instromen en laten gedrevenheid zien.
- Elia, heel belangrijk de laatste wedstrijd en matchwinner door een schitterende assist van Karsdorp.
- Kazim die dit ook inziet en zich uit zijn naad werkt om beter te zijn dan Kramer.
- van Beek die lekker bezig is in het centrum en steeds sterker wordt.
- Kongolo die het als LB goed doet en Nelom heeft vervangen.
- Een voor een inpassen van spelers, waarbij niet overhaast alles elke keer op de schop wordt genomen.
- Botteghin heeft me positief verrast en gaat denk ik van grote waarde zijn in de toekomst.
- Spelers die we nog niet in actie hebben zien komen, waarvan we uit kunnen gaan dat ze talent hebben zoals Gustavson, Verdonk, Gronsveld, Nieuwkoop, Schuurman.
- Ik ben best wel verrast met deze selectie en had dit in de zomer niet durven denken.

Ik geloof ook dat de trainingsstaf dit even op zich in moet laten werken, de punten moet pakken en dit op gaat bouwen tot iets heel moois. Waarom nu alles al bekritiseren, we zijn net met iets hoopgevends begonnen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Top allemaal hoor maar het ziet er niet uit. Je brengt het allemaal wel erg positief en eerlijk gezegd zie ik dat graag. Ik word ook wel eens op mijn positiviteit aangesproken. Maar jij kan er ook wat van😉.
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 september 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:
Top allemaal hoor maar het ziet er niet uit. Je brengt het allemaal wel erg positief en eerlijk gezegd zie ik dat graag. Ik word ook wel eens op mijn positiviteit aangesproken. Maar jij kan er ook wat van😉.
Niet alleen positief; gematigd ook....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 september 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 15:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik constateer alleen maar ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 september 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 20:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik constateer alleen maar ...
Proest! 😆
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 september 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Kom zeg. Een trainer mag kritisch gevolgd worden.
Afbranden is niet aan de orde, al kan geduld niet maandenlang op de proef worden gesteld, zeker niet als hij herhaaldelijk zijn logica niet toelicht.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 september 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:
Kom zeg. Een trainer mag kritisch gevolgd worden.
Afbranden is niet aan de orde, al kan geduld niet maandenlang op de proef worden gesteld, zeker niet als hij herhaaldelijk zijn logica niet toelicht.
Ik brand iedereen af die ik wil !
VVout
 VVout - dinsdag 15 september 2015 - 23:27   quote  deeplink  
ZeikerTsss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Scheissert..
VVout
 VVout - dinsdag 15 september 2015 - 23:31   quote  deeplink  
Mot jij zeggen...

43229.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 september 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik brand iedereen af die ik wil !
Logisch, is bij jou een aangeboren fetisj.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 september 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 23:31 schreef VVout het volgende:
Mot jij zeggen...

[ afbeelding ]
Zo dan..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 september 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Elia wissel omdat Gio ballen zo groot als doperwten heeft en geen spelers durft teleur te stellen. Aldus Krabbenkut.

Als dat zo is.... treurig
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:
Elia wissel omdat Gio ballen zo groot als doperwten heeft en geen spelers durft teleur te stellen. Aldus Krabbenkut.

Krabbendom zal de leiding bij iedere gelegenheid aanpakken. Of het nou klopt of niet. Dat laatste is dan ook precies de reden dat hij nu persona non grata is.

Bovendien, hoe weet Krabbendam nou wat er in het broekje van Giovanni zit?!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 september 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:

Dat heb ik al eens eerder verkondigd...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 14:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat heb ik al eens eerder verkondigd...
Dat maakt t niet minder treurig.

Ik kan t me slecht voorstellen, maar Gio was altijd wel een beetje een zachte :)
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 16 september 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Hij stelt elia toch ook teleur??
je toont juist ballen als je elia op de bank zet ipv bilal, iedereen weet dat alia beter is.
dus onzin, hij geeft spelers misschien veel vertouwen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 september 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:

Het lijkt mij een sterk verhaal. Gio heeft al flink wat spelers teleur moeten stellen. Kijk alleen het het aantal spelers dat vorig jaar veel speelde en nu vaak ernaast staat. Nelom, Immers, Toornstra, Kazim. Bovendien durft hij het centrale verdediging duo uit mekaar te halen, laat ie Manu gaan die vorig jaar soms nog belangrijk was, etcetera. En hij durft te wachten met Kramer en Elia. Bilal was misschien wel de beste speler van de voorbereiding. En Kuyt is een grote naam. Ik vind het niet zo gek dat die 2 een beetje krediet hebben. Elia is bovendien ook al jaren geen speler van buitencategorie meer. Althans, dat potentieel heeft ie wel, maar hij heeft het nauwelijks laten zien.
JanM
 JanM - woensdag 16 september 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het lijkt mij een sterk verhaal. Gio heeft al flink wat spelers teleur moeten stellen. Kijk alleen het het aantal spelers dat vorig jaar veel speelde en nu vaak ernaast staat. Nelom, Immers, Toornstra, Kazim. Bovendien durft hij het centrale verdediging duo uit mekaar te halen, laat ie Manu gaan die vorig jaar soms nog belangrijk was, etcetera. En hij durft te wachten met Kramer en Elia. Bilal was misschien wel de beste speler van de voorbereiding. En Kuyt is een grote naam. Ik vind het niet zo gek dat die 2 een beetje krediet hebben. Elia is bovendien ook al jaren geen speler van buitencategorie meer. Althans, dat potentieel heeft ie wel, maar hij heeft het nauwelijks laten zien.
+1908! En wat Elia betreft: die heeft voorlopig zijn eigen glazen ingegoooid vrees ik ...
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Wat mij betreft ook. We wisten van te voren wie we gingen halen; zijn reputatie was niet best. Is het dus aan de speler zelf om dit te ontkrachten en wat doet ie? Juist, het volgende domme ding! Bevestigen van wat hij zelf ongetwijfeld een vooroordeel zal noemen.... oliedom.

Nogmaals, gedragsgestoorde mensen moeten naar de psycholoog. Is goed voor ze.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 september 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 15:53 schreef Barabas het volgende:
Wat mij betreft ook. We wisten van te voren wie we gingen halen; zijn reputatie was niet best. Is het dus aan de speler zelf om dit te ontkrachten en wat doet ie? Juist, het volgende domme ding! Bevestigen van wat hij zelf ongetwijfeld een vooroordeel zal noemen.... oliedom.

Nogmaals, gedragsgestoorde mensen moeten naar de psycholoog. Is goed voor ze.
Jij bent echt zo lekker bevooroordeeld.
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Nou Stylzz... misschien wel ja, maar hij is druk doende diezelfde vooroordelen te bevestigen. Hij is typisch zo'n jongen die de verkeerde dingen belangrijk vindt en dat toont hij nu opnieuw.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 september 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 16:03 schreef Barabas het volgende:
Nou Stylzz... misschien wel ja, maar hij is druk doende diezelfde vooroordelen te bevestigen. Hij is typisch zo'n jongen die de verkeerde dingen belangrijk vindt en dat toont hij nu opnieuw.
Mag hoor 😆

Ik gun m t voordeel van de twijfel
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Twijfel of er überhaupt iets gebeurd is... Nou, lijkt me sterk dat grensrechter en spelertje-Cambuur de boel flessen. Overdrijven vast wel, maar er is echt wel iets gebeurd dat niet door de beugel kan.
JanM
 JanM - woensdag 16 september 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 16:34 schreef Barabas het volgende:
Twijfel of er überhaupt iets gebeurd is... Nou, lijkt me sterk dat grensrechter en spelertje-Cambuur de boel flessen. Overdrijven vast wel, maar er is echt wel iets gebeurd dat niet door de beugel kan.
Jij hebt als enige wèl beelden gezien?
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 16:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij hebt als enige wèl beelden gezien?
Ik begrijp dat je het niet begrijpt.....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 september 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Wel, dan dus een paar weken geen Elia.
We hebben toch een brede, sterke selectie....
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Inderdaad. Zonder Elia pakte Giovanni ook punten...
legrande
 legrande - woensdag 16 september 2015 - 18:04   quote  deeplink  
Gio had elia allang in het 1e moeten opstellen had hij nu nooit in het 2e gespeeld. Nee hij is te laf om spelers te vervangen.
Barabas
 Barabas - woensdag 16 september 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 18:04 schreef legrande het volgende:
Gio had elia allang in het 1e moeten opstellen had hij nu nooit in het 2e gespeeld. Nee hij is te laf om spelers te vervangen.
Oh... Dus Van Bronckhorst is verantwoordelijk....
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 16 september 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Een risico is het wel, geen camera, spelers die zich willen bewijzen etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Gerard_FR --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 september 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Ik vind t hele experiment met Gio steeds meer een teleurstelling.
Dharmpie
 Dharmpie - woensdag 16 september 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat het gedrag van Elia indirect toch echt de schuld is van Gio.
Hij verbijt zich op de bank, zet zich in op de training en heeft ook duidelijk laten zien van grote meerwaarde te kunnen zijn.
Dat hij bijna geen speeltijd krijgt frustreerd hem enorm. Zondag een held in de kuip om een paar dagen later opdraven bij Jong Feyenoord opdraven. Ik denk dat hij zich daar toch door gekrenkt voelt. Persoonlijk kan ik me daar wel in verplaatsen.
Wat Gio nu allemaal doet, ik snap er niet zoveel van. Karsdorp en Van Beek moeten blij zijn dat Bottegin gebleseerd is.
Anders worden beiden het slachtoffer omdat de gekochte kracht moet spelen.
Ik begin echt twijfels te krijgen over de trainer Gio. Dat vind ik erg jammer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0235857