|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Misschien, maar ik heb 2 jonge dochters, die hebben een XBOX, tablets een smartphone en a die andere shit, maar t zijn twee magere panlatten, dus zeg t maar. Goede voeding en beweging, naast al bovenstaande. Ik ook ...1 dan...en die leest liever boeken dan dat ze achter de computer zit, om de 2 weken gaan we naar de bieb en ze neemt gewoon 11 boeken mee
Tablet heeft ze en een smartphone..Wii...maar je moet haar van straat plukken.... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Misschien, maar ik heb 2 jonge dochters, die hebben een XBOX, tablets een smartphone en a die andere shit, maar t zijn twee magere panlatten, dus zeg t maar. Goede voeding en beweging, naast al bovenstaande. Dan is het zeker niet voor jou van toepassing. De obesitas generatie is een feit echter genoeg factoren die daar aan bijdragen. Waaronder de technologie direct en indirect. Maarje boeiend ook. K heb genoten van mijn jeugd met een bal aan de voet na schooltijd. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Voetbal inhoudelijk blijf ik me zorgen maken om Feyenoord. K hoop dat Gio dat snel ook eens gaat doen. Aan zijn persconferenties te horen ziet hij meer aanknopingspunten dan ik doe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:15 schreef MMM het volgende:Dat interview bij Rijnmond, wartaal. Moeilijk om tegen 4-4-2 te spelen, willen loeren op de counter, aanvallend gewisseld. .... Speelde Roda niet in het traditionele 8-1-1 systeem dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio sprak vooral over de snelle voorhoede van Roda. Alsof je daar je speelwijze op moet afstemmen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Nee, Feyenoord bij vlagen wel. Bij corners en vrije trappen tegen met zn 11-en in de 16. En dan vreemd opkijken dat de tweede bal steeds voor Roda was. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:Gio sprak vooral over de snelle voorhoede van Roda. Alsof je daar je speelwijze op moet afstemmen. Uitgaan van je eigen kracht lijkt mij ook beter.... al begrijp ik dat het allemaal vrij krachteloos was.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:45 schreef G-child het volgende:[..] Nee, Feyenoord bij vlagen wel. Bij corners en vrije trappen tegen met zn 11-en in de 16. En dan vreemd opkijken dat de tweede bal steeds voor Roda was. Precies. en wij maar zeiken over antivoetbal van de tegenstander. Wij zijn er de meester in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:45 schreef G-child het volgende:[..] Nee, Feyenoord bij vlagen wel. Bij corners en vrije trappen tegen met zn 11-en in de 16. En dan vreemd opkijken dat de tweede bal steeds voor Roda was. Was heel typisch, ja. En dan wilde ballen naar voren, laat staan met een idee er uit komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ontregelen volgens de technische staf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook Kramer kwam terug. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ah ja... Past inderdaad in het plaatje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tijd voor omstreden rookwaren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Geen enkel vertrouwen meer in hem. Van begin af aan al twijfels gehad. Heeft de uitstraling van een amoebe. Die neem je als speler toch niet serieus meer. We hadden Peter Bosz moeten halen als trainer. Die snapt wel hoe je moet voetballen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas weer 2 punten verloren dankzij Gio zijn lakse beleid! Durft niet eens een aanvallende wissel te doen door Nelom(p) in te brengen voor vd Heijde en Elia te wisselen voor Bilal!
Angsthazen wissels ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 10:17 schreef lijdensweg het volgende:Helaas weer 2 punten verloren dankzij Gio zijn lakse beleid! Durft niet eens een aanvallende wissel te doen door Nelom(p) in te brengen voor vd Heijde en Elia te wisselen voor Bilal! Angsthazen wissels ... Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om Nee-lom in te brengen: Het leidt nergens toe. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Over slechte ideeën gesproken. Ik wil Bosz NOOIT meer in een officiële functie in De Kuip zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 10:17 schreef lijdensweg het volgende:Helaas weer 2 punten verloren dankzij Gio zijn lakse beleid! Durft niet eens een aanvallende wissel te doen door Nelom(p) in te brengen voor vd Heijde en Elia te wisselen voor Bilal! Angsthazen wissels ... Hij zegt het zelf eigenlijk: Roda heeft snelle jongens voorin. Hij stelt zich daarop in en past zich dus -overbodig- aan aan de tegenstander. Tsja, dan ben je tevreden met een punt.... Zorgelijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 10:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hij zegt het zelf eigenlijk: Roda heeft snelle jongens voorin. Hij stelt zich daarop in en past zich dus -overbodig- aan aan de tegenstander. Tsja, dan ben je tevreden met een punt.... Zorgelijk. Wissel van Van der Heijden was volkomen logisch en dat hij dan Kongolo centraal zet en dus Nelom moet brengen snap ik ook.
Verhaal over counteren en moeite met systeem van Roda baart me wel zorgen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Giovanni moet zich eens goed achter de oren krabben. Het is de bedoeling dat het iedere week beter wordt en/of gaat. Een slechte wedstrijd afleveren moet een incident zijn. Tegen Pisvee was één, maar f*cking Roda?! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 10:58 schreef Barabas het volgende:Giovanni moet zich eens goed achter de oren krabben. Het is de bedoeling dat het iedere week beter wordt en/of gaat. Een slechte wedstrijd afleveren moet een incident zijn. Tegen Pisvee was één, maar f*cking Roda?! Dan doe je f*cking Roda tekort vind ik. Speelden slim en gedurfd. Gaan ze nog veel punten mee halen! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 11:11 schreef JanM het volgende:[..] Dan doe je f*cking Roda tekort vind ik. Speelden slim en gedurfd. Gaan ze nog veel punten mee halen! Dat is precies waar het ons aan ontbreekt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 11:11 schreef JanM het volgende:[..] Dan doe je f*cking Roda tekort vind ik. Speelden slim en gedurfd. Gaan ze nog veel punten mee halen! Ik ben voor Feyenoord en Roda is net terug.... Moeten we gewoon pakken. Zo hoogstaand is het daar allemaal niet. Was gewoon een collectieve wanprestatie als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ik neem aan dat roda de eerste wedstrijden ook 442 speelde. dan had gio ze spelers wel duidelijk kunnen maken waar de ruimtes liggen. 442 tegen 433 zo moeilijk is het niet, tactisch had ik meer van gio verwacht. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Het mannetje meer verhaal van Roda klopt ook totaal niet. Aanvallend hoor je zelf een mannetje over te hebben als je centraal 1 op 1 speelt. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ja daarom kreeg karsdorp zoveel ruimte. die had kongolo ook maar dat is een echte verdediger die niks met die ruimte doet |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 10:35 schreef Barabas het volgende:[..] Over slechte ideeën gesproken. Ik wil Bosz NOOIT meer in een officiële functie in De Kuip zien. Dat ie als manager drama was, wil niet zeggen dat ie als trainer ook niet functioneert. Door dit soort reacties komen we nooit een streep verder. Van Gaal maakt je gegarandeerd kampioen, maar mag niet, want neus (ook gelul want als ie aan een club nu een hekel heeft is het die kutclub uit Haarlem oost wel). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio moet maar assistent van Blind worden. Lekker op niveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik die Streppel dan wel weer geinig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 10:40 schreef JanM het volgende:[..] Wissel van Van der Heijden was volkomen logisch en dat hij dan Kongolo centraal zet en dus Nelom moet brengen snap ik ook. Verhaal over counteren en moeite met systeem van Roda baart me wel zorgen! Van mij had ie met drie man verder mogen voetballen in de verdediging en een spits erbij zetten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die gaat Frons opvolgen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 12:53 schreef nr 10 het volgende:[..] Dat ie als manager drama was, wil niet zeggen dat ie als trainer ook niet functioneert. Door dit soort reacties komen we nooit een streep verder. Van Gaal maakt je gegarandeerd kampioen, maar mag niet, want neus (ook gelul want als ie aan een club nu een hekel heeft is het die kutclub uit Haarlem oost wel). Ligt niet aan de reacties. Die hebben totaal geen invloed op het geheel. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Reacties maken wel degelijk uit. Sommige spelers willen absoluut niet naar Feyenoord vanwege het gedrag van supporters in het verleden. Geldt ook voor trainers. Ook in potentie goede bestuurders weigeren naar Feyenoord te komen vanwege het gedrag van supporters. Velen doen de club daarmee meer kwaad dan goed. Of kom jij nooit in de Kuip dat je dit niet weet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat ze lekker wegblijven als ze daar niet tegen kunnen. Feyenoord is een volksclub waar successen niet bepaald als vanzelf op te lepelen zijn. Nogal logisch dat supporters kritisch zijn als het om de, zeker in potentie, grootste club van Nederland gaat.
Ze blijven eerder weg om de uitzichtloze financiële situatie: Iets wat bijvoorbeeld Martin van Geel er niet van weerhouden heeft zijn schouders eronder te zetten.
De afhakers zijn wellicht beter op hun plek bij jouw club in de Bijlmer.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zagen is reeds begonnen,ik vindt het daar nog te vroeg voor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zagen tot het volgende raam..... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 16:44 schreef Barabas het volgende:Dat ze lekker wegblijven als ze daar niet tegen kunnen. Feyenoord is een volksclub waar successen niet bepaald als vanzelf op te lepelen zijn. Nogal logisch dat supporters kritisch zijn als het om de, zeker in potentie, grootste club van Nederland gaat. Ze blijven eerder weg om de uitzichtloze financiële situatie: Iets wat bijvoorbeeld Martin van Geel er niet van weerhouden heeft zijn schouders eronder te zetten. De afhakers zijn wellicht beter op hun plek bij jouw club in de Bijlmer.... Mijn club in de Bijlmer. Ik kwam al in de Kuip toen jij nog geen eens vloeibaar was. Dan ben je triest als je niet verder komt dan dit soort kleuterpraat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 17:49 schreef nr 10 het volgende:[..] Mijn club in de Bijlmer. Ik kwam al in de Kuip toen jij nog geen eens vloeibaar was. Dan ben je triest als je niet verder komt dan dit soort kleuterpraat. Wie de bal kaatst... watje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zagen doe je in een bos of in de schuur. En is er 1 december geen beter spel op de mat te zien, en we hebben minder dan 30 punten, dan is er alle reden om ook Gio te verzoeken te stoppen. Of mocht dat alleen bij Fredsjie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is het al Sinterklaas dan, hou je tot die tijd gewoon ff in. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Met dit spel sta je donderdag gewoon met lege handen en 1 droom minder maar eindelijk weer terug in de realiteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als iets ruk is en het is ook kut dan moet dat gezegd worden. In nette woorden natuurlijk, zoals kut, ruk, klote, klootzak, zakkenwasser. En zo. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 11:17 schreef Barabas het volgende:[..] Ik ben voor Feyenoord en Roda is net terug.... Moeten we gewoon pakken. Zo hoogstaand is het daar allemaal niet. Was gewoon een collectieve wanprestatie als je het mij vraagt. Ja precies! Weer 2 punten verlies! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik hou me ook in. Maar t is kut en Gio is tot nu toe een slappe zak. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 17:49 schreef nr 10 het volgende:[..] Mijn club in de Bijlmer. Ik kwam al in de Kuip toen jij nog geen eens vloeibaar was. Dan ben je triest als je niet verder komt dan dit soort kleuterpraat. Hij moet nog maar eens proberen om ruim 40 jaar lid te zijn van Feyenoord !!! |
|
|
|