|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoezo? Ben je dan übermensch of zo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tijd voor de paardenslager? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kut bejaarden, beetje over onze rug vegeteren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ben benieuwd wat die LUL genaamd Gio komende donderdag voor een opstelling uit zijn hoed gaat toveren! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is waar, maar verder gezond en gelukkig! Op de prestaties van Feyenoord na dan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: onze rug? Hahahaha ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt niet zien als een optie achter Kramer is raar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio is een slappe dweil. En van Gastel en Wouters zijn nutteloos blijkbaar. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nou, Van Gastel bewaakt de al jaren heersende cultuur op uitstekende wijze. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat vind jij, Gio blijkbaar niet. Misschien vind Gio hem niet wendbaar genoeg voor achter de spits?
Overigens mag hij hem van mij in een twee spitsensysteem daar wel neerzetten hoor. Kan hij eigenlijk als valse spits rondom Kramer of Kazim zwerven. Elia op linkshalf, Karsdorp op rechtshalf, Van Beek rechtsback, Botthegin in het centrum. El Ahmadi en Vejinovic (mag ook iemand anders) op het middenveld...Immers (of schuurman dan wel Gustavson) als meest vooruitgeschoven middenvelder.
Karsdorp gewoon als back, in een verdediging net als afgelopen zondag mag ook... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 10:55 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat vind jij, Gio blijkbaar niet. Misschien vind Gio hem niet wendbaar genoeg voor achter de spits? Overigens mag hij hem van mij in een twee spitsensysteem daar wel neerzetten hoor. Kan hij eigenlijk als valse spits rondom Kramer of Kazim zwerven. Elia op linkshalf, Karsdorp op rechtshalf, Van Beek rechtsback, Botthegin in het centrum. El Ahmadi en Vejinovic (mag ook iemand anders) op het middenveld...Immers (of schuurman dan wel Gustavson) als meest vooruitgeschoven middenvelder. Karsdorp gewoon als back, in een verdediging net als afgelopen zondag mag ook... 9 van de 10 vind dat, kijk de programma's op TV, lees de kranten en bekijk diverse fora. Zijn Immers en Toornstra wel wendbaar dan?
Verder ben ik wel voor een 4-3-3, 4-4-2 bevalt me niet. Zeker niet als je met Elia en Bilal gewoon 2 snelle, technische buitenspelers hebt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, het loopt toch lekker? Dan moet je het gewoon laten staan... Het ging al wat beter en toch klopt het middenveld niet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind dat het niet lekker loopt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee,al denk ik wel dat het gáát lopen.Volgens mij is daar niet veel voor nodig zegt m,n gevoel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat kleine verschuivingen her en der. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Er zat dan ook enig sarcasme in van mijn kant... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verwacht dat Gio in gaat grijpen en hoop dat hij Botteghin voor V/d Heijden en Bilal voor Kuijt opstelt. Kuijt kan dan naar het middenveld (speelde hij in de praktijk tegen Roda ook al).
Dan maar met de punt naar voren met Vejinovic en El Ahmadi naast elkaar net als vorig jaar El en Clasie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doet ie niet. Zal nooit zijn ongelijk toegeven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weet Gio eigenlijk zelf wel wat er in hem omgaat? Ik niet in ieder geval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja die van de verschroeide aarde. Wouters is al net zo voorzichtig. Niet echt ideaal vind ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoor nooit iets van Wouters. Niet dat het moet of zo.... |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: helemaal mee eens stylzz,zit totaal geen lijn in dit spen of enige visie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lullige is dat dit nauwelijks te veranderen is. evt nieuwe spelers moeten in het ritme komen etc etc. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 17:28 schreef JanM het volgende:Verwacht dat Gio in gaat grijpen en hoop dat hij Botteghin voor V/d Heijden en Bilal voor Kuijt opstelt. Kuijt kan dan naar het middenveld (speelde hij in de praktijk tegen Roda ook al). Dan maar met de punt naar voren met Vejinovic en El Ahmadi naast elkaar net als vorig jaar El en Clasie. Ik moet het nog maar eens zien voor ik dat geloof! Mijn vertrouwen is tot het dieptepunt gedaald betreft Gio ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is niks wordt niks Tenzij iemand m souffleert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan maar positief zien... Als zovelen in het land het anders zien dan moet hij dat ook weten. Maar hij volhardt tegen een stroom in en dan denk je heel even dat hij bij elke stap weet wat hij doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben bang voor een Beentje. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wat ben je toch verschrikkelijk negatief over Gio en co. Hoezo? Heb je ooit veel geld verloren door hem of zo? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 17:28 schreef JanM het volgende:Verwacht dat Gio in gaat grijpen en hoop dat hij Botteghin voor V/d Heijden en Bilal voor Kuijt opstelt. Kuijt kan dan naar het middenveld (speelde hij in de praktijk tegen Roda ook al). Dan maar met de punt naar voren met Vejinovic en El Ahmadi naast elkaar net als vorig jaar El en Clasie. Botteghin zou een goede keuze kunnen zijn, vooral omdat Zwolle met Veltwijk een grote, sterke kerel als spits heeft... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 08:34 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat ben je toch verschrikkelijk negatief over Gio en co. Hoezo? Heb je ooit veel geld verloren door hem of zo? Omdat het tot nu toe alleen maar drama is en zijn keuzes voor en tijdens wedstrijden zijn schrijnend, daarom.
Het is gewoon een prutser. Mocht het ooit beter gaan zal dat ondanks Gio zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Weet je zeker dat je voor Feyenoord bent? Kerel, ga achter je club staan. Je was positiever over Rutten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was ik ook over Gio in t begin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Gio is medeverantwoordelijk. Van Gastel ook. De hele santekraam. Niemand uitgezonderd. Ze hebben t allemaal laten gebeuren. quote:Op maandag 18 mei 2015 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:Gio heeft hier alleen maar te winnen. Verder is hij net zo verantwoordelijk voor de huidige puinhoop quote:Op maandag 18 mei 2015 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:[..] Ah oke. Als ze niets in te brengen hadden, dan zijn Gio, JP en de rest gewoon blijven zitten om hun centen te vangen en wachten tot de storm zou gaan liggen. Gut ik heb echt vertrouwen in de toekomst met dit soort sterke persoonlijkheden aan het roer straks. quote:Op maandag 18 mei 2015 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:Dat mag zo zijn, maar als je t mis ziet gaan. Dan doe je wat. Dan blijf je niet zitten en denken, mwahh.. we zien wel. quote: :) of toch niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Gio heeft gewoon geluk dat we al wat punten bij elkaar hebben gemazzeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik ook hoor. Weet je dat t nooit wat wordt met m, is misschien gechargeerd. Een Cocu scenario is best mogelijk.
Maar ik zie t niet terug. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zou het.... Vind zijn optreden tot dusverre ook niet overtuigend, maar ik blijf hem tot het volgende raam 100% steunen. Blijft een beginnende trainert... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 17:21 schreef Barabas het volgende:[..] Zou het.... Vind zijn optreden tot dusverre ook niet overtuigend, maar ik blijf hem tot het volgende raam 100% steunen. Blijft een beginnende trainert... Beginnend, beginnend... Wat heeft ie dan de afgelopen jaren bij Koeman en Rutten gedaan en gezien? Heeft toptrainers meegemaakt als speler. Wat vindt ie nou eigenlijk, waar moet het naar toe? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas weer een debielen opstelling morgen tegen PEC Zwolle ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 17:21 schreef Barabas het volgende:[..] Zou het.... Vind zijn optreden tot dusverre ook niet overtuigend, maar ik blijf hem tot het volgende raam 100% steunen. Blijft een beginnende trainert... Die helaas niks geleerd heeft !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 08:34 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat ben je toch verschrikkelijk negatief over Gio en co. Hoezo? Heb je ooit veel geld verloren door hem of zo? Nou ,we hebben leuke wedstrijden gezien? Zo dramatisch was het voetbal niet eens onder die slissert Rutten ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 18:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou ,we hebben leuke wedstrijden gezien? Zo dramatisch was het voetbal niet eens onder die slissert Rutten ! Na de winterstop wel. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
na de winterstop was de energie op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En een hoop spelers met energie kregen nauwelijks kans dit te laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 18:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou ,we hebben leuke wedstrijden gezien? Zo dramatisch was het voetbal niet eens onder die slissert Rutten ! 7 goede wedstrijden gaat Gio ook wel lukken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beginnend, beginnend... Wat heeft ie dan de afgelopen jaren bij Koeman en Rutten gedaan en gezien? Heeft toptrainers meegemaakt als speler. Wat vindt ie nou eigenlijk, waar moet het naar toe? We gaan er achter komen.... hoop ik.
Zo niet, dan zat het er niet in en mag hij wat mij betreft vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mag ie wel opschieten. Gemiddeld nul goede wedstrijden uit 6 wordt t een lang verhaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Galavoorstelling morgen..4-0. de ommekeer,het plaatje past..het gaat allemaal gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik herken dat...Al 2 maanden. |
|
|
|