BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh, maar als er dan een speler weg gaat, om deze redenen, is dat weer wel te begrijpen ... :)
Nee hoor, dan kiest die speler slechts eieren voor zijn geld. Dat heeft niets te maken met het feit dat je er niet zo goed tegen kunt dat je pas kort voor de wedstrijd verneemt dat je op de bank, dan wel tribune mag plaatsnemen. Heeft helemaal niets met elkaar te maken. Vilhena gaat niet weg omdat hij pas op de laatste training krijgt te horen dat hij niet in de basis staat, maar omdat hij nooit in de basis staat... :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Nee hij gaat weg omdat die de concurrentie niet aan durft..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Dan moet je maar zorgen dat je beter bent en dat kan hij niet..
Tjabba
 Tjabba - woensdag 30 september 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Heeft het postuur van maradona , alleen bij lange na de kwaliteiten niet.
Dharmpie
 Dharmpie - woensdag 30 september 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Vilhena gaat weg omdat hij geen kans krijgt.
met invalbeurten alleen kan je jezelf echt niet bewijzen.
Als je Toornstra ( hopeloos uit vorm) en Immers ( die een bal niet kan aannemen zonder het 2/3 meter voor zich uit laat stuiteren) beter dan Vilhena vindt dan snap ik dat echt niet. Ik vind het zo ontzettend jammer dat hij geen kans meer gekregen heeft. Hij is een echte Feyenoorder, ik had hem zelf wel een kans gegeven. Dat de keuze afgelopen zondag niet op hem viel is echt de druppel. Hij moet nu gaan kiezen voor zichzelf, dat doet hij nu.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:12 schreef Dharmpie het volgende:
Vilhena gaat weg omdat hij geen kans krijgt.
met invalbeurten alleen kan je jezelf echt niet bewijzen.
Als je Toornstra ( hopeloos uit vorm) en Immers ( die een bal niet kan aannemen zonder het 2/3 meter voor zich uit laat stuiteren) beter dan Vilhena vindt dan snap ik dat echt niet. Ik vind het zo ontzettend jammer dat hij geen kans meer gekregen heeft. Hij is een echte Feyenoorder, ik had hem zelf wel een kans gegeven. Dat de keuze afgelopen zondag niet op hem viel is echt de druppel. Hij moet nu gaan kiezen voor zichzelf, dat doet hij nu.
Wat een onzin..
Ik vind het niet gek dat ie het vertrouwen niet krijgt. Als je de concurrentie niet aandurft moet je weg wezen en denk je nou echt dat de trainers Koeman, Rutten en Gio het allemaal verkeerd zien. Lijkt me niet..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Daarnaast moet ie het niet in zijn invalbeurten laten zien maar bovenal op de training en daar faalt ie blijkbaar gezien de keuzes van de afgelopen drie trainers
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 september 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat een onzin..
Ik vind het niet gek dat ie het vertrouwen niet krijgt. Als je de concurrentie niet aandurft moet je weg wezen en denk je nou echt dat de trainers Koeman, Rutten en Gio het allemaal verkeerd zien. Lijkt me niet..
Rutten wel, die maakt een verdediger van een spits.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 12:25   quote  deeplink  
En van een aanvallende middenvelder een gruwelijke linksback😉
Maar snap je wel, Ritten is nou niet bepaald een goed voorbeeld..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 11:59 schreef RenatoBos het volgende:
Nee hij gaat weg omdat die de concurrentie niet aan durft..
Hij kiest eieren voor zijn geld, maar niet omdat hij het niet aandurft. Wellicht constateert hij dat hij de concurrentiestrijd verloren heeft. Nou, dat hij dan liever naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe komt, waar het hem wel lukt zich door te ontwikkelen, heeft hij toch gelijk? Op deze manier komt hij niet verder, hoewel ik dus voorzie dat hij tegen een basisplaats aan zit. Ik vrees dat hij nog niet afgeschreven is bij Feyenoord, alleen wil hij niet meer wachten... snap ik wel als je eerst een tijd wel basis had
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:17 schreef RenatoBos het volgende:
Daarnaast moet ie het niet in zijn invalbeurten laten zien maar bovenal op de training en daar faalt ie blijkbaar gezien de keuzes van de afgelopen drie trainers
Je schaart Van Bronckhorst te snel onder die trainers. Misschien dat hij het juist wel in hem ziet en dat hij hem aan het kneden is om hem terug naar de basis te brengen....? Voorbarige constatering, misschien heb je wel gelijk, maar misschien ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hij kiest eieren voor zijn geld, maar niet omdat hij het niet aandurft. Wellicht constateert hij dat hij de concurrentiestrijd verloren heeft. Nou, dat hij dan liever naar een club gaat waar hij wel aan spelen toe komt, waar het hem wel lukt zich door te ontwikkelen, heeft hij toch gelijk? Op deze manier komt hij niet verder, hoewel ik dus voorzie dat hij tegen een basisplaats aan zit. Ik vrees dat hij nog niet afgeschreven is bij Feyenoord, alleen wil hij niet meer wachten... snap ik wel als je eerst een tijd wel basis had
Poeh kan me niet heugen dat ie vast basis stond. Blijkbaar is de rest beter anders mag je van Gio wel verwachten dat ie speelt. De beste horen te spelen en daar hoort hij dus niet bij. Ik vertrouw Gio hierin volledig dat ie dat best kan beoordelen. In ieder geval beter dan ons..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 12:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Je schaart Van Bronckhorst te snel onder die trainers. Misschien dat hij het juist wel in hem ziet en dat hij hem aan het kneden is om hem terug naar de basis te brengen....? Voorbarige constatering, misschien heb je wel gelijk, maar misschien ook niet.
Gio heeft destijds ook als assistent gewerkt. Bijna trainer bij een topclub dus ja ik schaar hem daar onder
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Oké, dan moeten ze hem er ook verantwoordelijk voor houden waar Rutten verantwoordelijk voor is gehouden. Ik zeg: "ontsla Gio alsnog!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Kolder dus. Een assistent bepaalt uiteindelijk niet de opstelling, plus dat dit een ander moment is, in een andere ploeg etcetera.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Kolder inderdaad want Rutten was eindverantwoordelijk. Maar je begrijpt me verkeerd ik bedoelde ermee dat Gio onder zowel Rutten als Koeman zijn ogen hebt opengehouden en als je trainer word bij Feyenoord word mag je toch aannemen dat ie daar capabel voor is..
Ik denk dat Gio het ook niet in hem ziet zitten en begrijpelijk is dat in mijn ogen..
Hij was een talent maar maakt de stap naar volwassenheid niet..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Misschien, maar Gio ziet misschien ook wel dat Vilhena de laatste tijd al wat beter speelt dan wat hij in die anderhalf jaar ervoor deed. Als ik trainer was, had hij komende wedstrijd op de plek van Vejinovic gestaan, maar nu is de situatie anders. Ik zou met Vilhena om de tafel gaan om hem dit te vertellen in de hoop dat hij het nu wel oppakt en dat hij toch besluit bij te tekenen, maar ik ben Gio niet. Misschien zal hij het nooit zien in Vilhena, maar misschien deed hij dat juist wel altijd, echter kan hij hem niet opstellen omdat Tonny stil staat in zijn ontwikkeling. Als dát nu anders is (dat hij zich nu dus wel degelijk aan het ontwikkelen is), kan hij wel dusdanig onder de indruk raken dat hij hem een basisplek geeft... 't Kan nog steeds hoor....

Als Gio dít voor elkaar krijgt en het pakt goed uit, laat hij zien dat hij een grote trainer is/kan worden, maar jammergenoeg zal het wel een gesloten boek blijken te zijn...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:
Kolder inderdaad want Rutten was eindverantwoordelijk. Maar je begrijpt me verkeerd ik bedoelde ermee dat Gio onder zowel Rutten als Koeman zijn ogen hebt opengehouden en als je trainer word bij Feyenoord word mag je toch aannemen dat ie daar capabel voor is..
Ik denk dat Gio het ook niet in hem ziet zitten en begrijpelijk is dat in mijn ogen..
Hij was een talent maar maakt de stap naar volwassenheid niet..
"maakt de stap naar volwassenheid niet..."... hij is nog jong hé... kan nog steeds, die stap die je bedoelt, maar daarin heb je gelijk. Ik hoop(te) dat Gio het ook zo zou zien en dat hij hem weet te prikkelen waardoor Tonny die stap wel zou kunnen maken...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 13:55   quote  deeplink  
100 wedstrijden gespeeld dan is het jongensachtige er toch wel een keer af lijkt mij..
Tonny maakt die stap niet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Er zijn er wel meer die op die leeftijd een tijd stil staan en dan kan het zo ineens weer verder gaan. Waarom niet bij hem?
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Jammer he.... Dat het niet gelukt is met Tonny bij Feyenoord. Vindt het echt zonde en had het de club, die jongen en Het Legioen van harte gegund.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2015 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 14:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Er zijn er wel meer die op die leeftijd een tijd stil staan en dan kan het zo ineens weer verder gaan. Waarom niet bij hem?
Tja das de vraag, mist die mentaliteit denk ik..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 15:09 schreef Barabas het volgende:
Jammer he.... Dat het niet gelukt is met Tonny bij Feyenoord. Vindt het echt zonde en had het de club, die jongen en Het Legioen van harte gegund.
Dat voorop natuurlijk..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 september 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 15:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja das de vraag, mist die mentaliteit denk ik..
Kan, maar het zou zo zonde zijn dat hij net weg gaat, terwijl hij misschien net op het punt is aanbeland waar hij zich juist wel aan het ontwikkelen is, waar hij over het bekende, dooie punt heen is... Dat zou pas zonde zijn. Natuurlijk is het soms voor zowel club als speler beter als de speler naar een andere club gaat, naar een andere omgeving, waar hij van het dooie spoor af kan komen, maar ik heb zo'n gevoel dat hij helemaal niet meer op een dood spoor zit... Zo zonde...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Ik moet het nog maar zien of tie elders bij een topclub met een brede selectie op het middenveld in de basis zal staan..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 oktober 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Of een club onder de top. Eerlijkgezegd denk ik dat hij in Italië (Sampdoria dus) niet al misstaan hoor. Hij past daar wel. Hij moet in elk geval zorgen dat hij aan spelen toekomt. Anders wordt het nooit wat met hem. Minuten moet hij maken...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Lekker voetballen voor lege stadions, maar buitenland was sowieso geen optie toch..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 oktober 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Fc Genemuiden, daar past ie
impreza
 impreza - donderdag 01 oktober 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Het word bijna zeker Psv,het gerucht word steeds hardnekkerig in Eindhoven!
Barabas
 Barabas - donderdag 01 oktober 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Wie Giovanni?
Tjabba
 Tjabba - donderdag 01 oktober 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 13:33 schreef impreza het volgende:
Zou lekker zijn , zo verzwak je 1 van je grootste tegenstanders.
Barabas
 Barabas - donderdag 01 oktober 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Verkeerde topic voor Tonny-talk
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 oktober 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Als dat zo is, hoop ik dat hij zich op de bank kapot verpietert...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 15:11 schreef Barabas het volgende:
Verkeerde topic voor Tonny-talk
Hey de forumpolizei..
Barabas
 Barabas - donderdag 01 oktober 2015 - 20:09   quote  deeplink  
Just saying....
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 oktober 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 13:33 schreef impreza het volgende:
Geloof ik NIKS van ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 07:33   quote  deeplink  
Begrijpelijk jij gelooft toch alleen jezelf
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 07:33   quote  deeplink  
Gio bouwt razendsnel krediet op in De Kuip

2ext3t4.jpg

Giovanni van Bronckhorst kent de op één na beste start met Feyenoord in de afgelopen tien jaar. De trainer van de Rotterdammers was deze week officieel 100 dagen in dienst als hoofdcoach. Tot wat voor trainer ontwikkelt Van Bronckhorst zich eigenlijk in De Kuip?

Dat is de vraag die het Algemeen Dagblad vandaag tracht te beantwoorden. De krant legt Gio langs een meetlat.

1. Visie: Van Bronckhorst heeft lang moeten zoeken. Hij ging van een roulerend middenveld, naar een middelste linie met één controleur, maar inmiddels speelt Feyenoord weer met een '10'. De trainer heeft op die positie ook genoeg gewisseld met Lex Immers, Jens Toornstra en nu Simon Gustafson.

2. Omgang met spelers: Gio, de afgekorte naam, is hoe de spelers hun trainer steevast noemen. De spelers vertellen dat ze de coach zien als een soort vriend, een beeld dat Van Bronckhorst niet probeert uit te bannen. De sfeer lijkt goed, maar het AD vraagt zich af hoe lang spelers als Lex Immers, Colin Kazim-Richards, en Eric Botteghin nog begrip hebben voor Gio.

3. Overige: Op de persconferenties is Van Bronckhorst (te) mild, oordeelt de krant, met de kanttekening dat de trainer intern wel hard voor zijn spelers is. Het wisselbeleid is niet altijd logisch, maar wel succesvol, luidt een andere conclusie. Invallers, Kramer en Elia werden matchwinners. Qua resultaten heeft Feyenoord geen slechte cijfers. In De Kuip werd er bovendien nog niet verloren. En het AD weet dat je dan razendsnel krediet opbouwt bij het Legioen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 02 oktober 2015 - 11:53   quote  deeplink  
punt 2: zoeken naar iets wat er niet is. Wanneer dat zo is, zal het achteraf pas blijken dat dat schadelijk was. En hoe kan een verslaggever nou oordelen hoe anderen tegenover elkaar staan? Dikke, dikke onzin. Daarnaast kan het juist heel goed werken als hij gelijk heeft. Er zijn wel meer leidinggevenden die als mens gelijk zijn met de rest, maar als het er om gaat zijn ze de 'meerdere'. Nou, dat is toch prima?

Dit is nou waarom ik zo'n hekel heb aan de pers, of laat ik het anders zeggen: waarom ik dit een negatief aspect van de pers vind. Iets creëren wat totaal niet aan de orde is. Stemmingmakerij. Alsof een Beenhakker anders werkte....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 oktober 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 11:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
punt 2: zoeken naar iets wat er niet is. Wanneer dat zo is, zal het achteraf pas blijken dat dat schadelijk was. En hoe kan een verslaggever nou oordelen hoe anderen tegenover elkaar staan? Dikke, dikke onzin. Daarnaast kan het juist heel goed werken als hij gelijk heeft. Er zijn wel meer leidinggevenden die als mens gelijk zijn met de rest, maar als het er om gaat zijn ze de 'meerdere'. Nou, dat is toch prima?

Dit is nou waarom ik zo'n hekel heb aan de pers, of laat ik het anders zeggen: waarom ik dit een negatief aspect van de pers vind. Iets creëren wat totaal niet aan de orde is. Stemmingmakerij. Alsof een Beenhakker anders werkte....
Ik zie de stemmingmakerij niet. Eerder attent maken op een gevaar.
Barabas
 Barabas - zaterdag 03 oktober 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Wisselbeleid niet logisch, opstelling was ook al niet logisch...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 oktober 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 09:43 schreef Barabas het volgende:
Wisselbeleid niet logisch, opstelling was ook al niet logisch...
Vind het allemaal wel meevallen. Opstellingen en wissels zullen nooit naar de volle tevredenheid zijn van alle supporters, al is het maar omdat we onderling het lang niet altijd eens zijn. Vind over het algemeen zijn beslissingen redelijk tot goed te volgen, uitzonderingen daargelaten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 oktober 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 07:33 schreef RenatoBos het volgende:
Begrijpelijk jij gelooft toch alleen jezelf
Ik geloof alleen in de keiharde waarheid!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Ahum..
sevillana
 sevillana - zaterdag 03 oktober 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:
Ahum..
uche uche uche ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 15:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik geloof alleen in de keiharde waarheid!!!!
Een keiharde waarheid kun je niet geloven, slimmerd.
Een keiharde waarheid is onoverkomelijk en onverbiddelijk.
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2015 - 17:49   quote  deeplink  
In mij dus.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Natte droom..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Maar ook een pure liefdesverklaring.
Wie van de twee wordt het vrouwtje?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:49 schreef FR-Henk het volgende:
Maar ook een pure liefdesverklaring.
Wie van de twee wordt het vrouwtje?
Van Geil zegt 'in mij'.

Hij dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0266931