|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan noemen we hem voortaan geile Greetje.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik vindt het vreselijk jammer dat gio achabar geen kansen gunt terwijl hij zeer zeker goed is voor de basis elftal met karsdorp de beste jeugd spelers heeft die jongen gaat ook zo onderdoor als vilhena en verkast ook naar een ander club. en we zijn al 6 wedstrijden verder en dan nog niet ingespeeld waarom is ie nou zo koppig die gio weg met die achtelijke systeem 4-3-3 en speel eerst 4-4-2 zodat je goed bent ingespeeld en na de winterstop 3-5-2 want nu is het nog steeds dramatische op het middenveld er zit nog geen klik tussen spelers je moet het maar met geluk hebben op de bevlieging van kramer, elia, kuijt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geile Geertje klinkt beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trek je bek open in de rust en grijp in!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST ZIET GROOT VERSCHIL TUSSEN EERSTE EN TWEEDE HELFT
In de aanloop naar de uitwedstrijd tegen De Graafschap had Giovanni van Bronckhorst zijn spelers al gewaarschuwd. De opponent uit Doetinchem mocht dan laatste staan in de Eredivisie, dat betekende volgens de hoofdtrainer niet dat Feyenoord op De Vijverberg een eenvoudige klus kon verwachten. Daarmee had de coach niets teveel gezegd, want de Rotterdammers beleefden zondag een uiterst lastige middag. Desondanks werd er wel gewonnen: 1-2.
Van Bronckhorst zag hoe zijn elftal in de eerste helft onherkenbaar voor de dag kwam in de Achterhoek. Voor rust hebben we eigenlijk alles gedaan wat we niet moesten doen, blikte de coach terug. Het tempo lag te laag, de posities waren niet goed bezet en we gingen de duels veel te slap aan. Ook vond ik dat we teveel met andere dingen bezig waren. Het enige positieve was dat het na 45 minuten slechts 1-0 was en dat we nog de tijd hadden om de wedstrijd om te buigen.
Na een volgens Van Bronckhorst Feyenoord-onwaardige eerste helft, zag de oefenmeester dat zijn duidelijke woorden in de rust aangekomen waren bij de ploeg. In de tweede helft heb ik een Feyenoord gezien dat er alles aan deed om te winnen, stelde hij tevreden. We begonnen scherp en creëerden direct twee goede kansen. Uiteindelijk hebben we de wedstrijd omgebogen, al ging het heel moeizaam vandaag.
Van Bronckhorst sloot af met een compliment aan Bart Nieuwkoop, die tegen De Graafschap zijn officiële debuut maakte in de hoofdmacht. Bart heeft het naar behoren gedaan en de positie prima ingevuld. Dat hij na ruim een uur spelen kramp kreeg, is niet zo vreemd. Het verschil tussen een wedstrijd in de beloften en Feyenoord 1 is nu eenmaal groot. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet alleen deze eerste helft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tweede helft was een stuk beter maar hopelijk ook niet het niveau wat Gio na wilt streven.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook zo gek: Lul Blind belt wel vaak met de Boer (aldus die engerd zelf) maar nooit met Cocu en dus maar 1 keer met Gio. Klopt van geen kant. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb van de tweede helft niet alles meegekregen, maar wat ik zag was ook niet erg best... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:07 schreef Barabas het volgende:Heb van de tweede helft niet alles meegekregen, maar wat ik zag was ook niet erg best... Klopt.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:07 schreef Barabas het volgende:Heb van de tweede helft niet alles meegekregen, maar wat ik zag was ook niet erg best... Het was idd niet echt goed, wel een stukje beter tob de 1e helft, goed gewisseld iig |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
We hebben met hangen en wurgen toch gewonnen! Gio en de technische staf doen het naar behoren en zijn afhankelijk hoe de ploeg het oppikt tussen de lijnen. Het was weer ouderwets billen knijpen! En lul blind is en blijft 020, net als die hele kliek daar! Zo worden we toch al jaren benadeeld in alle opzichten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:20 schreef Alexi het volgende:Gio en de technische staf doen het naar behoren en zijn afhankelijk hoe de ploeg het oppikt tussen de lijnen. Daar ben ik t mee oneens. T begint met de visie van de trainersstaf. En die vind ik onder de maat. Ik vind ook de wissels vaak onbegrijpelijk.
Ik blijf erbij dat deze opstelling en tactiek niet de ideale is voor deze selectie en er spelers op de verkeerde posities staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic zou meer naar voren moeten spelen. vdH weg uit de verdediging. El Ahmadi moet niet eens in de buurt van 16 komen...Kuyt staat voorlopig wel goed op die rechterflank. Al moet gezegd worden dat de 2 spelers uit Arnhem toch wel érg armzalig spelen. Daar is niet tegen op te boksen. Raar is dan weer dat een team zich zo laat terugdringen en er niemand voor blijft hangen. Vindt Gio kennelijk goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tactiek is m.i. dik in orde. Alleen enkele spelers hebben moeite om het vereiste niveau te brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze staan verkeerd. Vrij eenvoudig zichtbaar |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DAt vind ik niet. 4-3-3 kan prima in welke vorm ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Blind is helemaal niet 020. Heeft Grim gezegd (oudkeeper van 020). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blind heeft al jaren een harde plassert bij 020. Grim is een nobody. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Doe maar in de 5-3-2 vorm dan....
Lekker Van Beek Botteghin en Kongolo "centraal" achterin ! Komt geen neus langs! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat mag, maar jij bent waarschijnlijk fan van het flitsende voetbal wat ze nu op de mat leggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat mag, maar jij bent waarschijnlijk fan van het flitsende voetbal wat ze nu op de mat leggen. Nee en dat heb ik ook geen moment gezegd.
Ik zal mijn standpunt nog maar eens herhalen dan, blijkbaar was het niet duidelijk. Ik denk dat de tactiek redelijk klopt (waarmee ik niet zeg dat deze fantastisch is of dat het noodzakelijkerwijs het beste alternatief is, alleen dat het redelijk klopt).
Alleen dat een aantal spelers (nog) niet het vereiste niveau heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of omdat Gio er na een jaar achter gaat komen dat ze misschien toch op de verkeerde plek staan. Anders is het wel verdomd sneu dat sommige spelers gewoon bijna een half seizoen bezig zijn in vorm te komen.
Daar hebben ze in t bedrijfsleven proeftijden voor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 18:48 schreef Stylzz het volgende:Of omdat Gio er na een jaar achter gaat komen dat ze misschien toch op de verkeerde plek staan. Anders is het wel verdomd sneu dat sommige spelers gewoon bijna een half seizoen bezig zijn in vorm te komen. Daar hebben ze in t bedrijfsleven proeftijden voor. Tja, of je voetbal met het 'gewone' bedrijfsleven moet vergelijken.
En ja soms hebben spelers langer de tijd nodig. Het is niet ongebruikelijk, ik kan me voorbeelden genoeg voor de geest halen, zowel bij Feyenoord als bijvoorbeeld de internationale top. Trouwens, misschien zijn die spelers niet bezig met in vorm te komen, maar zijn ze niet goed genoeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goed genoeg voor top 3. Maar wedstrijden zoals afgelopen zondag krijgen we wel vaker vrees ik.Het zit voornamelijk in de koppies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 19:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tja, of je voetbal met het 'gewone' bedrijfsleven moet vergelijken. En ja soms hebben spelers langer de tijd nodig. Het is niet ongebruikelijk, ik kan me voorbeelden genoeg voor de geest halen, zowel bij Feyenoord als bijvoorbeeld de internationale top. Trouwens, misschien zijn die spelers niet bezig met in vorm te komen, maar zijn ze niet goed genoeg. Toch, is El Ahmadi controlerend veel beter dan Vejinovic en is Vejinovic in praktijk aan de bal verder vooruit beter dan El Ahmadi.
Bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 19:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Toch, is El Ahmadi controlerend veel beter dan Vejinovic en is Vejinovic in praktijk aan de bal verder vooruit beter dan El Ahmadi. Bijvoorbeeld. Vindt ik ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 19:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Toch, is El Ahmadi controlerend veel beter dan Vejinovic en is Vejinovic in praktijk aan de bal verder vooruit beter dan El Ahmadi. Bijvoorbeeld. Aan de andere kant, El Ahmadi heeft misschien wel het meeste loopvermogen van onze basiself, wat het logisch maakt hem te laten pendelen tussen verdediging en aanval. En voor Vejinovic zou het makkelijker moeten zijn het spel te verdelen als hij meer uit de drukte blijft, zoals nu. Dus ik snap je redenatie en ik er is genoeg voor te zeggen, maar even goed is zouden beide spelers het prima aan moeten kunnen, zoals ze nu spelen. El Ahmadi vind ik daarnaast ook zeer constant een goed niveau halen in de laatste pakweg 5 wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T heeft 0,0000000 rendement, en daar draait voetbal om. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Rendement is punten pakken. Voorlopig hebben we er 19 van de maximaal 24 en staan we gedeeld bovenaan. Natuurlijk is er veel op het spel aan te merken en hebben we her en der wat mazzel gehad, maar je staat niet per ongeluk op deze positie na bijna een kwart van de competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 16:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Rendement is punten pakken. Voorlopig hebben we er 19 van de maximaal 24 en staan we gedeeld bovenaan. Natuurlijk is er veel op het spel aan te merken en hebben we her en der wat mazzel gehad, maar je staat niet per ongeluk op deze positie na bijna een kwart van de competitie. Wij wel, elke wedstrijd bijna wel gemazzeld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is ook overdreven. Eredivisie is nu eenmaal weinig verheffend. Met matig voetbal kunnen 3 punten zomaar terecht of verdiend zijn. Zeg nou zelf, waren die tegenstanders allemaal minstens gelijkwaardig?! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat het niet om. Vrijwel elke tegenstander had voldoende kansen om ons op onoverbrugbare achterstand te zetten. Ook de Graafschap. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar dat is helemaal niet gebeurd.... Dus wat bedoel je dan?
Behoorlijk "Wat als..." gehalte als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelijkwaardig ben je als beide teams evenveel doelkansen creeeren. Balbezitpercentage is geen meetpunt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waren ze net zo sterk als Feyenoord of beter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In mijn optiek hadden we elke wedstrijd net zo makkelijk kunnen verliezen. Elke wedstrijd geven we een kans of zes weg, waarvan zeker drie grote. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Graafschap had op basis van aantal doelpogingen zelfs kunnen/moeten winnen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar ze waren niet sterker dan Feyenoord. Net als die andere tegenstanders. Da's al. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 1e helft niet gezien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je bedoelt in potentie, dan nee in potentie niet, als je bedoelt in de praktijk, ja Roda, de Graafschap bijvoorbeeld waren zeker een helft de meerdere. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst krijgt lof: ''Niet voor de hand liggend''
Feyenoord is nog niet stabiel genoeg om kampioen te worden, oordelen enkele voetbalkenners in Studio Voetbal. De Rotterdammers wonnen zondag met enig fortuin bij De Graafschap (1-2).
Feyenoord is volgens Mossou wel 'stabiel, maar niet goed genoeg'. "Ze zijn stabieler en moeilijker te verslaan. Bovendien heeft Feyenoord een bredere selectie. Nu kunnen ze nog Tonny Vilhena inbrengen. Fred Rutten had vorig jaar niks op de bank zitten", weet Mossou. Adriaanse was blij dat Giovanni van Bronckhorst voor Vilhena koos, toen rechtsback Bart Nieuwkoop uitviel. "Juist deze middenvelder Vilhena, die zette Elia vrij in de zestien, voorafgaand aan de beslissende 1-2. Goed gecoacht door Van Bronckhorst, het was niet de meest voor de hand liggende beslissing. Hij wilde echt winnen."
"Opvallend is dat Feyenoord elke wedstrijd wel een scheidsrechterlijk voordeeltje heeft", aldus journalist Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad. "Alles zit nu mee en valt net goed. Het is voetbal is nog wel heel slecht hoor, dat is echt niet goed genoeg om kampioen te worden." Co Adriaanse is het daarmee eens: "Vorige week speelde Feyenoord wel goed, maar zondag was De Graafschap gewoon beter, zeker in de eerste helft." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Graafschap was in de 2e helft nergens. Adriaanse lult. |
|
|
|