|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 22:37 schreef van geil het volgende:Uiteraard sta ik achter Gio. maar ik vind t weer zo'n voor de hand liggende makkelijke optie. Het past wel in het beleid. En als ze dat doorzetten, heb ik er vrede mee. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik ook niet. Ik kom voor Feyenoord. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Volgend jaar gaat die echt meedoen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijf dan thuis! Als je alleen voor Feyenoord en/of de kuip komt ... Daar heeft Feyenoord helemaal niks aan! NEP supporters noem ik dat! Daar zal je het wel niet mee eens zijn , BOEIEN dus . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zegt degene die zelf thuis blijft :') |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nu weer naar de orde van de dag ... Feyenoord ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eerste 4 zijn dominant, mooi dat Ferrari zich daar ook weer moeit anders waren er alleen twee Mercedessen overgebleven. Vanaf plaats 4 kan er van alles gebeuren en is er niks beslist. Ook zal Ferrari en Mercedes hun stinkende best moeten doen om dit vast te houden en is er veel afhankelijk van het type circuit. Max is duidelijk, gewoon een jong talent en hopelijk zit het allemaal mee voor hem. De politieke steekspelletjes zijn daar niet te versmaden van tijd tot tijd, zo heb je vrienden zo ben je niemand.
Genoeg hier gelult, mijn verhaal staat on topic vanaf nu.
Hier gunnen wij Gio zijn plezier :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio succes geen woorden maar daden en goede aankopen gewenst en deze al hebben voor aanvang van de competitie |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hé Lijdensweg trek er toch een keer aan kerel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Blijf dan thuis! Als je alleen voor Feyenoord en/of de kuip komt ... Daar heeft Feyenoord helemaal niks aan! NEP supporters noem ik dat! Daar zal je het wel niet mee eens zijn , BOEIEN dus . Nee, daar ben ik het inderdaad niet mee eens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het reageren niet waard Els |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb toch maar weer verlengd! Alleen voor mezelf. De rest wil nu nog niet. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: valt ook wel weer mee stylz,kijk eens hoe groot het gat is bij ons tussen 1 en 3 dat is om te huilen oop dat het met gio als trainer beter gaat |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 17:46 schreef flipje tiel het volgende:[..] valt ook wel weer mee stylz,kijk eens hoe groot het gat is bij ons tussen 1 en 3 dat is om te huilen oop dat het met gio als trainer beter gaat Gio en Max dat gaat em nie worden denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Blijf dan thuis! Als je alleen voor Feyenoord en/of de kuip komt ... Daar heeft Feyenoord helemaal niks aan! NEP supporters noem ik dat! Daar zal je het wel niet mee eens zijn , BOEIEN dus . Halve zool ben je toch he |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoe ziet een halve zool eruit dan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb je geen spiegels in die kartonnen doos van je? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geruchten gaan dat Ferrari Max als opvolger van Raïkkonen willen hebben na dit seizoen ...
Heeft niks met Feyenoord te maken.
Ben wel benieuwd wie de 3de man gaat worden ... ik hoop op Co Adriaanse! We zullen zien ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet ik wel weten hoe een halve zool eruit zie om te vergelijken! Fotootje van jou misschien? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moet ik wel weten hoe een halve zool eruit zie om te vergelijken! Fotootje van jou misschien? Je hebt echt alleen een spiegel nodig! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik kom ook voor Feyenoord en natuurlijk ook voor de gezelligheid ELS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: vergelijkingsmateriaal heb ik nodig ... ;-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 17:36 schreef lijdensweg het volgende:Ik heb toch maar weer verlengd! Alleen voor mezelf. De rest wil nu nog niet. Dom Dom Dom |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Een spiegel is een voorwerp dat licht (en andere soorten elektromagnetische straling) weerkaatst volgens de wet "hoek van inval = hoek van terugkaatsing".
Men onderscheidt naar de vorm van het spiegelende oppervlak :
Een vlakke spiegel: een spiegel met een vlak oppervlak. Het beeld is bij zo'n spiegel even groot als het origineel.
Een holle spiegel: een spiegel met als spiegelend oppervlak een gedeelte van de binnenzijde van een bol of paraboloïde. Een scheer- of make-upspiegel is daarvan een goed voorbeeld. Voor het brandpunt van een holle spiegel treedt vergroting van het beeld op, zoals bij een make-upspiegel. Voorbij het brandpunt treedt omkering van het beeld op. Een nauwkeurig geslepen holle spiegel, meestal in de vorm van een paraboloïde, wordt gebruikt in een spiegeltelescoop.
Een bolle spiegel: een spiegel met een bol spiegelend oppervlak. Een bolle spiegel verkleint het beeld, maar vergroot het gezichtsveld. Verkeersspiegels en achteruitkijkspiegels van vrachtwagens zijn toepassingen hiervan. Een bolle spiegel wordt ook gebruikt als secundaire spiegel in bepaalde types spiegeltelescopen, zoals de Cassegrain-telescoop.
Een lachspiegel: een spiegel met een grillig gevormd spiegelend oppervlak, waardoor het beeld vertekend wordt.
Voor meer over holle en bolle spiegels zoals voor gebruik in telescopen e.d. zie Lens (optica).
De meeste spiegels bestaan uit een glazen plaat met op de achterkant een dun laagje reflecterend materiaal, veelal zilver of aluminium. Ter bescherming van het reflecterende laagje is dit afgedekt met enkele laklaagjes. Er zijn ook spiegels die bestaan uit een glanzend gepolijste, vlakke metalen plaat.
Voor sommige toepassingen worden ook prisma's als spiegel gebruikt waarvan zijden verzilverd zijn of waar van totale reflectie gebruikgemaakt wordt. Voorbeelden hiervan zijn de prismakijker en het pentaprisma van spiegelreflexcamera's, evenals de zogenaamde tripelspiegels of hoekspiegels in bepaalde types retroflectoren.
Bij vlakke spiegels zien we als gevolg van de wijze van terugkaatsen van de lichtstralen een spiegelbeeld op gelijke afstand van de spiegel als het voorwerp voor de spiegel en in afmetingen daaraan gelijk.
Een helder wit vlak kaatst ook (bijna) al het opvallende licht terug, maar verstrooit het daarbij in alle richtingen. Zo'n vlak is daarom geen spiegel.
Er zijn ook "half-doorlatende" spiegels. Deze worden gebruikt als beam splitter in bepaalde optische instrumenten, zoals bepaalde types interferometers. Ook worden ze gebruikt als eenrichtingsspiegel: de persoon voor de spiegel ziet zichzelf in de spiegel, maar wie achter de spiegel staat ziet eveneens die persoon. Dit wordt gebruikt wanneer personen onopvallend dienen geobserveerd te worden, bijvoorbeeld bij speltherapie van kinderen en ondervragingen, en als confrontatiespiegel.
Toepassingen van spiegels:
- kijken naar iets dat men moeilijk rechtstreeks kan bekijken (eventueel gecombineerd met vergroting of verkleining)
- zichzelf bekijken
- naar achteren kijken (achteruitkijkspiegel)
- om een hoek kijken (ook twee keer, zoals bij een periscoop); ook om iets te zien zonder op het idee te komen opzij te kijken, zoals voor dieren met een wildspiegel
- zonder gezien te worden bekijken (zie boven)
- met meerdere spiegels het licht in een apparaat van een bepaalde grootte een grotere afstand laten afleggen (zoals soms bij een kijker, zie boven)
- met een holle spiegel concentreren van zonnestraling voor thermische zonne-energie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 maart 2015 - 20:16 schreef JanM het volgende:[..] Een spiegel is een voorwerp dat licht (en andere soorten elektromagnetische straling) weerkaatst volgens de wet "hoek van inval = hoek van terugkaatsing". Men onderscheidt naar de vorm van het spiegelende oppervlak : Een vlakke spiegel: een spiegel met een vlak oppervlak. Het beeld is bij zo'n spiegel even groot als het origineel. Een holle spiegel: een spiegel met als spiegelend oppervlak een gedeelte van de binnenzijde van een bol of paraboloïde. Een scheer- of make-upspiegel is daarvan een goed voorbeeld. Voor het brandpunt van een holle spiegel treedt vergroting van het beeld op, zoals bij een make-upspiegel. Voorbij het brandpunt treedt omkering van het beeld op. Een nauwkeurig geslepen holle spiegel, meestal in de vorm van een paraboloïde, wordt gebruikt in een spiegeltelescoop. Een bolle spiegel: een spiegel met een bol spiegelend oppervlak. Een bolle spiegel verkleint het beeld, maar vergroot het gezichtsveld. Verkeersspiegels en achteruitkijkspiegels van vrachtwagens zijn toepassingen hiervan. Een bolle spiegel wordt ook gebruikt als secundaire spiegel in bepaalde types spiegeltelescopen, zoals de Cassegrain-telescoop. Een lachspiegel: een spiegel met een grillig gevormd spiegelend oppervlak, waardoor het beeld vertekend wordt. Voor meer over holle en bolle spiegels zoals voor gebruik in telescopen e.d. zie Lens (optica). De meeste spiegels bestaan uit een glazen plaat met op de achterkant een dun laagje reflecterend materiaal, veelal zilver of aluminium. Ter bescherming van het reflecterende laagje is dit afgedekt met enkele laklaagjes. Er zijn ook spiegels die bestaan uit een glanzend gepolijste, vlakke metalen plaat. Voor sommige toepassingen worden ook prisma's als spiegel gebruikt waarvan zijden verzilverd zijn of waar van totale reflectie gebruikgemaakt wordt. Voorbeelden hiervan zijn de prismakijker en het pentaprisma van spiegelreflexcamera's, evenals de zogenaamde tripelspiegels of hoekspiegels in bepaalde types retroflectoren. Bij vlakke spiegels zien we als gevolg van de wijze van terugkaatsen van de lichtstralen een spiegelbeeld op gelijke afstand van de spiegel als het voorwerp voor de spiegel en in afmetingen daaraan gelijk. Een helder wit vlak kaatst ook (bijna) al het opvallende licht terug, maar verstrooit het daarbij in alle richtingen. Zo'n vlak is daarom geen spiegel. Er zijn ook "half-doorlatende" spiegels. Deze worden gebruikt als beam splitter in bepaalde optische instrumenten, zoals bepaalde types interferometers. Ook worden ze gebruikt als eenrichtingsspiegel: de persoon voor de spiegel ziet zichzelf in de spiegel, maar wie achter de spiegel staat ziet eveneens die persoon. Dit wordt gebruikt wanneer personen onopvallend dienen geobserveerd te worden, bijvoorbeeld bij speltherapie van kinderen en ondervragingen, en als confrontatiespiegel. Toepassingen van spiegels: - kijken naar iets dat men moeilijk rechtstreeks kan bekijken (eventueel gecombineerd met vergroting of verkleining) - zichzelf bekijken - naar achteren kijken (achteruitkijkspiegel) - om een hoek kijken (ook twee keer, zoals bij een periscoop); ook om iets te zien zonder op het idee te komen opzij te kijken, zoals voor dieren met een wildspiegel - zonder gezien te worden bekijken (zie boven) - met meerdere spiegels het licht in een apparaat van een bepaalde grootte een grotere afstand laten afleggen (zoals soms bij een kijker, zie boven) - met een holle spiegel concentreren van zonnestraling voor thermische zonne-energie Dan nog heb ik geen vergelijkingsmateriaal van een 'halve zool' . Ben jij nu zo lomp? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dacht eigenlijk dat dit topic over Gio zou gaan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is afwachten of het dom dom dom is ... Ik heb iets meer vertrouwen in Gio dat er mutaties plaats gaan vinden ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lijkt idd meer een narcisten-topic. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ik er wat aan doen dat men hier zo lomp zijn! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een hoop gezool hier, maar is ook saai zo zonder competitie voetbal. Ook die lampionnen in Oranje met die blinde Neus geven je geen revival ter compensatie van dit gemis.
Hopelijk leren de gestalde Feyenoorders hier van hoe het niet moet, das weer een pluspunt in de vervolgtrainingen en bespaart Gio een hoop uitleg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 30 maart 2015 - 07:31 schreef VVout het volgende:Een hoop gezool hier, maar is ook saai zo zonder competitie voetbal. Ook die lampionnen in Oranje met die blinde Neus geven je geen revival ter compensatie van dit gemis. Hopelijk leren de gestalde Feyenoorders hier van hoe het niet moet, das weer een pluspunt in de vervolgtrainingen en bespaart Gio een hoop uitleg. Oranje was het lachertje van afgelopen weekend! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat was jij, toen je vermelde je sk te verlengen, geen woorden maar daden is jouw blijkbaar onbekend..😁 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: handen in onschuld wassen noemt men dat |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Rtv rijnmond verslaggever Ruud van Os .Na intervieuw in schotland vond hij guidettie een walchelijk mannetje om dat hij een zoen gaf op het feyenoord embleem.Hij vind hem ook geen goeie spits voor feyenoord dat vertelde hij afgelopen zondag 28-03 2015 op de radio Frank Vijg vond hem geen feyenoord suporter . Hij antwoorde daar op en jij kijkt door een feyenoord bril .Jiust Frank bekijkt feyenoord en steld soms vragen aan van hanegem waar van hanegem dan naar woorden moet zoeken en dan zegd jij luisterd niet goed Frank.Nou weet ik toevallig dat vanhanegem niet graag zijn antwoorden later wil herhalen terbevestigging.We weten allemaal dat vanhanegem een moeilijke man is en op en top feyenoord man is en soms erg kritiek is op de trainers wat spel situaties aangaat.Maar wat van Os er van brouwd is je rijnste afbraak tenopzichte van feyenoord .Want zo vind ik dat hij zich zo niet moet uitlaten wat guidettie betreft.Die jongen is verliefd geworden op onze club en dat uit hij op een toffe emotioneele manieren dat mag dan niet van Ruudje kut van Os.Kijk alsje het mij vraagd wat niemand doet natuurlijk maar naar mijn mening vind ik kuyt geen verbetering wel kalou en guidettie tuurlijk is kuyt nog fit na zijn bleseure kan hij nog een jaartje mee maar ik kies dan liever voor kalou en kaziem op de bank .En hr van Os moet die bril van joul de korte is afzetten misschien gaat hij het dan beter zien maar het is een sparta piet dus dan weetje het wel die zijn net zo erg als ajauche uche.gr fer 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou dat laatste zeg ik om dat een spartaan gezegd heeft al staat de kuip inbrand en ik moet pissen loop ik hard door.Die van os heeft sparta neigingen daar zien ze alles dubbel vijf keer op rij verliezen. Gr Fer1 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij moet jij die Van Os niet zo...😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Succes Gio, probeer er nog wat van te maken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, we zullen het je niet aanrekenen, niet lang. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat hij het tij keren............. ..........kan alleen maar afgaan slechte keuze, Interim trainer aannemen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien krijgt Bilal wel minuten... |
|
|
|