|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:54 schreef van geil het volgende:Ik vond t wel meevallen, kost heel veel kracht zoals 020 speelde . Vol druk naar onze achterhoede en middenvelders. Als je dan niet tot scoren komt breekt het je op. Ja, maar dat ze niet scoorden lag veel aan hun en weinig aan ons. Dat baarde me zorgen.
Maar goed, elke week een stapje beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo is dat. We hebben geen wereldploeg . En ik vind dat ze er tot nu alles uitpersen. Het wordt beter en beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Interessante keuze van Gio. Vond Vilhena aan de bal niet goed genoeg. De minste bij ons, maar als de keuze voor iets meer agressie was, dan heeft Vilhena dat in ieder geval wel gebracht. Hoop en verwacht wel dat Vejinovic tegen Adeau weer speelt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 kon 2e helft die kracht niet meer opbrengen en werden onzuiver in de passing. Feyenoord zat er dwingend bovenop en won vrijwel alle duels. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ajax liep nu in de val waar wij meestal inlopen. Je kon er natuurlijk donder op zeggen dat Ajax er vol in zou kleunen vanaf de aftrap om te voorkomen dat we direct 20 minuten domineren (AZ) of nog langer (Heerenveen). Terecht gewonnen. Jammer dat vilhena speelde. Verdedigend geen bijdrage, aanvallend teveel balbezit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gio moet eens met Kramer gaan praten we krijgen zo een hele slechte naam zo kan dat niet verder gaan |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 01:09 schreef de bluffer het volgende:Gio moet eens met Kramer gaan praten we krijgen zo een hele slechte naam zo kan dat niet verder gaan Als ie zich niet kan gedragen zetten we gewoon Kazim erin haha |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 01:09 schreef de bluffer het volgende:Gio moet eens met Kramer gaan praten we krijgen zo een hele slechte naam zo kan dat niet verder gaan Wat heeft ie gedaan dan? Bij Fox in de uitzending - zag ik gisteren bij thuiskomst in de herhaling - werd er om gelachen en gezegd dat vuilman zelf de domme actie maakte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 09:41 schreef nr 10 het volgende:[..] Wat heeft ie gedaan dan? Bij Fox in de uitzending - zag ik gisteren bij thuiskomst in de herhaling - werd er om gelachen en gezegd dat vuilman zelf de domme actie maakte. Slimmer zijn. Heeft de schijn tegen. Arm was weer hoog. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gio heeft de winnende tactische keuzes gemaakt, maar twee keer op rij winnen tegen deze tegenstander zou voor mij wel inhouden dat hij goed genoeg is. Ben zeer benieuwd naar volgende week.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog even dit! Vilhena nzetten? Om hem het gevoel te geven om bij te tekenen? Wat ziet iedereen in dit ventje wat ik niet zie? En waaromkoop jedan Veijnovic? En wie gaat Kuijt vervangen ? Ik ben blij met Gio maar ikwacht nog even met mijn oordeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond Vilhena ook de verkeerde keuze. Misschien wat meer een keffertje cq enkelbijtertje erbij op t middenveld, maar aan de bal had je gewoon een man minder. Geen middenvelder die zich aanbood aan de verdediging. Lange halen gauw thuis voetbal, aansluiten en druk zetten, dat was t een beetje. Kwartje viel nu goed, maar had de eerste helft 100% anders kunnen lopen.
Als Gio dat inziet en meeneemt, wordt t nog wat. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Gio stelde Vilhena op om tacktische redenen. Vejinovic prima aankoop, de selectie telt meer spelers dan de basis 11. Meerdere seizoenen legde we het mede af door het niet hebben van een goede bank. Jij stelt toch Kazim voor als vervanger van Kuyt? De kwaliteiten die je Kazim toeschrijft is een ander verhaal. Kazim mag in mijn optiek niemand vervangen en verdiend het ook niet om op de bank te zitten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Als hij speelde voor strijd en de angst voor Bazoer, had ie beter El Ahmadi op hem kunnen zetten. Dan was ie Bazoer er met rood vanaf gegaan. Wat een smerig zuigertje kan die El Ahmadi af en toe zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Had inderdaad anders kunnen lopen.... Is dat niet bijna altijd aan de hand?
Tonny is een prima voetballer en hij schakelde wel dé man in vorm bij 020 uit. Kun je ook zeggen....
We hebben met 1-0 gewonnen, iedere speler heeft hard gewerkt en daarmee een voldoende gescoord. En natuurlijk kan het allemaal beter, maar we zijn nu, pak hem beet, 10 wedstrijden in deze samenstelling aan het spelen. Van Bronckhorst krijgt voor zijn prestaties tot nu toe een dikke voldoende van mij en het lijkt de goede kant op te gaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zeg het niet snel, maar vilhena was ijverig hield Bazoer goed bezig. Prima gespeeld! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ijverig een raar woord voor een top salaris, moet je dan wandelen voor 10.000 euro per week? Vilhena heeft een grote mond en zijn talent is minder dan wij denken |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou Piet.... Daarover lopen de meningen hier sterk uiteen. Ik vind je opmerking over wandelen, zeker na gisteravond, een beetje misplaatst. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:Ijverig een raar woord voor een top salaris, moet je dan wandelen voor 10.000 euro per week? Vilhena heeft een grote mond en zijn talent is minder dan wij denken mijn eerste deel van de zin was toch ook: Ik zeg het niet snel.......Ik vind Vilhena niet goed genoeg voor Feijenoord maar heeft naar zijn kunnen gespeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:36 schreef Milo het volgende:[..] mijn eerste deel van de zin was toch ook: Ik zeg het niet snel.......Ik vind Vilhena niet goed genoeg voor Feijenoord maar heeft naar zijn kunnen gespeeld. Das wat anders dan prima. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:36 schreef Barabas het volgende:Nou Piet.... Daarover lopen de meningen hier sterk uiteen. Ik vind je opmerking over wandelen, zeker na gisteravond, een beetje misplaatst. Ok masr je mag toch verwachten dat je wat doet? Maar waar is zijn klasse waar iedereen het over heeft? Ik zie het nog steeds niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:Ijverig een raar woord voor een top salaris, moet je dan wandelen voor 10.000 euro per week? Vilhena heeft een grote mond en zijn talent is minder dan wij denken Pijnlijk dat jouw grote held Immers wekelijks op de tribune zit? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:[..] Ok masr je mag toch verwachten dat je wat doet? Maar waar is zijn klasse waar iedereen het over heeft? Ik zie het nog steeds niet Nu zeg je weer dat hij niks doet.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vond Bazoer gisteren de beste speler bij Ajax, echt heel veel last van Vilhena had ie nou ook weer niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio durft in ieder geval wel de zwakke schakels te wisselen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
M'n vertrouwen in Gio groeit. Dat zeker. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Langzaam begin je sporen te zien van teams waarin hij speelde. Veel druk zetten, vooruit voetballen. Feyenoord is momenteel gewoon leuk om naar te kijken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet altijd leuk, maar progressie is zichtbaar. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zondag speelt Vejinovic weer. Hugo Borst komt met een pleidooi om Vilhena weer te laten spelen. Dan verlengt ie misschien zijn contract. Maar waarom zouden wij hem willen houden? Deze winter verkopen. Zo goed was ie woensdag ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:47 schreef nr 10 het volgende:Zondag speelt Vejinovic weer. Hugo Borst komt met een pleidooi om Vilhena weer te laten spelen. Dan verlengt ie misschien zijn contract. Maar waarom zouden wij hem willen houden? Deze winter verkopen. Zo goed was ie woensdag ook niet. Weet je, ik hink echt enorm op twee gedachtes bij Vilhena. Hij heeft heel veel wat me echt tegen staat, maar zie soms ook dingen waarvan ik denk, dat is goed.
Ik denk dat t bij m vooral tussen de oren zit en dat hij niet de mentaliteit heeft om een echte klasbak te worden. Dus ik zou zeggen, laat gaan. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Weet je, ik hink echt enorm op twee gedachtes bij Vilhena. Hij heeft heel veel wat me echt tegen staat, maar zie soms ook dingen waarvan ik denk, dat is goed. Ik denk dat t bij m vooral tussen de oren zit en dat hij niet de mentaliteit heeft om een echte klasbak te worden. Dus ik zou zeggen, laat gaan. En dat wat tegenstaat zie je veel meer dan waarvan je denkt dat is heel goed. En daarom breekt ie niet door. Te snel tevreden. Zo'n jongen als Karsdorp beoordeelt zichzelf op wat ie kan verbeteren. Vilhena beoordeelt zich op wat ie goed heeft gedaan en kijkt niet naar zijn fouten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:59 schreef nr 10 het volgende:[..] En dat wat tegenstaat zie je veel meer dan waarvan je denkt dat is heel goed. En daarom breekt ie niet door. Te snel tevreden. Zo'n jongen als Karsdorp beoordeelt zichzelf op wat ie kan verbeteren. Vilhena beoordeelt zich op wat ie goed heeft gedaan en kijkt niet naar zijn fouten. Je kent hem? Lijkt mij een behoorlijke aanname die je daar doet. Lijkt me onwaarschijnlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 10:16 schreef Barabas het volgende:[..] Je kent hem? Lijkt mij een behoorlijke aanname die je daar doet. Lijkt me onwaarschijnlijk. Mij lijkt t zeer waarschijnlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ook hij zou waarschijnlijk een goede wedstrijd hebben gespeeld |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is niet genoeg. Tuurlijk waren er voetballend gezien meerdere niet goed, maar dat weet je bij Immers van te voren al. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Weet je, ik hink echt enorm op twee gedachtes bij Vilhena. Hij heeft heel veel wat me echt tegen staat, maar zie soms ook dingen waarvan ik denk, dat is goed. Ik denk dat t bij m vooral tussen de oren zit en dat hij niet de mentaliteit heeft om een echte klasbak te worden. Dus ik zou zeggen, laat gaan. Dat heb ik dus ook. Die sliding die hij verkeerd inzetten waardoor er een 3 tegen 2 situatie ontstond, was niet nodig. een sliding zet je nooit zo in op de helft vd tegenstander. daarin tegen was hij juist ijveriger dan normaal. Ik heb altijd een biseswar gevoel bij hem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar blijft de vraag wat is het talent van Vilhena dan heeft hij dit wel eens laten zien in een top wedstrijd........................heeft hij recht van spreken dat hij niet wordt opgesteld als je niet bijtekent, denkt hij echt dat hij een topper is of schrijven sommige dit hem toe? Nou kom op met die feiten en inzichten over super Tony ( die Borst ziet het ook ?... Sparta naar voren ?) niet bijtekenen is niet opstellen dat was de afspraak toch. Je zou bij kunnen tekenen en voor een gelimiteerd bedrag weg kunnen maar dit supertalent ? Wil dit niet Gio de bal is samen met v Geel bij jou.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2015 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft raadselachtig. Staat maar stil in z'n ontwikkeling. Lijkt niet meer bij te leren. Werkt wel hard, maar onoordeelkundig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kazim erin, geniaal.
Meer aan Achahbar gehad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't Staat nog steeds niet, Gio. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat begrijp ik ook niet! Ik snap werkelijk niet wat zij in Kazim zien ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Duwer, sleurder, oorlogmaker, branie, krachtig. Anass is te licht om af te dwingen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar bij hem denk ik nog wel eens dat een bal in het doel zou kunnen komen, dat denk ik bij Kazim nooit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En wat heb je daar aan als het al niet loopt?
Breng dan een jongen met techniek, goede balbehandeling, inzicht, vermogen om goede passes te geven, SCOREND vermogen.
Optyfen met Kazim, kan er HELEMAAL niks van. Die kopbal had elke normale spits gemaakt, behalve die lu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 14:46 schreef Els het volgende:[..] Maar bij hem denk ik nog wel eens dat een bal in het doel zou kunnen komen, dat denk ik bij Kazim nooit. Dat is totaal niet te voorspellen. Dat zegt al genoeg over beiden. Bij Kramer heb ik dat ook niet. Is spits, scoort te weinig en grote delen onzichtbaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 14:46 schreef MMM het volgende:[..] En wat heb je daar aan als het al niet loopt? Breng dan een jongen met techniek, goede balbehandeling, inzicht, vermogen om goede passes te geven, SCOREND vermogen. Optyfen met Kazim, kan er HELEMAAL niks van. Die kopbal had elke normale spits gemaakt, behalve die lu. Je hebt er wat aan als een team moet knokken. Moet afdwingen. Achachbar in de kleine ruimte is het niet. |
|
|
|