BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 november 2015 - 23:59   quote  deeplink  
tja, 3 gemankeerde spitsen. Kun je de goede punten van ze combineren, dan heb je een wereldspits.
van geil
 van geil - woensdag 11 november 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen der spitsen zijn goed genoeg. Kazim vind ik dan weer meer teweeg brengen dan een Achachbar, Kramer heb ik nooit dé aankoop gevonden, maar goed, de beste optie van de drie.
Kazim heeft enige waarde, maar is onvoldoende voor Feyenoord. Volledig nutteloos vind ik hem niet.
Ik ga uit van wat de selectie biedt. Dat wil niet zeggen dat ik een speler volledig Feyenoordwaardig vind.
Ach en soms maak ik het wat steviger. Wat polariseren, zeg maar. Beetje reuring.
Ik denk dat iedereen op zijn manier er zo over denkt en kiest voor zijn beste optie uit de selectie.
En aandikken hoort erbij om je mening kracht bij te zetten
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 november 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 18:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen op zijn manier er zo over denkt en kiest voor zijn beste optie uit de selectie.
En aandikken hoort erbij om je mening kracht bij te zetten
Geheel mee eens natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 november 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Ik vind t natuurlijk allemaal onzin
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 november 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Maar het is geen onzin.
Al is dat dan weer een aanname.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 november 2015 - 00:29   quote  deeplink  
Van Bronckhorst houdt middenveld 'geheim'

(http://youtu.be/k-6l8kV0nYQ)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst na afloop van Feyenoord - FC Twente

(http://youtu.be/uA9dot9ZCdk)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 november 2015 - 00:52   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: BLIJVEN MEEDOEN IN DE TOP

11go7jd.jpg

Giovanni van Bronckhorst was zaterdagavond na afloop van Excelsior tegen Feyenoord vanzelfsprekend blij dat zijn ploeg net als een week eerder tegen FC Twente de volle winst had weten te pakken. Dit zijn belangrijke punten om mee te blijven doen in de top van de Eredivisie, zei de coach tijdens de persconferentie in het spelershome van Woudestein.

De oefenmeester had in Kralingen twee identieke helften gezien, liet hij weten. Feyenoord startte twee keer goed vanaf de aftrap, waarna Excelsior zowel in de eerste als in de tweede helft toch weer terug wist te komen in de wedstrijd. Van Bronckhorst: Dat kwam doordat wij in sommige fases onze taken niet goed uitvoerden. Daardoor kwamen we in de problemen. Onnodig.

Na de vijfklapper tegen Twente van vorige week zondag kwam Feyenoord zaterdagavond nog eens vier keer tot scoren. Toch hadden we vanavond meer doelpunten moeten maken, meer moeten brengen, zei de coach. Dat zullen we moeten verbeteren, al ben ik voor nu vooral blij met de drie punten. Dat we die hebben gepakt is het belangrijkste. We willen blijven meedoen in de top en dat doen we zo.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 november 2015 - 00:57   quote  deeplink  
Gio ook kritisch: ''Betere tegenstanders straffen dat af''

65oiva.jpg

Giovanni van Bronckhorst was na de 2-4 overwinning op Excelsior ook kritisch op zijn team. De trainer zag namelijk dat zijn ploeg de Kralingers kort voor rust weer in de wedstrijd brachten. En in de slotfase volgde er nog een onnodig tegendoelpunt.

De stadsgenoot kreeg in de wedstrijd sowieso veel kansen. ''We denken dat het met iets minder arbeid ook kan, maar dat kan niet. Dat heeft vandaag gelukkig niet geleid tot puntenverlies, maar betere tegenstanders straffen dat wel af'', aldus Gio tegenover Fox Sports.

Complimenten waren er voor spits Michiel Kramer. ''Kramer blijft een echte spits. Hij was vandaag heel alert voor de goal en is bij balbezit en -verlies heel erg bezig met het spel. Dat zag je bij het derde doelpunt. Een hattrick is natuurlijk altijd goed.''

Feyenoord staat qua puntenaantal nu gelijk met koploper Ajaks. Morgen spelen de hoofdstedelingen tegen PEC Zwolle. ''Je moet zorgen dat je je eigen wedstrijden wint. Morgen kijken we wat de uitslagen zijn, maar je moet altijd eerst zelf presteren.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 november 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst na afloop van Excelsior - Feyenoord

(http://youtu.be/x4TnZsjRh3E)
van geil
 van geil - zondag 29 november 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Doet weinig gekke dingen meer
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 november 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Lijkt steeds meer een degelijke trainer te worden.
Milo
 Milo - maandag 30 november 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Krijg met de week meer respect voor Gio. Hij is rustig en duidelijk in zijn uitleg en ziet het goed. Top trainert!
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 november 2015 - 13:27   quote  deeplink  
T zit m ook niet tegen.
Doet wat er van m verwacht wordt.
Beetje veilige keuzes.
Barabas
 Barabas - maandag 30 november 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Dat klopt, maar geef hem eens ongelijk... Feyenoord is een club waar iedereen een mening over heeft. Het zou hem desalniettemin sieren als hij een paar jonkies de kans zou geven.
Fart
 Fart - maandag 30 november 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Never change a winning team
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 20:10   quote  deeplink  
Gio doet het toch maar..en hij heeft toch echt zijn aandeel hierin..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 01 december 2015 - 08:24   quote  deeplink  
Duurde lang voordat Immers naar de tribune verdween en Gustafson een kans kreeg. die greep hij meten bij zijn eerste wedstrijd. Had dus eerder gekund. Brengt nog steeds clown Kazim ipv Achabar als wissel voor Kramer. Heeft Karsdorp van de rechterkant gehaald om Botteghin te laten spelen en Van Beel als beste cv daar neergezet. Heeft Elia heel laat gebracht. Heeft te lang van Jan Arie centraal in de verdediging gespeeld. Heeft ook Nelom te lang de hand boven het hoofd gehouden. Ik denk eerder dat Van Bronckhorst de wind mee heeft. Verdedigend is het nog lang niet goed. Middenveld is ook te kwetsbaar en niet gericht op aanvallend voetbal. El Ahmadi en Vejinovic draaien te veel terug naar de verdediging en niet open naar voren. Ik zie toch nog te veel verbeterpunten.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 01 december 2015 - 08:31   quote  deeplink  
Wanneer valt Jari in GIO
nr 10
 nr 10 - dinsdag 01 december 2015 - 08:35   quote  deeplink  
Wilde ik net aanvullen op mijn vorige post, namelijk dat Schuurman nog steeds geen kans krijgt. Had allang moeten gebeuren, tegen Twente bijvoorbeeld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 december 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Waarom.
Als hij goed genoeg is of beter dan de huidige wissels zal t vanzelf komen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 01 december 2015 - 10:08   quote  deeplink  
En wat als hij al die jonge talenten die zogenaamd een kans verdienen, ook een kans zou geven. Vervolgens verliezen we verschillende wedstrijden door persoonlijke fouten van die talenten, staan we 5e en had Gio vast moeten houden aan zijn vaste elftal. Weer geen prijzen, maar mss wel voor beste jeugdopleiding of beste grasmat. Jeej.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 december 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 08:24 schreef nr 10 het volgende:
Duurde lang voordat Immers naar de tribune verdween en Gustafson een kans kreeg. die greep hij meten bij zijn eerste wedstrijd. Had dus eerder gekund. Brengt nog steeds clown Kazim ipv Achabar als wissel voor Kramer. Heeft Karsdorp van de rechterkant gehaald om Botteghin te laten spelen en Van Beel als beste cv daar neergezet. Heeft Elia heel laat gebracht. Heeft te lang van Jan Arie centraal in de verdediging gespeeld. Heeft ook Nelom te lang de hand boven het hoofd gehouden. Ik denk eerder dat Van Bronckhorst de wind mee heeft. Verdedigend is het nog lang niet goed. Middenveld is ook te kwetsbaar en niet gericht op aanvallend voetbal. El Ahmadi en Vejinovic draaien te veel terug naar de verdediging en niet open naar voren. Ik zie toch nog te veel verbeterpunten.
Heb je weer wat op Feyenoord aan te merken. Depressieve klootzak..😁
Milo
 Milo - dinsdag 01 december 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:
Waarom.
Als hij goed genoeg is of beter dan de huidige wissels zal t vanzelf komen.
precies!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 december 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Is allemaal wel zo maar als jij een kwartier voor tijd met 1-4 voorsta mag je Schuurman bijvoorbeeld best brengen is voor zo'n talent ook weer een goede les..
JanM
 JanM - dinsdag 01 december 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Kramer wat vaker goed bedienen, dan kopt hij er elke wedstrijd 1 of 2 in!
nr 10
 nr 10 - dinsdag 01 december 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb je weer wat op Feyenoord aan te merken. Depressieve klootzak..😁
Rukkert. :-)
Op Van Bronckhorst. Niet op Feyenoord. En ik ben Feyenoorder en dat zijn de enigen die op Feyenoord mogen zeiken.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 01 december 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 10:08 schreef Bosifyable het volgende:
En wat als hij al die jonge talenten die zogenaamd een kans verdienen, ook een kans zou geven. Vervolgens verliezen we verschillende wedstrijden door persoonlijke fouten van die talenten, staan we 5e en had Gio vast moeten houden aan zijn vaste elftal. Weer geen prijzen, maar mss wel voor beste jeugdopleiding of beste grasmat. Jeej.
Daarom zeg ik ook tegen Twente. Dan had die jongen minuten kunnen maken en vertrouwen kunnen krijgen. Ik zeg niet dat je hem in de basis tegen Heracles moet laten beginnen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 december 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 18:09 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook tegen Twente. Dan had die jongen minuten kunnen maken en vertrouwen kunnen krijgen. Ik zeg niet dat je hem in de basis tegen Heracles moet laten beginnen.
Mee eens.
Omdat ik in een goeie bui ben.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 december 2015 - 18:14   quote  deeplink  
T is gewoon volledige onzin.
Basis plus bank moet uit de sterkste spelers bestaan.
Leren doen we op trainingen en in oefenwedstrijden plus beloftenwedstrijden.

De rest gaat allemaal om t echie.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 december 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Bij Twente was het te doen om Schuurman bij een veilige voorsprong in te brengen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 december 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Ja, maar je kan niet van te voren inschatten dat je zo makkelijk op 5-0 zou staan.
Dus moet de bank de beste opties hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 december 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Is ook zo, Schuurman heeft hét mogelijk nog niet voldoende.
Kennelijk staat Toornstra hoger in die hiërarchie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 december 2015 - 18:22   quote  deeplink  
En Vilhena. Al vind ik dat te kolderiek voor woorden, dus in dat licht bezien had hij er wel bij kunnen zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 december 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 18:22 schreef Stylzz het volgende:
En Vilhena. Al vind ik dat te kolderiek voor woorden, dus in dat licht bezien had hij er wel bij kunnen zijn.
Die gast is wat mij betreft al weg.
Omdat ie een enorme clubman is...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 december 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 18:08 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Rukkert. :-)
Op Van Bronckhorst. Niet op Feyenoord. En ik ben Feyenoorder en dat zijn de enigen die op Feyenoord mogen zeiken.
O okay dan is het goed..😉
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 december 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 18:14 schreef Stylzz het volgende:
T is gewoon volledige onzin.
Basis plus bank moet uit de sterkste spelers bestaan.
Leren doen we op trainingen en in oefenwedstrijden plus beloftenwedstrijden.

De rest gaat allemaal om t echie.
Gedeeltelijk eens want als jij dik voor sta kun je makkelijk eens die talenten laten ruiken aan het 'echte werk'. Die ervaring is een goede leerschool.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 december 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 18:17 schreef Stylzz het volgende:
Ja, maar je kan niet van te voren inschatten dat je zo makkelijk op 5-0 zou staan.
Dus moet de bank de beste opties hebben.
Nee daar zetten we mensen als Vilhena neer die weg wilt. Geef dan Schuurman die plek..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 december 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2015 - 18:22 schreef Stylzz het volgende:
.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 december 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Vilhena stond er tegen 020 voor het fysieke afstoppen.
Zelfs dat lukte geen hele wedstrijd.
Barabas
 Barabas - woensdag 02 december 2015 - 21:04   quote  deeplink  
Het is weer Tonny-time! Lekker bashen.....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 december 2015 - 21:09   quote  deeplink  
Nee hoor.
We stoppen Tonny peper in z'n reet.
Tonny! Lezen!
VVout
 VVout - woensdag 02 december 2015 - 21:10   quote  deeplink  
office_gadgets_4.jpg
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 december 2015 - 08:18   quote  deeplink  
Gio: over deze wedstrijd moet je met enkele spelers gaan praten zo kan dit niet verder gaan, we krijgen een slechte naam en dat wil niemand die voor FEYENOORD is
DOE DAT GIO

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2015 - 08:36   quote  deeplink  
Wat een gelul.
Gustafson moet je mee praten. Daar was ogenschijnlijk geen aanleiding voor en was een elleboog(je), maar ook kleintjes tellen.

Voor de rest moeten we in Nederland eens ophouden met voetbal op balletschoenen te willen spelen. T is een contactsport, Kramer zat op t randje, zwaaide veel met armen, maar dat was geen slaan of ellebogen. Wat hij heeft had ik zelf ook altijd, kreeg altijd alles tegen omdat de rest minimaal een kop kleiner was en mijn armen een spanwijdte van 6m20.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Precies voetbal is niet voor mietjes..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Van Bronckhorst herhaalt: 'Spel moet beter'

(http://youtu.be/hxzaccwz3MY)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 december 2015 - 09:14   quote  deeplink  
''Van Bronckhorst heeft gunfactor en doet het geweldig''

21ms2nn.jpg

Feyenoord kende onder Giovanni van Bronckhorst de sterkste competitiestart sinds jaren en mochten de Rotterdammers de komende twee wedstrijden winnend afsluiten dan gelijk ook een van de sterkste eerste seizoenshelften van deze eeuw. ''Mooi toch? Iedereen gunt hem zo'n begin van zijn loopbaan als trainer.''

Dat zijn de woorden van Dick Advocaat in het Algemeen Dagblad. Toch is er wat kritiek op zijn mediaoptredens. Van Bronckhorst zegt geen woord te veel. ''Weinig teksten, misschien wel verstandig. Zeker als je net bent gestart'', vindt Cor Pot. ''Maar hij doet het nu al geweldig. En bovendien is de gunfactor groot, Van Bronckhorst heeft geen vijanden.''

Aad de Mos komt ook aan het woord: ''Als ik hem na afloop hoor praten, heb ik altijd het idee dat ik naar dezelfde wedstrijd heb zitten kijken. Veel pakt ook goed uit. Dat Lex Immers op de tribune zit en Colin Kazim-Richards wél op de bank zit, vind ik eigenlijk heel raar. Maar dit seizoen blijkt het toch logisch. Dat is gewoon de verdienste van Van Bronckhorst.''

Er was wat scepsis over de onervaren trainer. De Mos: ''En er is nog kritiek op het veldspel. Maar dat heeft ook te maken met de nieuwe mediawereld. De grote elftallen van weleer speelden soms ook draken van wedstrijden, hoor. Maar nu is er dagelijks een analyse te vinden, alle duels liggen onder een vergrootglas.''
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 december 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Gio valt te vaak in herhalingen ,dat het spel beter moet wisten we voor dat de competie begonnen was .we zijn een halfjaar verder en het enigste wat veranderd is dat de ploeg nu elkaar beter weten te vinden.Maar vrijetrappen corners pasen en zeker verdedigend is er nog veel werk aan de winkel waar hij niets aan doet.europeesgezien worden mazzeltjes direct afgestraft zo als tananen alleen voor de coal kwam en niet een keer verschillende keren .dusik wil maar zeggen hij is er nog laaaaaange niet echt niet helaas voor ons.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 december 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Laat hij eens proberen van achter uit te voetballen daar leerje meer van dan een bal lukraak uit te trappen.korter op de linies en in de aanval tussen de linies je kansen creeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0290210