|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord hanteert bij voorkeur niet de lange bal, ik weet niet of je dit jaar ook al een wedstrijd gezien hebt? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2015 - 12:55 schreef Fer 1 het volgende:Laat hij eens proberen van achter uit te voetballen daar leerje meer van dan een bal lukraak uit te trappen.korter op de linies en in de aanval tussen de linies je kansen creeren. Onder welke steen kom jij vandaan? Ze voetballen juist wel. Niet altijd goed, maar ze voetballen zich er steeds uit, rossen de bal weg als het moet. Niets op aan te merken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2015 - 13:37 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Onder welke steen kom jij vandaan? Ze voetballen juist wel. Niet altijd goed, maar ze voetballen zich er steeds uit, rossen de bal weg als het moet. Niets op aan te merken. Dat zie je niet op teletekst. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan is het misschien beter dat hij een wedstrijd gaat kijken voor hij een oordeel heeft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou de bal wegrossen komt al door onvermogend voetballen dus verdedigend kunnen ze zich er niet snel genoeg uit voetballn wat onder van marwijk wel gebeurde.Er is te veel onvermogen in de ploeg door slechte training .Het is geen kunst om tegen een bal aan te trappen ,maar hij moet ook nog goed aan komen zie Vejinovic.Een jongen als Karsdorp dat scheeld een jas en een broek in vergelijking met van der heijden.Goed ik weet het allemaal wel we zijn nog steeds in een opbouwende fase maar het duurd wel heellang.Dan kan wel weer terug gaan maar dat heeftgeen zin meer, mijn advies zou zijn kwa inkopen koop niets in behalve een killer spits .ga verder met onze eigen jeugd wanneer deze jongens blijven en kunnen presteren komen de sponsors van zelf wel.Europees moet er weer wat gaan gebeuren dus niet een of twee rondes dan gebeurd er gewoon niets met dit elftal. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Arie we zijn in onze mikymouse competitie nog steeds goed weggekomen ook weer met heracles.Wanneer ze gelijk haddden gemaakt hadden we nog twee punten meer achter gestaan op onze vrienden uit 020.Ik wil hier mee zeggen in europa maken ze niets maar dan ook niets klaar met dit lamlendige angsthazen voetbal.020 speelt sneller en in hoog tempo daar ligt het verschil technis zijn ze beter dat moet ik helaas constateren.Ze hebben niet gewonnen van ons maar dat kunnen ze lijden de restwalsen ze er over heen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Man, flikker op met je 020-gezwam |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zet nu die bril is af man zie het is in een breder perspectief dat kortzichtige gelul altijd .Het is gewoon zo als het is ,en probeer mee te denken in positieve zin voor onze club.Het geluk houd een keer op en zie het dan maar op te lossen ,wat ik niet zie gebeuren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit meer zo beginnen svp. Kies ns voor voetbal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Giovanni maar een busje peper aanbieden... zat spelers die er wat van in hun aars kunnen gebruiken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De spelers kunnen blijkbaar niet tegen de druk. Kan nog leuk worden dan als dat nu al begint. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik vindt het zo vreselijk jammer dat hij het niet in ziet dat de speelwijze 4-3-3 niet werkt bij feyenoord en trouwens ook de spelers zijn daar niet voor kijk nou es op het midden veld het loopt voor geen meter zeer traag geen diepgang geen goeie passes komen aan en dan de aanvallers kramer staat er bij als een vrijheidsbeeld geen beweging creert ook niks het is puur een statische spits die goed bediend moet worden door vleugel aanvallers en dat heeft feyenoord wel maar gebruikt het niet of verkeerd en waarom krijgt die achabar nou geen kans onbegrijpelijk en wat doen die assistenten nou naast gio alleen koffie zuipen ofzo. helaas feyenoord heeft nu wel de selectie voor de landstitel maar het komt er niet uit tenzij gio de roer om gooit en gaat spelen 4-4-2 of 3-5-2 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mee eens Gio wacht met bepaalde dingen gewoon veel te lang ,leuk wel weer om Toornstra te zien spelen.Elahmadi was super slecht Ari weer veel te laat verbeek liet ook veel ruimte voor zijn aanvaller gouweleeuw en ga zo maar door.Achebar voor Kramer zou ook goed geweest zijn ,maar ja krijg Arie rood de lul gingje nog haast de boot in. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Deden ze dat maar eens !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 04:17 schreef Fer 1 het volgende:Mee eens Gio wacht met bepaalde dingen gewoon veel te lang ,leuk wel weer om Toornstra te zien spelen.Elahmadi was super slecht Ari weer veel te laat verbeek liet ook veel ruimte voor zijn aanvaller gouweleeuw en ga zo maar door.Achebar voor Kramer zou ook goed geweest zijn ,maar ja krijg Arie rood de lul gingje nog haast de boot in. Verbeek en Gouweleeuw deden gisteren allebei niet mee.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Krijgt het niet op de rails. Alleen in de Kuip zijn we goed, maar dat komt door het Legioen. Voor uitwedstrijden krijgt hij het niet scherp. Ik zie er ook absoluut geen voetbal in. Middenveld is drama. Ik pleit er voor om naast Wouters en Van Gastel daar iemand als Jan Everse neer te zetten. Die snapt het spelletje en kan veel toevoegen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Nogmaals: diep in de buidel tasten en een middenveld neerzetten met Fer - Ziyech - Gustafson. De enige manier om in Mei op de Coolsingel te staan en aan het eind van 2016 zo'n 20 miljoen Euro in de pocket te hebben, wat nu de gloeilampen gelukt is. Maar we kopen toch nog steeds spelers die net niet het gewenste niveau halen. En Jan Everse? Weet het allemaal mooi te vertellen, maar watz heeft hij als trainer gepresteerd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen we in ieder geval concluderen dat Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson, beter werkt dan Vilhena, El Ahmadi en Toornstra. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:Kunnen we in ieder geval concluderen dat Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson, beter werkt dan Vilhena, El Ahmadi en Toornstra. Op basis van gisteren eens. Ik miste vooral Gustafson. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 10:14 schreef nr 10 het volgende:Krijgt het niet op de rails. Alleen in de Kuip zijn we goed, maar dat komt door het Legioen. Voor uitwedstrijden krijgt hij het niet scherp. Ik zie er ook absoluut geen voetbal in. Middenveld is drama. Ik pleit er voor om naast Wouters en Van Gastel daar iemand als Jan Everse neer te zetten. Die snapt het spelletje en kan veel toevoegen. Wat een onzin. Als hij Arie-Jan van der Heiden (miskoop) moet opstellen, is hij ineens een waardeloze trainer? Ik vind juist dat hij het goed doet. We missen alleen een paar spelers die tempo in het spelletje leggen. Dat is meer een klus voor Van Geel. Gio roeit slechts met de riemen die hij heeft. En ja, je ploeg scherp maken voor een wedstrijd hoort erbij, maar dat lukt niet altijd. Het zijn wel mensen waar je mee werkt hè, geen computers. Eigenlijk kwam die rode kaart van Van der Heiden ons goed uit. Zonder had je misschien helemaal geen punt gehad en Van Bronkhorst kan hem komende week/weken niet opstellen. Hij is veel te traag in opbouw. Hij maakt de ploeg niet sterker, maar zwakker. Prima jongen hoor, maar niet voor de top. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:Kunnen we in ieder geval concluderen dat Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson, beter werkt dan Vilhena, El Ahmadi en Toornstra. Ik vond juist Vilhena wèl goed gisteren, verdedigend misschien niet altijd, maar aanvallend was hij niet slecht. Oké, hij had die ene erin moeten pissen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 10:45 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik vond juist Vilhena wèl goed gisteren, verdedigend misschien niet altijd, maar aanvallend was hij niet slecht. Oké, hij had die ene erin moeten pissen... och man, echt hij was verschrikkelijk slecht. Stond aldoor uit positie. Geen pass kwam aan, pisboogjes over tien meter kwamen bij de verdedigers. Liet zeker 5 keer zijn man lopen. Aanvallend ook vaak stagnerend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was de beste middenvelder, zegt dus nog meer over de rest.
Vond Tony de tweede helft niet onaardig. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:[..] och man, echt hij was verschrikkelijk slecht. Stond aldoor uit positie. Geen pass kwam aan, pisboogjes over tien meter kwamen bij de verdedigers. Liet zeker 5 keer zijn man lopen. Aanvallend ook vaak stagnerend. Nou, verdedigend is hij niet de beste dat klopt, maar aanvallend vond ik hem juist wel goed hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vond ze alledrie ruk, kon ook niet echt opmaken wie welke rol had. Theorie was Toornstra de tien. Wie van El Ahmadi en Vilhena had de Vejinovic rol? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 10:45 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat een onzin. Als hij Arie-Jan van der Heiden (miskoop) moet opstellen, is hij ineens een waardeloze trainer? Ik vind juist dat hij het goed doet. We missen alleen een paar spelers die tempo in het spelletje leggen. Dat is meer een klus voor Van Geel. Gio roeit slechts met de riemen die hij heeft. En ja, je ploeg scherp maken voor een wedstrijd hoort erbij, maar dat lukt niet altijd. Het zijn wel mensen waar je mee werkt hè, geen computers. Eigenlijk kwam die rode kaart van Van der Heiden ons goed uit. Zonder had je misschien helemaal geen punt gehad en Van Bronkhorst kan hem komende week/weken niet opstellen. Hij is veel te traag in opbouw. Hij maakt de ploeg niet sterker, maar zwakker. Prima jongen hoor, maar niet voor de top. Over onzin gesproken. Ik heb het woord waardeloos niet in de mond genomen. Hij is niet de figuur die dit scherp kan krijgen. Blijkt bij elke uitwedstrijd. Daarnaast zie ik geen enkel tactisch plan. En dat ligt ook aan Van Bronckhorst. Tweederde van je middenveld vervangen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:[..] och man, echt hij was verschrikkelijk slecht. Stond aldoor uit positie. Geen pass kwam aan, pisboogjes over tien meter kwamen bij de verdedigers. Liet zeker 5 keer zijn man lopen. Aanvallend ook vaak stagnerend. Eensch. Lag niet aan hem dat daar niet meer bloed uit voortvloeide. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind het niet reëel om afbreuk te doen aan de prestatie die Van Bronckhorst levert: Niemand had geloofde vooraf in meedoen om de titel, maar tegenwoordig denkt het halve Legioen alsook veel forumleden dat het nu al kan. Kazim en Immers zijn uit de basis verdwenen en we staan op 2 punten van 020. Is allemaal zo slecht nog niet, toch?! 1 of 2 mindere wedstrijden horen er gewoon bij. Waar dan de oorzaak ligt is een hele andere discussie als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 15:15 schreef nr 10 het volgende:[..] Over onzin gesproken. Ik heb het woord waardeloos niet in de mond genomen. Hij is niet de figuur die dit scherp kan krijgen. Blijkt bij elke uitwedstrijd. Daarnaast zie ik geen enkel tactisch plan. En dat ligt ook aan Van Bronckhorst. Tweederde van je middenveld vervangen. Oké, waardeloos zei je niet, maar dat las ik wel (krijgt het niet op de rails). En dat jij het niet ziet, kun jij ook niets aan doen. Ik vind dan ook dat je te negatief bent. Ik zie juist wel een plan, maar alles valt en staat er toch bij dat er pit in het elftal zit. Bij labbekakkerig voetbal faalt elk systeem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik zal je sterker vertellen een feyenoord selectie eindigd zonder choach al minimaal 4e plaats en de eredivisie is al van laag niveau alleen de salarissen is van hoog niveau dat komt echt door de suporters als die wegblijven stopt ook de reklame en de clubs krijgen weinig inkomsten dus moeten ze dringend saneren ook moeten de europese topclubs meedoen zodat despelers niet vluchten voor het grote geld, en zo krijg je weer meer waardering voetbal je trots voor je club en land en meer toeschouwers in de stadion. geld maakt meer kapot dan je lief is en natuurlijk kunnen we niet zonder maar dit is gewoon echt belachelijk de bedragen die worden betaald in de sport-media-muziek wereld de overheid moet es durven dat aan te pakken i.p.v normale burgers die een normale baan hebben of mensen verliezen hun baan maar de vaste lasten stijgen ook met een rap tempo. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
dat psv nog in de chamions liqeu speelt is super geluk omdat man. united zwaar onder niveau is je ziet het ook al bij topclubs de top niveau begint daar ook al af te brokkelen door de monstersalarissen, wie blijft er over alleen Barcelona en mayern munchen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch heb ik mijn twijfel over Gio |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat mag natuurlijk Piet. Maar bedenk wel; de cijfers vallen behoorlijk in zijn voordeel uit.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar hij is met een redelijke selectie niet is n staat lijnen uit te zetten. Mij hoor je nietbklagen maar je moet stappen blijven maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 11:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Vond ze alledrie ruk, kon ook niet echt opmaken wie welke rol had. Theorie was Toornstra de tien. Wie van El Ahmadi en Vilhena had de Vejinovic rol? Geen van beide, leek het. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:Maar hij is met een redelijke selectie niet is n staat lijnen uit te zetten. Mij hoor je nietbklagen maar je moet stappen blijven maken Dat doet hij ook. Maar de selectie is precies zoals je zegt: Redelijk. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Oké, waardeloos zei je niet, maar dat las ik wel (krijgt het niet op de rails). En dat jij het niet ziet, kun jij ook niets aan doen. Ik vind dan ook dat je te negatief bent. Ik zie juist wel een plan, maar alles valt en staat er toch bij dat er pit in het elftal zit. Bij labbekakkerig voetbal faalt elk systeem. Hij bepaalt toch wie er speelt? Hij neemt Die Turkse clown toch steeds mee? Hij vervangt voor een lastige uitwedstrijd 2/3e van het middenveld? Hij geeft Schuurman toch geen kans? Dat spelers labbekakkerig zijn, moet worden aangepakt, niet door Van Geel, maar door Van Bronckhorst. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De cijfers zijn in het voordeel van Van Bronckhorst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:Maar hij is met een redelijke selectie niet is n staat lijnen uit te zetten. Mij hoor je nietbklagen maar je moet stappen blijven maken niet in staat is lijnen uit te zetten? Nou, dan moet je eens beter kijken, want er zit wel degelijk lijn in. Ze mogen het wel wat beter uitvoeren soms, maar de inbreng van Gio is juist duidelijk aanwezig. Sorry best Piet, maar ik ben het dus totaal niet met jeeens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Positiespel is echt ondermaats. Everse ziet t goed. Maar dat is niet iets van nu, maar van al heel lang. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:Positiespel is echt ondermaats. Everse ziet t goed. Maar dat is niet iets van nu, maar van al heel lang. Eensch. Mijn got, wat heb jij verstand van voetbal. :-) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Everse is een mooie lulkoning. Praten kan hij als de beste. Het positiespel op zich is niet zo slecht. Het zwakke eraan is dat het te traag op gang komt van achteruit. Juist dat is waarom Van der Heiden niet goed genoeg is. Hetzelfde geldt voor Vejinovic... Let wel dat dit slechts mijn mening is. Jullie mogen het afkraken. Prima, maar verder staat het als een huis. Misschien zou wat meer drang naar voren vanuit het middenveld beter zijn, maar verder is het gewoon prima hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb Vejinovic dus wel gemist de afgelopen wedstrijd. Ik vond het middenveld volledig in onbalans. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vejinovic is de enige die nog eens een keetje opendraait en een pass over 30 of 40 meter afgeeft. El Ahmadi gaat of zinloos bewegen of draait terug en speelt dan naar een van de cv of naar Kongolo. Vilhena is te dom om te schijten en te lui om mee te verdedigen en daarnaast is hij meester in het missen van opgelegde kansen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vejinovic heeft het niet en zal het denk ik ook niet krijgen, maar het klopt dat we eigenlijk niets anders hebben voor die positie..., dus bij gebrek aan beter...
Ergens is het zonde dat we nu een speler als een Vormer missen... Die had nu niet misstaan. Misschien Ayoub van Utrecht? Dat zeg ik trouwens niet omdat hij toevallig afgelopen weekend goed speelde hoor. Hij is me vanaf die jeugdelftallen van oranje al opgevallen. Prima voetballertje, maar ik weet niet of hij op die plek goed uit de voeten kan of niet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vormer???? Die heeft zes balcontacten nodig om te spelen. Vejinovic is het sinds hij be Feyenoord is gekomen absoluut niet verleerd. Moet zijn draai nog vinden. Ook Clasie heeft een mindere periode gehad. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En wat voor een meningen.... sommige zijn van indrukwekkend niveau. |
|
|
|