|
|
van geil
|
|
|
Grappig. Maar oneens. Gio heeft mijn voorkeur . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij moet toch iets aanvoeren voor de matige prestaties? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, Gio wordt gespaard. Onterecht, al 4 maanden is het onsamenhangend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t juist aardig maximaal met weinig kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t nogal een adhocratie. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Je zou toch wel iets meer verwachten betreft een coach die op top niveau in de verdediging heeft gespeeld de zaakjes verdedigend op orde zou hebben en niet zoveel tegen goals zou krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onzin, hij wilde voor het kampioenschap gaan in tegenstelling tot v Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onzin, van Geel toont meer realisme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij zegt nu gewoon, plek 3 is prima. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus we gaan nu onze strijdlust temperen en 4e of 5e worden, hou je mond en ga voor het maximale! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we na dit seizoen maar weer een echte coach nemen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwaliteit te kort en leert Gio er nog wat van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had jij deze wissels gekozen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gustafson zeker niet. Maar z'n opstelling klopt sowieso niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik niet. Nou vielen beide spelers ook wel bedroevend in.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snapte geen enkele wissel.
Zijn startopstelling, ach, dat kon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had een 4-4-2 gekozen als start. Kramer is geen meevoetballende speler. Goed voor inbreng in 2e helft. zo erg is het al. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ongelooflijke domoor, te debiel voor woorden deze wissels. Hoe kan je in godsnaam Gustafson wisselen, één van de weinigen waar ECHT voetbal in zit. Te schandalig voor woorden!!! Immers en Kramer op posities 10 en 9, echt Gio. Geniaal, wat een goed idee! Lekker weinig voetbal in de ploeg.
En dan Achahbar op rechts?
Je zou denken iemand die bij Arsenal en Barça heeft gespeeld, houd van écht voetbal. Maar deze man haalt het weinige voetbal dat er in zit er al uit en vangt dat op met domme krachten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio, Geen corner is gevaarlijk. Zit geen lijn in het team Niemand durft te schieten Alle mensen van ons achterin bij een corner van de tegenpartij. Misschien iets mis met je concept of materiaal of beide? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:52 schreef MMM het volgende:Wat een ongelooflijke domoor, te debiel voor woorden deze wissels. Hoe kan je in godsnaam Gustafson wisselen, één van de weinigen waar ECHT voetbal in zit. Te schandalig voor woorden!!! Immers en Kramer op posities 10 en 9, echt Gio. Geniaal, wat een goed idee! Lekker weinig voetbal in de ploeg. En dan Achahbar op rechts? Je zou denken iemand die bij Arsenal en Barça heeft gespeeld, houd van écht voetbal. Maar deze man haalt het weinige voetbal dat er in zit er al uit en vangt dat op met domme krachten. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sterfhuis voor Bilal is intussen ingericht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua mediaoptredens beter dan Rutten. Verder dezelfde domheid vooralsnog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, kan me vaker in de opstelling van Gio vinden dan in die van Rutten, maar het valt wel op dat hij een beginnend hoofdtrainer is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, kan me vaker in de opstelling van Gio vinden dan in die van Rutten, maar het valt wel op dat hij een beginnend hoofdtrainer is. Wisselbeleid en tactisch heel erg matig, blijkt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, kan me vaker in de opstelling van Gio vinden dan in die van Rutten, maar het valt wel op dat hij een beginnend hoofdtrainer is. Ook geen excuus, hij heeft JP en zeer ervaren Wouters achter zich. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vind het niet zo verrassend dat Gio nog het nodige te leren heeft. Ik heb er dus ook niet zo heel veel problemen mee al had ik op beter gehoopt natuurlijk. Maar goed, het is een ingecalculeerd risico dat je neemt. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar Cocu. Die werd zowat uitgekotst na zijn eerste jaar bij PSV. Dat verliep slechter dan ons huidige seizoen onder Gio. Maar Cocu liet het tweede seizoen zien dat ie ervan geleerd had. Toen werd hij kampioen. En nu overwinteren zijn in de Champions League. Dat is een traject dat Gio ook moet doorlopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind het niet zo verrassend dat Gio nog het nodige te leren heeft. Ik heb er dus ook niet zo heel veel problemen mee al had ik op beter gehoopt natuurlijk. Maar goed, het is een ingecalculeerd risico dat je neemt. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar Cocu. Die werd zowat uitgekotst na zijn eerste jaar bij PSV. Dat verliep slechter dan ons huidige seizoen onder Gio. Maar Cocu liet het tweede seizoen zien dat ie ervan geleerd had. Toen werd hij kampioen. En nu overwinteren zijn in de Champions League. Dat is een traject dat Gio ook moet doorlopen. Waarmee je impliciet zegt dat ook Gio oorzaak is van het matige spel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind het niet zo verrassend dat Gio nog het nodige te leren heeft. Ik heb er dus ook niet zo heel veel problemen mee al had ik op beter gehoopt natuurlijk. Maar goed, het is een ingecalculeerd risico dat je neemt. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar Cocu. Die werd zowat uitgekotst na zijn eerste jaar bij PSV. Dat verliep slechter dan ons huidige seizoen onder Gio. Maar Cocu liet het tweede seizoen zien dat ie ervan geleerd had. Toen werd hij kampioen. En nu overwinteren zijn in de Champions League. Dat is een traject dat Gio ook moet doorlopen. bij een topclub kun je geen coach zetten die het moet leren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Soms pakt het goed uit. Guardiola bij Barca. De Boer bij Ajax. Zidane nu bij Real (al is dat eigenlijk nog veel te vroeg om er iets over te kunnen zeggen).
Al heb je liever een ervaren man natuurlijk, iemand die zijn beginnersfouten elders al gemaakt heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
spelers arsenaal groter en beter, de Boer is niet onervaren meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Natuurlijk. Al een coach niet medeverantwoordelijk is voor het spel, dan hoef je er ook geen aan te stellen. Gio is niet de enige oorzaak, misschien zelfs niet eens de belangrijkste oorzaak, maar wel een factor van wezenlijk belang. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nu niet, wel toen ie pakweg 5 jaar terug begon. |
|
|
|