|
|
FR-Henk
|
|
|
Te lief, te groen, te rookie. En dan heeft ie ook nog eens 2 secondanten die er niet toe doen. Mag ook van Geel zich aantrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar breekt record na record |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke club ziet t. Stel een handbal verdediging op en counter met middenvelders die erover heen komen. Feyenoord creëert geen kans en je countert simpel naar een overwinning
En Gio doet niets |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag het al niet echt in hem. Vind hem telkens zo mat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Denk dat Gio te aardig is en gaat nu ten koste van hemzelf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit echt zien zitten, voorspeld dat hij eind van zijn contract niet haalt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewogen en te licht bevonden, zit geen lijn in het voetbal zwarte pik zwarte dag en wat nu? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze coach is echt te dom voor woorden, nog dommer dan Been lijkt het wel. Jongen van de club interesseert me werkelijk geen reet, hij maakt FOUT op FOUT.
Waarom stel je van der Heijden op in plaats van van Beek? Tuurlijk, Sven is niet in vorm maar heeft wel restwaarde in tegenstelling tot Baco Arie. Geef hem vertrouwen
Bilal opstellen, hoe verzin je het? Werkelijk geniaal. Geef dan eerder Achahbar de kans. En die dan pas bij een 0-2 achterstand in laten vallen.
Wat ook weer een geniale zet was, was een verdediger wisselen voor een verdediger bij een 0-2 achterstand.
Onze coach, wat een ongelooflijke domoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Bronckhorst: Ik heb er nog vertrouwen in
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik helaas niet meer in Gio |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: hij zegt ook zo leuk over dat er VANDAAG verloren is.terwijl het al 5 keer op rij is.wat een ZWARTE PIET HE!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door FeyenoordTillIDie -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio heeft er nog vertrouwen in.... Dat zijn nog eens teksten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is geen trainer ter wereld die 27 voetballers in n paar maanden ondermaats maakt. Heel veel is er mis bij Feyenoord , heel veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio deed het in een paar weken |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: ze moeder niet!die deed het in een witte!haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:52 schreef van geil het volgende:Er is geen trainer ter wereld die 27 voetballers in n paar maanden ondermaats maakt. Heel veel is er mis bij Feyenoord , heel veel. Tuurlijk wel. Verkeerd neerzetten, verkeerde keuzes, geen plan B, geen spelvisie. Je kunt een TEAM heel snel ondermaats maken.
Binnen enkele weken kun je alle kleine zekerheden eruit halen. En dan gaan spelers door elkaar lopen, en dan ga je verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij ben een smerige racist en echt nooit meer wat tegen me zeggen. Lucht ben je. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ons clubje is ziek. Terminaal . |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Gio roept van daag verloren hij vergeet blijkbaar dat hij dat enkele weken al roept,daar bij komt dat hij het moet beter maand in maand uit wat een flapdrol zeg.Je weet en snapt toch wel datje dat niet kunt blijven zeggen .En dan inderdaad de fouten die hij maakt door niet te beginnen met achebar nounounou jekomt echt wat te kort beste lieve jongen. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:56 schreef fer63 het volgende:Gio roept van daag verloren hij vergeet blijkbaar dat hij dat enkele weken al roept,daar bij komt dat hij het moet beter maand in maand uit wat een flapdrol zeg.Je weet en snapt toch wel datje dat niet kunt blijven zeggen .En dan inderdaad de fouten die hij maakt door niet te beginnen met achebar nounounou jekomt echt wat te kort beste lieve jongen. komt omdat gio een bastaard is.haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik weet wel ook het elftal heeft grote schuld hier aan dat neemt niet weg dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen en er iets moet gebeuren. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En niet steeds met het zelfde verhaaltje moet komen want dan snapje het niet of toch wel? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stoppen jongen. Je slaat door. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: inderdaad Stylzz....Couna Couna....wat een eikel |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:52 schreef van geil het volgende:Er is geen trainer ter wereld die 27 voetballers in n paar maanden ondermaats maakt. Heel veel is er mis bij Feyenoord , heel veel. een jaar geleden kon Cocu er ook helemaal niets van volgens vele deskundigen, één jaar later laat ie z'n team het beste voetbal van de eredivisie spelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 22:57 schreef sevillana het volgende:[..] een jaar geleden kon Cocu er ook helemaal niets van volgens vele deskundigen, één jaar later laat ie z'n team het beste voetbal van de eredivisie spelen.. De oorzaken vliegen ons nu om de oren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ach die vijf wedstrijden komen we ook wel weer te boven,woensdag feestdag zondag gehakt dag . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle wedstrijden beginnen met 0-0 |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
GIO is positief, nu wij nog! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Morgen zijn we weer happy de peppie |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Pas na de beker dan zien we verder nu nog niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel verder kijken!
Ook komend weekend weer potje neuken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio krijgt van mij dit seizoen alle credits. En ik gun hem mezelf en iedereen hier zo ontzettend de beker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio credits? Nee. Maar gun hem wel de beker en de bijbehorende credits.
En weer een tijd Feyenoorder voor je lol zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Al dat gezeik op je werk van collega's en klanten. Gaat verdorie soms de hele dag door. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We verdienen het ook.
En het hele land gunt het ons. Zeggen ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2016 - 20:07 schreef van geil het volgende:Gio krijgt van mij dit seizoen alle credits. En ik gun hem mezelf en iedereen hier zo ontzettend de beker. Ik gun die pisbakken op de bank op deze wijze helemaal niets |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is al geruime tijd weer helemaal omgeslagen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Oke..ga ik wel op de grond zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2016 - 20:07 schreef van geil het volgende:Gio krijgt van mij dit seizoen alle credits. En ik gun hem mezelf en iedereen hier zo ontzettend de beker. Als je Gio zo in het diepe gooit, zonder ervaring, moet je hem eigenlijk inderdaad een vol seizoen de kans gunnen. Dan accepteer je dat ie zijn beginnersfouten hier maakt. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
oo wat een gemopper,de fout zit em in de spelers,die zijn niet goed genoeg en die zijn aangetrokkenm door lullo v geel.Zet er maar een ander voor ook dan zal het niet veel beter gaan Maar inderdaad wisselt gio wel vreemd,en hij moet v beek laten steen samen met bottignin en kongolo weer back en die karsdorf is een beetje tot rustmanen vilhena er ook uit halen die vliegt van link na rechts moet gewoon doen wat em opgedragen word en niet de grote meneer uithangen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 01:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als je Gio zo in het diepe gooit, zonder ervaring, moet je hem eigenlijk inderdaad een vol seizoen de kans gunnen. Dan accepteer je dat ie zijn beginnersfouten hier maakt. Precies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies waarom ik vond dat je er nooit aan had moeten beginnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 01:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als je Gio zo in het diepe gooit, zonder ervaring, moet je hem eigenlijk inderdaad een vol seizoen de kans gunnen. Dan accepteer je dat ie zijn beginnersfouten hier maakt. Europees halen als doelstelling geeft dan wel een opzichtige druk. |
|
|
|