|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat die maar. Lekker met Chelsea bezig zijn.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zet maar vast een kast vol drank klaar dan.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
't moet een keer goed vallen'
mazzel voetbal dus |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel zoals vaak door Feyenoord de tweede helft gespeeld wordt. Zie ik wel vaker in de wedstrijden. De eerste 20 minuten tot een helft wordt er nog gevoetbald, maar naar mate de wedstrijd voortgaat, wordt eigenlijk alleen nog maar de lange bal gehanteerd. Dat en heel veel voorzetten. Nauwelijks combinaties nog. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Shit. Ik bedoel een buitenlandse trainer. Kut, dat is die achterhoeker ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio gewoon een kans geven. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Volgens mij heeft ie die al gehad. Vanaf de derde week zag je al dat er geen enkele visie te bespeuren was. Iedereen doet maar wat. Geen lijn te ontdekken. Elke speler zie je minder worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was er al klaar mee toen we nog wel punten pakten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die heeft ie gekregen en heeft ie mijn inziens nog steeds. Maar hij moet nog heel veel progressie maken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jawel..maar nu al wippen? Nee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft geen zin, maar moeten we na dit seizoen door is de vraag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er zal toch wel een keer een patroon in komen toch? Dan hoop ik meer op de situatie van Cocku vorig jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vooralsnog denk ik van wel, maar iets moet er om.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 20:32 schreef nr 10 het volgende:Volgens mij heeft ie die al gehad. Vanaf de derde week zag je al dat er geen enkele visie te bespeuren was. Iedereen doet maar wat. Geen lijn te ontdekken. Elke speler zie je minder worden. Al tijdens de voorbereiding en in de competitie heeft vechtvoetbal de overhand gevoerd. Enige spelvisie was minder sterk te ontdekken. Had vanaf het begin al twijfel over Gio.
Evengoed vooralsnog seizoen afmaken. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Zeer domme wissels.Achabar had moeten komen en niet Kramer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan ik het wel mee eens zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Achahbar zat niet bij de selectie.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:53 schreef nr 10 het volgende:Geen enkele visie. Wegwezen. En haal nu eens een trainer uit het buitenland, die niet door de kjvb is opgeleid met dat achterhaalde jaren 70 systeem. Als jij naar het buitenland gaat is het probleem ook opgelost. En het is goedkoper... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 10:57 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Als jij naar het buitenland gaat is het probleem ook opgelost. En het is goedkoper... Helaas heeft hij wel gelijk. Gio doet maar wat. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Stelletje slechte verliezers zeg. Het had gewoon gelijkspel moeten zijn, maar dat zondagsschot (wat wel een schitterend doelpunt was) geeft hun teveel.
En dat gezaag aan stoelpoten slaat nergens op. Toornstra speelde prima.. was toch opgesteld door hem. Tapia viel misschien niet op, maar ik vind het een verademing omdat het middenveld eindelijk klopt... Het valt wel mee hoe Gio het doet. Het is alleen kloten dat het mentale blijkbaar ook dit jaar zeer broos is. Misschien dat een trainer dat kan beïnvloeden, maar dat lukt niet altijd. Toch is het wel gemakkelijk een zondebok te kiezen en waarom niet de trainer. Lul lekker achter de televaag aan.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:Stelletje slechte verliezers zeg. Het had gewoon gelijkspel moeten zijn, maar dat zondagsschot (wat wel een schitterend doelpunt was) geeft hun teveel. En dat gezaag aan stoelpoten slaat nergens op. Toornstra speelde prima.. was toch opgesteld door hem. Tapia viel misschien niet op, maar ik vind het een verademing omdat het middenveld eindelijk klopt... Het valt wel mee hoe Gio het doet. Het is alleen kloten dat het mentale blijkbaar ook dit jaar zeer broos is. Misschien dat een trainer dat kan beïnvloeden, maar dat lukt niet altijd. Toch is het wel gemakkelijk een zondebok te kiezen en waarom niet de trainer. Lul lekker achter de televaag aan.... Toornstra was maar een 30 minuten prima. Van mij mag Gio -vooralsnog- het seizoen afmaken. Laat ik het anders zeggen: Gio heeft gisteren een voldoende gehaald, met een andere opstelling. Maar resultaten tellen op den duur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:Stelletje slechte verliezers zeg. Het had gewoon gelijkspel moeten zijn, maar dat zondagsschot (wat wel een schitterend doelpunt was) geeft hun teveel. En dat gezaag aan stoelpoten slaat nergens op. Toornstra speelde prima.. was toch opgesteld door hem. Tapia viel misschien niet op, maar ik vind het een verademing omdat het middenveld eindelijk klopt... Het valt wel mee hoe Gio het doet. Het is alleen kloten dat het mentale blijkbaar ook dit jaar zeer broos is. Misschien dat een trainer dat kan beïnvloeden, maar dat lukt niet altijd. Toch is het wel gemakkelijk een zondebok te kiezen en waarom niet de trainer. Lul lekker achter de televaag aan.... Blabla. Ik vind de beslissing vanaf dag 1 al kut. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, maar jij vindt alles kut... (wellicht depressief of zo?)...
.. ik trouwens nu ook tijdelijk, haha... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 11:39 schreef Arie.Klooster het volgende:Ja, maar jij vindt alles kut... (wellicht depressief of zo?)... .. ik trouwens nu ook tijdelijk, haha... Klopt niet! Ik vond de beslissing gewoon niet verstandig. Blijkt ook. Achteraf gelijk halen is makkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie wil daar nou vanaf? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het schijnt leuke bijwerkingen te hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wel voorzichtig doseren dan.... voor je het weet verlies je de controle over je kringspier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je bent weer eens in de war met poppers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker niet als je weet dat je binnenkort voor de beker tegen AZ moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is thuis, was ooit een wereld van verschil |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We pakken AZ en spelen de finale. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elia drie goede wedstrijden, V Beek schuttert samen met Karsdorp aan de lopende band. Nelom en Vilhena niet de gewenste wissels . Het middenveld is het slechtste middenveld van het linker rijtje. Allemaal de schuld van Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 14:12 schreef van geil het volgende:Elia drie goede wedstrijden, V Beek schuttert samen met Karsdorp aan de lopende band. Nelom en Vilhena niet de gewenste wissels . Het middenveld is het slechtste middenveld van het linker rijtje. Allemaal de schuld van Gio. ja! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en van Gastel en Wouters, wat doen die daar dan...zelfde geld voor en Spijkerman en Bergkamp...die grijpen ook niet in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 15:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ....en van Gastel en Wouters, wat doen die daar dan...zelfde geld voor en Spijkerman en Bergkamp...die grijpen ook niet in Die doen daar hetzelfde als Gio en van Gastel vorig jaar bij Rutten deden. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Als, ja als Toornstra had meegelopen met die aanvaller van de 1-1 had er niets aan de hand geweest. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nu pec verslaan en hopen op een nederlaag heracles.verder geen discussie waardig ,gewoon doen wat ze horen te doen WINNEN. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 15:52 schreef fer63 het volgende:Als, ja als Toornstra had meegelopen met die aanvaller van de 1-1 had er niets aan de hand geweest. Goh ook studio sport gekeken....Toornstra is toch geen rechtsback...slaat nergens op |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 15:53 schreef fer63 het volgende:Nu pec verslaan en hopen op een nederlaag heracles.verder geen discussie waardig ,gewoon doen wat ze horen te doen WINNEN. Hopen op een nederlaag van Heracles? Kerel, ga je even een potje schamen. Hoe krijg je het in je hoofd om zoveel respect voor Heracles te hebben. Zij blijven echt niet boven ons hoor. In een ander topic haalde ik Calimero maar weer eens aan, maar dit slaat werkelijk alles... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das dan het enigste waaruit je hoop kan putten, zij zitten wel in the flow. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hopen op een nederlaag van Heracles? Kerel, ga je even een potje schamen. Hoe krijg je het in je hoofd om zoveel respect voor Heracles te hebben. Zij blijven echt niet boven ons hoor. In een ander topic haalde ik Calimero maar weer eens aan, maar dit slaat werkelijk alles... Overtuiging die op dit moment nergens op is gebaseerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hopen op een nederlaag van Heracles? Kerel, ga je even een potje schamen. Hoe krijg je het in je hoofd om zoveel respect voor Heracles te hebben. Zij blijven echt niet boven ons hoor. In een ander topic haalde ik Calimero maar weer eens aan, maar dit slaat werkelijk alles... Tuurlijk hopen dat je zelf wint en Heracles verliest. Ze staan boven ons. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Dacht ook dat die RB positie ingevuld moest worden door een ander.. |
|
|
|