|
|
Barabas
|
|
|
Anass de Parel..... uit het overtuigende rijtje Jordy Buijs, Ricky van Haaren, Luigi Bruins |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mogen wat mij betreft opgesteld worden maar daarmee gaan we de oorlog ook niet winnen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 21:49 schreef JanM het volgende:[..] De beste 11 volgens velen kampioenswaardig alleen hebben te veel spelers de dozen na de winterstop om hun schoenen laten zitten en blijkt de staf niet (voldoende) in staat het tij te keren. Er is helemaal geen vertrouwen meer en door het vele wisselen zie ik dat ook zo 123 niet terugkeren. Karsdorp is het helemaal kwijt, Van Beek geen schim meer van voor de winterstop, middenvelders staan/lopen verkeerd, Kuijt probeert overal de gaten te dichten en Elia hopeloos uit vorm waardoor Kramer geen bruikbare voorzet krijgt. Het is dus maar te hopen dat het een paar wedstrijden meezit en we de beker kunnen winnen, want anders zie ik het somber in ... Bijna helemaal eens, alleen 90 procent van de wissels kwamen door blessures schorsingen en of het spelen van drie 3en achter elkaar. Eigenlijk deed Gio t best goed, tot de ellende begon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahn kom ik wel overheen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 60 miljoen voor alle 3 Nenam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, klopt dat is nu te laat eigenlijk. Die hadden vanaf t begin moeten spelen, maar goed geld technisch kon dat eigenlijk niet. Maar dat zijn de jongens met creativiteit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahhaahaha.....hij is leuk AR...mag jou wel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hey geile... je bent zo negatief, steeds erger sinds zondag... mocht je weer niet nöken of zo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk maar uit wat je schrijft ,als ik Kramer ziet verlang ik nog naar Guyon Fernandez |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio is ruk. Een echte trainer kan zeker wat met deze selectie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Omdat ik van Geel de zwarte piet toespeel ben ik negatief? Hoe zit het dan met degenen die Gio bijna met de grond gelijkmaken? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 21:57 schreef van geil het volgende:[..] Nee, klopt dat is nu te laat eigenlijk. Die hadden vanaf t begin moeten spelen, maar goed geld technisch kon dat eigenlijk niet. Maar dat zijn de jongens met creativiteit. Achebar dus....met hem hadden jullie van ons gewonnen.....maar je moet het wel zien Giovannie Blind |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Achebar dus....met hem hadden jullie van ons gewonnen.....maar je moet het wel zien Giovannie Blind Geld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had El Ahmadi maar half het inzicht van Bruins en de traptechniek.. Waar Bruins de snelheid miste lijkt El op een wielrenner op voetbalschoenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk overigens dat hij de ideale spits is voor 020 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Achebar dus....met hem hadden jullie van ons gewonnen.....maar je moet het wel zien Giovannie Blind Neehee, van Geel maakt de opstelling joh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:02 schreef van geil het volgende:[..] Omdat ik van Geel de zwarte piet toespeel ben ik negatief? Hoe zit het dan met degenen die Gio bijna met de grond gelijkmaken? Nee... het wordt echt steeds zwarter... maar goed. Ik heb er geen last van, vroeg me eigenlijk alleen af of alles verder oke is.
En het afkraken van spelers, trainers en ander personeel is altijd sterker aanwezig na een onnodige verliespartij tegen de aartsrivaal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Achebar ??....dat roep ik al een jaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oh , ineens Anass fan??? die zeik je al af vanaf hij geboren is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij haald Vilhena en Achabar door elkaar Roony haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop echt dat van Geel nog heel lang blijft, dit is echt super vermakelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk t! Vilhena was in t begin wel een talent trouwens! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....van Geel leest mee en poept in zijn boek van jou....ik lig altijd dubbel door jou...maar ik kan door de regels van jou doorlezen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je bent echt kranky. Barrels heeft gelijk he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grappig allemaal dat zeker. Maar Gio is n gentleman en in de toekomst n vakman. V Geel vind ik n engerd . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk niet dat ie t gaat halen. Van Geel ook niet trouwens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 21:43 schreef van geil het volgende:Geen vervangers voor de buitenspelers. Geen goede spits. Geen goede backs. Geen scorende middenvelders. Creativiteit bijna 0. Daar kan zelfs Hans Kazan niets mee. Alles buiten de eerste 11 komt zwaar tekort voor de basis. En als dan spelers uit de eerste 11 geblesseerd geschorst of hopeloos uit vorm zijn , pak dan maar in. Kan ik wel in mee gaan. Ook al is het van Geil. ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Moet ook 4,5 week naar een eiland in de Stille Zuidzee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien niet, maar als ik het iemand gun dan is het wel Gio. Heerlijke vriendelijke oprechte clubman. Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:15 schreef van geil het volgende:Misschien niet, maar als ik het iemand gun dan is het wel Gio. Heerlijke vriendelijke oprechte clubman. Eens, maar is geen voorgrond man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:15 schreef van geil het volgende:Misschien niet, maar als ik het iemand gun dan is het wel Gio. Heerlijke vriendelijke oprechte clubman. Stylzz Vast en zeker. Ik heb heeeele aardige collega's ook wel eens de wacht aan moeten zeggen. Resultaten tellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vast en zeker. Ik heb heeeele aardige collega's ook wel eens de wacht aan moeten zeggen. Resultaten tellen. Natuurlijk, maar onze meningen verschillen over zijn prestaties. Is natuurlijk in het diepe gegooid en ik vind dat hij dat perfect deed tot medio december. Als je zoiets doet als bestuur dan ken je de risico's en moet je daar mee handelen. Het zit hem ook gewoon niet mee vanaf die periode , spelers laten elkaar verzuipen (teamgeest taak van v Gastel en Wouters) en nogal wat blessures en schorsingen. Stel dat hij blijft dan moet de lat natuurlijk omhoog, maar waar is nu van Geel om de klappen op te vangen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen punt. Seizoen afmaken en kans geven hiervan te leren. Totdat het onhoudbaar wordt natuurlijk. Maar dan denk ik eerder dat hij zelf de handdoek in de ring gooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vind ik wel, het is dan eerder de beurt aan zijn secondanten en bazen om bakzeil te halen. Misschien is een volledig schoon schip maken nog beter ? dat kan. Maar ter aller tijde eervol dan ten opzichte van Gio. Hij is eigenlijk in mijn ogen ( Barabas) degene die er het minste aan kan doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mijn dank is groot. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:35 schreef van geil het volgende:[..] Vind ik wel, het is dan eerder de beurt aan zijn secondanten en bazen om bakzeil te halen. Misschien is een volledig schoon schip maken nog beter ? dat kan. Maar ter aller tijde eervol dan ten opzichte van Gio. Hij is eigenlijk in mijn ogen ( Barabas) degene die er het minste aan kan doen. Terwijl de selectie heus wel kan ballen. Zie heerenveen uit,vertrouwen en mentaliteit van de spelers is natuurlijk ook een ding he. Wel vind ik dat hij vastigheden moet gaan neerzetten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ze laten m toch zitten? En dat terwijl het voetbal muv één helft tegen Heerenveen uit niet om aan te gluren geweest is!
Hopelijk blijft Tapia zo spelen en blijkt hij de missing link op het middenveld. Dan wat mij betreft Gustafson ipv Vilhena en afhankelijk van de tegenstander El Ahmadi of Vejnovic erbij, voorlopig 5 verdedigers en Kuijt en Elia of liever Achahbar als aanvallers en we kunnen gewoon derde worden en de beker winnen! Doelstelling gehaald en komende zomer zien de nodige onvoldoendes kwijt te raken en enkele èchte versterkingen binnenhalen. Gio heeft dan hopelijk zijn leergeld betaald en we kunnen volgend seizoen mogelijk wèl meedoen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:35 schreef van geil het volgende:[..] Vind ik wel, het is dan eerder de beurt aan zijn secondanten en bazen om bakzeil te halen. Misschien is een volledig schoon schip maken nog beter ? dat kan. Maar ter aller tijde eervol dan ten opzichte van Gio. Hij is eigenlijk in mijn ogen ( Barabas) degene die er het minste aan kan doen. 😁 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Elke andere trainer was allang op de keien gezet! Ook Gio had allang zijn biezen moeten pakken ... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Bij Cambuur liep een trainer die weet hoe het hoort. Nog geen schim van een visie gezien sinds Van Bronckhorst hier rondloopt. Dieptriest dat zijn spelers hem Gio noemen. Over afstand tussen ruiter en paarden. Bonfire mocht Van Grunsven ook geen Anky noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
eyenoord kwam in zondag in de Klassieker niet bepaald slecht voor de dag, maar Voetbal International ziet dat toch anders. Er zou namelijk gewoonweg geen visie te bespeuren zijn in De Kuip en het voetbalweekblad vindt dat technisch directeur Martin van Geel daar debet aan is. Die laatste lijkt zich echter schuil te houden.
"Feyenoord doet altijd zijn best, maar dat is niet genoeg. Het elftal heeft niks om op terug te vallen, geen houvast, geen structuur, geen automatismen, geen idee wanneer druk te zetten, geen idee wat te doen bij balbezit. Geen visie. Feyenoord is een ploeg waaraan niet is gewerkt en dat zijn wedstrijden wint op adrenaline, maar nooit met goed voetbal," aldus de VI op woensdag.
Het blad gaat verder: "Natuurlijk heeft Feyenoord minder geld dan PSV en Ajax, natuurlijk is de trainingsaccommodatie van lagere kwaliteit dan De Herdgang of De Toekomst. Maar wat Feyenoord wél had, was een eigen identiteit, een fanatiek publiek en voor het eerst geld om te investeren: tien miljoen. En ambitie. Halverwege februari is dat alles vervlogen."
"Er is niks meer in Rotterdam-Zuid: geen structuur, geen daadkracht, geen ambitie. De club die tien miljoen investeerde, speelt om niet te verliezen. Het elftal is een proeftuin geworden, de trainer en de aanvoerder praten alles goed, de technisch directeur houdt zich schuil. Wie zo reageert op een serie van zes nederlagen, heeft zich er blijkbaar bij neergelegd niet langer een topclub te willen zijn." |
|
|
|