BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 10 februari 2016 - 09:36   quote  deeplink  
Wat een journalist vindt is niet erg interessant als je het mij vraagt....

Zeker deze broodschrijver: Dringt ons allemaal zijn mening op.

Is het probleem van de journalistiek van tegenwoordig. Partijdig en afhankelijk. Niet meer objectief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 februari 2016 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 februari 2016 - 09:44   quote  deeplink  
Ik vond t wel een goede opsomming.
Het is in ieder geval hoe t naar buiten overkomt.
Barabas
 Barabas - woensdag 10 februari 2016 - 10:01   quote  deeplink  
Je kunt het inderdaad eens zijn met deze intrigant: Hij heeft geen idee wat hij zegt, onderbouwt niets, ventileert zijn inktzwarte mening. Beetje dingen roepen, net als die reageerders waar Asscher het gisteren al over had.

Niet te betrappen op onafhankelijke nieuwsgaring en zeker niet objectief. Alleen maar een hele negatieve lezing van de situatie, zonder daarbij de omstandigheden mee te laten wegen. Met één zinnetje red je dat niet.

Hij zit gewoon te zagen aan de stoelpoten van medewerkers van onze club. Doet ie vast niet belangeloos.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 februari 2016 - 10:23   quote  deeplink  
PBimot6.jpg
daan limbos
 daan limbos - woensdag 10 februari 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Ik kan deze journalist nergens op onwaarheden betrappen, al doet het zeer om dit over de club waar je je al een levenlang met hart en ziel mee verbonden voelt,te moeten lezen. Ik heb inderdaad ook het idee dat Gudde en van Geel het spoor bijster zijn. De aalgladde van Geel houdt zich op de achtergrond en laat Gio spartelen. Niet voor niets noemde Piet de Visser hem een "Roomse poeperd". Gio is een keurig nette beschaafde man, met een hele zachte inborst. Te lief voor deze zwalkende ploeg waar nu een ijzervreter voor zou moeten staan. De uitdrukking: "een schaap is een lief, goedaardig dier, maar je kunt er niet mee ploegen" is hem op het lijf geschreven. En dat geldt mijns inziens voor de hele staf.
nr 10
 nr 10 - woensdag 10 februari 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Alsof het de schuld van Van Geel is, dat het elftal absoluut niet weet wat het moet doen. VI, klojo's. Wordt tijd dat Boskamp die depri Van Gijp eens met zijn muil op de tafel slaat. Maar ja, binnenkort komen de blaadjes weer en dan ligt gijp weer onder de antidepressiva op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 februari 2016 door nr 10 --
Barabas
 Barabas - woensdag 10 februari 2016 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 10:36 schreef daan limbos het volgende:
Ik kan deze journalist nergens op onwaarheden betrappen, al doet het zeer om dit over de club waar je je al een levenlang met hart en ziel mee verbonden voelt,te moeten lezen. Ik heb inderdaad ook het idee dat Gudde en van Geel het spoor bijster zijn.
Het is een negatieve interpretatie van een situatie waarover hij inhoudelijk gezien niets te melden heeft. Omdat ie het niet weet. Wil alleen een beroep doen op het buikgevoel en is de volgende in een lange rij mensen die elkaar napraten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 februari 2016 - 11:38   quote  deeplink  
Zijn opsomming is wel accuraat.
Barabas
 Barabas - woensdag 10 februari 2016 - 11:40   quote  deeplink  
Niks nieuws onder de zon. Journalistieke waarde is nul.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
2e alinea vind ik dan wel weer raak.
tomson
 tomson - woensdag 10 februari 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk maar uit wat je schrijft ,als ik Kramer ziet verlang ik nog naar Guyon Fernandez
😊
Barabas
 Barabas - woensdag 10 februari 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 15:14 schreef FR-Henk het volgende:
2e alinea vind ik dan wel weer raak.
Dat is inderdaad zo. Maar verder is het niks anders dan anderen naar de mond praten.

Niet bepaald briljante journalistiek.
nr 10
 nr 10 - woensdag 10 februari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 16:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo. Maar verder is het niks anders dan anderen naar de mond praten.

Niet bepaald briljante journalistiek.
Okay, jij ziet dus wel een visie in het spelletje zoals Feyenoord het speelt. Kun je ook even spelers opnoemen die sinds de aanstelling van Van Bronckhorst beter zijn geworden?
Barabas
 Barabas - woensdag 10 februari 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Misschien is een cursus begrijpend lezen iets voor je?
van geil
 van geil - woensdag 10 februari 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:
eyenoord kwam in zondag in de Klassieker niet bepaald slecht voor de dag, maar Voetbal International ziet dat toch anders. Er zou namelijk gewoonweg geen visie te bespeuren zijn in De Kuip en het voetbalweekblad vindt dat technisch directeur Martin van Geel daar debet aan is. Die laatste lijkt zich echter schuil te houden.

"Feyenoord doet altijd zijn best, maar dat is niet genoeg. Het elftal heeft niks om op terug te vallen, geen houvast, geen structuur, geen automatismen, geen idee wanneer druk te zetten, geen idee wat te doen bij balbezit. Geen visie. Feyenoord is een ploeg waaraan niet is gewerkt en dat zijn wedstrijden wint op adrenaline, maar nooit met goed voetbal," aldus de VI op woensdag.

Het blad gaat verder: "Natuurlijk heeft Feyenoord minder geld dan PSV en Ajax, natuurlijk is de trainingsaccommodatie van lagere kwaliteit dan De Herdgang of De Toekomst. Maar wat Feyenoord wél had, was een eigen identiteit, een fanatiek publiek en voor het eerst geld om te investeren: tien miljoen. En ambitie. Halverwege februari is dat alles vervlogen."

"Er is niks meer in Rotterdam-Zuid: geen structuur, geen daadkracht, geen ambitie. De club die tien miljoen investeerde, speelt om niet te verliezen. Het elftal is een proeftuin geworden, de trainer en de aanvoerder praten alles goed, de technisch directeur houdt zich schuil. Wie zo reageert op een serie van zes nederlagen, heeft zich er blijkbaar bij neergelegd niet langer een topclub te willen zijn."
Niets mis mee.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 februari 2016 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 18:20 schreef Barabas het volgende:
Is dat de visie die jij zie ??? Pas wel bij jou ...
Barabas
 Barabas - donderdag 11 februari 2016 - 10:50   quote  deeplink  
Ga jij maar een cursus braille doen.
nr 10
 nr 10 - donderdag 11 februari 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 18:20 schreef Barabas het volgende:
nee.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 21:00   quote  deeplink  
Het is stil aan de overkant,!Ik heb de laatste 45 jaar nog niet meegemaakt dat feijenoord vaak en makkelijk langs of over ajaks heen walst jij Barabas?Bij uitzondering winnen we is keer of spelen we gelijk .Maar doorgaans gaan we met legen handen naar huis.Zelfs daar aan tafel merk ik positiefe geluiden hoe slecht feijenoord is geworden sinds .M.v.Geel en Blokland het voor het zeggen hebben in de kuip.Want zo goed was ajaks nu ook weer niet toch?beetje luckycoal wel een mooie maar we verliezen wel weer.Even die bril met dat roodwitte ff afzetten dan zieje de realityd mischien weer van wat er echt aan de hand is.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 21:08   quote  deeplink  
Je weet niet niet wat er achter schuild, en dat allemaal met die klote klaziem plus er is geroepen kampioenschap zou mooi zijn maar we gaan let wel we gaan voor europees voetbal.En dat had M.v.Geel nou niet moeten zeggen want dan hoeven zij niet zo nodig.Nu kunnen met al wat ze hebben daar en dat is gewoon nog steeds baggerde derde plaats PROBEREN VEILIG TE STELLEN.waar ik zagjes gezegd een hard hoofd in hebt.Want van Utrecht winnen dat kunje denk ik ook wel vergeten of snapje niet Barabas dat het al eigenlijk een verloren partij is met die Haller voor in.Die mist echt niet en al helemal met en volle kuip dat kan tegen je werken als je zo slecht speelt.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 21:09   quote  deeplink  
En ga nu niet zitten klepzeiken van je moet dit en je moet dat zie het zo als het is.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 21:12   quote  deeplink  
Ik hoop op winst ik zeg het tegen beter weten in ,waar om ? Utrecht gaat tot het uiterste om die beker te pakken en dat heb ik van feijenoord alleen maar gezien tegen ajaks .Roda had op zijn klote moeten hebben de eerste helft ,zo ging het in het verleden ook altijd nu doen ze er driejaar over.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 21:15   quote  deeplink  
TL;DR
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Cool man.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 februari 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Spelers in Almelo weten precies wat er van ze verwacht wordt, er wordt ook door de trainer aan vast gehouden. Eigenlijk zie je bij Feyenoord precies het tegendeel, als je een overzicht maakt van de laatste tien opstellingen, dan zal je zien dat er elke keer wel twee wijzigingen in zitten. Met andere woorden: je hebt een trainer die het niet meer weet, die heel veel luistert naar zijn omgeving, maar niet echt vertrouwen aan zijn spelers geeft. Dat betekent dat je in de hele selectie van Feyenoord misschien maar drie of vier spelers hebt tevreden zijn, de rest is ontevreden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Tis natuurlijk allemaal een beetje raden wat we doen, maar het lijkt er steeds meer op dat het voor Gio zelf ophoudt als hij het zondag of de week daarop het niet meer aan de praat krijgt.

Je ziet hem lijden.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Nee hoor, en ik zou werkelijk niet weten waarom maar drie of vier spelers tevreden zouden zijn met t beleid van Gio.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Een grotere aanname uit de duim heb ik zelden gehoord.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 23:01   quote  deeplink  
Je komt niet zoveel onder de mensen?
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Waarschijnlijk niet onder dat genre.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Toornstra vanmiddag op Feyenoord tv.
Dat Gio af en toe mensen wisselt die niet in vorm zijn prikkelt mij en de hele selectie er vol voor te gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Zoek wat meer het genre dat goed kan lezen.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 22:27 schreef Stylzz het volgende:
Spelers in Almelo weten precies wat er van ze verwacht wordt, er wordt ook door de trainer aan vast gehouden. Eigenlijk zie je bij Feyenoord precies het tegendeel, als je een overzicht maakt van de laatste tien opstellingen, dan zal je zien dat er elke keer wel twee wijzigingen in zitten. Met andere woorden: je hebt een trainer die het niet meer weet, die heel veel luistert naar zijn omgeving, maar niet echt vertrouwen aan zijn spelers geeft. Dat betekent dat je in de hele selectie van Feyenoord misschien maar drie of vier spelers hebt tevreden zijn, de rest is ontevreden.
.
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Lees maar voor Henk.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Uit Voetbal Centraal:
Feyenoord-coach strijdbaar: ''Zal zelf niet handdoek werpen'
".....Ik twijfel niet aan mijzelf en sta achter elke beslissing die ik tot nu toe genomen heb. Op dit moment zal ik niet zelf de handdoek werpen. Het seizoen is nog lang en ik kijk nog niet naar het einde van het seizoen'', aldus Van Bronckhorst. ''Achter al mijn wijzigingen, tactisch of qua invulling, zat altijd een gedachte. Ik verander niet om maar iets te veranderen.''

"Op dit moment zal ik niet zelf de handdoek werpen...."

En lees nu mijn post nog eens. Misschien snap je de inschatting dan wat beter.
Daarnaast: ik lees geen man die heldere taal spreekt over hoe hij dit op de rit gaat zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door FR-Henk --
van geil
 van geil - vrijdag 12 februari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Zie hierboven .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 februari 2016 - 23:25   quote  deeplink  
Gezien. Maar ik heb het over een andere bron.
We praten langs elkaar heen.
Andere keer maar weer.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 februari 2016 - 10:07   quote  deeplink  
Blijven verliezen Gio, des te eerder zijn we van je af ...
van geil
 van geil - zaterdag 13 februari 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Ik heb liever dat we winnen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 februari 2016 - 10:21   quote  deeplink  
Laat ze maar verliezen, er zijn maar twee wedstrijden die je moet winnen en hopelijk is Gio voor de eerste van die twee komt al opgerot.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 februari 2016 - 10:21   quote  deeplink  
Met in het kielzog het treurige zootje wat naast m op de bank zit.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 februari 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 10:23 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dr love .
ar
 ar - zaterdag 13 februari 2016 - 11:09   quote  deeplink  
Ik zou het verschrikkelijk vinden voor Gio..
Gun ik hem echt niet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 februari 2016 - 11:13   quote  deeplink  
Tja ik weet het niet. Maar de mensen naast hem kunnen toch ook wat doen en zeggen.
Hij indien hij schuldig is , is dat niet alleen
ar
 ar - zaterdag 13 februari 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Klopt.
Al denk ik dat het niet zover zal komen..gevoelsmatig.
Morgen gaan we 0-4 winnen.
van geil
 van geil - zaterdag 13 februari 2016 - 11:55   quote  deeplink  
Waar is onze TD ?
ar
 ar - zaterdag 13 februari 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Lunchen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 februari 2016 - 18:33   quote  deeplink  
Neem-LO-FF-v9-without-subtitle.ai_.png
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 februari 2016 - 18:34   quote  deeplink  
2802-1-medium.jpeg
ar
 ar - zaterdag 13 februari 2016 - 18:34   quote  deeplink  
Neeheee..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0374140