|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee want die is evident, Gudde misschien niet, maar van Geel wel. Sowieso eindverantwoordelijk. Voor de keuze van Gio ja. Daar zou je hem op af kunnen rekenen. En in gebreke blijven van een spits in de winterstop. Maar deze selectie is naar behoren. 3e plaats waardig. Daar reken ik hem niet op af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:55 schreef 010Till-I-Die het volgende:Er wordt hard gewerkt, maar zonder enig plan. Elke omschakeling zorgt voor groot gevaar. Zonder enig vertrouwen. Nooit vertoond in de Nederlandse competitie. En wij ? De trouwe honden van voetbalminnend Nederland. Hoe kan een club in aanhang en support zo groot zijn, terwijl er nooit iets te vieren tegenover staat ? Dit heeft in belangrijke mate echt met (wan)beleid te maken. Soms verlang ik nog naar van den Herik terug. Valt ook van alles op aan te merken, maar toen viel er nog weleens wat te vieren. Kijk eens de 2-1. Ja t was een kutbal van Bilal, ja van Beek liep achteruit. Maar de rest sjokte maar wat mee, deed niets de enige die een sprint trok was Bilal! De rest deed he-le-maal niets. T middenveld, deed NIETS! Kongolo sjokte er achteraan. Vilhena was nergens te bekennen, El Ahmadi sjokte er naast, met en klein sprintje had hij kunnen helpen. Men deed NIETS. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Voor de keuze van Gio ja. Daar zou je hem op af kunnen rekenen. En in gebreke blijven van een spits in de winterstop. Maar deze selectie is naar behoren. 3e plaats waardig. Daar reken ik hem niet op af. T is wel veel middelmaat. In tegenstelling tot velen vind ik Tapia trouwens wel een aanwinst. Beter dan Vilhena en El Ahmadi maar dat zullen we zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Voor de keuze van Gio ja. Daar zou je hem op af kunnen rekenen. En in gebreke blijven van een spits in de winterstop. Maar deze selectie is naar behoren. 3e plaats waardig. Daar reken ik hem niet op af. Nette bewoording en ik denk ook de waarheid |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Op maar niet naast het veld |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Gewogen, maar te licht bevonden. Behouden voor club en komen tot elegante oplossing. Zoals dat heet.......in goed onderling overleg. Je kunt deze last ook niet blijven dragen. Na 7 Nederlagen geloven je spelers simpelweg niet meer wat je zegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:02 schreef 010Till-I-Die het volgende:Gewogen, maar te licht bevonden. Behouden voor club en komen tot elegante oplossing. Zoals dat heet.......in goed onderling overleg. Je kunt deze last ook niet blijven dragen. Na 7 Nederlagen geloven je spelers simpelweg niet meer wat je zegt. Doorschuiven naar de A1. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:Tja maar ik geloof wel dat je denkt dat je moet wisselen om het tij. Te keren? Misschien gewoon weer de originele opstelling, en dan maar kijken Hoe we de beker gaan winnen, dat gaan we zeker doen met twee thuis wedstrijden nog Met GIO er gewoon bij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Yep, mee eens inderdaad laten rijpen bij de A1. Is geen schande. Gio is een gevoelsmens en teert op dit moment, net als wij, van binnen langzaam weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:04 schreef 010Till-I-Die het volgende:Yep, mee eens inderdaad laten rijpen bij de A1. Is geen schande. Gio is een gevoelsmens en teert op dit moment, net als wij, van binnen langzaam weg. Ik gun dit hem ook echt niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:02 schreef 010Till-I-Die het volgende:Gewogen, maar te licht bevonden. Behouden voor club en komen tot elegante oplossing. Zoals dat heet.......in goed onderling overleg. Je kunt deze last ook niet blijven dragen. Na 7 Nederlagen geloven je spelers simpelweg niet meer wat je zegt. Voorwaar prima suggestie. |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Toch schrik ik weer van het interview met Gio. Kom op, wordt wakker ! Je speelt niet in de speeltuin in Krimpen a/d IJssel. Voetbal is voor ons een 'Way of Life'. Als je zo door het ijs zakt, rest er niets dan 'Sorry'. En vervolgens met opgeheven hoofd het stokje overdragen. En wees niet bang......Je blijft een jongen van de club. Maar op dit moment dreigt je realiteitszin in het geding te komen. Echt, zet de wekker, en wordt morgen wakker met een besluit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verstandig plan, inderdaad. |
|
|
|
|
Vakkie M
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voorlopig vangt hij in zijn eentje alle klappen op. Waar de rest zich hult in verstoppertje spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:15 schreef van geil het volgende:[..] Voorlopig vangt hij in zijn eentje alle klappen op. Waar de rest zich hult in verstoppertje spelen. Dat bedoel ik,is de rest er maar eens uit! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Precies...en dan maar ns verder kijken. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
(010) helemaal mee eens hij ziet het gewoonweg niet Gio fijne knul maar sorry je kan er geen eenheid van maken dan houd het oooooooooooppppp.weer dat hard gewerkt verhaal en het moet beter nu klaar he opzouten.Je snapt niet wat er gezegd word en je bent het er niet mee eens ook ,dat houd in Gio datje het niet ziet je begrijpt het niet.Jij bent geen van Gaal of Willem of Beenhakker die je de tyfus schelden jij wil zoete broodjes blijven bakken en daar zijn de mensen klaar mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat denk ik ook.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:15 schreef van geil het volgende:[..] Voorlopig vangt hij in zijn eentje alle klappen op. Waar de rest zich hult in verstoppertje spelen. Hij is verantwoordelijk voor het vertoonde spel directie voor zijn aanstellen |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En Martin is weer een anderverhaal en Pim ook ,dus slaap er nog een nachtje over en neemje besluit.Je zal er iets mee moeten want meer is er niet voor het moment. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tuurlijk maar boven hebben ze ook schuld voor zo n club dit is duidelijk een ondermijning van de club door dit bestuur. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Van Geil zo ging het verleden jaar ook met Rutten het is net een spiegel waar geen verschil in zit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:15 schreef van geil het volgende:[..] Voorlopig vangt hij in zijn eentje alle klappen op. Waar de rest zich hult in verstoppertje spelen. Waarmee je niet legitimeert waarom hij door zou moeten gaan. Een trainer die na deze lange reeks resultaten doorgaat, zonder enige vooruitgang of ontwikkeling, heeft onvoldoende zelfinzicht. Want pijnigt zichzelf onnodig. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Nu, na 7 nederlagen druipt de etter eruit, maar de heelmeester en zijn asistenten staan er bij, kijken er naar, maar weten niet wat te doen. Er moet nu een ouwe rot voor de groep, een voetbaldier, een keiharde die als het moet 7 vloeken tegelijk kan zeggen, één waar dat stelletje slappe zakken tegenop kijkt. Maar wie is die man en als er al zo iemand is, wil hij dan op dit moment onze grote puinruimer worden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:28 schreef Fer 1 het volgende:Van Geil zo ging het verleden jaar ook met Rutten het is net een spiegel waar geen verschil in zit. Die verscheen al niet meer voor de camera |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het lijkt nergens op, Gio is hier ook verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuijt legt het bij de spelers, de trainer kan hier niets aan doen. Indirect zegt ie daarmee tóch dat Gio geen greep heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, als jeschoon schip maakt, neem deze zak dan ook mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ongeacht wie je er nu voor zet, het haalt niets uit. Ben ik van overtuigd. Twee kwaliteit spelers in de winterstop hadden wel verschil gemaakt, en dat wel voor de competitie start. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben er van overtuigd dat als je andere spelers gebruikt en bepaalde spelers niet meer, dat er meer uit te halen is, in ieder geval meer voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is koffiedik kijken natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een geslagen Giovanni van Bronckhorst sprak tegenover RTV Rijnmond zijn hoop uit over het keren van het tij. Volgens de hoofdcoach hebben de spelers die voor de winterstop hun goede vorm etaleerden op het moment een iets mindere fase, maar door hard werken en veel energie zou het goed moeten komen.
Ik zie een team dat ervoor gaat. Het is voor die jongens moeilijk, ook mentaal, en dat is logisch. We zijn niet weggespeeld de afgelopen weken, alleen de resultaten blijven uit, aldus Van Bronckhorst, die zelf vindt dat hij de situatie wel onder controle heeft: Ik heb wel grip op de groep, ja. Je doet wat je doet, en in de eerste helft van het seizoen deden we het wel goed, maar toen hoorde je niemand klagen."
Over de eerder uitgesproken titelambities was Gio ook duidelijk: Als jij kampioen wil worden moet je een seizoen lang in balans zijn en constant kunnen presteren, doe je dat niet loop je achter de feiten aan. Op zondag komt het er niet uit, dat is al een paar weken achter elkaar. Dan sta je zomaar negentien punten achter op Ajax en val je een heel stuk naar beneden.
dan heb je toch totaal geen zelfreflectie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het klopt wel. Voor de winterstop steeds enkele spelers die boven zichzelf uitstaken. Regelmatig speler van de week, individuele acties die wedstrijden beslisten. Nu dat weg is blijkt de rest zeer zeer matig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad voor de winterstop was het ook een drama alleen hebben we veel geluk gehad met penalties ik heb nog geen enkele wedstrijd gezien onder gio waar enig idee of strijdplan zichtbaar was aardige jongen gio en met een feyenoord hart maar dit gaat niet werken deze groep heeft een duidelijke trainer nodig die erbovenop zit , ik denk echt aan gertjan verbeek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:07 schreef kenny het volgende:inderdaad voor de winterstop was het ook een drama alleen hebben we veel geluk gehad met penalties ik heb nog geen enkele wedstrijd gezien onder gio waar enig idee of strijdplan zichtbaar was aardige jongen gio en met een feyenoord hart maar dit gaat niet werken deze groep heeft een duidelijke trainer nodig die erbovenop zit , ik denk echt aan gertjan verbeek ja dat dus. T voetbal was vanaf begin niet om aan te gluren. Geen automatismen te ontdekken. Geen snelheid niets. Maanden later, nog kak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ....door hard werken en veel energie zou het goed moeten komen.... Dat zeg je na 3 verloren wedstrijden of na 6 x matig spel. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in het begin had ik nog het gevoel ok gio moet de tijd krijgen om zijn elftal volgens zijn idee te laten voetballen maar ik kan nog steeds enige lijn ontdekken wel veel geschuif met systeen en spelers maar totaal geen verbeteringen , eigenlijk wordt het steeds slechter , nou dan is gio volgens mij niet geslaagd dus exit , jammer het is een aardige jongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb vorige week ook een gesprek met iemand moeten voeren omdat ik zijn contract niet ging verlengen, is een aardige jongen, doet zijn best, maar levert helaas geen kwaliteit.
Zo is t leven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je kan het gio eigenlijk niet alleen aanrekenen , meer v geel die hem aanstelde en hem met middelmaar opscheepte |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Gio is een vreselijk goed mens, daar ben ik vab overtuigd. Een lief mens. Maar een lieve man moet op zondagmiddag met zijn kindertjes monopolie spelen, dan is het helemaal niet erg om met een glimlach te verliezen. Helaas, in de jungle van het voetbal ligt dat wel even anders. Gio, hou de eer aan jezelf, blijf wel wat voor deze club doen, maar dit was te hoog gegrepen. Voor deze groep moet een STRAATVECHTER staan en daar ben jij veel te beschaafd voor. Jij bent geen clown zoals van Gaal, Guardiola en Mourino, jij bent Gio en dat moet je blijven. Voor onze jeugd kun je veel betekenen, een voorbeeldfunctie zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:30 schreef Stylzz het volgende:Ik heb vorige week ook een gesprek met iemand moeten voeren omdat ik zijn contract niet ging verlengen, is een aardige jongen, doet zijn best, maar levert helaas geen kwaliteit. Zo is t leven. Precies. En laat je hem doorgaan dan wordt die jongen ook zelf ongelukkig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus de spelers worden steeds minder he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, eerst het begin: van Geel en Gudde weg. En in dat vacuum wordt de trainer plots beter.
Aldus Ti-Ta Tovenaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan snap je het weer eens niet. Eerst de hoofdverantwoordelijken weg, goed evalueren en dan kijken hoe de staf er uit moet zien. Anders mogen de droef toeters weer n opvolger aanstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, trainer moet nu gaan, de eer aan zichzelf houden. Van Geel moet ook nu gaan.
Gudde. Tsja. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat is een zakken vuller nooit nemen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 18:48 schreef van geil het volgende:Dan snap je het weer eens niet. Eerst de hoofdverantwoordelijken weg, goed evalueren en dan kijken hoe de staf er uit moet zien. Anders mogen de droef toeters weer n opvolger aanstellen. En omdat jij het wel weer snapt, wees eens een keer duidelijk en realistisch. Zet eens op schema: Wanneer moet wat gebeuren? En hoe snel staan er in jouw wereld nieuwe verantwoordelijken klaar? Nog zo snel dat we Europees voetbal halen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|