|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beste Gio, zo doet je collega vd Brom bij de Kaasclub het: De spelers mogen hun harde zegje doen: wat gaat er mis, wat moet anders? Uitkomst: Vastigheid. Er kwam hierdoor een vaste taakverdeling, een vast systeem en een vaste opstelling. Niet te snel meer wisselen.
Zo simpel kan het zijn om 6 wedstrijden achtereen te gaan winnen (want dat doet AZ nu).
En...hierop voortbordurend: El Ahmadi kwam onder Koeman zelden in de buurt van de 16. Hij was de back-up van Clasie, die genoot van de meer vrije rol. Renderen de buitenspelers? Is Jari Schuurman de scorende 10? Ga maar eens de confrontatie aan. Zie John vd. Brom |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
vaste opstelling 4-4-2
vermeer
b.nieuwkoop achmadi v.heijden kongolo
karsdorp/schuurman toornstra gustafson elia/bilal
achabar kramer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar én Kramer? Vind 'm niet zo heel gek. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Je kan opstellen watje wil maar ze hebben er geen zin ,Gio staat er bij en keek er na. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit team is voor Gio helaas niet meer op de rit te krijgen. Resultaten camoufleerden eerder nog zijn onkunde, nu valt de club hard door de mand. Geen beker, en uitschakeling in de play-offs is wat rest. Kunnen we daarna weer lekker praten over de Coolsingel. Tot het weer mis gaat. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Neemt totaal geen initatief negens toe ,ja met zijn mondje voor de rest aapjes kijken. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Rotterdam krijgt er twee bruggen bij over de maas dat kan wel ,kost weer een half miljard |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Guddebrug en van Geelbrug. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Da's prima geschikt voor een paar overbruggingsjaren :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Giovalhard van Bronckhorst bakt er werkelijk helemaal niks van !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, maar voorlopig zit hij er nog. Dus schouders eronder dan maar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou die zijn na zeventien jaar wel een beetje beurs aan het worden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
We moeten ons zelf maar eens spreekwoordelijk laten horen op de tribune. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik hoop twee dingen: 1. dat die te organiseren mars niet uitloopt op een vulgaire opstand van bezopen en gedrogeerde nepsupporters 2. dat Gio eindelijk zijn gezonde verstand gebruikt en die arrogante kwast Vilhena op de tribune zet, beter nog, hem tijdens de wedstrijd het voorterrein aan laten vegen met een tandenborstel. Maar zonder gekheid: ik heb het gevoel dat er in de selectie de nodige wrijving bestaat, dat bepaalde spelers echt niet met elkaar door één deur kunnen. Ik had gehoopt dat dat met het vertrek van Kazim beter zou worden, maar het is er volgens mij nog steeds. Maar ja, Elia heeft overal waar hij speelde al voor problemen gezorgd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heee Gio,
Derksen zij het vanavond treffend: alle spelers die gehaald zijn presteerden bij hun vorige club beter dan dit seizoen bij Feyenoord.
Geeft wel te denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 21:17 schreef FR-Henk het volgende:Heee Gio, Derksen zij het vanavond treffend: alle spelers die gehaald zijn presteerden bij hun vorige club beter dan dit seizoen bij Feyenoord. Geeft wel te denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kunnen t niet ontkennen
T is een deel van t probleem |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
nou ik geleoof er geen mallemoer van realiteit is gewoon de onervarenheid als hoofdchoach van gio das een probleem wat op sportief nu breekt bijv
geen visie weet niet de kwaliteiten van de spelers te combineren stelt de verkeerde spelers op die totaal geen vertrouwen hebben of ze leiden een beetje de kuipvrees, en ook een oorzaak is dat kuijt in de kuip op handen wordt gedragen terwijl hij ook zeer matig is geworden en dat geld ook voor elia die toch naam hebben gemaakt dan verwachten de nieuwe spelers iets extra,s dan alleen lopen zeiken en negatief doen op de nieuwe spelers die moeten bewijzen, mischien kan dat ook de oorzaak zijn en gio durft daar niet op te treden angst voor de toeschouwers van feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu vind ik van Hanegem in zijn stukjes altijd een zure zeikerd, maar die schrijft hij niet zelf. Die worden voor hem opgeschreven, maar wat hij hier zegt, klopt.
quote: Willem van Hanegem ziet het gerommel van Feyenoord in de Eredivisie met bloedend hart aan. De iconische oud-speler en trainer van de Rotterdammers zag de laatste weken zeven nederlagen op rij gestalte krijgen voor de geplaagde club en baalt daar als een stekker van. Hij hoopt dat het gauw afgelopen is met de malaise. Presentator Jack van Gelder vroeg Van Hanegem tijdens de tv-show Peptalk van Ziggo Sport welke emotie de resultaten van Feyenoord bij hem oproepen: verdriet, boosheid of verbazing. "Alles", antwoordde de Kromme. "Of ik er over wil praten? Tja, doe maar. We hebben met zn allen vanaf het begin al gezegd, een heleboel mensen deden dat: hee, ze spelen niet zo goed. En elke keer hoorde je Kuyt of de trainer dat het geweldig ging." Van Hanegem vindt dat Feyenoord de nodige keren geluk had en dat de stapjes die gezet werden wel heel klein waren. Hij vindt dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan met zijn club. "Het was elke keer die erin, die eruit. Als je nu kijkt... niemand weet wat-ie aan het doen is", legt de oud-speler en -trainer uit. "Ik kan me niet voorstellen dat ze niet voldoen aan de opdracht van de trainer. Of ze moeten Oostindisch doof zijn." "Iedereen loopt maar door elkaar, als een kip zonder kop", vervolgt Van Hanegem. "Nou staat Kuyt in de spits, maar hij krijgt ook geen ondersteuning van één van de drie middenvelders. Dan zie je El Ahmadi daar weer lopen en Vilhena op rechts... er is geen touw aan vast te knopen", verzucht de oud-coach. Komende zondag probeert Feyenoord thuis tegen Roda JC het tij te keren. Anderhalve week geleden won men van de Limburgers in het bekertoernooi.
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
sorry maar v.hanegem is en blijft een zeikwijf die alleen maar achteraf loopt te zanniken als het hen echt z,n hart raakt had hij al 3 wedstrijden na de competitie start moeten ingrijpen en gio bellen dat het zo niet werkt, dan vindt ik het niet gek dat hij willempie passeert en wat heeft hij nou bereikt als choach alleen die armoedige met veel geluk de landstitel in 93. nee doe dan maar beter advocaat oke tis een geldwolf maar wie is dat nou niet in deze huidige tijd en maatschapij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
die ouwe teringleijer willempie moet es z,n muil houen over gio we weten allemaal wel dat gio onervaren is en verkeerde keuze maakt, maar z,n voorgangers waren ook geen toptrainers alleen r.koeman had enorme geluk dat pelle een belangrijke pion was in z,n selectie.maar qua veldbezetting spel was ook zwaar kut en nu hij bij southamptom is heeft hij ook mazzel dat hij goeie speler voorhanden heeft en de club veel meer te besteden heeft en waarom speelt die kleinduimpie niet ik weet het dat r.koeman hem nog in bescherming neemt ook daar is hij het niet waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem heeft in dit geval gelijk. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Willem heeft hier groot gelik. En hij heet aangeboden om Van Bronckhorst bij te staan. Maar die vond het niet nodig. En Willem heeft dit van begin af aan gezegd. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
DR Love. Ja, doctor, al weten we natuurlijk niet waarin en waarop je gepromoveerd bent. Maar duidelijk ben je geen Neerlandicus en gezien je taalgebruik is enige vorm van ethiek je ook vreemd. Ook "LOVE", liefde lijkt me je niet op het lijf geschreven. Zo praat je niet over je medemens,je mede-supporter en zeker niet over een club-icoon als Willem van Hanegem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 10:42 schreef dr love het volgende:die ouwe teringleijer willempie moet es z,n muil houen over gio we weten allemaal wel dat gio onervaren is en verkeerde keuze maakt, maar z,n voorgangers waren ook geen toptrainers alleen r.koeman had enorme geluk dat pelle een belangrijke pion was in z,n selectie.maar qua veldbezetting spel was ook zwaar kut en nu hij bij southamptom is heeft hij ook mazzel dat hij goeie speler voorhanden heeft en de club veel meer te besteden heeft en waarom speelt die kleinduimpie niet ik weet het dat r.koeman hem nog in bescherming neemt ook daar is hij het niet waard. Vanwaar deze benaming voor 1 van de grootste namen uit de clubgeschiedenis? |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 10:42 schreef dr love het volgende:die ouwe teringleijer willempie moet es z,n muil houen over gio we weten allemaal wel dat gio onervaren is en verkeerde keuze maakt, maar z,n voorgangers waren ook geen toptrainers alleen r.koeman had enorme geluk dat pelle een belangrijke pion was in z,n selectie.maar qua veldbezetting spel was ook zwaar kut en nu hij bij southamptom is heeft hij ook mazzel dat hij goeie speler voorhanden heeft en de club veel meer te besteden heeft en waarom speelt die kleinduimpie niet ik weet het dat r.koeman hem nog in bescherming neemt ook daar is hij het niet waard. Puberpraat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Datzelfde geldt voor meer mensen binnen de club.... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
(dr love) ook jij hoort in een blinde instituut thuis ,het is van af het begin gewoonweg bagger,gelukkies van de scheidsen kunje niet op blijven teren,leuk hoor maar de rest moetje zelf afdwingen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Willem oud trainer van feijenoord oudspeler van feijenoord knvb beker kampioenschap ,dan magje en neem ik aan met verstand blijven klagen, dat het niet goed gaat met de club.En dat zo als wij ook constateren de ploeg niet functioneerd zo al het hoord .Ik hoor net dar Dick advocaat door Gio is gevraagd om de boel weer op de rails te krijgen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Binnen de ploeg ook kuyt niet is er geen bezieling,geen spirit ,Kuyt heeft enkelt gezegd we gaan ,let wel we gaan voor de beker dat is het enige bezielde woord wat ik van hem gehoord heb.Sinds die klote Klaziem weg is pleurd het hele zooitje inelkaar daar,dat wil zeggen dat zij het er niet mee eens waren dat hij gestraft werd voor zijn inbezielige gedrag. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is een laffe ploeg om het volk hier voor te straffen ,want 90 pct van de mensen was het eens dat hij gewoon oppleurde de asso. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:11 schreef Fer 1 het volgende:Binnen de ploeg ook kuyt niet is er geen bezieling,geen spirit ,Kuyt heeft enkelt gezegd we gaan ,let wel we gaan voor de beker dat is het enige bezielde woord wat ik van hem gehoord heb.Sinds die klote Klaziem weg is pleurd het hele zooitje inelkaar daar,dat wil zeggen dat zij het er niet mee eens waren dat hij gestraft werd voor zijn inbezielige gedrag. Zit wat in idd. Vind het niet erg dat hij weg is maar het ging allemaal wel wat lafjes via sponsoren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het zegt veel over de huidige staff dat Dick Advocaat erbij komt als adviseur..
Die Jan Wouters, wat heb je daar eigenlijk aan dan als Dick 'aangesteld' word als adviseur? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:29 schreef MMM het volgende:Het zegt veel over de huidige staff dat Dick Advocaat erbij komt als adviseur.. Die Jan Wouters, wat heb je daar eigenlijk aan dan als Dick 'aangesteld' word als adviseur? Wouters is een veldtrainer. Die traint t veld. BLijf! Liggen! Af!
zoiets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijft treurig. Met zoveel ervaring voegt hij blijkbaar niets toe, als Dick nodig is.. |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Ik ben geneigd om te denken dat van Geel, toch stiekem, de meningen op het forum hier in de gaten houdt. En daar zijn besluitvorming op baseert. Zie ook de aanstelling van Dickie Dick. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dat is vrij overbodig nu we al ene meneer Beltman hebben rondlopen die uitstekend overweg kan met het gras. |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Ik denk de best beschikbare en bedenkbare oplossing op deze manier. Een beetje vaderlijk figuur en wat Haagse humor in en om het team. De humor die vriend Wouters niet in de pocket heeft. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Misschien niet. Vind het wel een goede zet om hem erbij te halen. Is denk ik een van de laatste manieren om Gio nog als hoofdcoach te kunnen behouden. Gio zal het de rest van het seizoen moeten gaan oppakken van Advocaat, met verbeterde resultaten en de bekerwinst als steuntje in de rug om volgend seizoen nog voor de groep te kunnen staan, denk ik. Hopen maar op een 'Cocu-scenario'. Nu nog de bekerwinst en dan volgend seizoen echt vlammen... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Precies het is een doe maar wat TD amateurisme ,hij zakt steeds verder weg met kwaliteits aankopen.J.Wouters is ook niks en v.Gastel ook niet het hele gebeuren moet weg. van Geel kan nog duizend keer zeggen dat feijenoord een mooie club is,maar als je de boel niet op de rails kan houden benje een slechte TD.Men zegt wel eens soort zoekt soort en in dit geval is dit het beste wat hij heeft laten zien delaatste vijf jaar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat Dick nu moet komen opdraven is de onkunde van de TD het kan niet eens intern opgelost worden stelletje debielen.BeenHakker en v.Hanegem wegsturen en zelf de bink uithangen wat een misslijk makende vent zeg.Hij en zijn vrouw kunnen zich niet eens gedragen op de tribune tijdens de wedstrijd pec.zwolle,het leek wel of hij inslaap viel of klaar gerukt werd mafkaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gezichtsverlies is groot met deze aanstelling. Dit gaat de schaamte voorbij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik kan ook prima t veld trainen. |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Willem van Hanegem kan het inmiddels weer prima vinden met Dick Advocaat. Dat was wel even anders na het EK 2004, toen de twee het met elkaar aan de stok kregen binnen de technische staf van het Nederlands elftal.
"Met Dick heb ik inmiddels weer normaal contact. Als we elkaar zien, kunnen we prima door één deur. Ik bedoel, zijn vrouw werkte vroeger bij ons op de tennisbaan. We hebben een lange geschiedenis, kennen elkaar door en door", vertelt Van Hanegem, die destijds assistent was van bondscoach Advocaat, in gesprek met Fernando.
Van Hanegem weet nog precies waar het misging. "Natuurlijk, onze relatie kreeg een deukje na het EK van 2004. Eerst wilde Dick, toen hij bondscoach werd, mij per se als assistent. Heb ik gedaan. En na de beruchte wissel van Arjen Robben tegen Tsjechië wilde hij dat ik de persconferentie deed. Heb ik ook gedaan. Dat ik toen dat geintje maakte - ik sla Dick neer als hij nog een keer zo gek wisselt - heeft hij daar nooit de humor van in kunnen zien."
"Dat vond hij zelfs schandalig", vervolgt Van Hanegem, die in tegenstelling tot Advocaat al een tijdje niet meer actief is in de voetballerij. "Hij is gaan draaien en keren en toen heb ik hem een flapdrol genoemd. Maar dat is verleden tijd. Dick is prima." |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik zie erg veel gelijkenissen met de situatie in eindhoven met Cocu twee jaar terug. Toen liep het daar ook niet en kreeg Hiddink dezelfde functie als Advocaat nu bij ons. Is daar goed uitgepakt, mede door een aantal goede versterkingen in de zomer (o.a. Guardado en de Jong). Hopelijk komt er bij ons eenzelfde resultaat uit, hoewel we dit jaar natuurlijk ook nog een prijs kunnen pakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, koopt van Geel gewoon nog twee middenvelders en een keeper. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:50 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik zie erg veel gelijkenissen met de situatie in eindhoven met Cocu twee jaar terug. Toen liep het daar ook niet en kreeg Hiddink dezelfde functie als Advocaat nu bij ons. Is daar goed uitgepakt, mede door een aantal goede versterkingen in de zomer (o.a. Guardado en de Jong). Hopelijk komt er bij ons eenzelfde resultaat uit, hoewel we dit jaar natuurlijk ook nog een prijs kunnen pakken. Is het verschil niet met PSV dat Cocu samen met twee onervaren assistenten, Faber en van der Weerden zat?
Wij hebben Gio en van Gastel die jaren bij Koeman en een jaar bij Rutten zat en Wouters die al JAREN ervaring heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|