|
|
010Till-I-Die
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:59 schreef MMM het volgende:[..] Is het verschil niet met PSV dat Cocu samen met twee onervaren assistenten, Faber en van der Weerden zat? Wij hebben Gio die jaren bij Koeman en een jaar bij Rutten zat en Wouters die al JAREN ervaring heeft. Ervaring is niet het enige dat telt. Nu tellen humor, vertrouwen geven, consequent zijn, (inter)nationale trainerservaring, omgaan met egootjes etc. Het is dat scala van zaken die veelal tussen de oren zit, waar een flinke zwengel ten positieve aangegeven moet worden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En er allemaal gewoon als doedelzakken bij staan en niets toevoegen verbeteren van het, slechte voetbal van af het begin.Beter een andere technise staf en niet dat ons kent ons verhaal want je ziet dat werkt niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik snap JP intussen helemaal niet meer. Vond ik altijd wel een gast met ballen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:11 schreef Fer 1 het volgende:Binnen de ploeg ook kuyt niet is er geen bezieling,geen spirit ,Kuyt heeft enkelt gezegd we gaan ,let wel we gaan voor de beker dat is het enige bezielde woord wat ik van hem gehoord heb.Sinds die klote Klaziem weg is pleurd het hele zooitje inelkaar daar,dat wil zeggen dat zij het er niet mee eens waren dat hij gestraft werd voor zijn inbezielige gedrag. Wat een onzin.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio blijft weer even zitten. Want Dickie is de reddingsboei.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:29 schreef MMM het volgende:Het zegt veel over de huidige staff dat Dick Advocaat erbij komt als adviseur.. Die Jan Wouters, wat heb je daar eigenlijk aan dan als Dick 'aangesteld' word als adviseur? Kun je Van Bronckhorst beter meteen ontslaan. Brevet van onvermogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Op de kin van Giovanni.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ook een keer een mooie term gehoord? Het is toch alleen maar goed dat ze dit doen? Waarom niet? Als ze hem ontslaan ben je verder van huis hoor. Let maar op: het tij keert. Oké seizoen naar de kloten, dat is logisch, maar het tij zal nu toch echt een keer moeten keren en daar gaat Dickie bij helpen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: hehe, viespeuken zijn het! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:24 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ook een keer een mooie term gehoord? Het is toch alleen maar goed dat ze dit doen? Waarom niet? Als ze hem ontslaan ben je verder van huis hoor. Let maar op: het tij keert. Oké seizoen naar de kloten, dat is logisch, maar het tij zal nu toch echt een keer moeten keren en daar gaat Dickie bij helpen... Lul niet, man. Het tij keert....Tegeltje gekocht in Volendam? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:24 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ook een keer een mooie term gehoord? Het is toch alleen maar goed dat ze dit doen? Waarom niet? Als ze hem ontslaan ben je verder van huis hoor. Let maar op: het tij keert. Oké seizoen naar de kloten, dat is logisch, maar het tij zal nu toch echt een keer moeten keren en daar gaat Dickie bij helpen... Nee Arie.... dat kan ik helemaal zelf bedenken.... Turt.
On topic: Gewoon lekker doorgaan met aankloten.... zinloze actie. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 15:59 schreef MMM het volgende:[..] Is het verschil niet met PSV dat Cocu samen met twee onervaren assistenten, Faber en van der Weerden zat? Wij hebben Gio en van Gastel die jaren bij Koeman en een jaar bij Rutten zat en Wouters die al JAREN ervaring heeft. Klopt, met van Gastel heb je iemand met ervaring als assistent en met Wouters natuurlijk helemaal. Maar blijkbaar zijn ze met zijn drieën niet in staat om het tij te keren. Dan vind ik het beter dat ze hulp erbij halen, dan blijven aanmodderen. Blijkbaar heeft Gio nog het een en ander te leren, wat ook wel te begrijpen is.
Dat Gio onervaren is, valt hem niet aan te rekenen. Hooguit de man die hem aan heeft gesteld. Gio nu ontslaan, zou denk ik helemaal niets oplossen. Dit zou weleens kunnen werken. Wanneer het dan slecht blijft gaan, kun je altijd nog op zoek naar een andere coach. Maar een trainerswissel gedurende een seizoen, lost vrijwel nooit iets op. Hoe vaak gaat het nou beter na een trainerswissel? Vind dit dan ook een goede zet, waarmee we hopelijk weer op de goede weg gaan belanden, want er is nog altijd wat om voor te spelen dit seizoen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:37 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Klopt, met van Gastel heb je iemand met ervaring als assistent en met Wouters natuurlijk helemaal. Maar blijkbaar zijn ze met zijn drieën niet in staat om het tij te keren. Dan vind ik het beter dat ze hulp erbij halen, dan blijven aanmodderen. Blijkbaar heeft Gio nog het een en ander te leren, wat ook wel te begrijpen is. Dat Gio onervaren is, valt hem niet aan te rekenen. Hooguit de man die hem aan heeft gesteld. Gio nu ontslaan, zou denk ik helemaal niets oplossen. Dit zou weleens kunnen werken. Wanneer het dan slecht blijft gaan, kun je altijd nog op zoek naar een andere coach. Maar een trainerswissel gedurende een seizoen, lost vrijwel nooit iets op. Hoe vaak gaat het nou beter na een trainerswissel? Vind dit dan ook een goede zet, waarmee we hopelijk weer op de goede weg gaan belanden, want er is nog altijd wat om voor te spelen dit seizoen! Wat zou helpen is iemand met een gezond paar ogen die de hopeloze gevallen nooit meer opstelt! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Moeilijk verhaal ,laat Gio nu maar blijfen en kijken hoe het loopt, het kan wel beter worden en niet slechter met Dick er bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 17:24 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ook een keer een mooie term gehoord? Het is toch alleen maar goed dat ze dit doen? Waarom niet? Als ze hem ontslaan ben je verder van huis hoor. Let maar op: het tij keert. Oké seizoen naar de kloten, dat is logisch, maar het tij zal nu toch echt een keer moeten keren en daar gaat Dickie bij helpen... Volgens jou ging t toch allemaal prima, waren wij allemaal maar negatief? Welk tij wil je keren dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het getij in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onze Gio word totaal gesloopt in de media.. Gio kon niet weten waar hij aan begon maar nu lig wel zijn hoofd op een hakblok. Ik gun hem dit totaal niet.! Nu weer door Taco van der Velde. Ik hoop oprecht dat Advocaat uitkomst gaat bieden maar eigenlijk is Gio al niet meer te redden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Onze Gio word totaal gesloopt in de media.. Gio kon niet weten waar hij aan begon maar nu lig wel zijn hoofd op een hakblok. Ik gun hem dit totaal niet.! Nu weer door Taco van der Velde. Ik hoop oprecht dat Advocaat uitkomst gaat bieden maar eigenlijk is Gio al niet meer te redden. Ik denk dat Gio sterker is dan veel mensen denken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Onze Gio word totaal gesloopt in de media.. Gio kon niet weten waar hij aan begon maar nu lig wel zijn hoofd op een hakblok. Ik gun hem dit totaal niet.! Nu weer door Taco van der Velde. Ik hoop oprecht dat Advocaat uitkomst gaat bieden maar eigenlijk is Gio al niet meer te redden. Dat ie wordt gesloopt door de media... balen, maar inherent aan het vak.
Wat hem nu gebeurd wenst geen enkele Feyenoorder hem toe, maar voor mij staat vast dat hij niet geschikt is voor de functie. Zeven verliespartijen op rij en het niet om weten te draaien lijkt mij aanleiding genoeg om dat te denken. Advocaat erbij vind ik dan ook een bevestiging dat Van Bronckhorst tekort komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij gaat geen interview uit de weg, blijft correct , zaagt niemand af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een sterk karakter ziet zelf of hij nog greep heeft of niet. Gio heeft nu Dickie. Dat helpt hem uit de wind. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie hier heeft een leidinggevende functie?
Die mensen zullen vast begrijpen wat het inhoud als de eigenaar of aandeelhouders een ander naast je zetten: Geen vertrouwen meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 23:04 schreef Barabas het volgende:Wie hier heeft een leidinggevende functie? Die mensen zullen vast begrijpen wat het inhoud als de eigenaar of aandeelhouders een ander naast je zetten: Geen vertrouwen meer. Dat is misschien te kortzichtig. In het bedrijfsleven is het ook heel normaal dat als ze vertrouwen in je hebben, je dus als een talent zien, je een coach krijgt die jou begeleidt. Dat is geen brevet van onvermogen uitdelen, maar je de kans geven om te leren en op niveau te komen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Eens, maar die coach wordt er dan van begin af aan naast gezet om jou te begeleiden als talent. Maar, misschien was die rol voor Wouters weggelegd. Alleen voldoet ook hij dan niet. Met de aanstelling van Advocaat, had Wouters meteen een schop moeten krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Soms ook later hoor, met bijbehorend verbeter traject |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met Cees Bruin een goude toekomst tegemoed? Wat maken we ons druk wanneer het een kwestie is van tijd om dat moment af te wachten.Het heeft wel te maken met een nieuwe kuip ,om tegelijker tijd de overstap te maken . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 09:45 schreef nr 10 het volgende:Eens, maar die coach wordt er dan van begin af aan naast gezet om jou te begeleiden als talent. Maar, misschien was die rol voor Wouters weggelegd. Alleen voldoet ook hij dan niet. Met de aanstelling van Advocaat, had Wouters meteen een schop moeten krijgen. Dat laatste eens. Evenals de cultuurbewaarder en teamleider v Gastel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Uiteindelijk komt alles weer goed ,wanneer het zo ver is zullen de journalist , en bedrog,van VI wel snel met vergelijkingen komen over het verleden van de club. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kramer Vilhena en van derheijden zullen allemaal verdwijnen ook kuyt zijn laatste uurtjes zijn al geslagen.Mocht hij nog een jaar bij teken van M.v.Geel dan is het met die twee nog langer lijden.Een andere technise staf en TD is hard nodig in de kuip om beter te presteren, |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 13:07 schreef Fer 1 het volgende:Kramer Vilhena en van derheijden zullen allemaal verdwijnen ook kuyt zijn laatste uurtjes zijn al geslagen.Mocht hij nog een jaar bij teken van M.v.Geel dan is het met die twee nog langer lijden.Een andere technise staf en TD is hard nodig in de kuip om beter te presteren, Zonder Kuyt hadden we in de eerste seizoenshelft heel wat wedstrijden punten verspeeld, waar we nu gewonnen hebben. Maar nu het even wat minder gaat met de hele club, dan is het gelijk de laatste uurtjes van Kuyt? De enige man die altijd en overal voorop loopt en daarbij de hand in eigen boezem steekt? Lijkt me ook heel logisch om dan Kuyt af te schrijven. Als je dat doet, kan je de gehele selectie, staf en bestuur afschrijven of eigenlijk de gehele club. Kuyt rendeert in de spits niet, maar krijgt ook geen enkele fatsoenlijke bal. Onze spitsen staan constant op een eiland, want ze krijgen geen fatsoenlijke voorzet aangespeeld. Tsja, dan heb je dus een spits van de buitencategorie nodig die kansen voor zichzelf kan creëren, maar zo'n spits gaan we in de eredivisie de komende jaren niet meer zien. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ga anders even serieus in op wat deze gnoom schrijft. Nou ja schrijft, uit zijn toetsenbord rolt. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Tsja, heb je ook weer gelijk in. Kan er soms slecht tegen als ik zulke onzin lees en op deze manier kan ik het in elk geval van me af schrijven. Hoewel negeren wellicht inderdaad een betere optie is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb ik twee keer geprobeerd. Ik schrijf dit nu vanuit mijn isoleercel... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou ik zal jullie vertellen ik ben indertijd gewoon tegen zijn komst geweest ,al is het wel een popie jopie voormij wat kuyt betreft.Hij heeft gewoon zijn beste tijd gehad toen, nu niet meer, het is over, hij kan geen klankboord zijn binnen de goep.kwa voetballer toont hij volledigge inzet mar er komt niets uit verder voor de lange termijn.En dat is wat ik bedoel, dat geld voor Kramer Vejinovic vander Heijden Vilhena Amadie het duurd veel te lang bij feijenoord om jeugd spelers mee te laten proeven.nu hadje met deze jochies veel verder kunnen zijn.Maar ik heb weer ongelijk zo als het begin en voor het seisoen.Toen Guidettie niet gehaald werd hield ik mijn hard vast en niet zo zeer om kuyt ,maar om wel om Trabbel maker Klaziem.Alles bij elkaar genomen is er maar een hoofd schuldigen en dat roep ik ook al anderhalf seisoen v.Geel de kippenneuker.Nee straks weer aplaudiseren voor de plyoffs ,daar mee laatje merken aan v.Geel en bestuur dat we dik tevreden zijn.ppffffff jongejongens waar zitten die hersens. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En een stelltje rand debielen die het niet willen snappen om dat ze weten dat ongelijk een bult is.Henk je staat er slecht voor alsje daar zit, precies het nivo waar je thuis hoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2016 - 15:23 schreef Fer 1 het volgende:En een stelltje rand debielen die het niet willen snappen om dat ze weten dat ongelijk een bult is.Henk je staat er slecht voor alsje daar zit, precies het nivo waar je thuis hoord. **applaus** |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Blijven zitten daar en de stroom er af,zo dat er geen geluid meer uit komt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik hoop dat Adocaat er nog iets van kan maken,ik denk ook dat het gaat lukken, derde plaats en beker veilig stellen.Wat een stelltje kneusen ze laten zich van hun sterkste kant zien dat het zo ver moet komen gewoon heel erg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh, ik kan me er al lang niet meer druk over maken na 14 jaar ellende. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach, in de periode Koeman heb ik me prima vermaakt. Nuchter, teamprestatie, jeugd, geen gedoe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is waar, maar ook weer net niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maar gezien de deplorabele financiële situatie toen, een reeks wonderprestaties! |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
deplorabel (zn): haveloos deplorabel (bn): armzalig, betreurenswaardig, deerniswekkend, ellendig, jammerlijk, treurig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn hier niet om het makkelijk te maken... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens. Structuur..en het elftal was "duidelijk". |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Precies. Was na de periode Been weer een tijd dat ik er naar uitkeek om weer naar de Kuip te gaan. In de huidige situatie ga ik niet met plezier. Meer met angst en beven. |
|
|
|