|
|
Fer 1
|
|
|
Gio heeft zijn dobbelstenen weer opgegooid ,opstelling van lik mijn vessie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Giooooo Gio Gioooooo Gio, we worden kampioen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag er voetballend ook wat beter uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetballend nog kut. De spelers wilden wel strijd leveren, dat scheelde een heleboel. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Donderdag het zelfde ,dan ben ik een gelukkig mens. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, het is Gio gegund. Moet die godverredomme de rest ook eens gaan winnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
het Dickie effect? Hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dick Advocaat mag dan niet meer op het trainingsveld van Feyenoord verschijnen, maar achter de schermen is de voormalig toptrainer nog altijd van waarde voor de technische staf van de Rotterdammers. De adviseur gaf onder andere zijn input voor het tactische strijdplan tegen FC Utrecht.
Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Ook vandaag denkt Advocaat intensief mee in aanloop naar het belangrijke bekerduel met AZ. In de trainerskamer van Feyenoord zal hij zich melden voor de voorbereiding op de 'do or die' wedstrijd van donderdagavond. Morgen zal er ook telefonisch contact zijn, weet de krant.
''Ik vervul nu mijn rol in de trainerskamer,'' aldus Advocaat, die wel ervaring heeft met beslissende duels. ''Deze oplossing is de juiste, na de impact van de eerste week.'' Van Bronckhorst kan wel lachen om alle commotie. ''De komst van Dick heeft veel losgemaakt, maar we stonden toch wel al elke dag in de krant hoor. Dat Dick de pers te woord stond, is toch normaal? Hij geeft gewoon netjes uitleg.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terugkijkend naar alle berichtgeving en interpretaties rondom rol Advocaat, Gio en verhoudingen onderling binnen Feyenoord hieromtrent, afgelopen 14 dagen....
Als bovenstaand klopt, wat hebben diverse media weer kunnen profiteren. Spanningen insinueren, de aandacht trekken hiermee... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah... verstandig... ik was al niet overtuigd van de manier waarop... hopelijk is Van Bronckhorst niet teveel beschadigd geraakt.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dick vindt Van Bronckhorst wel heel erg lief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dick doet het vrijwillig. Het maakt 'm geen ene sodemieter uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé Gio je staat weer 3e en maakt nog steeds kans op de bekerT en dat als rookie. Laat je niet gek lullen door die haatzaaierTs, voordat er iemand anders komt die ook weer één of twee opbouw jaren nodig heeft. Misschien ga je dan binnenkort toch nog eens die schaal pakken met Feyenoord, want je ervaren voorgangers hebben dit ook al tijden vergeten te bewerkstelligen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 12:30 schreef VVout het volgende:Hé Gio je staat weer 3e en maakt nog steeds kans op de bekerT en dat als rookie. Laat je niet gek lullen door die haatzaaierTs, voordat er iemand anders komt die ook weer één of twee opbouw jaren nodig heeft. Misschien ga je dan binnenkort toch nog eens die schaal pakken met Feyenoord, want je ervaren voorgangers hebben dit ook al tijden vergeten te bewerkstelligen. Gio kan wel tegen n stootje. Laat zich niet gek maken. N prof ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb ook niet zo'n hoge pet op van deze trainert.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Jij was zeker ook gek op Kazim? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
we zullen een donderdag verder kijken als ze winnen heb ik toch nog hoop op de beker, ja ik heb het al eerder gezegd we zijn een clup van hoop geworden. zal het dan toch nog een beetje beter gaan?laten we met zijn allen hopen ,hoop doet leven.!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij bekerwinst 5 jaar verlengen. Met n echte TD er bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon je werk doen en blijven presteren, hoef je ook niet weg. Al dat gezeur over contacten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio geeft toe dat de verhouding tussen de spelers en de trainer nog steeds goed is. Die is gewoon goed, hoor. Er moet een klik zijn en voor mijn gevoel is die er. Toch kreeg Van Bronckhorst tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht een kleine aanvaring met Rick Karsdorp. De verdediger maakte een wegwerpgebaar. Ik sta met emoties langs de kant, dat geldt ook voor de spelers op het veld. Als coach probeer ik mijn spelers nu eenmaal te helpen in de keuzes die ze maken. Jonge spelers als Rick blijf ik sturen. ___
Een wegwerpgebaar naar de coach, nee dan heb je autoriteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gio gaat morgen door naar de finale . HELD!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop t voor de mens van Bronckhorst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja toch,dat verdient hij gewoon als mens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gun het Gio absoluut. Bepaalde anderen niet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio gaat DE TRAINER van Feyenoord worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja ik weet het, voordat jij n stelling aan durft te nemen moet t eerst in de boekjes en op teletekst staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De mensen binnen de club die er niet meer horen te werken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 22:35 schreef van geil het volgende:Ja ik weet het, voordat jij n stelling aan durft te nemen moet t eerst in de boekjes en op teletekst staan. Kan het ook niet helpen dat je uitblinkt in stompzinnigheid. ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik heb begrepen dat Dick Advocaat hem de komende periode bij gaat staan als adviseur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heerlijk om te lezen en als hij nu als rookie uit de put kan komen acht ik het kansrijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908