|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio vaart zijn eigen koers en gaat Feyenoord stappen laten maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De slechtste trainer ooit gaat een finale spelen. Alleen bij Feyenoord |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Libregts, Israels, Pim Verbeek, Gullit, Been en Bengtson vergeten? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En Rutte natuurlijk, die onbedreigd op 1 staat in mijn ergernis top 100. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ergernis, ja, legde wel mooi voetbal op de mat. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij heeft weinig geleerd die Gio,volgend seisoen zal het wel over zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er wordt veel gepraat over de invloed van Dick Advocaat, die als adviseur de technische staf tips geeft. Ik denk wel dat de invloed van Advocaat heel groot is geweest. Hij is gekomen en je ziet dat Feyenoord tactisch gezien ineens anders gaat spelen, aldus Krabbendam. Ik denk dat het voor Van Bronckhorst helemaal niet zo slecht zou zijn als Advocaat er nog een jaartje aan vastplakt als adviseur. Van Bronckhorst wilde hem eigenlijk niet, maar nee zeggen was voor hem ook geen optie |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van Bronckhorst was er dus nog niet echt klaar voor.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio bedenkt het allemaal niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst krijgt sinds kort hulp van Dick Advocaat. Iets waar Kuyt content mee is. "Ik ben ook blij dat Giovanni van Bronckhorst zijn ego aan de kant heeft gezet en Advocaat als adviseur heeft laten meedenken. Dat tekent de mens Van Bronckhorst, die een toptrainer kan worden", zo besluit Kuyt.
Dodelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had geen keuze, wanneer iemand zegt dat je ego opzij gezet moest worden, dodelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat Gio een ego heeft verbaasde mij eigenlijk al.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waar. Plus als beginnend trainer met deze resultaten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is weer sprookjestijd. Er moet iemand hangen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio moet hangen? Heeft ie mij niet voor nodig, hij doet aan zelfeuthanasie. Is heel wat anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor, is al ongeschikt gebleken, nu. Hopelijk leert hij snel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ie een eigen koers vaart niet natuurlijk. Maar dat slaat Dick er dan wel uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Waarheid als een koe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je er zo overdenkt verwijs ik jou graag door naar het van Geel topic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beter naar Dickie luisteren Gio. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Idd en daarom tijd voor een nieuwe TD. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de spelers ja, dat heeft met kwaliteit te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar had ik t dan nog niet eens over. Gio zei de tweede helft beter te vinden dan de eerste. Hou op man! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee dat zei hij niet, heb het gezien.( met Kraaij jr) Hij zei t door sluiten van de achterste 4 ging even beter na de rust , maar verviel vrij snel weer terug in dezelfde fout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees wat hier boven staat, daar moet ik vanuit gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jou onvrede over Gio is jou gevoel Stylzz. Als je na Rutte die na een jaar snel zijn biezen pakt een trainer aanstelde die jou dit gevoel geeft moet je toch echt je ei kwijt in het van Geel topic. Denk daarbij ook even na over het aanstellen van Dickie die dat geheel gratis doet natuurlijk omdat Gio volgens van Geel had gevraagd om Dickie wat Gio zelf overigens ontkent maar er wel blij mee is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel steun ik ook niet Leon. Maar die man heeft ook veel wel goed gedaan, het aanstellen van Gio was fout Heb ik vanaf dag 1 geroepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 19:52 schreef van geil het volgende:Nee dat zei hij niet, heb het gezien.( met Kraaij jr) Hij zei t door sluiten van de achterste 4 ging even beter na de rust , maar verviel vrij snel weer terug in dezelfde fout. Dan was dat 1 minuut hooguit, maar veel opvallender was de (opnieuw) chaos m.b.t. posities. Karsdorp liep weer herhaaldelijk te rommelen. En Gio ziet dat niet. Tis jammer, maar Gio is niet in staat om enig teamverband aan te leggen met behoorlijke automatismes. En dat ligt niet aan de spelers uitsluitend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 20:36 schreef Stylzz het volgende:Van Geel steun ik ook niet Leon. Maar die man heeft ook veel wel goed gedaan, het aanstellen van Gio was fout Heb ik vanaf dag 1 geroepen. Zeker toen we geen geld hadden deed hij het goed. Klopt wat je schrijft betreft Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey Dickie mag ik t nu zeggen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kssst. Wegwezen. Met jou aan het roer halen we de beker niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij heeft hij de finale gehaald tenkosten van 020 thuis Roda uit en AZ thuis? Gooi het anders over een andere boeg.. Weer geen kampioen,doelstelling niet gehaald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Finale is geen prijs. De beker gaat het om. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moet heel gek lopen wil je deze verliezen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Waren weer in goede form zondag tegen heerenveen ,utrecht won met 4-0 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Als je speelt zoals tegen Cambuur, kun je het schudden. De vorige finale tegen Utrecht wonnen we ook makkelijk. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jip dat bedoel ik maar,totale ommekeer kan alleen als de hele rvc op de schop gaat,anders blijf ik het zomber in zien voor feijenoord.De raad van comisarissen doen helemaal niets om feijenoord een volwaardige club voor het kampioenschap te maken.Dat gaat ook in de koppies van de spelers en media zitten.Het is eigenlijk opgedrongen door het vuile spelletje knavb en ajaks,dat is al jaren zo.De enige die er tegen in ging was J.v.den Herik en heeft zich als enige Rotterdammer echt strijdbaar opgesteld tegen dat corrupte zooitje daar.Wat er nu zit ,die dertig klijntjes op een paar na is gewoon bagger voor feijenoord als topclub en het intereseerd ze geen bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 20:18 schreef nr 10 het volgende:[..] Als je speelt zoals tegen Cambuur, kun je het schudden. De vorige finale tegen Utrecht wonnen we ook makkelijk. Toen speelde Kuijt aan de andere kant en zat Gio nog in Glasgow |
|
|
|