|
|
van geil
|
|
|
EEN DING IS ZEKER , GIO WINT DE BEKER. PRIJZENPAKKERT |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tuurlijk, ik denk het uit, Gio voert het uit! Thumbs up, Martin!
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Repeteergedicht
Sommige gedichten dienen elke dag herschreven. Gewoon hetzelfde gedicht elke dag opnieuw. Andere gedichten niet.
Wéér andere bleven beter ongeschreven. Dat zijn verreweg de meeste.
Maar sommige gedichten dienen elke dag herschreven. Gewoon hetzelfde gedicht elke dag opnieuw. Tot het onlosmakelijk
met ons is verweven en met de werkelijkheid tot waarheid is verdicht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Deze kun je wat mij betreft ook in het Van Geel topic posten VVout! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duidelijk, maar echt word een beetje zaadloos van dat gelul. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Daarom kijk ik hier nog maar af en toe en post ik nog maar zelden. Is om moedeloos van te worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik geef je geen ongelijk Jan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stukje van Deelder hè, lekker zwart. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:56 schreef JanM het volgende:[..] Daarom kijk ik hier nog maar af en toe en post ik nog maar zelden. Is om moedeloos van te worden! Er is een "help ons" topic hè Jan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Dat laatste gelukkig wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij bent een echte Feyenoorder zie ik wel. Beste linksback die we gehad hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Valt mee dat Jan de knijt er niet op staat uit de selectie van 1911
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel een leuk linkje Styllz.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat dan weer wel idd haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jan de knijt, nooit van gehoord man..😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit zou m moeten zijn, [img]javascript: void(0)[/img] |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij bent een echte Feyenoorder zie ik wel. Beste linksback die we gehad hebben. Nee joh, ik ben geen echte. Ben pas vanaf mijn 4e jaar bewust Feyenoorder en dat is pas 58 jaar. Jij bent wel een echte. Maar begrijpend lezen is ook lastig. Was blij dat hij toen geen trainer van Feyenoord was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 09:39 schreef nr 10 het volgende:[..] Nee joh, ik ben geen echte. Ben pas vanaf mijn 4e jaar bewust Feyenoorder en dat is pas 58 jaar. Jij bent wel een echte. Maar begrijpend lezen is ook lastig. Was blij dat hij toen geen trainer van Feyenoord was. Ouwe vent |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gelukkig wel. Jij kunt er nog wat aan doen om niet oud te worden. :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha zou oud als ik eruit word ik nooit.Das misschien een gelukkie |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Maar zo ruik je waarschijnlijk al wel. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jonge mensen hebben weinig respekt voor een ander zijn mening ,geef jouw mening en ga niet lopen katten met elkaar dat heeft tog geen zin mannen.Het gaat tog gewoon niet goed met onze club, door die klojos van het bestuur hebben er tog ook maling aan wat wij er van vinden.Ze gaan gewoon door met broodjes hamburger eten en het laat ze echt koud wat wij er van vinden.Dat is mij nu wel duidelijk geworden met de komst van Tapia ,wat volstrek onnodig geld uitgeven is wat wij zelf in de jeugd hebben lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niets met jonge mensen te maken. Wanneer iemand onzin verkoopt is t onzin, oud of jong. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jullie vinden het leuk hè? Hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 13:59 schreef Fer 1 het volgende:Jonge mensen hebben weinig respekt voor een ander zijn mening ,geef jouw mening en ga niet lopen katten met elkaar dat heeft tog geen zin mannen.Het gaat tog gewoon niet goed met onze club, door die klojos van het bestuur hebben er tog ook maling aan wat wij er van vinden.Ze gaan gewoon door met broodjes hamburger eten en het laat ze echt koud wat wij er van vinden.Dat is mij nu wel duidelijk geworden met de komst van Tapia ,wat volstrek onnodig geld uitgeven is wat wij zelf in de jeugd hebben lopen. Heb jij nou een kutdirecteur of neuk je met z'n secretaresse? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gio held van de wissel valligheid. Henk allebei ,zij houd namelijk van mannen met ballen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Henk is de zomeravond kompetitie niets voorjouw ,daar spelen ze om een kratje bier en geen gezeur gewoon zuipen joh dat is het lijkt mij helemaal voorjouw. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 13:59 schreef Fer 1 het volgende:Jonge mensen hebben weinig respekt voor een ander zijn mening ,geef jouw mening en ga niet lopen katten met elkaar dat heeft tog geen zin mannen.Het gaat tog gewoon niet goed met onze club, door die klojos van het bestuur hebben er tog ook maling aan wat wij er van vinden.Ze gaan gewoon door met broodjes hamburger eten en het laat ze echt koud wat wij er van vinden.Dat is mij nu wel duidelijk geworden met de komst van Tapia ,wat volstrek onnodig geld uitgeven is wat wij zelf in de jeugd hebben lopen. Van Tapia gaan we nog veel plezier hebben. En hij zou niet zijn gehaald als we iets vergelijkbaars in de jeugd rond hadden lopen (noem mij een goede CVM?). Helemaal met het oog op vertrek van Tonny en die ooievaarT was het beter om hem direct vast te leggen voordat hij einde van het seizoen onbetaalbaar wordt door interesse van andere clubs.
Daarnaast eindelijk een spelverdeler die je kan gebruiken als je met de punt naar achter wil spelen. Ook kan ie als backup centrale verdediger uit de voeten waardoor je die kanarie einde van het seizoen van de bank af kan schoppen waar dan een jeugdspelerT kan gaan zitten.
Maar goed... Dit is een Gio topic. Gio is geen bestuurder. Hij is de manager. En ondanks de dip staan we qua selectie gewoon waar we horen te staan. Op de derde plaats en in de finale van de bekerT |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah...Ehh...Tussen kunst en kitch? € 5,- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis sneu dat ie (nog) niet de trainerskwaliteiten openbaart. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Iets met ruiter en paard? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed gedaan. ondanks dat de wissel gedwongen was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: GEDULDIG OP ONZE KANS GEWACHT
Feyenoord gaf zondag in Arnhem nauwelijks een kans weg en sloeg in de slotfase zelf twee keer toe. Met de 0-2 overwinning deelde Feyenoord een gevoelige tik uit aan directe concurrent Vitesse.
De reactie van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst: Het belangrijkste vandaag is dat we hebben gewonnen. Afgezien van twee afstandsschoten, hebben we zelf niks weggegeven. Zelf hadden we drie of vier keer kunnen scoren. Uiteindelijk wordt het 2-0, een goed resultaat.
We hebben vanuit een hechte organisatie gespeeld. We stonden heel compact en hebben uiteindelijk zelf twee keer toegeslagen. De tweede helft van ons was beter dan de eerste helft. We hebben geduldig op onze kans gewacht.
Dirk Kuyt heeft in de eerste helft een flinke schop gehad. Hij voelde dat hij steeds moeilijker door de pijn heen kwam. Daardoor kon hij niet meer alles belopen, waardoor de linies uit elkaar kwamen te liggen. De wissel heeft uiteindelijk goed uitgepakt.
'In de rust hebben we gezegd: hou de discipline en wacht op de kans die komen gaat. Dat hebben de spelers goed uitgevoerd. Dit is al met al een mooie uitslag, ook richting de komende weken. Daarin ligt onze focus volledig op het vasthouden van de derde plaats.' |
|
|
|