|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Goeie wissel bassie voor dirkie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
We speelden volwassen? Was gvd weer geen lijn in te ontdekken. Man, man, man, je snapt er echt geen kloten van. Onze IS, Ideale Schoonzoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bassie word steeds meer het spelertje waar we lang op hebben moeten wachten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begin van een prima reeks mag ik hopen.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Graagschap ? Geen probleem toch ,ondermaat tegen middelmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die gaat de boeken in. Eerste seizoen als trainer met n hoofdprijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Iedereen heeft zijn mentor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zonde, Dickie gaat de credits krijgen. Misschien niet eens terecht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinds Dickie rolden de punten wel weer binnen. Laten we zeggen dat Gio Dickie nou net even nodig had. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi leerjaar, volgend seizoen misschien iets sterkere staf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wel gek dat Kramer zegt nog woord gewisseld heeft met Dickie...Waarom dan die omkeer bij hem? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien duidelijk gesteld dat het alternatief een stoeltje op de tribune is, gewoon bot zonder schroom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De invloed op het team van Dick is 0. Hij was er even om de druk af te wenden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 09:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wel gek dat Kramer zegt nog woord gewisseld heeft met Dickie...Waarom dan die omkeer bij hem? Via Gio natuurlijk.
Maar goed, zonde voor Gio. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Persoonlijk denk ik dat hij iets gedaan heeft met de massale kritiek in de media. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat t ook was, of t nu stroman, afleidingstechniek of wat dan ook was. T heeft gewerkt. Soort van. Al is t voetbal nog steeds niet aan te gluren.
je speelt wel een bekerfinale. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 16:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Persoonlijk denk ik dat hij iets gedaan heeft met de massale kritiek in de media. Pas na tien wedstrijden. Je zag toch tegen AZ ook dat na de gelijkmaker hij helemaal niks meer wist. Stond als een radeloze langs de kant. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:Wat t ook was, of t nu stroman, afleidingstechniek of wat dan ook was. T heeft gewerkt. Soort van. Al is t voetbal nog steeds niet aan te gluren. je speelt wel een bekerfinale. Misschien kan Dickie gelijk de man vervangen die hem heeft aangesteld? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 19:40 schreef nr 10 het volgende:[..] Pas na tien wedstrijden. Je zag toch tegen AZ ook dat na de gelijkmaker hij helemaal niks meer wist. Stond als een radeloze langs de kant. Wie Gio?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag veel mensen zenuwachtig worden, maar Gio niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij de media waren ze bloednerveus om te scoren, ja. Vond Feyenoord zelf allerminst nerveus. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Nee, Louis van Gaal. Pfffft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee feijenoord was ook niet nerveus,het was de gewoonste zaak van de wereld pfffff. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
18 mrtGio: 'We willen nu blijven winnen'
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/15055/gio-we-willen-nu-blijven-winnen.html?count=20&offset=0
quote:Het is voor Giovanni van Bronckhorst weer leuk om trainer van Feyenoord te zijn. De laatste vier wedstrijden werden allen gewonnen en dus ziet de wereld er een stuk anders uit voor de club. Alleen het vertoonde spel is nog een puntje van kritiek dat leeft in Rotterdam-Zuid. Van Bronckhorst ziet echter vooruitgang. "We spelen compacter en geven minder ruimtes weg. Dat gaat de laatste weken goed. We willen nu blijven winnen," zegt Gio. oh nu wel, eerst niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ok maar ik had het over Kramer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan me wel vinden in zijn gedachte ja, maar je kan er natuurlijk altijd een zeikverhaal van maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is t al, 'we willen nu blijven winnen'. Man wat een gelul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooral vreemd als je na 7 verloren wedstrijden en 3 x winst vertelt dat je compacter speelt. En grappig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 - 17:33 schreef VVout het volgende:[..] Kan me wel vinden in zijn gedachte ja, maar je kan er natuurlijk altijd een zeikverhaal van maken. Eens, en de klemtoon verkeerd leggen en daardoor iets anders lezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van prutser naar presteerder is een lang traject |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik krijg steeds meer respect voor Gio. Zo weinig kwaliteit in de selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steeds meer respect voor de selectie. Zo weinig stabiliteit in de leiding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gisteren speelde die redelijk. Vorige week was dramatisch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De afstand tussen verdediging/middenveld en voorhoede is nog altijd enorm. Zal wel een stuk angst zijn nog steeds. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou goed kunnen inderdaad.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij 020 leren de spelers hun taak goed uit te voeren. Hé Gio! Wat voor jou? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Waarschijnlijk doet Gio dat ook maar kan hij het niet overbrengen, of ze nemen het niet aan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|