|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is voor van Geel ook mooi, dat t jarenlange beleid vruchten afwerpt.
Meohahaha.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
O ja hoor,nu dat weer..:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En zelfs al zijn aankopen mogen meeklappen. Vanaf de tribune en bank ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Martin's 7 aankopen en onder hem doorgestroomde jeugd op het veld. Plaatje compleet. Met het legioen samen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nu allemaal schaterlachend koffie drinken. En na de finale juichend. Ik ben optimistisch gestemd. Hoewel...Eerst morgen zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De lastigste wedstrijd van die die we nog moeten gaan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 13:20 schreef FR-Henk het volgende:En nu allemaal schaterlachend koffie drinken. En na de finale juichend. Ik ben optimistisch gestemd. Hoewel...Eerst morgen zien. Als we de beker maar winnen vind ik alles best. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Denk ik ook. Seizoen alweer bijna voorbij.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgend jaar gaan we kampioen worden Barabas.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Op zeker Renato. Zit er vaak over te denken de tent van de hand te doen en weer een seizoenkaart te nemen. Bang om het seizoen te missen wanneer we eindelijk weer eens die titel pakken.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ook een optie. Maar geen van de meiden die hier nu rondlopen kan het nu overnemen, dus dan wordt het een dure kwestie.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoogstwaarschijnlijk twijfel ik de zomer door het nieuwe seizoen in.... Ik mis het gewoon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik kan het ik kan het, neem mij aan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is hij voor mij, als Jari Schuurman bij de selectie is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snel tevreden dan. Maarreh...Schuurman zie we dit seizoen niet meer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Begint voetbal in de ploeg te komen...Twente had toch ook een goede serie neergezet en werden bij vlagen compleet weggespeeld... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
ondertussen hebben de bovenste twee wijnig laten liggen helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das toch niet interessant meer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio maakt wel stapjes, had ff een Dickie nodig |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou het? Ik ben nog steeds niet overtuigd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zit iets meer lijn in, al was Twente een matige graadmeter gisteren. Kwalitatief is deze selectie goed voor een 3e plek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zijn stapjes he. Maar goed, nu nog ff de beker binnen mazzelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu de spelers gewonnen hebben... Heeft Gio dan ook gewonnen? En Martin? En Gudde?
Jan Wouters niet natuurlijk. Die zie je nooit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's waarschijnlijk niet de bedoeling maar het is wel heel stil rond zijn persoon.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dickie komt straks pas weer bij t winnen van de beker. Komt ie zijn prijs claimen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feit: sinds komst Dickie worden de punten weer gehaald. Maar Gio vond Dickie niet echt nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat 2 keer een halfuurtje al niet kan doen he Henk? Als hij voortaan de eerste 4 weken in het seizoen langs komt ,worden we 10 jaar achter elkaar kampioen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Wat 2 keer een halfuurtje al niet kan doen he Henk? Als hij voortaan de eerste 4 weken in het seizoen langs komt ,worden we 10 jaar achter elkaar kampioen. Geen idee wát Dick doet, en hoelang Dick met die gasten aan de gang is. Maar het werkt niet tegen. Dat moet Gio ook zien, maar die dacht dat ie zonder hulp 10 keer achter elkaar kampioen kan worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Straks ga je nog schrijven dat het vertrek van Kazim een aderlating is.. Sinds zijn vertrek 7 wedstrijden op rij verloren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over Kâzim gesproken, daar zijn ze in Schotland nu ook achter wat voor persoon het is.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Kazim in dienst verloren we ook al 4 keer en 1 x gelijk. Daarna nog 3 x verlies, 1 x gelijk We gaan toch niet aan geschiedsvervalsing doen, he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 14:05 schreef FR-Henk het volgende:Met Kazim in dienst verloren we ook al 4 keer en 1 x gelijk. Daarna nog 3 x verlies, 1 x gelijk We gaan toch niet aan geschiedsvervalsing doen, he. Maar jij had het over de crisis bezweren na de 7 verliesbeurten op rij.. Er gebeurde wat toen dickie kwam of was het omdat Kazim vertrok.? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:Over Kâzim gesproken, daar zijn ze in Schotland nu ook achter wat voor persoon het is.. Heeft nog lang geduurd haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 15:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar jij had het over de crisis bezweren na de 7 verliesbeurten op rij.. Er gebeurde wat toen dickie kwam of was het omdat Kazim vertrok.? Dickie kwam en niet meer verloren. Kazim doet er niet toe. Volgens jou wel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kazim ging weg en toen werd er niet meer gewonnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het allebij bullshit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dick zal wel wat gedaan hebben. Gio ook. De spelers ook. Ik niet. :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Dick is snel ondergedoken na dat bleek dat Gio hem er helemaal niet had bijgevraagd maar dat het was opgedrongen door Van Geel..Diezelfde van Geel die beweerde dat Gio om Dick had gevraagd. . Kramer zegt Dick nooit gesproken te hebben ,Elia ook ,alleen basichoco . Laat die nou toevallig twee keer match winnaar geworden zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk