|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Maar je gaat het nu aanbevelen natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja en sla gelijk die ouwe magere tegelzetter voor z`n kanis van mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
LOL openingsvraag Fox aan Gio: Hoe dankbaar ben jij Dick Advocaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ouderwets. Nul verander vermogen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koesterde blijkbaar het punt voor die derde plaats.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even gemist...Was Achachbar ziek? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst: ''Kramer speelt zeker met vuur''
Giovanni van Bronckhorst schrok van het spel van Feyenoord in de eerste helft. ''Een groot verschil met de afgelopen wedstrijden'', oordeelt de trainer na het gelijke spel tegen FC Groningen. Een verklaring had hij niet even paraat.
''Je zag dat we eigenlijk niks deden wat we de afgelopen weken wel goed deden. We waren niet alert op de tweede bal, het baltempo was te laag, de beweging in het veld was minder... Je creëert nog steeds kansen om te scoren, maar de eerste helft was niet het niveau van de afgelopen weken'', baalde Van Bronckhorst tegenover Fox Sports.
De hoofdcoach zag in de tweede helft gelukkig wel de absolute wil om te winnen. Al ging spits Michiel Kramer in de slotfase wel over de grens heen door verdediger Lindgren omver te duwen. ''Hij speelt zeker met vuur. Je moet slim zijn in zo'n eindfase als je moet scoren. Uiteindelijk heeft de scheidsrechter het beoordeeld en ook de grens zei dat het absoluut geen rood was.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
EN JE STOND ER FUCKING BIJ EN KEEK ER NAAR |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: HADDEN DE KANSEN BETER MOETEN BENUTTEN
Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst kende gemengde gevoelens na de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Zijn reactie na het 1-1 gelijkspel in De Kuip:
Alles wat we in de voorgaande weken goed hebben gedaan, deden we vandaan in de eerste helft juist minder goed. De beweging in het veld, het baltempo, de echte wil om te winnen: dat was voor rust allemaal te weinig aanwezig. We wonnen te weinig tweede ballen, waren niet alert. De grote kansen die we kregen, wisten we niet te benutten. Gezien ons veldspel was de voorsprong van Groningen bij rust terecht.
De tweede helft heb ik een ander Feyenoord gezien. Er zat meer beweging in de ploeg, tempo, voorzetten, kansen. Daardoor heb ik over de tweede helft een veel beter gevoel dan over de eerste. Gezien de kansenverhouding hadden wij kunnen winnen. Aan de andere kant is FC Groningen gevaarlijk geweest in de omschakeling, waarbij Kenneth Vermeer ons een paar keer goed heeft gered.
Het geloof in de overwinning was er na rust bij mijn team, alleen hadden we onze kansen beter moeten benutten. Bovendien is de les van vandaag dat we het onszelf heel moeilijk maken wanneer we zo beginnen als we nu hebben gedaan. Uiteindelijk kost ons dat vandaag twee punten. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze kunnen ook niet op 70% spelen. Dacht dat ze dat nu wel weten van zichzelf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo gaan die slechts 3 goals in De Kuip een dubbele rol spelen. Veel missen, onzichtbaar en risico's met wangedrag aangaan. En volgende week de winnende scoren tegen Utrecht.... Tis niet genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klinkt meer als n judas vraag van de joden media. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goede vraag, leek me hét moment! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik gun Anass 2 wedstrijden he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te slap? Ik begin te twijfelen. .al wil ik dat niet. M, n gevoel zegt anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor ik daar Henk Fräser komen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Je moet oprotten. Te slap beginnen ligt aan jou. Jij krijgt ze niet scherp en dat achterlijke gedrag van sommige spelers krijg je er ook niet uit. Ze hebben geen greintje respect voor je knulletje. Komt ook omdat ze je bij je jodennaam noemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het lijkt wel of je boos op hem bent.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst: ''Dit is niet hoe ik de week voor me zag''
Rustig is het nooit bij Feyenoord. Dat bleek deze week eens te meer. De Rotterdammers hoopten zich rustig voor te kunnen bereiden op het duel van vanavond tegen Heracles en de bekerfinale van zondag, maar Eric Gudde, Martin van Geel en Michiel Kramer domineren het nieuws.
''Dit is niet hoe ik de week voor me zag. Met een vooronderzoek en tumult rond de club'', bevestigt trainer Giovanni van Bronckhorst in De Telegraf. ''Maar dan nog kan het een heel mooie week worden. Heracles-Feyenoord kan een prachtige wedstrijd worden, omdat we een ploeg treffen die qua instelling veel op ons elftal lijkt. En zondag kunnen we er in onze eigen Kuip zelf ook een mooie finale van maken.''
Kramer moet vrezen voor een schorsing, al komt de bekerfinale in principe niet in gevaar omdat een beroep pas na het weekend behandeld kan worden. ''Verdedigers blijven al tijd de confrontatie met spitsen zoeken. Ik herhaal wat ik eerder heb gezegd: Michiel moet zorgen dat hij niet in die situatie komt. Ik blijf ook zeggen dat de scheidsrechter het van dichtbij heeft beoordeeld en dat die er niets meer in zag dan een gele kaart.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Supporters: "Dit is niet hoe ik dit seizoen voor me zag." |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: En de aankopen en de vorige seizoenen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gio moet zich focussen op het veld en spel, hiermee geeft ie gelijk het juiste signaal af aan het elftal. Laat ze lekker lullen die onrustzaaiers en geen energie aan verspillen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: MET GOED GEVOEL RICHTING BEKERFINALE
Giovanni van Bronckhorst kon na afloop van het duel met Heracles Almelo (2-2) leven met een punt. De trainer complimenteerde zijn ploeg, die twee keer op achterstand kwam, met de veerkracht. Het team heeft zich twee keer goed teruggevochten in de wedstrijd. Het is jammer dat de bal in de slotfase niet meer goed viel, maar een gelijkspel zie ik als een goed resultaat. We zijn Heracles en FC Utrecht nu kwijt in de strijd om plaats drie.
Van Bronckhorst zag dat zijn spelers tot het einde alles gaven. De spelers wilden graag de winnende maken. Kort na de 2-2 leverde dat even een wat mindere fase op, maar daarna herpakten we ons weer. Het was niet aan de jongens te zien dat zondag de finale wacht. Ze trokken hun been niet terug in de duels. De focus kan nu volledig op komende zondag. We gaan met een goed gevoel naar de bekerfinale en kijken daar naar uit. Het woord een mooie ervaring voor iedereen binnen de club.
Voor de trainer was het goed nieuws dat Terence Kongolo zijn rentree maakte na een hamstringblessure, die hem ruim een maand langs de kant hield. De verdediger begon aan het duel in Almelo en werd in de rust vervangen door Jan-Arie van der Heijden. Vooraf was afgesproken dat hij 45 minuten zou spelen. Terence maakte een heel goede indruk, vond Van Bronckhorst, die tegen Heracles rust gaf aan Eric Botteghin, Karim El Ahmadi en Dirk Kuyt. Laatstgenoemde viel woensdag nog wel in en was kort voor tijd nog dicht bij de winnende goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gespekken met Gio vind ik inhoudelijk niet interessant meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij kan het niet alleen in ieder geval. Maakte niemand beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo zeg, werd die bij VI even afgebrand...Over Nelom als aanvoerder, o.a.
Tezamen met Vilhena..."Vilhena wordt als beste gezien laatste weken, terwijl ie alleen maar een beetje vaak met bal loopt." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook niet. Ik beschrijf uitsluitend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Riool journalistiek zoals jullie dat altijd noemen ja. Hilarisch. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Riooljournalistiek is iets totaal anders. VI is een paar heren die meningen en zienswijzes hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat maakt het voor mij eerlijk gezegd niet minder lachwekkend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoeft ook niet. Hebben we beiden lol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena is veelgehoord. Dus zal wel iets van waar zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Nelom als aanvoerder. Welke logica? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De meningen zijn verdeeld inderdaad. Veel analisten vinden Vilhena de beste Feyenoord speler. Andere niet. Je moet natuurlijk er wel doorheen kijken wat er om hem heen staat en waarom hij dingen doet. Ikzelf ben door al het gezeik geen Vilhena fan , maar zie wel dat als hij in n taak zou kunnen spelen met betere spelers om hem heen dat hij eigenlijk veruit de beste middenvelder op dit moment is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena heeft het laatste twee maanden goed gedaan. Punt. |
|
|
|