BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 17:34   quote  deeplink  
Langst zittende speler bij Feyenoord zei Gio..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2016 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 april 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2016 - 17:34 schreef RenatoBos het volgende:
Langst zittende speler bij Feyenoord zei Gio..
Nee dat is Achahbar, die zit t langst 😁
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 april 2016 - 17:38   quote  deeplink  
LOL..
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 20:47   quote  deeplink  
1 OP 1 TRAINER.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Gio en Dickie gefeliciteerd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 april 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Enige juiste reactie.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 april 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Martin en Eric ook.
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Daar zijn andere topics voor.
Gio HELD!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 april 2016 - 20:57   quote  deeplink  
Gio wil ook graag Martin, Eric en Dickie bedanken.
Zonder hen....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:29   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST TREEDT TOE TOT SELECT GEZELSCHAP

29c97ux.jpg

Giovanni van Bronckhorst heeft zich met het winnen van de KNVB beker bij een select gezelschap gevoegd. Hij is de vierde man in de geschiedenis van de club die het nationale bekertoernooi als speler én als hoofdtrainer van Feyenoord op zijn erelijst heeft staan. Thijs Libregts, Wim Jansen en Willem van Hanegem gingen Van Bronckhorst voor.

Toptalent

Van Bronckhorst won als speler van Feyenoord twee keer de KNVB beker. Aan het begin van zijn profvoetbalcarrière schuurde de op Varkenoord opgeleide linkspoot tijdens het seizoen 1994-1995 aan tegen het eerste elftal, met onder meer een invalbeurt in de halve finale van het bekertoernooi, uit tegen sc Heerenveen. Feyenoord won die jaargang de beker, met Van Bronckhorst als grootste talent binnen de selectie.

Aanvoerder

Na een aantal succesrijke jaren in het internationale topvoetbal keerde Van Bronckhorst voor het seizoen 2007-2008 terug bij Feyenoord. Aan het einde van die jaargang mocht hij als aanvoerder van Feyenoord de KNVB beker in ontvangst mocht nemen, nadat in de finale in De Kuip Roda JC met 2-0 was verslagen.

Hoofdtrainer

Van Bronckhorst zag Feyenoord zondagavond in de finale van de KNVB beker afrekenen met FC Utrecht. Zodoende won de club tijdens het eerste volledige seizoen onder hoofdtrainer Van Bronckhorst direct een prijs.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:34   quote  deeplink  
Gio: ''Ik denk aan veel mensen, ook Advocaat''

2vlthsg.jpg

Giovanni van Bronckhorst heeft tal van prijzen gewonnen in zijn carrière, maar de bekerwinst is een hele bijzondere voor de Feyenoord-trainer. ''Het is de eerste keer dat ik mijn team zo zie genieten'', zei een trotse coach na afloop tegenover Fox Sports.

''Dat is voor mij het mooiste moment dat je je ploeg blij ziet zijn met iets tastbaars.'' Van Bronckhorst moet aan veel personen denken na de euforie. ''Ook aan Dick Advocaat. Maar ook aan de mensen in mijn staf die elke dag bezig zijn om de jongens klaar te maken voor zondag. Iedereen - staf, spelers, directie, fans - hebben een aandeel gehad.

Het Eredivisie-seizoen is dan wellicht mislukt, de beker maakt veel goed. ''Het is een heel speciaal moment. We hebben elke dag hard gewerkt om het tij te keren en dat hebben we gedaan. En uiteindelijk in de fase als de prijzen worden verdeeld, staan we er. Dat is een groot compliment aan mijn spelers. Ik denk aan veel mensen.''
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2016 - 21:34 schreef RenatoBos het volgende:
Gio: ''Ik denk aan veel mensen, ook Advocaat''

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst heeft tal van prijzen gewonnen in zijn carrière, maar de bekerwinst is een hele bijzondere voor de Feyenoord-trainer. ''Het is de eerste keer dat ik mijn team zo zie genieten'', zei een trotse coach na afloop tegenover Fox Sports.

''Dat is voor mij het mooiste moment dat je je ploeg blij ziet zijn met iets tastbaars.'' Van Bronckhorst moet aan veel personen denken na de euforie. ''Ook aan Dick Advocaat. Maar ook aan de mensen in mijn staf die elke dag bezig zijn om de jongens klaar te maken voor zondag. Iedereen - staf, spelers, directie, fans - hebben een aandeel gehad.

Het Eredivisie-seizoen is dan wellicht mislukt, de beker maakt veel goed. ''Het is een heel speciaal moment. We hebben elke dag hard gewerkt om het tij te keren en dat hebben we gedaan. En uiteindelijk in de fase als de prijzen worden verdeeld, staan we er. Dat is een groot compliment aan mijn spelers. Ik denk aan veel mensen.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:43   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: MOOI MOMENT VOOR HEEL FEYENOORD

29c97ux.jpg

Giovanni van Bronckhorst was zondagavond niet alleen zeer blij met de winst van de beker, maar bovenal trots op de wijze waarop zijn ploeg die prijs ten koste van FC Utrecht had veroverd. Zijn reactie na de bekerfinale:

Het team heeft zich vandaag heel gretig getoond en wilde alles doen om de wedstrijd te winnen. We hebben FC Utrecht niet in hun sterkte laten spelen. Nadat we in de eerste helft op voorsprong waren gekomen, werden we nog een paar keer gevaarlijk, maar tot de rust hebben we onze momenten niet gepakt.

In de rust heb ik tegen mijn spelers gezegd: wat er ook gebeurt in de tweede helft, we kunnen alles aan. Het team is zo ver dat het niet snel van slag raakt en weet wat het moet doen om wedstrijden te winnen.

De 2-1 dankten we aan een fantastische actie van Eljero Elia. Hij is een speler vaak in scoringspositie komt. Deze week hebben we er met hem over gesproken dat hij alleen gevaarlijk kan worden door met een idee op doel te schieten. Dat heeft hij vandaag laten zien, met een bewuste actie naar binnen en een schot in de korte hoek. Eljero is een speler die het verschil voor ons kan maken en dat heeft hij vandaag ook gedaan.

Na de wedstrijd stond ik in de middencirkel en zag ik het team blij zijn. Het maakte mij trots om de jongens de winst van de beker te zien vieren. Het is schitterend om te zien dat het werk dat we hebben verricht zijn vruchten heeft afgeworpen. Dit is een heel mooi moment voor heel Feyenoord.

Met het winnen van de beker is het seizoen voor ons geslaagd, maar nu willen we ook de derde plek behouden. Ook dat is voor mij een doel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2016 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Goed gedaan jochie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 april 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Zeker wel, hopelijk komt nu de echte trainer naar boven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Precies, nu doorzetten Gio..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 07:09   quote  deeplink  
Prachtig ,pakt gewoon een prijs na 8 jaar niks.
Ook dank aan de selectie uiteraard en zijn getergde pupil Vilhena.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 07:16   quote  deeplink  
Gisteren was t ondanks Vilhena, die speelde weer op Rutten niveau
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 07:20   quote  deeplink  
Klopt ,maar de wedstrijden hiervoor redelijk bepalend
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:24   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst kan in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van Feyenoord direct een prijs bijschrijven aan zijn indrukwekkende palmares. De trainer zag zijn strijdplan goed uitpakken tegen FC Utrecht.

''Al in de rust zei ik: wat er ook gebeurt, wij kunnen alles aan,'' zegt Van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad. ''Dat maakte me ook zo trots op dit team. We hebben de laatste maanden keihard gewerkt om uit onze slechte seizoenfase te komen, als team, als hecht collectief. Dat zag je vandaag in alles terug.''

De hoofdcoach wil de prijs niet naar zichzelf toetrekken. ''Of ik trots ben op mezelf? Trots ben ik op dit team. Zelf ben ik vooral blij. Ongelooflijk, gigantisch blij.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 07:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Prachtig ,pakt gewoon een prijs na 8 jaar niks.
Ook dank aan de selectie uiteraard en zijn getergde pupil Vilhena.
En dickie..!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 07:26   quote  deeplink  
En van Gastel en Wouters en de koffiedame en toiletjuffrouw
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:28   quote  deeplink  
Maar bovenal d supporters..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 07:33   quote  deeplink  
Zelfs lijdensweg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:35   quote  deeplink  
Nou vooruit zelfs die..😉
nr 10
 nr 10 - maandag 25 april 2016 - 09:22   quote  deeplink  
Bedankt Dickie. En Lijdensnooit ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2016 - 09:24   quote  deeplink  
Haha! Lijdensnooit. Die ga ik lenen van je.
nr 10
 nr 10 - maandag 25 april 2016 - 09:31   quote  deeplink  
NP. :-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 09:31   quote  deeplink  
😂😂😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst in gesprek met Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/vP9rhbi3ymY)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 07:20   quote  deeplink  
Voor Giovanni van Bronckhorst went de balkonscene niet. ''Ik heb hier in 2008 gestaan als speler. Maar het raakt me nu nog meer om mijn jongens zo te zien op het bordes. Dit maakt heel veel los in mij. Als je trainer bent wil je zo graag prijzen winnen. Dit is mijn club, ik ben zo ontzettend blij dat wij hier weer eens staan.''
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 07:20 schreef RenatoBos het volgende:
Voor Giovanni van Bronckhorst went de balkonscene niet. ''Ik heb hier in 2008 gestaan als speler. Maar het raakt me nu nog meer om mijn jongens zo te zien op het bordes. Dit maakt heel veel los in mij. Als je trainer bent wil je zo graag prijzen winnen. Dit is mijn club, ik ben zo ontzettend blij dat wij hier weer eens staan.''
Daar ben ik t mee eens :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 08:09   quote  deeplink  
Samen met Kuijt ideale schoonzonen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar ben ik t mee eens :)
Ook supporter dus ook de tribune op dan😉
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 08:24   quote  deeplink  
Ach, Gio mag wel een kans hebben nog, t stelt mijn verwachting voor volgend seizoen wel bij dan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 08:25   quote  deeplink  
Eindigen we dan nog in het linkerrijtje..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 08:26   quote  deeplink  
P3-5
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 08:27   quote  deeplink  
Neeeeeeeeeee

KAMPIOENEN
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 april 2016 - 08:29   quote  deeplink  
Nog een jaartje blijven...hij heeft de beker gewonnen in zijn debuutjaar en hij heeft een clubrecord verbroken....;-)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 08:29   quote  deeplink  
Kampioen.
G&G eruit, broer van Wang er in.
Blokland teveel sambal in z'n bami.
Nieuwe TD: Badr Hari.
Gio traint.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 08:30   quote  deeplink  
Maar wel hard werken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Waarom Badr..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Waarom Badr..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 08:32 schreef RenatoBos het volgende:
Waarom Badr..(?)
Die slaat Kazimmetjes en Kramertjes onmiddellijk op hun bek.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 08:35   quote  deeplink  
Fijne TD ook dan..😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 april 2016 - 15:23   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ZONDAG MOETEN WE ER WEER STAAN

48e76544aa9a32fed58358ec91f46130_660_300_crop.jpg

Na het winnen van de KNVB beker, het feest op de Coolsingel en twee vrije dagen, pakte Feyenoord donderdag de draad weer op. Vanaf die dag ging het vizier op de ontmoeting met Willem II van komende zondag, de laatste uitwedstrijd van dit seizoen. En hoewel Feyenoord zich dankzij de bekerwinst heeft gekwalificeerd voor de Europa League, betekent dat volgens Giovanni van Bronckhorst niet dat zijn ploeg er zondag met de pet naar zal gooien. We willen zondag graag de derde plaats definitief veiligstellen, zei de hoofdtrainer.

Tijdens de persconferentie in De Kuip blikte Van Bronckhorst glimlachend terug op het winnen van de beker, een prijs waarbij veel ontlading loskwam in Rotterdam. Het is prachtig om zon prijs te winnen en dat vervolgens met de supporters te vieren, sprak Van Bronckhorst. De blijdschap die ik zag bij de spelers, daarvan heb ik het meest genoten. Het winnen van prijzen helpt hen in hun ontwikkeling. Het feit dat we ons direct hebben geplaatst voor Europees voetbal, is een mooie bijkomstigheid. Dat is Feyenoord de laatste jaren niet vaak gelukt.

Volgens Van Bronckhorst is ook de wedstrijd tegen Willem II belangrijk in de ontwikkeling van zijn spelers. Ondanks alle blijdschap van deze week moeten we er zondag gewoon weer staan. We willen die derde plaats veiligstellen, omdat dat belangrijk is voor de club en omdat we zo hoog mogelijk willen eindigen. We hebben nog één overwinning nodig om ons te verzekeren van de derde plek. Daar gaan we zondag voor.

De trainer kan in Tilburg niet beschikken over Michiel Kramer (geschorst) en aanvoerder Dirk Kuyt, die een kuitblessure overhield aan de bekerfinale. Verder zal Van Bronckhorst weinig veranderingen toepassen in zijn elftal. We gaan met het sterkst mogelijke team spelen, zo liet hij weten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 april 2016 - 15:37   quote  deeplink  
Oh, ik dacht maandag.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 april 2016 - 15:39   quote  deeplink  
Nee dat was afgelopen maandag maat..👍
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 april 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Persconferentie Van Bronckhorst over duel met Willem II

(https://youtu.be/G9ei-N01Xc8)
MMM
 MMM - zaterdag 30 april 2016 - 10:48   quote  deeplink  
Weet niet of het verstandig is om Dick Advocaat er niet meer bij te houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0514030