|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij hebt het door, een vleesmes ben je niet zomaar kwijt. Het was natuurlijk een grapje in deze topic. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: MOOIE WEEK GOED AFSLOTEN
Giovanni van Bronckhorst zag zijn ploeg zondag een moeizame wedstrijd spelen, maar dankzij een 0-1 overwinning wel de derde plaats veiligstellen.
De reactie van de hoofdtrainer na de winst op Willem II:
Op basis van deze week ben ik een blije coach. Afgelopen zondag hebben we met de winst van de beker een hoofdprijs binnen gehaald, nu hebben we met overwinning op Willem II de derde plaats veiliggesteld.
Iedereen heeft kunnen zien dat het vandaag moeizaam ging bij ons. Met name de eerste helft was slordig van onze kant. We waren niet slim in het vrijlopen en het meters maken, daardoor kwamen we niet in de wedstrijd. Dat heb ik in de rust ook tegen de jongens verteld.
De tweede helft was iets beter van onze kant, waarbij we wat gelukkig op voorsprong kwamen. Daarna hebben we één kans weggegeven, waarbij Kenneth goed redding bracht.
Uiteindelijk vertrekken we met drie punten uit Tilburg, waardoor de derde plaats een feit is. Daarmee hebben we een goede week op een mooie manier afgesloten. Het is niet makkelijk om na zon week de focus weer te hebben om een wedstrijd te winnen, dus dat is een compliment waard aan de spelers. Uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat was vandaag goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aldus de Nederlandse Simeone.... 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zit jij nu in Turkije Renato? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, feesten met Gio. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het voetbal is niet om aan te zien!!! Vraag is , of Gio wel de juiste trainer is ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fijne vakantie man.
Ps gisteren een docu gezien over Turkije, kijk een beetje uit wat je schrijft anders hoef je straks niet bij te boeken ,als je begrijp wat ik bedoel 😂 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 17:11 schreef RenatoBos het volgende:VAN BRONCKHORST: MOOIE WEEK GOED AFSLOTEN[ afbeelding ] Giovanni van Bronckhorst zag zijn ploeg zondag een moeizame wedstrijd spelen, maar dankzij een 0-1 overwinning wel de derde plaats veiligstellen.De reactie van de hoofdtrainer na de winst op Willem II:Op basis van deze week ben ik een blije coach. Afgelopen zondag hebben we met de winst van de beker een hoofdprijs binnen gehaald, nu hebben we met overwinning op Willem II de derde plaats veiliggesteld. Iedereen heeft kunnen zien dat het vandaag moeizaam ging bij ons. Met name de eerste helft was slordig van onze kant. We waren niet slim in het vrijlopen en het meters maken, daardoor kwamen we niet in de wedstrijd. Dat heb ik in de rust ook tegen de jongens verteld. De tweede helft was iets beter van onze kant, waarbij we wat gelukkig op voorsprong kwamen. Daarna hebben we één kans weggegeven, waarbij Kenneth goed redding bracht. Uiteindelijk vertrekken we met drie punten uit Tilburg, waardoor de derde plaats een feit is. Daarmee hebben we een goede week op een mooie manier afgesloten. Het is niet makkelijk om na zon week de focus weer te hebben om een wedstrijd te winnen, dus dat is een compliment waard aan de spelers. Uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat was vandaag goed. ben ik mee eens is ook moeilijk naar zo'n paar feestdagen de knop weer om te draaien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O leest MEHrdogan weer mee..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen kom ik weer terug overigens. Zit het er al weer op.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt ,nou geniet er nog ff van jongen ..Mehhhhhhh 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beste Gio: Heb jij het stuk gelezen over Ziyech dat hij wel in de eredivisie wil blijven. ga een geheime afspraak met hem maken en zeg dat je altijd op je plaats in de basis staat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb het ook niet gelezen. Welke bron is dat Bluf..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die is al lang en breed onderweg naar Ojoks.
Van Bronckhorst is te onervaren en hij te duur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je gaat ook niemand een basisplaats garanderen voor een bepaalde positie. Gewoon presteren en een plek verdienen en ander banken of tribune. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies niemand is groter dan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:19 schreef VVout het volgende:Je gaat ook niemand een basisplaats garanderen voor een bepaalde positie. Gewoon presteren en een plek verdienen en ander banken of tribune. Ben ik niet met je eens, Ziyech en een scorende spits maak je kampioen kijk maar naar de Tukkers Ziyech red ze in de eredivisie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus als Ziyech keer op keer slecht zou presteren krijgt ie toch een basisplaats.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doen we met de rest toch ook? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:33 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben ik niet met je eens, Ziyech en een scorende spits maak je kampioen kijk maar naar de Tukkers Ziyech red ze in de eredivisie Als dat zo is zal ie geen moeite hebben zijn basisplaats vast te houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:12 schreef Barabas het volgende:Die is al lang en breed onderweg naar Ojoks. Van Bronckhorst is te onervaren en hij te duur. T gaat hem om 'waardering' hij wil dat een trainer t in m ziet zitten.
Aan Gio dan nu zijn people skills te laten zien.
Op 1 of andere manier zie ik m niet voor ajax kiezen, zal wel psv worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm tja zit wat in..😁 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:[..] T gaat hem om 'waardering' hij wil dat een trainer t in m ziet zitten. Aan Gio dan nu zijn people skills te laten zien. Op 1 of andere manier zie ik m niet voor ajaks kiezen, zal wel psv worden. Hij zei zelf een Ojoks-hart te hebben, dus het ligt gezien zijn mentaliteit inderdaad voor de hand dat hij naar Pisvee gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 13:15 schreef Barabas het volgende:[..] Hij zei zelf een Ojoks-hart te hebben, dus het ligt gezien zijn mentaliteit inderdaad voor de hand dat hij naar Pisvee gaat. Ik dacht dat er ooit geroepen was dat hij van huis uit Feyenoord supporter was? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan gaat ie op zeker naar Ojoks... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik dacht dat er ooit geroepen was dat hij van huis uit Feyenoord supporter was? Klopt ,zijn broers baalde ook enorm dat hij uiteindelijk voor Twente koos .
Maar als je het beste voor jezelf wil kies je uiteraard voor Ajax of Psv. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met Blind als bondscoach zou ik dat ook doen idd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt ,zijn broers baalde ook enorm dat hij uiteindelijk voor Twente koos . Maar als je het beste voor jezelf wil kies je uiteraard voor Ajax of Psv. Zijn broer had hem toch juist aangeraden naar Twente te gaan meen ik..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt ,zijn broers baalde ook enorm dat hij uiteindelijk voor Twente koos . Maar als je het beste voor jezelf wil kies je uiteraard voor Ajax of Psv. Zijn broer had hem toch juist aangeraden naar Twente te gaan meen ik..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 14:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn broer had hem toch juist aangeraden naar Twente te gaan meen ik..(?) Nee zeker niet want zijn voor Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zoals Maxima al zei: Hij is een beetje dom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jaja... die Dennie die ziet het nie hè.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik schaam me in dit geval voor mijn herkomst.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je heb meeuwen en ook weer andere meeuwen. Dat is eigenlijk overal hetzelfde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een beetje wel idd,maar van Oostveen is nog veel dommer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ach... je hebt Willem altijd nog!
Wat stelt die Dennie nou helemaal voor op de Schaal van Van Hanegem? |
|
|
|