BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:59 schreef FR-Henk het volgende:
Goed gedaan Gio.
Tonny maanden in de basis. Fantastisch in de etalage gezet.
Had je met wat positiewisselingen ook Schuurman voor kunnen inzetten.
Eens
nr 10
 nr 10 - zaterdag 21 mei 2016 - 10:40   quote  deeplink  
En en passant je td een mes in zijn rug steken. Geeft al aan dat je dit niveau nog niet aan kunt. Wegwezen. Helaas is Bosz al weggekocht.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Rots in de branding.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:27   quote  deeplink  
De branding van de Waddenzee.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Ideale schoonzoon.
Zo vlak als een polder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:23   quote  deeplink  
Wie heeft hem aangesteld sufkutten.?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Ja, grote vergissing van Martin, he.
Dat vind jij ook.
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Ook de eisen van monnie zikn voor Gio te gortig.
Kom op...alles gaat in overleg.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 12:31   quote  deeplink  
Dat dit een vergissing was riepen we vanaf dag 1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:
Dat dit een vergissing was riepen we vanaf dag 1
Tja J.P wilde niet
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja J.P wilde niet
Rutten ook niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Daarom hoop ik dat Gio het red.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 12:47   quote  deeplink  
Ik ook, we zijn dr nu eenmaal aan begonnen.

Plus er is niet veel beschikbaar in de markt ook nu.
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Ook dat.
Gio het vertrouwen geven lijkt me logisch.
Vooral na z, n eerste jaar
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 mei 2016 - 23:29   quote  deeplink  
nr 10
 nr 10 - donderdag 26 mei 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:50 schreef ar het volgende:
Ook dat.
Gio het vertrouwen geven lijkt me logisch.
Vooral na z, n eerste jaar
+Dat heeft ie ook wel verdiend.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 08:24   quote  deeplink  
Vertrouwen krijgt ie, hopelijk heeft hij veel opgestoken dit jaar.
Ben benieuwd hoe de evaluatie met de staf gegaan is. Wat ze nu echt van dit jaar vonden.
En welk verbeterplan er uit voortkomt.

Die beker is een enorme pleister, op een vrij grote wond. Dus wat wordt nu het PvA qua genezing?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 10:06   quote  deeplink  
Je kan Gio nu inderdaad niet aan de kant zetten. Heeft een moeilijk eerste jaar gekend, hulp nodig gehad van Advocaat, maar uiteindelijk wel derde geworden en de beker gewonnen. Hij is ook pas net begonnen en dat we een moeilijk seizoen konden krijgen, wisten we eigenlijk bij zijn aanstelling al. Ik zou ook inderdaad niet weten wie je nu beter zou kunnen aanstellen. Van Gaal is een topcoach, maar wil geen club meer coachen. Dus ook wat mij betreft doorgaan met Gio. Ben heel benieuwd of hij veel bijgeleerd heeft. Niet elke week wisselen in de basisopstelling kan bijvoorbeeld al helpen.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 08:24 schreef Stylzz het volgende:
Vertrouwen krijgt ie, hopelijk heeft hij veel opgestoken dit jaar.
Ben benieuwd hoe de evaluatie met de staf gegaan is. Wat ze nu echt van dit jaar vonden.
En welk verbeterplan er uit voortkomt.

Die beker is een enorme pleister, op een vrij grote wond. Dus wat wordt nu het PvA qua genezing?
Begin jij nou ook al over een plan?! 😉
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 10:06 schreef feyenoord!!! het volgende:
Je kan Gio nu inderdaad niet aan de kant zetten. Heeft een moeilijk eerste jaar gekend, hulp nodig gehad van Advocaat, maar uiteindelijk wel derde geworden en de beker gewonnen. Hij is ook pas net begonnen en dat we een moeilijk seizoen konden krijgen, wisten we eigenlijk bij zijn aanstelling al. Ik zou ook inderdaad niet weten wie je nu beter zou kunnen aanstellen. Van Gaal is een topcoach, maar wil geen club meer coachen. Dus ook wat mij betreft doorgaan met Gio. Ben heel benieuwd of hij veel bijgeleerd heeft. Niet elke week wisselen in de basisopstelling kan bijvoorbeeld al helpen.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. En wat andere kandidaten betreft; die zijn er altijd. In de Eredivisie loopt wel een geschikte trainer rond en misschien wel 2.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 10:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. En wat andere kandidaten betreft; die zijn er altijd. In de Eredivisie loopt wel een geschikte trainer rond en misschien wel 2.
Tsja, maar dan kom je uit bij Ron Jans. Prima trainer en goede vent ook volgens mij, maar of hij echt voor de top geschikt is..? Verder zou ik niet weten wie uit de eredivisie geschikt kan zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 10:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Begin jij nou ook al over een plan?! 😉
Tradities worden gemaakt hier.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 10:55 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, maar dan kom je uit bij Ron Jans. Prima trainer en goede vent ook volgens mij, maar of hij echt voor de top geschikt is..? Verder zou ik niet weten wie uit de eredivisie geschikt kan zijn.
Waarom zou Gio wel geschikt zijn en een Ron Jans niet.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Ik denk dat er een toptrainer zit in Faber. Die mist alleen nog ervaring. Stegeman en Ten Hag hebben er ook oog voor. Ron Jans is niet mijn vriend, maar is de enige die het hier nu zou kunnen redden. Naar mijn bescheiden mening uiteraard.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarom zou Gio wel geschikt zijn en een Ron Jans niet.
Ik zeg ook niet dat Gio wel geschikt is. Hopelijk gaan we van het jaar zien dat hij dat wel is, maar dat is helaas geen zekerheid. Gio is vorig jaar echter aangesteld en moet je als kind van de club en beginnend coach dan in elk geval twee seizoenen de tijd geven. Ik vind niet dat je hem nu kan gaan vervangen. Vorig jaar had ik een keuze voor Ron Jans prima kunnen begrijpen. Deze zomer niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 11:22 schreef Barabas het volgende:
Ik denk dat er een toptrainer zit in Faber. Die mist alleen nog ervaring. Stegeman en Ten Hag hebben er ook oog voor. Ron Jans is niet mijn vriend, maar is de enige die het hier nu zou kunnen redden. Naar mijn bescheiden mening uiteraard.
Faber vind ik vooralsnog ook een goede trainer, maar die gaat net beginnen bij Groningen. Stegeman en Ten Hag leveren beslist goed werk, maar of ze geschikt zijn voor de top? Achja, het blijft altijd een beetje een gok met trainers die nu in de subtop werken. Heracles presteert wel buitengewoon goed overigens.

Maar sowieso vind ik dat je Gio deze zomer gewoon moet laten zitten. Als beginnend coach moet je hem in elk geval een tweede seizoen de kans geven. Bij Cocu ging het ook pas beter nadat hij hulp van Hiddink had gehad. In het tweede jaar volgden prestaties. Wil niet zeggen dat het bij Gio ook zo loopt, maar geef hem in elk geval de kans. Anders had je er vorig jaar niet aan moeten beginnen. Volgend jaar zomer kun je altijd nog een andere coach aanstellen.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens dat je Van Bronckhorst nu niet kunt/moet vervangen om dezelfde reden. Heb bij Jans een gevoel dat sterk lijkt op wat ik bij Rutten ook al had, maar dat is niet gebaseerd op feiten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Volgens mij is t verschil tussen een top trainer en een niet top trainer de kans die je krijgt om bij een topclub te werken. Rutten heeft bij topclubs gewerkt, is t daarmee meteen toptrainer?
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 11:56   quote  deeplink  
èg nie
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij is t verschil tussen een top trainer en een niet top trainer de kans die je krijgt om bij een topclub te werken. Rutten heeft bij topclubs gewerkt, is t daarmee meteen toptrainer?
Nee, zeker niet. En een toptrainer kan je soms al zien door buitengewone prestaties met mindere teams, maar soms moeten ze inderdaad de kans krijgen. Overigens ben je dan pas een echte toptrainer als je de kans waarmaakt. En dus niet zoals Rutten het doet.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Het is dan maar te hopen dat Bosz geen toptrainer blijkt te zijn!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 10:55 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hoop al enige jaren dat Ron Jans Feyenoord onder de hoede neemt. Anderzijds heeft ie bij Heerenveen laten zien dat ie moeilijk met weerstanden om kan gaan.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoop al enige jaren dat Ron Jans Feyenoord onder de hoede neemt. Anderzijds heeft ie bij Heerenveen laten zien dat ie moeilijk met weerstanden om kan gaan.
Heeft dus nog nooit bewezen een club als Feyenoord aan te kunnen en zou dus net zo\'n groot risico zijn als het aanstellen van Gio ... Laat die nu maar bewijzen dat hij zijn leergeld betaald heeft en komend seizoen wel tot het eind mee kan strijden om de titel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:18 schreef JanM het volgende:

[..]

Heeft dus nog nooit bewezen een club als Feyenoord aan te kunnen en zou dus net zo\\\'n groot risico zijn als het aanstellen van Gio ... Laat die nu maar bewijzen dat hij zijn leergeld betaald heeft en komend seizoen wel tot het eind mee kan strijden om de titel!
Heeft ook nog nooit een kans gehad haha
Het siert je wel Jan dat je met hand en tand alles verdedigt wat roodwitzwart is
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heeft ook nog nooit een kans gehad haha
Het siert je wel Jan dat je met hand en tand alles verdedigt wat roodwitzwart is
Feyenoord till I die!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Zo is het wel idd 😉
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Gio mag van mij zonder meer blijven.
Zijn secondanten echter mogen wat mij betreft hun vleugels uitslaan.
Vers bloed in de staf, vreemde ogen dwingen.
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Eens. Er moet wat gebeuren in de staff, niet met hetzelfde blijven zitten.

Jan eruit.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 21:52 schreef MMM het volgende:
Eens. Er moet wat gebeuren in de staff, niet met hetzelfde blijven zitten.

Jan eruit.
Niet Wouters///HELD!!! eruit hahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 22:02   quote  deeplink  
De trainer mag in 2016 laten zien dat ie het voetballende peil kan verhogen, en dus spelers én team beter maakt.
Eindevaluatie komende winterstop. Geen vooruitgang is Wouters achterna.
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 21:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Niet Wouters///HELD!!! eruit hahahahahaha
864x486.jpg
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 22:04   quote  deeplink  
Hahaha
Barabas
 Barabas - donderdag 26 mei 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 21:50 schreef van geil het volgende:
Gio mag van mij zonder meer blijven.
Zijn secondanten echter mogen wat mij betreft hun vleugels uitslaan.
Vers bloed in de staf, vreemde ogen dwingen.
Dat zou weleens goed kunnen werken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 mei 2016 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Feyenoord till I die!
Jan///Held..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 mei 2016 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 23:08 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat zou weleens goed kunnen werken.
Mwah, kan zijn, maar weet niet of je JP eruit moet gooien. Koeman was altijd erg blij met hem, geloof ik, dus wat dat betreft..
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 mei 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Koeman is geen trainert meer van Feyenoord.

En zijn \"goede band\" met jeugdspelers heeft in mijn ogen niet echt iets opgeleverd.

Vers bloed in de trainersstaf zou best goed kunnen werken, zeker als je bedenkt dat Wouters nou niet bepaald de zeer ervaren man is waar beginnende trainers als Van Bronckhorst en ook Van Gastel iets van op kunnen steken. We hebben allemaal kunnen zien dat ze niet in staat waren het tij te keren toen we tig wedstrijden op rij verloren en een goede eindklassering uit handen gaven.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 mei 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:43 schreef Barabas het volgende:
Koeman is geen trainert meer van Feyenoord.

En zijn \\\"goede band\\\" met jeugdspelers heeft in mijn ogen niet echt iets opgeleverd.

Vers bloed in de trainersstaf zou best goed kunnen werken, zeker als je bedenkt dat Wouters nou niet bepaald de zeer ervaren man is waar beginnende trainers als Van Bronckhorst en ook Van Gastel iets van op kunnen steken. We hebben allemaal kunnen zien dat ze niet in staat waren het tij te keren toen we tig wedstrijden op rij verloren en een goede eindklassering uit handen gaven.
Hij is inderdaad geen trainer meer bij ons, maar is gewoon een erg goede coach met kijk op het spelletje. Dus van hem kunnen we denk ik best iets aannemen. Wouters mag van mij zeker vervangen worden, heeft Gio en de ploeg immers niet van een zwakke periode kunnen behoeden. Daarvoor moest Advocaat komen..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hij is inderdaad geen trainer meer bij ons, maar is gewoon een erg goede coach met kijk op het spelletje. Dus van hem kunnen we denk ik best iets aannemen. Wouters mag van mij zeker vervangen worden, heeft Gio en de ploeg immers niet van een zwakke periode kunnen behoeden. Daarvoor moest Advocaat komen..
Dat is Wouters zijn taak ook niet. Wouters doet de training op het veld, althans volgens mij, de invulling daarvan wordt bepaald door Gio. Die doet het tactisch plan en trainingen worden daarop afgestemd. Verder is Gio dan, misschien samen met JP en van Noordwijk (teammanager), verantwoordelijk voor het moraal van een elftal. Als het dus tussen de oren zit, zoals de spelers zelf stellen: angst om te verliezen levert een selffulfilling prophecy, dan had hij daarop moeten anticiperen. En is dus hij, samen met JP en bolle Bas, hier primair verantwoordelijk voor.

Dus ik snap de roep niet zo goed dat een Wouters weg mag om deze reden.

Dat het veldspel ruk was, daarom mag hij weg bijvoorbeeld, is logischer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Stylzz --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 mei 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is Wouters zijn taak ook niet. Wouters doet de training op het veld, althans volgens mij, de invulling daarvan wordt bepaald door Gio. Die doet het tactisch plan en trainingen worden daarop afgestemd. Verder is Gio dan, misschien samen met JP en van Noordwijk (teammanager), verantwoordelijk voor het moraal van een elftal. Als het dus tussen de oren zit, zoals de spelers zelf stellen: angst om te verliezen levert een selffulfilling prophecy, dan had hij daarop moeten anticiperen. En is dus hij, samen met JP en bolle Bas, hier primair verantwoordelijk voor.

Het veldspel is ook zeker aan hem toe te rekenen. Maar dat geldt evenzeer voor Gio.

Wouters mag weliswaar de training op het veld doen, hij is wel als de ervaren man binnengehaald, dus hij moet dan ook zien waar het mis gaat dat we zo\'n slechte serie krijgen. En daar moet hij dan ook tegen optreden. Het is niet zo dat hij alleen op de training er is en er verder alleen maar als opvulling bij staat. Hij moet ook gewoon zijn zegje doen als ervaren man. En dan verwacht ik van hem dus wat extra\'s ten opzichte van een Gio die net begint. Een Wouters moet hem in bepaalde opzichten kunnen begeleiden bij het starten als hoofdcoach. Ik reken het hem niet volledig aan, maar wel ten dele. En inderdaad, in combinatie met het slechte veldspel, vraag ik me af wat Wouters toegevoegd heeft. Ik zie niks wat hij goed heeft gedaan. Geldt ook voor JP, maar die was er ook bij in de goede jaren onder Koeman. Dus wat mij betreft mag Wouters (in elk geval als eerste) vertrekken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 mei 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Taak of niet, hij is de ervaren trainert. Daar heb ik niks van gemerkt. De komst van Advocaat had een oorzaak: Wie komt er tekort waardoor dat nodig was? Of gaan we vanaf nu ieder seizoen een nieuwe adviseur voor de technische staf inhuren?

Pak de oorzaak aan en klaar. Ik vind het allemaal weinig overtuigend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0546510