|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t maar vreemd, als je al technische staf gaat slachtofferen, dan allemaal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is het ook. Maar ik ging er van uit dat Van Bronckhorst behouden moest blijven.
Zelf ben ik voor een nieuwe trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een nieuwe TD lijkt mij wel wat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Echt waar joh... Jij komt wel vaker verrassend uit de hoek he....😇 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Soms maar niet al te vaak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Advocaat deed het allemaal vrijwillig. En dankzij Martin heeft ie weer een baantje.
Anders zat ie in de bijstand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vernam uit betrouwbare bron dat Advocaat al jaren op dit forum leest en schrijft. Nickname iets met L. ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oef. Lastige...
Gokje: Larie Klooster? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee, je mag nog een keer raden Lenk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is LENK! Niet Lenk.
Is het LenatoLos? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is niet Lorry, maar \\\\\\\\\\orry\\\\\\\\\\ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De lunk hukt het niet de uil zijn holletje te bereiken \\\\\\\\ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is pro-Advocaat!!!
WE GOT HIM!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met zo\'n kleine liemel zal die lunk nooit hukken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen raadsels meer, van Geil. Echt een lijdensweg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan dit niet ergens anders? Of wacht... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het niet duidelijk kunnen schrijven, spreken en formuleren-topic |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik dacht dat we het hier over gio en zijn technische staf zouden hebben maar dit gaat echt nergens over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 14:00 schreef Dirk1 het volgende:ik dacht dat we het hier over gio en zijn technische staf zouden hebben maar dit gaat echt nergens over. Dit wel? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Video analist toegevoegd aan de staf. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Opvallend dat er nog geen was... of nam een ander dat voor zijn rekening? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat vroeg ik me ook af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voorlopig eerst naar fietstas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou het prima vinden. Eerst maar eens kijken hoe Gio het in z, n 2e jaar gaat brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens,al vind ik hem al een behoorlijke trainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet bij die kutorganisatie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Meer voetbal als bij aadoouuhh.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je bij Chelsea Arnhem altijd maar afwachten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 10:52 schreef ar het volgende:Ik zou het prima vinden. Eerst maar eens kijken hoe Gio het in z, n 2e jaar gaat brengen. Helaas wel een 2de jaar met Gio. Krijgt geen voetbal swung in het elftal. Maakt ook geen spelers beter helaas en gaat aan de jeugd voorbij ! Dus met andere woorden: waardeloze trainer !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Helaas wel een 2de jaar met Gio. Krijgt geen voetbal swung in het elftal. Maakt ook geen spelers beter helaas en gaat aan de jeugd voorbij ! Dus met andere woorden: waardeloze trainer !!! Helaas waar al vind ik Karsdorp het goed gedaan hebben dit seizoen. Alleen jammer dat jij soms kijkt met een bril met matglas erin 😂😂😂 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 00:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Helaas waar al vind ik Karsdorp het goed gedaan hebben dit seizoen. Alleen jammer dat jij soms kijkt met een bril met matglas erin 😂😂😂 Over Karsdorp denk ik dus anders, die loopt als een kip zonder kop over het veld! Van enige voetbal intelligentie is bij hem geen sprake, gezien de 'domme' overtredingen die hij zo vaak maakt! Passie is leuk maar dan wel zijn kop erbij gebruiken en dat zie ik bij Karsdorp niet ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Uiterst zeldzaam: paardenlul met oogjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gio:"Als eerstejaars hoofdcoach weet je niet alles.''
Giovanni van Bronckhorst riep in zijn eerste seizoen als Feyenoord-trainer de hulp in van de ervaren Dick Advocaat. Na de historische verliesreeks van zeven nederlagen op rij wilde de coach iemand bij de club hebben die zijn werkwijze objectief kon beoordelen.
''Ik heb er geen spijt van, maar als ik terugkijk, hadden we het anders moeten doen, met minder media-aandacht. Het was nieuw voor Dick en voor mij. Dick wist in het begin ook niet hoe hij zich moest opstellen'', blikt Van Bronckhorst terug in Helden Magazine. ''Ik vind het heel normaal, je moet altijd kritisch naar jezelf kijken. Als eerstejaars hoofdcoach weet je niet alles.''
Nadat Dirk Kuyt als aanvallende middenvelder werd gebuikt, dacht de media dat Advocaat de beslissingen nam. ''Ik heb gelezen dat Dick invloed had op de opstelling. Zelfs dat er maar één iemand besliste: Dick. Pertinente onzin. Maar mensen lezen dat en dan krijg je: zie je nu wel, hij kan het niet alleen. Ik heb nooit behoefte gevoeld zulke dingen te weerleggen.''
''Ik ben drie jaar geleden twee dagen op bezoek geweest bij Pep Guardiola bij Bayern München. Hij vertelde dat hij in zijn eerste jaar bij Barcelona twee keer per jaar mensen van buiten uitnodigde om mee te kijken, om te vragen wat hij goed deed en wat juist niet. Hij zei me ook dat ik zo snel mogelijk hoofdcoach moest worden. Rijkaard belde ook weleens met Cruijff. Het is toch leuk als je ervaringen met elkaar uitwisselt?'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hopelijk wordt hij dat! Was natuurlijk maar zeer matig afgelopen seizoen: die slechte reeks, geen speler beter geworden, vreemde wissels, etc.
Maar leerjaar is voorbij en hij lijkt me wel een type dat leert van zijn (beginners)fouten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik doelde op het stuk Jan. |
|
|
|