BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juni 2016 - 23:10   quote  deeplink  
Spel het woord en bouw aan jeugd, Gio.

600ff2de63fcf3eb2ea6c5ea8f85f682.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2016 - 03:33   quote  deeplink  
Ik zie en hoor niets over een jeugdspeler die ook maar in de buurt komt?
Of vergis ik me?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 24 juni 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Lol. Nu krijgt Van Bronckhorst de credits. Ben benieuwd of hij als tweedejaarscoach wel opeens alles weet. Haal Willem maar als praatpaal.
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 25 juni 2016 - 07:18   quote  deeplink  
dat zou niet verkeerd zijn ,alleen willem doet dit niet kan met een aantal mensen binnen feyenoord niet overweg maar in de rol van advocaat zou het niet verkeerd zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2016 - 07:33   quote  deeplink  
Willem kan dat zelf ook niet
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 03:33 schreef van geil het volgende:
Ik zie en hoor niets over een jeugdspeler die ook maar in de buurt komt?
Of vergis ik me?
Nieuwkoop? Schuurman?
Geen schijn zelfs van kansen bieden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juni 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Persconferentie met Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst

(https://youtu.be/UdGlrTogBTk)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2016 - 08:15   quote  deeplink  
Hee Gio, weer gratizzz tipzzz...

Achachbar over Gio: "Uitleg heb ik nooit gekregen, de trainer praatte sowieso niet veel. Met Ron Jans krijg ik een ideale trainer voor m'n neus. Iemand die voetbal ademt en hetzelfde denkt als Fred Rutten. Een voetballer is geen nummer."

Komt van zo'n tering-geruchtensite, maar toch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2016 - 10:07   quote  deeplink  
Ik geloof Anass wel ...

Daarom staat van Geel nog met 0-20 achter.

Gio///held!
Anass///held!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Hè? Dus Gio praat niet met spelers en dat ligt aan van Geel :)
nr 10
 nr 10 - woensdag 29 juni 2016 - 11:18   quote  deeplink  
Alles is de schuld van Van Geel volgens sommigen hier.
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juni 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Tuurlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2016 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:
😨
VVout
 VVout - woensdag 29 juni 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Hij was toch niet in staat een betere oplossing dan Gio aan te dragen.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 29 juni 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Ja man, snap je het nu nog niet. Van Geel heeft Gio instructie gegeven om niet met spelers te praten😎
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 juni 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2016 - 14:49 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ja man, snap je het nu nog niet. Van Geel heeft Gio instructie gegeven om niet met spelers te praten😎
Gio mag van Van Geel alleen maar met dure aankopen praten.. ;)
van geil
 van geil - woensdag 29 juni 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Gio prijzen pakkert!
van geil
 van geil - woensdag 29 juni 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2016 - 14:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Schijnbaar om de verwijten af te schuiven zo te lezen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Komend half jaar, Gio....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 juni 2016 - 21:03   quote  deeplink  
Cursus conversatie.
JanM
 JanM - donderdag 30 juni 2016 - 06:57   quote  deeplink  
Dit seizoen ondanks Gio een prijs gepakt, komend seizoen hopelijk prijzen (mede) dankzij Gio! Anders halverwege een nieuwe ...
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 30 juni 2016 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 06:57 schreef JanM het volgende:
Dit seizoen ondanks Gio een prijs gepakt, komend seizoen hopelijk prijzen (mede) dankzij Gio! Anders halverwege een nieuwe ...
nou ik denk het laatste.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 06:57 schreef JanM het volgende:
Eerst maar eens zien of er beter voetbal gespeeld gaat worden ipv dat huidige anti voetbal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2016 - 09:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vast wel, maar dan had de meute gaan muiten.
van geil
 van geil - zaterdag 02 juli 2016 - 10:14   quote  deeplink  
Tip voor Gio.
3-5-2
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 juli 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Eens met geile..
nr 10
 nr 10 - zaterdag 02 juli 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 10:14 schreef van geil het volgende:
Tip voor Gio.
3-5-2
Lieve 5-5-2 met Vermeer erachter.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat t mag
ar
 ar - zaterdag 02 juli 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Op z, n Koemans.
Kampioen.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 02 juli 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2016 - 15:15 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat t mag
Wel van de RVB.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juli 2016 - 10:54   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: MOOIE AFSLUITING VAN GOEDE TRAININGSWEEK

2epsz1d.jpg

Giovanni van Bronckhorst stapte zaterdagavond met een tevreden gevoel de bus in, terug naar Rotterdam. De trainer zag zijn ploeg tegen de amateurs van RKSV Driel met 0-16 winnen. De goals werden keurig verdeeld over beide helften, waarin Van Bronckhorst twee verschillende teams het veld in stuurde.

Het duel met Driel was de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding, waaraan Feyenoord deze week begon. Deze wedstrijd vormde een mooie afsluiting van deze eerste trainingsweek, waarin we goed en hard hebben getraind, zei Van Bronckhorst na afloop. Qua passing en veldbezetting heb ik dingen teruggezien waarop we deze week getraind hebben, dus daar ben ik tevreden over.

De coach liet zaterdag 23 spelers in actie komen, waaronder de jongelingen Emil Hansson en Gustavo Hamer, die na een uur inviel voor de uit voorzorg gewisselde Sven van Beek (last van bovenbeen). Het is goed om hen, naast trainingen, ook in wedstrijden in actie te zien. Daarnaast is het fijn dat we de selectie al bijna compleet hebben, zodat we verder kunnen gaan werken aan de automatismen in ons spel.

Met de uitslag kon de coach leven. Een kwart van de productie nam de aangetrokken spits Nicolai Jørgensen voor zijn rekening. Nicolai maakte een sterke indruk. Hij scoort makkelijk, staat vaak op de goede plaats en is behendig in de kleine ruimte. Kortom: hij is een complete spits, aldus Van Bronckhorst, die daarbij wel het niveauverschil met de tegenstander in ogenschouw nam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 juli 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Ziet er goed uit
van geil
 van geil - zondag 03 juli 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Succes Gio.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 juli 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Van Bronckhorst blij met nieuwe spits Jorgensen

(https://youtu.be/kFP2QvS0TUk)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 juli 2016 - 18:30   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Niet blij met houding bepaalde spelers''

k9o4o.jpg

Giovanni van Bronckhorst kon ondanks de 1-5 overwinning die Feyenoord boekte op Rijnsburgse Boys niet volledig tevreden zijn over het optreden van zijn ploeg. Daarvoor was het verschil tussen de eerste en de tweede helft te groot. Zijn reactie:

Instelling
Als je een eerste helft speelt zoals wij vandaag hebben gedaan, kan je nooit helemaal tevreden zijn over de wedstrijd. Ik was niet blij met de houding waarmee bepaalde spelers in het veld stonden en dat heb ik in de rust ook verteld. Ook tegen een amateurclub moet je honderd procent kunnen geven, anders kom je in de problemen. De tweede helft was de instelling van het team een stuk beter, het baltempo hoger en hebben we de stand kunnen ombuigen.

Nieuwe fase
Na deze wedstrijd breekt voor ons een volgende fase aan in de voorbereiding. De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal en de start van de competitie komen steeds dichterbij. In dat opzicht wordt het trainingskamp van komende week belangrijk voor ons. We zullen daar onder meer tactisch een volgende stap zetten en treffen met Anderlecht ook een grote tegenstander.

Brad Jones
Brad Jones is nog niet in actie gekomen vandaag, maar ik ben blij dat hij erbij is gekomen. Na de blessure van Kenneth Vermeer hebben we nu weer drie volwaardige keepers. Brad is een speler met veel ervaring die de Eredivisie kent. Hij kan bij ons de concurrentie aangaan. De keepers mogen zelf bewijzen wie er uiteindelijk onder de lat hoort te staan.

Giovanni van Bronckhorst na afloop van de wedstrijd

(https://youtu.be/hqqeNZ5abdk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Gio///held!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 juli 2016 - 18:46   quote  deeplink  
Intervieuw met Gio

(https://youtu.be/ffWTV2G4qmM)

(https://youtu.be/1EurbDJMoq0)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juli 2016 - 13:50   quote  deeplink  
Gio: ''Maar dan liever niet bij mijn club Feyenoord''

33vjh3r.jpg

Giovanni van Bronckhorst en zijn selectie beginnen met veel energie aan het nieuwe seizoen. De overwinning van de KNVB-beker heeft Feyenoord een impuls gegeven. De trainer maakte een negatieve reeks door van zeven achtereenvolgende nederlagen, maar wist het tij uiteindelijk te keren.

''Ik denk dat mijn verleden bij de club me wel extra krediet heeft gegeven. Zo voelde ik dat ook. Maar je weet ook wat er gebeurt als de ommekeer niet komt. Het eerste dat ik leerde op de cursus is dat je altijd een keer ontslagen wordt als je hoofdtrainer wordt. Dat weet je. Maar dan liever niet bij mijn club Feyenoord'', aldus Van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad.

Gio riep de hulp in van Dick Advocaat. ''Van Dick kreeg ik de bevestiging dat ik ondanks de slechte resultaten op een goede manier bezig was. Dat gaf vertrouwen om zo verder te gaan en uiteindelijk het tij te keren. Ik denk dat het mijn kracht geweest is dat ik rustig ben gebleven in de periode dat het minder ging en eigenlijk geen gekke dingen heb gedaan.'
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juli 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Gio: ''We zagen dit echt als een Europese wedstrijd''

2gt4w92.jpg

Feyenoord won vandaag in Oostenrijk met 1-3 van Anderlecht  Trainer Giovanni van Bronckhorst was na afloop van de wedstrijd tevreden met het resultaat. ''We zagen dit echt als een Europese wedstrijd en dan heb je resultaat nodig. De manier waarop was goed. Een goede uitslag voor ons om hiermee naar huis te gaan.''

''Het gevoel is goed in de groep, dat merk je op trainingen en dat laat je nu ook zien in de wedstrijd tegen een tegenstander die volgende week Champions League moet spelen,'' vervolgt Gio tegenover RTV Rijnmond. ''Vandaag in het begin moesten we wennen aan het hoge tempo en aan de tegenstander na twee wedstrijden amateurs, maar dat was na vijf minuten weg.''

De trainer van de Rotterdammers heeft nog geen conclusies getrokken uit de wedstrijd van vandaag. Wie de eerste doelman of de linksback wordt is nog niet duidelijk. ''Nee, je wilt iedereen minuten laten spelen. Over twee weken staat al de Supercup op het programma. De week erna de competitie. Ik vond het vandaag belangrijk dat een groot deel veel minuten ging maken. En dat is gelukt.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juli 2016 - 16:34   quote  deeplink  
Schrok me de tyfus, ik dacht ff dat Bergkampf tussen Roy en Gio zat..
VVout
 VVout - zaterdag 16 juli 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Dus toch een brilletje nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juli 2016 - 16:45   quote  deeplink  
(Boze emoji)..
VVout
 VVout - zaterdag 16 juli 2016 - 16:46   quote  deeplink  
(Gniffelende emoji)..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juli 2016 - 07:46   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘VOORBEREIDING GOED AFGESLOTEN’

nn4hmu.jpg

Het goede gevoel dat Giovanni van Bronckhorst overhield aan de eerste weken van de voorbereiding, werd zaterdag versterkt dankzij een 2-1 overwinning op Valencia. De reactie van de trainer:

Eerste helft

Van Bronckhorst: ‘De eerste helft heb ik alles teruggezien in mijn team waar we de afgelopen periode aan hebben gewerkt. We speelden compact en wachtten op onze kans om druk te zetten. Op die momenten zaten we er kort op en gaven we Valencia geen tijd in de opbouw. Dat kan en moet nog beter, maar we zijn op de goede weg.’

Tweede helft

‘De tweede helft van onze kant was iets moeizamer. De krachten vloeiden wat weg, terwijl Valencia met vele wissels juist frisser was en in een hoger tempo kon spelen. Uiteindelijk winnen we de wedstrijd dankzij een doelpunt in de slotseconden. Mede daardoor is het al met al een positieve wedstrijd voor ons, winst telt altijd.’

Johan Cruijff Schaal
‘We hebben de voorbereiding op een goede manier afgesloten, in aanloop naar een mooie wedstrijd. We kunnen volgende week een prijs winnen en daar zullen we vol voor gaan. Het gevoel is nu goed, maar uiteindelijk telt dat niet. We zullen het volgende week moeten laten zien.’

Nicolai Jørgensen
'Het doelpunt van Nicolai in de eerste helft was er een uit het boekje. De aanval begon op rechts, eindigde op links en werd afgemaakt met een prima kopbal. Nicolai is een speler met veel ervaring, die op het hoogste niveau heeft gespeeld. Dat heeft hij vandaag ook laten zien, ook door veel arbeid te leveren. Ik ben tevreden over zijn prestatie.’

Brad Jones

‘Brad Jones heeft vandaag weer op het trainingsveld gestaan en zal deze week aansluiten bij de groep. We verwachten dat hij volgende week beschikbaar zal zijn tegen PSV, maar hij zal deze week z’n stappen moeten maken om op tijd fit te zijn.’
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2016 - 07:51   quote  deeplink  
Mooi nu nog beslissingen durven nemen. Zonder Dickie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juli 2016 - 08:28   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst na afloop van Feyenoord - Valencia

(https://youtu.be/cf3rB2OuS4k)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 juli 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Ben bang dat ie bepaalde spelers laat staan helaas ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juli 2016 - 08:43   quote  deeplink  
Ik zou ze nog eens benoemen L..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 juli 2016 - 17:18   quote  deeplink  
Nelom Renato

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0533549