|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ik zou eerst Kuyt eens proberen..En idd Berghuis gelijk brengen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martijn Krabbendam is van mening dat er van een echte concurrentiestrijd in de spitspositie bij Feyenoord geen sprake is. Nicolai Jørgensen krijgt sinds zijn komst naar Rotterdam van trainer Giovanni van Bronckhorst al meteen de voorkeur boven Michiel Kramer. Krabbendam: "Op basis van zijn transfersom is het logisch dat hij niet op de bank zit, maar het lijkt nu al beslist."
"Kramer heeft vorig seizoen niet alles gespeeld en toch veel doelpunten gemaakt", zegt de Feyenoord-watcher van Voetbal International in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. "Hij is ook belangrijk geweest in de bekerfinale en had misschien meer krediet verdiend. Toch zal hij zich er in moeten schikken, want Feyenoord is een topclub. Kramer zal echter zijn doelpuntjes blijven maken, of dat nu in het eerste of het tweede elftal is."
Krabbendam is wel positief over de komst van Steven Berghuis. "Met hem hoop je ook doelpunten te kopen, maar je creëert wel een probleem door spelers te moeten teleurstellen. Dat hoort er ook bij, maar iemand als Toornstra gaat toch weer op de bank terechtkomen. Hoe ga je dat managen als trainer? Je moet ze wel het gevoel geven dat er een kans is. Dat is een grote uitdaging voor Gio", aldus de journalist.
Collega-analyticus Geert den Ouden deelt in het praatprogramma een compliment uit aan technisch directeur Martin van Geel. "Berghuis is een goede aanwinst, want hij kan scoren. El Ahmadi maakt per seizoen maar één doelpunt en als het meezit doet hij dat niet op de training. Vilhena maakt er 3 of 4 en Kuyt scoort wat meer, maar doet dat niet in de grote wedstrijden. Je hebt gewoon doelpunten nodig om het gat te dichten."
"Feyenoord heeft de afgelopen drie jaar achttien spelers gehaald en dat doe je niet om derde te worden. De selectie verschilt niet veel met die van Ajaks en PSV, maar het gaat ook om de manier van voetballen. Ik ben geschrokken van de wedstrijd tegen PSV, want je ziet opnieuw geen idee en je herkent niets. Er lijkt geen progressie te zitten in het voetbal. Van Bronckhorst moet daar wel voor zorgen", besluit Krabbendam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En daar hebben we Martijn "open deur" krabbendam Al heeft hij in de laatste alinea wel gelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat ligt aan van Geel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vejinovic, Gustafson, Kuijt, Elia, vdHeide: allen nu in 2e jaar bij de club. En toen net nieuw. Andere club, andere verwachtingen. Daar zijn die jongens nu echt wel sterker in geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van mij mag het hoor. Alles proberen |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Net de persconferentie geluisterd voor de wedstrijd van morgen. Gio zegt eigenlijk helemaal niets... Berghuis bezit specifieke kwaliteiten, welke dat zijn dat mag de kijker invullen. Heeft een keuze gemaakt voor een eerste keeper, gaat ie niet zeggen, zien we morgen wel. Tevens over een stukje positiespel, altijd over de druk van de tegenstander en dat het daarna beter ging. Wat ging er dan fout?? wat ging er dan beter?? Wie haalde zijn niveau niet? Begin me helaas aan de start van dit nieuwe seizoen al te irriteren aan Gio en voorbode voor het spel gezien de wedstrijd tegen psv geeft me ook niet al te veel positive fibes. Fijne wedstrijd allemaal morgen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stuur Gio naar Denenmarken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wacht nog maar ff.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gio: "Hard blijven werken om iets moois te behalen"
Feyenoord heeft de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen overtuigend gewonnen. In het Noordlease Stadion werd FC Groningen met 0-5 verslagen. Trainer Giovanni van Bronckhorst is tevreden, liet hij voor de camera's van FOX Sports blijken.
"We stonden goed, zowel aanvallend als verdedigend", begint Van Bronckhorst. "Zo maakten we het onszelf makkelijk; we konden elkaar makkelijk vinden en Groningen kon bijna geen druk zetten. Dan groei je vanzelf in de wedstrijd."
Door de klinkende overwinning worden de speculaties over de Coolsingel nog meer aangewakkerd. Van Bronckhorst vindt het zelf te vroeg om het daarover te hebben. "Dit was één wedstrijd, er volgen er nog 33. We moeten met beide benen op de grond blijven en hard blijven werken om iets moois te behalen." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerste coach van Feyenoord als koploper deze eeuw. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Temperen nou geile! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: van Geel eerste TD die Feyenoord koploper maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Welnee, geschiedvervalsert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: HEEL BLIJ MET DEZE START
Giovanni van Bronckhorst kon zondagmiddag niet anders dan zeer tevreden zijn over de wijze waarop Feyenoord aan de competitie was begonnen. De reactie van de hoofdtrainer na de 0-5 overwinning van zijn ploeg op FC Groningen:
Lastige uitwedstrijd FC Groningen-uit is voor Feyenoord een traditioneel lastige wedstrijd. De laatste jaren hebben we het in dit stadion heel moeilijk gehad. Vandaag wilden we graag de drie punten mee naar huis nemen, dat is gelukt en zeker de manier waarop stemt me tevreden. Ik ben heel blij met deze zege.
Goed gereageerd Voor ons dit niet alleen een mooie, maar ook een heel belangrijke overwinning. We waren teleurgesteld na het verlies tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal van vorige week. We hebben die wedstrijd goed geanalyseerd en de enige manier om te reageren is zoals we vandaag hebben gedaan. Daarvoor maak ik mijn team een groot compliment.
Veldbezetting Het meest tevreden was ik vandaag over de veldbezetting. We stonden goed, de jongens konden elkaar makkelijk vinden. FC Groningen kon geen druk op de bal zetten en kwam daardoor niet in de wedstrijd. Het duel was eigenlijk voor rust al beslist, al gaven we in het begin van de tweede helft iets teveel kansen weg. Als zij direct na rust tegen hadden gescoord, was het misschien nog een wedstrijd geworden. Verder zijn we niet in de problemen gekomen.
Elia Eljero Elia heeft het vandaag heel goed gedaan, op deze manier is hij heel belangrijk voor het team. Lucas Woudenberg heeft het prima ingevuld vandaag. Bij afwezigheid van Miquel Nelom moest hij er staan en hij stond er. Steven Berghuis en Bilal Basaçikoglu zijn goed ingevallen, ook dat is positief. Maar al met al was dit een echte teamprestatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bij afwezigheid van Nelom moest hij er staan en hij stond er....
Wedden dat ie Nee-lom volgende week weer in de basis zet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou er niet raar van opkijken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zou zeer teleurgesteld zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Never change a winning team? Of trek voor mijn part een ander cliché uit de kast. Als ie Lucas maar laat staan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Never change the best left defender? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij moet uitkijken gnoom! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:36 schreef van geil het volgende:[..] Precies... maar leg me dan maar eens uit waarom de competitie nog moet beginnen. En Gio al bijna gefileerd wordt. mwa, wordt Gio echt gefileerd? Is er iemand die om zijn vertrek riep? Persoonlijk zie ik dit seizoen als zijn grote test. Aangezien vorig seizoen in veel opzichten echt een leerjaar was. Dus ik ben benieuwd. Er van uitgaande dat het geen rampjaar wordt, heeft ie nog veel krediet bij mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou zeggen T , lees eens n paar topic pagina's. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja er is kritiek, maar staat ie echt onder druk? Vooruit ik kan me uit mijn hoofd ook wel herinneren dat er een paar willen dat ie weggaat, maar dat wordt nog niet echt breed gedragen. Dus Gio heeft over het algemeen nog wel wat krediet. De wedstrijd van vandaag buiten beschouwing gelaten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kritiek lag hem met name bij het opstellen van Nelom. En deze week voor het passeren van berghuis voor Toornstra.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 22:47 schreef RenatoBos het volgende:Kritiek lag hem met name bij het opstellen van Nelom. En deze week voor het passeren van berghuis voor Toornstra.. Vind die laatste kritiek wat flauw. Berghuis is er net een paar dagen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 22:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja er is kritiek, maar staat ie echt onder druk? Vooruit ik kan me uit mijn hoofd ook wel herinneren dat er een paar willen dat ie weggaat, maar dat wordt nog niet echt breed gedragen. Dus Gio heeft over het algemeen nog wel wat krediet. De wedstrijd van vandaag buiten beschouwing gelaten. Weg niet, maar t moet wel beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wel. Gio kan niet met nog zo'n jaar als vorig seizoen komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met alle respect , het jaar ervoor minder punten,59 punten plaats 4 . geen beker. En n contract aanbieding voor de slisser.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T gaat vooral om het voetbal en de ontwikkeling. Niet om de toevalstreffers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar als je zag hoe er afgelopen zondag tegen PSV op die positie gepresteerd werd kan ik die roep om Berghuis begrijpen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Gio moet het komende maanden écht laten zien. Ondanks beker heeft ie qua spelvisie en tactiek geen rotsvast vertrouwen gerealiseerd. Het voetbal was nl. -ook bij de reeks overwinningen dit voorjaar- vrij matig. Liever vaker goed spel, dát laat de hand van de trainer beter zien.
Een verlies is dan beter te dragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar die zit er ook al langer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 22:59 schreef van geil het volgende:Met alle respect , het jaar ervoor minder punten,59 punten plaats 4 . geen beker. En n contract aanbieding voor de slisser. Haha is gewoon waar |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Onder Koeman was het voetbal ook niet geweldig (de resultaten wel)....Beste voetbal was een serietje onder Rutten, maar dat was misschien een wedstrijdje of 5 in het midden van het seizoen...Wedstrijd tegen Groningen biedt hoop, maar een zwaluw.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Aparte discussie aan het begin van het seizoen, zeker na de wedstrijd van gisteren. Daarnaast zal het me voorlopig een rotzorg zijn hoe er gespeeld wordt, als we maar winnen. De doelstellingenladder begint bij mij niet met goed spel, maar gewoon met punten pakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:23 schreef Els het volgende:[..] Aparte discussie aan het begin van het seizoen, zeker na de wedstrijd van gisteren. Daarnaast zal het me voorlopig een rotzorg zijn hoe er gespeeld wordt, als we maar winnen. De doelstellingenladder begint bij mij niet met goed spel, maar gewoon met punten pakken. Goed spel is nu wel een keer van belang Els. Het is nu gewoon eens prettig als er met overtuiging gespeeld gaat worden. Zodat de tegenstanders nu eens gaan denken ojee nu komt Feyenoord. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Precies, goed voetbal biedt een basis voor de langere termijn..(dus ook resultaten)..Elke wedstrijd weer afwachten of we het gaan redden, lijkt mij geen prettig vooruitzicht.... |
|
|
|