|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Goed spel is nu wel een keer van belang Els. Het is nu gewoon eens prettig als er met overtuiging gespeeld gaat worden. Zodat de tegenstanders nu eens gaan denken ojee nu komt Feyenoord. Ben ik niet met je eens, eerlijk gezegd ben ik dat veelgeprezen tikkie-takkie voetbal van Barcelona ook helemaal zat. PSV speelt een waardeloos systeem, maar werd wel kampioen met effectief voetbal. Ajax werd onder de Boer ook tig keer kampioen met voetbal dat het aangluren niet waard was. Ik zie liever doelpunten dan kunstjes. Ik ga gewoon prettiger naar huis (en ben daar ook aardiger) als we gewonnen hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:37 schreef Els het volgende:[..] Ben ik niet met je eens, eerlijk gezegd ben ik dat veelgeprezen tikkie-takkie voetbal van Barcelona ook helemaal zat. PSV speelt een waardeloos systeem, maar werd wel kampioen met effectief voetbal. Ajax werd onder de Boer ook tig keer kampioen met voetbal dat het aangluren niet waard was. Ik zie liever doelpunten dan kunstjes. Ik ga gewoon prettiger naar huis (en ben daar ook aardiger) als we gewonnen hebben. Ik ben dat tikkie takkie van Barca ook al heel lang zat idd. Tussen de waardeloze wedstrijden van zowel Psv als Ajax zie ik veel wedstrijden van hun die wel overtuigend waren. Als je nu de 2 wedstrijden van Ajax ziet tegen Paok ,de wedstrijd uit blijven bij velen hangen.Ok thuis werd het maar 1 - 1 ,maar als je toen zag hoe ze speelden?Het gaf mij te denken dat ojee daar gaan wij niet winnen in de arena. Wat ik dus bedoel ,wedstrijden als die van gisteren doen Twente alvast bibberen voor volgende week.. Nu maar hopen dat Feyenoord deze lijn doorzetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:31 schreef CobusIII het volgende:Precies, goed voetbal biedt een basis voor de langere termijn..(dus ook resultaten)..Elke wedstrijd weer afwachten of we het gaan redden, lijkt mij geen prettig vooruitzicht.... Dat hebben we twee seizoen gehad. Winnen terwijl we niet beter waren maar een fantastisch thuisvoordeel hadden in de 12de man |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als het allemaal weinig overtuigend is en bepaalde fouten lijken zich te herhalen dan komt de kritiek vanzelf. Dat is normaal en terecht. Het is toch ook weinig overtuigend allemaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:16 schreef CobusIII het volgende:Onder Koeman was het voetbal ook niet geweldig (de resultaten wel)....Beste voetbal was een serietje onder Rutten, maar dat was misschien een wedstrijdje of 5 in het midden van het seizoen...Wedstrijd tegen Groningen biedt hoop, maar een zwaluw.... Koeman speelde beter voetbal dan wij heel vorig seizoen gezien hebben |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
zekers, maar je kan niet zeggen dat het mooi was om naar te kijken onder Koeman. Voor op gesteld dat Koeman Feyenoord fantastisch uit het moeras heeft getrokken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker wel, dat elftal speelde bijna nooit een vijf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:23 schreef Els het volgende:[..] Aparte discussie aan het begin van het seizoen, zeker na de wedstrijd van gisteren. Daarnaast zal het me voorlopig een rotzorg zijn hoe er gespeeld wordt, als we maar winnen. De doelstellingenladder begint bij mij niet met goed spel, maar gewoon met punten pakken. Als Feyenoord 34 wedstrijden slecht speelt maar wel de titel pakt hoor je mij niet klagen. Punt is meer dat goed spel en veel punten meestal hand in hand gaan. En er zijn meer smaken 'goed spel' dan het voetbal dat Barcelona speelt. De top 3 in Spanje hebben bijvoorbeeld elk eigen stijl. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij Koeman straalde de gretigheid en het wij zijn Feyenoord er 100% vanaf. Dat is waar ik voor naar een wedstrijd wil gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Liever een onverstoorbaar team. Goed spelen, soms met rem erop, maar weten waarom en wat ze doen. Leiever met gevalletje pech verliezen dan met slappe hap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom eerste keus.
Hoe serieus kan je deze trainer dan nog nemen, lachwekkend |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heeft ie dat nou alweer gezegd? Hij graaft zijn eigen graf met dit soort domme dingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is niet eens een slimme verkooptruc.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het team weer zo gaat draaien heb je misschien meer aan Nelom. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met koffie? Heb niks anders op dit moment |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Koffie... Eerste levensbehoefte!
Maar met koffie is prima. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij bent echt goed bezig... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha nee beoordelen per wedstrijd maatio |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N speler die 8 ton verdient kun je niet effe voor n jeugdspeler tweede keus noemen publiekelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan moet ie gewoon niks zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 4 a 5 ton. Meer niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 13:23 schreef Els het volgende:[..] Aparte discussie aan het begin van het seizoen, zeker na de wedstrijd van gisteren. Daarnaast zal het me voorlopig een rotzorg zijn hoe er gespeeld wordt, als we maar winnen. De doelstellingenladder begint bij mij niet met goed spel, maar gewoon met punten pakken. Exact. Als we vanaf nu alles zouden winnen met b.v. countervoetbal (wat ook mooi kan zijn) teken ik er voor. Als de afstemming maar ok is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En dan zonder die kip zonder kop in de basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij weet iedereen dat Nelom 8 ton verdient . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, als hem er naast zet volgende wedstrijd en het verder goed doet krijgt ie een 9. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee....wie nog meer? Met bron? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
7 ton, das alvast geen 8 ton. Maar Genee he, die geeft betrouwbare info? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5,5 ton. Net zo betrouwbaar als alle andere informatie. Bron is volgens hem iemand uit de Stellar group. Dus dat zou dan kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke euro die Nelom krijgt is teveel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is natuurlijk niet zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het punt is in ieder geval duidelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:5,5 ton. Net zo betrouwbaar als alle andere informatie. Bron is volgens hem iemand uit de Stellar group. Dus dat zou dan kunnen. Ja, 5,5 ton... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat was het punt ook weer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is inmiddels weer van tafel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
21 mei 2016 Vilhena in VI . Als jongens als vd Heijden Toornstra en Nelom rond de 8 ton zitten, waarom zou ik als regelmatige basisspeler dan genoegen moeten nemen met minder ? Dat is toch realistisch , ik ben geen geldwolf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom zit rond de 5,5. De anderen zullen wel kloppen. Of Nelom moet na januari dit jaar salaris verhoging gehad hebben. Lijkt me sterk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed, Nelom verdient het al ff, dus dat zal geen argument zijn om hem niet te passeren. Zal ook in zijn laatste jaar zitten. Contract tot 2018
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komr wel goed uit dat hij zondag in de basis staat..Volgens velen speelde hij Ziyech de vorige editie van de mat? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deed het goed ja. Maakt niet uit..als je zelfs Kramer op Ziyech zet komt het ook goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Komr wel goed uit dat hij zondag in de basis staat..Volgens velen speelde hij Ziyech de vorige editie van de mat? Klopt, maar moet wel bijgezegd worden vind ik dat Ziyech die wedstrijd puur op rechts speelde terwijl hij normaliter zwerft. Desondanks deed hij t goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 18:57 schreef Stylzz het volgende:Maar goed, Nelom verdient het al ff, dus dat zal geen argument zijn om hem niet te passeren. Zal ook in zijn laatste jaar zitten. Contract tot 2018 Maar dat zei ik ook niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 18:44 schreef van geil het volgende:21 mei 2016 Vilhena in VI . Als jongens als vd Heijden Toornstra en Nelom rond de 8 ton zitten, waarom zou ik als regelmatige basisspeler dan genoegen moeten nemen met minder ? Dat is toch realistisch , ik ben geen geldwolf. Als vd Heijden trouwens werkelijk zoveel krijgt dan herzie ik ook mijn verhaal over dat ie een bruikbare en goedkope kracht is. Nog steeds bruikbaar, maar niet echt goedkoop voor zijn rol in de selectie. Had ingeschat dat ie een paar ton minder dan dat op zou strijken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Met zulke spelers wordt je echt geen kampioen. De ene is duur en kan niet verdedigen en de andere kan niet verdedigen of aanvallen. Waardeloos dat die laatste door onze trainert als basiskracht gezien wordt. Dat zegt iets over zijn eigen inzicht en vaardigheden als trainert. |
|
|
|