|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Definitieve opstelling nog even afwachten.
Maar als dit waar is, heeft deze man echt een plaat voor z'n kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben het een keer oneens met MMM. Ook leuk :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 09:41 schreef MMM het volgende:Definitieve opstelling nog even afwachten. Maar als dit waar is, heeft deze man echt een plaat voor z'n kop. Zo is het. Al dat gespeculeer.... krijg je alleen maar stress van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha gebeurd niet vaak.
Maar zolang je Berghuis hebt, stel je die gewoon op als rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Lijkt mij de normaalste zaak van de wereld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
gaat weer fout, net als verleden seizoen...let maar op. Verleden seizoen begonnen we ook met resultaten, maar was het voetbal matig... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blijft gewoon stug doorgaan met het maken van dezelfde fouten.
Alleen staat Dick deze winter niet te souffleren in de coulissen.
Hoeveel krediet kun je hebben.
Er zijn trainers om minder de laan uit gestuurd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gio is een Held, kind van Feyenoord..Dat zal altijd zo zijn, maar in de rol van trainer ben ik het vertrouwen in hem wel verloren.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach.... Mario is er ook uitgekegeld. En terecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 20:18 schreef CobusIII het volgende:Gio is een Held, kind van Feyenoord..Dat zal altijd zo zijn, maar in de rol van trainer ben ik het vertrouwen in hem wel verloren.... Kan je bij deze officieel melden dat ik ook klaar ben met Gio als trainer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hou een slag om de arm. Maar t moet snel anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alles over Gio gezegd. Als er punten verloren worden met ditzelfde voetbal gaat het rap de uitgang worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: ‘OP KARAKTER GEWONNEN’
Giovanni van Bronckhorst stapte zondagavond voor de derde keer in even zoveel speelrondes als winnende trainer van het veld. Een perfecte score, al had Feyenoords hoofdtrainer in Almelo ook nog voldoende verbeterpunten ontdekt. Lees hieronder zijn reactie na het gewonnen uitduel met Heracles (0-1).
Karakter
‘De manier waarop we vandaag de drie punten hebben gepakt, verschilt veel met de overwinningen op FC Groningen en FC Twente. We hebben vooral op karakter gewonnen. In voetballend opzicht kunnen we veel beter. Zo waren we vandaag slordig en niet vast aan de bal en hebben we niet zo gedomineerd als dat we wilden.’
Kansen
‘De eerste helft was er eentje met veel kansen over en weer. Wij hadden een tweede goal kunnen maken, maar ook Heracles kreeg goede mogelijkheden om voor rust te scoren. In de tweede helft stonden we beter en hebben we, op een paar afstandsschoten na, weinig meer weggegeven.’
Slotfase
‘In de laatste fase van de wedstrijd werden we naar achteren gedrukt en moesten we veel voorzetten en corners van de zijkanten verwerken. Zeker op dat moment zag ik iets in het team ontstaan om ten koste van alles te willen winnen. Dat is heel positief. Uiteindelijk ben ik heel blij met het resultaat, in een uitwedstrijd waar we de laatste tien seizoenen niet vaak drie punten hebben gepakt.’
Start
‘Een competitiestart met negen punten uit drie wedstrijden en geen enkele tegentreffer geeft vertrouwen, maar tegelijkertijd weten we dat het beter kan en moet. Het is duidelijk dat we nog veel stappen moeten maken.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Giovanni van Bronckhorst na afloop van Heracles Almelo - Feyenoord
(https://youtu.be/iqGp6s_eawQ)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slecht voetbal is dus karakter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja, dat of het is strijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beetje een PSV qoute,wij zijn alleen psv niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wijzigt een team op 3 posities, voor 1 blessure. Hoe staat het met zijn zelfkritisch vermogen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien hebben ze wel een hele week hierop getraind..Heracles was ook geen makkelijke tegenstander.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
PSV-Feyenoord leuke testcase. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Na moeizame zege tegen Heracles hopelijk zaterdag weer een 'normale' opstelling:
-------------------------- Jones
Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg
------------------------- El Ahmadi
----------------- Kuijt ----------------- Vilhena
Berghuis ---------- Jorgensen ---------- Bilal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bilal hoeft van mij niet meer. Mee kappen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Experiment met Vilhena/Toornstra is duidelijk mislukt dus dan kun je m.i. beter Bilal een paar wedstrijden de kans (en vooral het vertrouwen!) geven. Mogelijk kan hij met Berghuis regelmatig van kant wisselen en kan hij vanaf rechts en Berghuis vanaf links ook eens een fatsoenlijke voorzet geven, zodat Jorgensen (en Kuijt in mindere mate) niet voor niets voorin staat!
Pakt Bilal die kans vervolgens niet, gaat het 'm denk ik ook niet meer worden. Maar zet je hem er nu niet in kun je 'm beter nog proberen te verkopen komende week! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En Toornstra die twee wedstrijden lekker speelde er 'gewoon' uit halen..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou toch Berghuis op links willen proberen en dan Toornstra op rechtsbuiten |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ja, of desnoods Kuijt. Toornstra is geen rechtsbuiten en daar 'moet' Berghuis blijkbaar spelen. Alternatief is Toornstra laten staan en dan Berghuis naar links idd ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Precies. Dat geleur met speler is gewoon dom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En Bilal verkopen. Per direct. Die is nl. gefrustreerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een miskoop, dat is het. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: bilal, kramer, nelom, vd heijden, vilhena ruilen tegen ziyech !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, vind de gedachte wel leuk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Meer een beetje zwakbegaafd, noem dat maar leuk.. Daar hebben we al een stad vol van in Nederland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst: ''Van Beek zet kleine stapjes''
Feyenoord speelt vanavond in de eigen Kuip de stadsderby tegen Excelsior. De Kralingers zijn verrassend goed begonnen aan het nieuwe Eredivisie-seizoen. Coach Mitchell van der Gaag kondigde al aan dat hij op de counter gaat spelen.
Een speelwijze die Feyenoord vaak problemen oplevert. FC Twente zakte enkele weken geleden ook in. ''Die speelden compact en daar hadden we moeite mee'', erkent trainer Giovanni van Bronckhorst tegenover het Algemeen Dagblad. ''Dat liep stroef.''
Feyenoord kan voorlopig wel terugvallen op een sterke en nog ongepasseerde defensie. Het geeft Sven van Beek de gelegenheid om rustig te herstellen van zijn voetblessure. ''Hij zet kleine stapjes, maar ik kan niet zomaar zeggen dat hij over vier weken weer speelklaar is.''
Van Bronckhorst is komende week slechts één speler kwijt aan het grote Oranje. Rick Karsdorp viel bijvoorbeeld af. Mogelijk heeft het te maken met zijn gedrag in de wedstrijd tegen Heracles. ''Dat moet je bij de KNVB vragen. Bruns bood natuurlijk niet voor niets zijn excuses aan. Karsdorp moet zorgen dat hij niet van het veld wordt gestuurd. Dat is ook niet gebeurd, maar hij zat wel op het randje.'' |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tegenstander vol op de counter. Eens kijken of we vanavond wel met vleugels spelen ipv 5 middenvelders... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daag ze uit met het idee dat er te counteren valt, dan overnemen en zelf snel omschakelen. Daarvoor heb je in eerste instantie een paar snelle jongens voor nodig die het dan ook af maken. Zet er Mo er eens in met specififiek dit omschakelmoment in zijn oor geknoopt er in en alsjeblieft niet weer Bilal of Vilhena aan de linker vleugel.
De discussie van wel of niet met Kuyt te spelen vind ik lastig, anders maar met 3 man achterin spelen of zo. Dan kan El het achterin opvangen en daar als schakelspeler functioneren en Kuyt voor in het middenveld Samen met Toornstra Vilhena en Gustafson. Kan je Berguis rechts zetten op de vleugel en Jorgensen weer in spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Alleen ken ik die nieuwe spits niet, Johanson? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je beter lezen, er staat Jorgensen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: ‘UITSTEKEND EERSTE COMPETITIEBLOK’
Giovanni van Bronckhorst zag Feyenoord zaterdagavond ook de vierde competitiewedstrijd van dit seizoen winnen en daarmee het eerste competitieblok afsluiten met een maximale score van twaalf punten. Hieronder lees je de reactie van de hoofdtrainer na de 4-1 thuiszege op Excelsior.
Eerste helft
'In mijn ogen speelden we het eerste kwartier redelijk tot goed. We hadden alleen een goal moeten maken, zeker tegen een team dat compact verdedigt en er snel uit kan komen. Dat deed Excelsior ook bij de 0-1, waarbij we niet goed stonden. Uiteindelijk kwam de wedstrijd pas tien minuten voor rust echt op gang voor ons. De gelijkmaker van Dirk viel op een prettig moment. Ik vond 1-1 een terechte ruststand.’
Tempo opschroeven
'Tijdens de rust heb ik tegen mijn spelers niets gezegd over de eerste helft. In plaats daarvan heb ik opdracht gegeven om na rust het tempo op te schroeven en Excelsior onder druk te houden. Dat hebben de jongens vooral in de eerste twintig minuten van de tweede helft uitstekend gedaan. Positief dat we met drie goals in korte tijd het duel direct beslisten. Steven schoot fantastisch binnen.’
Invallers
‘De jongens die vandaag invielen hebben een belangrijke rol gespeeld in ons spel van de tweede helft. Jan-Arie deed het erg goed en gaf een fantastische pass op Dirk, die zo zijn tweede kon maken. Michiel was een paar keer dichtbij een doelpunt, terwijl ik Mo El Hankouri ook graag een kans wilde geven. Hij doet het goed op de trainingen en wordt steeds sterker. Mo speelde onbevangen en kan terugkijken op een mooi debuut.’
Eerste competitieblok
‘Met twaalf punten uit vier duels kunnen we heel tevreden zijn over het eerste blok van de competitie. We zijn medekoploper, dat is voor ons uitstekend. Met twee weken rust kunnen we ons optimaal gaan voorbereiden op de drukke periode die komen gaat.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil