|
|
van geil
|
|
|
Ben nog op vakantie...even op het toilet ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha. Verkeerde topic dan..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welkom back maat..d:-)
Hanegem denkt daar anders over.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
A we waren al een pagina verder..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: ‘MET GOED GEVOEL RICHTING DONDERDAG’
Feyenoord begon zondag een belangrijke week, waarin het ook Manchester United en PSV treft, met een 3-1 overwinning op ADO Den Haag. De reactie van trainer Giovanni van Bronckhorst:
Eerste helft
‘Ik ben blij met de overwinning en met de manier waarop die tot stand is gekomen. Vooral de eerste helft heb ik een goed elftal gezien, waarin de spelers elkaar makkelijk wisten te vinden en veel kansen werden gecreëerd.’
Tweede helft
‘Het enige minpuntje was dat we de wedstrijd niet eerder hebben beslist. Zowel voor als na rust hebben we momenten gehad om te scoren. Dat deden we niet, waardoor we het onszelf onnodig moeilijk hebben gemaakt. Uiteindelijk wordt het laat in de tweede helft nog 2-1. Daarna hoeft de bal maar een keer verkeerd te vallen of het is gelijk. Daarom was ik uiteindelijk ook blij met ons derde doelpunt.’
Manchester United
‘Dit resultaat geeft vertrouwen voor de komende periode, te beginnen met de mooie wedstrijd van aanstaande donderdag tegen Manchester United. De afgelopen dagen hebben we bewust nog niet over die wedstrijd gesproken. Vanaf maandag gaan we ons fysiek en tactisch voorbereiden op dat duel. Het is een uitdaging om donderdag een goed resultaat te halen.’
Sophia Kinderziekenhuis
‘Ik heb genoten van de twaalfde minuut vandaag. Wat ik toen heb gezien, geeft mij een heel goed gevoel. Iedereen in het stadion, zowel de supporters van Feyenoord als van ADO Den Haag, gaf de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis het gevoel dat ze er niet alleen voor staan. Dat is misschien nog wel mooier dan de drie punten.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste coach in de eerste wedstrijden sinds 1969. Dus sinds mijn geboorte nog nooit zo'n goede trainert gehad in de Kuip. Gefeli Gio |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien tevens de eenvoudigste competitiestart sinds 1846.... nog niet één tegenstander van formaat Leon. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verder wil ik je nog even feliciteren met je jeugdigheid ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:09 schreef Barabas het volgende:Misschien tevens de eenvoudigste competitiestart sinds 1846.... nog niet één tegenstander van formaat Leon. De jaren hiervoor verloren we nogal eens van de kleinere broeders zoals Ado. Maar ik ben benieuwd naar clubs zoals Vitese AZ 020 en PSv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:09 schreef Barabas het volgende:Misschien tevens de eenvoudigste competitiestart sinds 1846.... nog niet één tegenstander van formaat Leon. Den Haag bv was de ploeg in vorm |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De komende twee wedstrijden zullen een goede graadmeter zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha dank je Barabas.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heb ik vanmiddag niets van gezien.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste coach in de eerste wedstrijden sinds 1969. Dus sinds mijn geboorte nog nooit zo'n goede trainert gehad in de Kuip. Gefeli Gio Forumhumor, ik hou er wel van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het moge geen verrassing zijn dat dat 2 veel sterkere teams zijn. Elk punt is prima. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik wel alleen ze begonnen te lafjes . Schuld van Petrovic |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vorm is sowieso een rekbaar begrip.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste coach in de eerste wedstrijden sinds 1969. Dus sinds mijn geboorte nog nooit zo'n goede trainert gehad in de Kuip. Gefeli Gio Ik zet mn clownsneus ook even op voor deze gelegenheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio is op een goede weg. Eerlijk is eerlijk. En beschikt over een prima selectie natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat Blind Dickie harder nodig heeft |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik wil ook graag tevreden zijn over de prestaties van Feyenoord 1. Op basis van de tot nu toe gespeelde wedstrijden kun je hooguit concluderen dat we de punten pakken tegen mindere tegenstanders. Dat is natuurlijk een uitstekende zaak! Als we zondagavond 2 overwegingen bij kunnen schrijven dan ga ook ik in een kampioenschap geloven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt Fredssje Rutten z'n assistent.
Ik hoop zelf op ouwe Simon Kistemaker. is er weer wat te lachen en wordt er weer keihard getraind. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kistemaker? Springlevend man Is midden 70 en is afgelopen vrijdag bij Telstar geëerd als hun beste trainer van de afgelopen 50 jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 21:24 schreef Barabas het volgende:[..] Ik wil ook graag tevreden zijn over de prestaties van Feyenoord 1. Op basis van de tot nu toe gespeelde wedstrijden kun je hooguit concluderen dat we de punten pakken tegen mindere tegenstanders. Dat is natuurlijk een uitstekende zaak! Als we zondagavond 2 overwegingen bij kunnen schrijven dan ga ook ik in een kampioenschap geloven. Aankomende wedstrijden kun je natuurlijk verliezen, zou geen schande zijn op papier. We hebben nu 5 wedstrijden gespeeld en 15 doelpunten voor en maar twee tegen. Prima.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
I stand corrected. Sorry Kist. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Misschien in de war met Korbach, Fritz |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
16 wedstrijden op rij ongeslagen . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ondanks Gio....krijgt wel meer voetbal in de ploeg al vind ik het team nog steeds mentaal kwetsbaar...en zijn wisselbeleid vind ik zwak...Daarmee zeg ik niet dat hij weg moet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ondanks wordt langzaam dankzij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop het van harte...kind van Feyenoord en aardige gast.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Opstellingen en m.n. wissels gaan dat m.i. de komende wedstrijden uitwijzen ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ook voor Van Bronckhorst zijn de komende twee wedstrijden een graadmeter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als hij dezelfde spelers opstelt gaat het alleen iets zeggen over de kwaliteit van de 11 beste spelers van dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, wil ik nog wel eens bezien als we ergens in november zitten en het voetbalverband verder verbetert. Op een verlies tegen psv zal ik 'm niet afrekenen. Behalve als er 2 klassen verschil op het veld is waar te nemen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 22:02 schreef van geil het volgende:Als hij dezelfde spelers opstelt gaat het alleen iets zeggen over de kwaliteit van de 11 beste spelers van dit moment. Dan gaan er door zijn schuld dus waarschijnlijk een aantal stuk ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moet hij dus zwakkere spelers tegen Manchester en PSV opstellen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch is dat wel een ding. Ga je je volkomen lam lopen tegen Manchester of ga 2 x verlies tegen hen incalculeren en bij die boeren daarop zondag alle energie etaleren. Ik zou voor het laatste gaan en tegen MU deels reserves opstellen in de 2e helft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat waarderen de supporters met peperdure kaartjes uiteraard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was beter geweest als de nr 14 t/m pak m beet 19 ook basis waardig zouden zijn. Plus je mag er maar 3 wisselen. Dus dan moet je in de basis al starten met reserves.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 22:49 schreef van geil het volgende:Het was beter geweest als de nr 14 t/m pak m beet 19 ook basis waardig zouden zijn. Plus je mag er maar 3 wisselen. Dus dan moet je in de basis al starten met reserves. Ik zou toch de hele bank erin gooien in deze poule |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee man. Gewoon ons beste beentje voor zetten!
Hartstikke leuk die wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja anders kunnen we beter n groot beeldscherm neerhangen met n speelfilm van Calimero.
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze waarderen het ook niet als je twee keer oprij verliest.. En de bankzitters kunnen het tegendeel bewijzen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik geloof er niet in. Maar ieder zijn mening. Denk zelfs dat Gio moet rennen voor pek en veren.
|
|
|