BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 12 september 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Dat denk ik dus ook. 15 zwaluwen uit5 potjes tegen zwakke broeders maken ook geen zomer
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:59 schreef Barabas het volgende:
Nee man. Gewoon ons beste beentje voor zetten!

Hartstikke leuk die wedstrijden.
Aight..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 september 2016 - 07:13   quote  deeplink  
Ik tel 15 spelers die inzetbaar zijn zonder dat het t elftal direct zwakker maakt.
Kenneth Vermeer
Rick Karsdorp
Sven van Beek
Terence Kongolo
Dirk Kuyt
Karim El Ahmadi
Nicolai Jørgensen
Tonny Vilhena
Eljero Elia
Warner Hahn
Steven Berghuis
Renato Tapia
Brad Jones
Jens Toornstra
Eric Botteghin

Ik tel 8 spelers waar het ervan af hangt van de vorm van de dag of dit een verzwakking is of niet, de kans is groter van wel
Jan-Arie van der Heijden
Bilal Başaçıkoğlu
Lucas Woudenberg
Miquel Nelom
Simon Gustafson
Michiel Kramer
Emil Hansson
Mo el Hankouri

Ik tel 7 spelers die gewoon (nog) een verzwakking zijn:

Justin Bijlow
Pär Hansson
Bart Nieuwkoop
Wessel Dammers
Rashaan Fernandes
Gustavo Hamer
Nigel Robertha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 07:17   quote  deeplink  
Je zit hier wel aardig goed mee schat ik in, ik twijfelde nog ff met Gustafson. Maar die is eigenlijk toen ie speelde ook niet constant geweest..
JanM
 JanM - dinsdag 13 september 2016 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 22:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Moet hij dus zwakkere spelers tegen Manchester en PSV opstellen?
Jij gaf zelf al aan dat een aantal spelers tegen overbelasting aanzitten. Ik zou dus beginnen met enkele andere spelers:

- Nelom i.p.v. Woudenberg (is m.i. ook geen verzwakking want zo goed doet Woudenberg het HELAAS niet)

- Nieuwkoop of liever nog Van Beek i.p.v. Karsdorp (betwijfel of dat een verzwakking is: zie Van Beek het verdedigend beter doen tegen die eikel met z'n hoed dan Karsdorp)

- misschien V/d Heijden wel gewoon voor Kongolo, zelfs als Kongolo weer fit is (is zoals Jan Arie speelde ook geen verzwakking)

- Tapia i.p.v. Vilhena naast El Ahmadi (is m.i. ook zeker geen verzwakking)

- en waarom Mo niet heel verrassend als linksbuiten laten beginnen? (antwoord zal ik zelf geven: omdat dan Toornstra of Kuijt op de bank moet starten)

Als wissels kun je dan Kongolo voor VdH brengen, Gustafson voor Kuijt en Mo voor Toornstra
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 10:48   quote  deeplink  
@Stylzz
Ik zou Hahn nog niet opstellen ;-)

Goede lijst al vind ik persoonlijk dat Simon tussen de eerste en tweede groep in zit en Nieuwkoop hoort in de tweede groep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door Barabas --
JanM
 JanM - dinsdag 13 september 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Nelom en Van Beek zijn blijkbaar nog niet fit dus die vallen al af ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 september 2016 - 15:20   quote  deeplink  
T is ook de ideale situatie in mijn lijstje, wanneer iedereen fit.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 september 2016 - 15:25   quote  deeplink  
Prima lijst Stylzz. Ben het er in grote lijnen mee eens. Op details kun je bij bepaalde spelers discussiëren of ze niet in andere groep horen. Pijnlijk dat er 3 keepers zitten bij de lijst van 15 zekerheidjes, hou je maar 12 veldspelers over.

quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 10:46 schreef JanM het volgende:
(antwoord zal ik zelf geven: omdat dan Toornstra of Kuijt op de bank moet starten)
Lekker man, als je je eigen vragen meteen kunt/gaat beantwoorden. :)
JanM
 JanM - dinsdag 13 september 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:
Ik tel 15 spelers die inzetbaar zijn zonder dat het t elftal direct zwakker maakt.
Kenneth Vermeer
Rick Karsdorp
Sven van Beek
Terence Kongolo
Dirk Kuyt
Karim El Ahmadi
Nicolai Jørgensen
Tonny Vilhena
Eljero Elia
Warner Hahn
Steven Berghuis
Renato Tapia
Brad Jones
Jens Toornstra
Eric Botteghin

Ik tel 8 spelers waar het ervan af hangt van de vorm van de dag of dit een verzwakking is of niet, de kans is groter van wel
Jan-Arie van der Heijden
Bilal Başaçıkoğlu
Lucas Woudenberg
Miquel Nelom
Simon Gustafson
Michiel Kramer
Emil Hansson
Mo el Hankouri

Justin Bijlow
Pär Hansson
Bart Nieuwkoop
Wessel Dammers
Rashaan Fernandes
Gustavo Hamer
Nigel Robertha
Dan zie jij Kongolo dus als onze eerste linksback? Anders zou je m.i. namelijk zowel Woudenberg als Nelom in de eerste groep moeten/mogen zetten, aangezien die nauwelijks voor elkaar onderdoen ...
JanM
 JanM - dinsdag 13 september 2016 - 16:23   quote  deeplink  
En Vilhena in de eerste groep ?????
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 16:25   quote  deeplink  
Hij is om hoor d:-))
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 17:37   quote  deeplink  
Haha!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 september 2016 - 17:55   quote  deeplink  
Ik ben er zelfs 1 vergeten :)

En nee Vilhena hoort bij de eerste groep in deze selectie. Net aan.
Vejinovic hoort in de tweede.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 18:15   quote  deeplink  
Emil Hansson, heeft die zijn debuut al gemaakt? Nee toch?
ar
 ar - dinsdag 13 september 2016 - 18:35   quote  deeplink  
Nope.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door ar --
van geil
 van geil - dinsdag 13 september 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:
Kenneth Vermeer
Rick Karsdorp
Sven van Beek
Terence Kongolo
Dirk Kuyt
Karim El Ahmadi
Nicolai Jørgensen
Tonny Vilhena
Eljero Elia
Warner Hahn
Steven Berghuis
Renato Tapia
Brad Jones
Jens Toornstra
Eric Botteghin

Jan-Arie van der Heijden
Bilal Başaçıkoğlu
Lucas Woudenberg
Miquel Nelom
Simon Gustafson
Michiel Kramer
Emil Hansson
Mo el Hankouri

Justin Bijlow
Pär Hansson
Bart Nieuwkoop
Wessel Dammers
Rashaan Fernandes
Gustavo Hamer
Nigel Robertha
Idem , alleen Tapia zit in groep 2 bij mij en de keeper Hahn is nog niet beschikbaar .

Vandaar dat ik op 13 zat.
He wacht even , Vermeer is ook niet beschikbaar.
Nou vooruit zet ik Nelom in groep 1.
13 spelers.
Het is gewoon kwalitatief niet breed genoeg.
Als t even tegen gaat zitten ploft t weer helemaal in elkaar.
Overwinningen werken wel zeer positief op mentaal vlak, dus laten we hopen dat de flow aanblijft en blessures uitblijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Gio: ''Mooie uitdaging om ons te meten met United''

29zsymc.jpg

In een bomvolle perszaal van De Kuip heeft trainer Giovanni van Bronckhorst woensdagmiddag vooruitgeblikt op de eerste wedstrijd van Feyenoord in de groepsfase van de Europa League. Feyenoord start de Europese campagne donderdagavond om 19:00 uur met een thuiswedstrijd tegen Manchester United. Lees hieronder de voorbeschouwing van de coach.

Focus

‘De eerstvolgende wedstrijd is voor ons altijd het belangrijkst. Voor het duel met ADO Den Haag hebben we niet gesproken over Manchester United en nu kijken we nog niet naar PSV. Onze focus ligt volledig op de wedstrijd van donderdag.’

Doelstelling Europa League

‘Onze doelstelling is om door te gaan in de groepsfase en te overwinteren in Europa. Dat moet altijd het doel zijn, ook al zit je in zo’n zware poule als deze. Het spelen van dit soort topwedstrijden is goed voor de club en voor de spelers. Die wedstrijden willen we zoveel mogelijk spelen dit seizoen. Het is een bonus als we dat ook nog na de winter kunnen doen.’

Fitheid

‘Buiten de langer geblesseerden kan ik beschikken over een fitte groep. Iedereen kan woensdagavond meedoen tijdens de laatste training en ik hoef donderdag geen rekening te houden met de wedstrijd die we zondag tegen PSV spelen. Dat ga ik dan ook niet doen.’

Strijdplan

‘Ik geef mijn spelers de opdracht mee te genieten van deze wedstrijden, maar we willen vooral een goed resultaat halen. Dat is een heel mooie uitdaging voor mij en mijn spelers, want we spelen tegen een van de beste teams van Europa en misschien wel van de wereld. Tegen een team als Manchester United moet je je altijd aanpassen. Niet zozeer in systeem, maar  We zullen geduld moeten hebben en geen fouten maken, want die worden op dit niveau afgestraft. Compact spelen en de tegenstander geen ruimte geven, dat zal donderdagavond belangrijk worden. En die kansen die we krijgen, zullen we moeten benutten. Het zal moeilijk worden, maar zeker niet onmogelijk.’

Manchester United

‘Voor Manchester United zal de Europa League ongetwijfeld belangrijk zijn, want José Mourinho wil elke prijs winnen. Ze hebben een aantal spelers thuisgelaten, maar de selectie voor donderdagavond heeft nog altijd heel veel kwaliteit en ervaring. United heeft spelers die het verschil kunnen maken. Hoe het team er morgen ook uitziet, wij zijn erop voorbereid.’

De Kuip

‘Natuurlijk is het jammer dat De Kuip niet vol zit, vanwege de maatregelen die de club hoeft moeten nemen. Liever heb je dat het vol zit, maar morgen zijn er alsnog meer dan 30.000 mensen die ons zullen steunen. Aan onze voorbereiding op de wedstrijd verandert het niets. We zullen op het veld moeten laten zien dat we klaar zijn voor Manchester United.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2016 door RenatoBos --
tomson
 tomson - woensdag 14 september 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 18:15 schreef MightyAce het volgende:
Emil Hansson, heeft die zijn debuut al gemaakt? Nee toch?
telt die bitterballenschaal niet mee dan ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2016 - 20:56   quote  deeplink  
Persconferentie van Gio

(https://youtu.be/mbMVG8JBzoE)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 00:09   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘SPIRIT EN VASTBERADENHEID WAREN ZEER GROOT’

2572bzl.jpg

Volgens hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst was de 1-0 overwinning op Manchester United in de Europa League vooral te danken aan de spirit en vastberadenheid van het team.

Zijn reactie na de wedstrijd:
‘Het is een groot compliment aan het team waard dat we de nul hebben gehouden en weinig kansen hebben weggegeven tegen Manchester United. De spelers hebben alles gegeven, we vochten voor elke bal. De spirit en de vastberadenheid in het team waren fantastisch, dat geeft veel vertrouwen voor de rest van deze campagne.’

‘Het was vooraf moeilijk te voorspellen met welke elf Manchester United zou gaan spelen. Een paar spelers kregen rust bij hen, maar het blijft een geweldig team. Wij waren voorbereid, wie er ook zou spelen. We zijn in ons tactische plan blijven geloven. Het belangrijkste is dat we Manchester niet in hun spel hebben laten komen. Dat is de basis geweest voor succes en een goed resultaat.’

‘Het is een zware wedstrijd geweest voor ons, ook fysiek gezien. We hebben er alles aan gedaan om Manchester niet gevaarlijk te laten worden. De eerste helft hebben we wat kansen gehad, de tweede helft konden we alleen maar gevaarlijk worden op de counter.’

‘Je voelde dat Manchester er alles aan wilde doen om te winnen, maar wij scoorden op het perfecte moment. Het geloof werd daarna alleen maar groter. De de wijze waarop we verdedigd verdient groot compliment’
van geil
 van geil - vrijdag 16 september 2016 - 07:46   quote  deeplink  
Supergio
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 14:41   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Geen blessures, wel vermoeidheid

29kouo1.jpg

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst weet nog niet exact hoe zijn ploeg ervoor staat met betrekking tot de fitheid. Volgens de coach heeft de gewonnen Europa League-wedstrijd tegen Manchester United veel kracht gekost. Zondag staat de topper tegen PSV al op het programma. "Ik kan nog niet zeggen of we ongeschonden uit de strijd zijn gekomen. We hebben nog twee dagen om te herstellen."

"We hebben geen blessures opgelopen, maar er is wel vermoeidheid. PSV heeft meer gerust gehad. Dat is een klein voordeel, maar geen excuus", zegt Van Bronckhorst op de wekelijkse persconferentie in De Kuip. "Natuurlijk was er euforie, maar ik denk dat de ploeg klaar is voor zondag. Dit is een bevestiging dat we op de goede weg zijn."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Gio: ''Beker hoogtepunt, maar deze staat in mijn top drie''

wik7k4.jpg

In zijn eerste Europese wedstrijd als hoofdtrainer van Feyenoord zette Giovanni van Bronckhorst donderdag een fantastisch resultaat neer. Met zijn ploeg was hij in De Kuip met 1-0 te sterk voor Manchester United. Het was de eerste groepswedstrijd in de Europa League. "Of dit de mooiste overwinning uit mijn trainerscarrière is? Nee", zegt Gio een dag na het duel.

"De gewonnen bekerfinale is mijn hoogtepunt. Maar deze wedstrijd staat zeker in mijn top drie. Je proefde meteen de sfeer en hadden echt de steun van het publiek", vervolgt de coach van Feyenoord. "Nu gaat de focus richting zondag tegen PSV. Ik hoef niet teveel te waken voor euforie."
van geil
 van geil - vrijdag 16 september 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Gio is n grote jongen hoor, indrukwekkend hoe hij als n gentleman ontspannen in de tunnel keutelde met Wouters en Mourinho.
Toen de Engelse spelers kwamen werd het nog mooier , veel spelers begroeten Gio als n vedette.
Mooi om te zien.
Totaal zonder enige spanning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 16:49   quote  deeplink  
5 in 5: Gio over PSV - Feyenoord

(https://youtu.be/-rwcFNG1ieA)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Gio tijdens de persconferentie

(https://youtu.be/JiibcdbEnWw)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 september 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:43 schreef van geil het volgende:
Gio is n grote jongen hoor, indrukwekkend hoe hij als n gentleman ontspannen in de tunnel keutelde met Wouters en Mourinho.
Toen de Engelse spelers kwamen werd het nog mooier , veel spelers begroeten Gio als n vedette.
Mooi om te zien.
Totaal zonder enige spanning.
Eens. Steeds meer waardering voor als trainer ook
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 17:51   quote  deeplink  
Komt bij mij ook weer terug. Snap soms nog weinig van zijn wisselbeleid, maar de winnende trainert heeft altijd gelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door RenatoBos --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 september 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:
Komt bij mij ook weer terug. Snap soms nog weinig van zijn wisselbeleid, maar de winnende trainert heeft altijd gelijk..
Maar o wee als ie verliest, dan villen we hem haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 september 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Uiteraard
ar
 ar - vrijdag 16 september 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Het gaat de goede kant op
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 17:54 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Maar o wee als ie verliest, dan villen we hem haha
Nou dat doe ik niet maar ik twijfelde de laatste weken wel aan zijn capaciteiten met name door de opstellingen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 16 september 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Resultaten zijn goed, spel is goed. Niks te klagen vooralsnog dit seizoen. Gio is geweldig bezig!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 18:10   quote  deeplink  
Gouka: ''Ook hier is Van Bronckhorst verantwoordelijk voor''

2vm7upk.jpg

Was trainer Giovanni van Bronckhorst vorig seizoen verantwoordelijk voor de slechte reeks die Feyenoord na de winterstop neerzette, dan is hij evengoed verantwoordelijk voor de uitstekende resultaten die nu worden geboekt. Dat is de mening van journalist Mikos Gouka (foto, rechts) van het Algemeen Dagblad. "Het elftal heeft stappen gemaakt en daar is een trainer verantwoordelijk voor."

"Het is allemaal nog pril, maar een reeks van twintig wedstrijden met slechts een nederlaag is natuurlijk knap. De ploeg staat veel beter dan vorig seizoen. Van Bronckhorst heeft hulp gekregen van Dick Advocaat en gek genoeg is het sindsdien gaan lopen," zegt de Feyenoord-watcher in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

Donderdag wonnen de Rotterdammers met 1-0 van Manchester United in de Europa League. "Ze hebben alles gegeven en zich in die wedstrijd geknokt. Spelers zeiden dat het de zwaarste wedstrijd van hun leven was", vervolgt Gouka, die weet dat over drie dagen PSV wacht. "Twee seizoenen na de overwinning op Sevilla werd Ajaks helemaal van de mat gespeeld. Al verloor Feyenoord toen wel."

Gouda kan zich niet vinden in de kritiek op Dirk Kuyt, waarvan wordt gezegd dat hij het niet laat zien in grote wedstrijden. "Volgens mij heeft Kuyt het goed gedaan tegen United", denkt hij. "El Ahmadi en Vilhena is een ijzersterk blok. Dat zijn de sleutelfiguren van het elftal. Ik had alleen niet verwacht dat Van der Heijden zou spelen. Hij deed het uitstekend", aldus de journalist in het praatprogramma.
van geil
 van geil - zondag 18 september 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 07:46 schreef van geil het volgende:
Supergio
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Ojee ,maar goed eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Gio de credits omdat ie bijdraagt in een hechte teamspirit.
van Geel de credits omdat ie ervaring heeft binnengehaald die een over-mijn-lijk-spirit toont. Een hechte groep die enorme arbeid met kwaliteit paart.
van geil
 van geil - zondag 18 september 2016 - 17:07   quote  deeplink  
Dat laatste vind ik alleen voor de 1ste 13, daar ligt het manco in mijn ogen.
Verbetering was daar ruim mogelijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2016 - 17:19   quote  deeplink  
T zijn er misschien iets meer dan 13, Maar een aantal niet structureel, maar die kunnen misschien meegroeien in dit proces.
JanM
 JanM - zondag 18 september 2016 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:
T zijn er misschien iets meer dan 13, Maar een aantal niet structureel, maar die kunnen misschien meegroeien in dit proces.
Voorbeeld: Van der Heijden!
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2016 - 17:24   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld ja. Bilal viel vandaag ook weer nuttig in. T is niet goed, maar wel wat gevraagd werd.
JanM
 JanM - zondag 18 september 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:
Bijvoorbeeld ja. Bilal viel vandaag ook weer nuttig in. T is niet goed, maar wel wat gevraagd werd.
Krijg de indruk dat Gio Bilal met die invalbeurten het vertrouwen wil geven en dat lijkt zich idd voorzichtig te gaan uitbetalen ...
van geil
 van geil - zondag 18 september 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop het.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2016 - 17:26   quote  deeplink  
En dan van Beek, Gustafson, Vejinovic, Elia, Woudenberg, Nieuwkoop en waarom Tapia niet.
Zomaar 7 spelers die zo zouden kunnen aantikken. Vermeer en Hahn dan nog niet geteld.
JanM
 JanM - zondag 18 september 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:26 schreef FR-Henk het volgende:
En dan van Beek, Gustafson, Vejinovic, Elia, Woudenberg, Nieuwkoop en waarom Tapia niet.
Zomaar 7 spelers die zo zouden kunnen aantikken. Vermeer en Hahn dan nog niet geteld.
Hij moet nog veel leren ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Gio: ''We hebben deze zware week goed doorstaan''

2n8u3i1.jpg

Feyenoord heeft een fantastische week achter de rug. Na de Europese kraker tegen Manchester United werd vandaag ook de topper tegen PSV gewonnen. Coach Giovanni van Bronckhorst is tevreden. “We hebben deze zware week goed doorstaan.”

Tien minuten voor tijd stond het nog 0-0, en kon de wedstrijd nog beide kanten op. “Ik denk dat de wedstrijd gelijk opging. PSV drong aan om de goal te maken, dan krijgen wij meer ruimte. We hebben veel kopkracht, en in zo’n fase uit een corner scoren is dan lekker”, zegt Van Bronckhorst tegenover FOX Sports.

Door de Europa League, speelt Feyenoord meer wedstrijden dan vorig jaar. “We zijn druk bezig geweest de jongens klaar te stomen. Ze hebben het heel goed gedaan. Voor veel topteams is drie wedstrijden in de week normaal, wij willen ook veel wedstrijden spelen.”

Tot slot zijn er nog complimenten voor doelman Brad Jones, die in de slotfase Feyenoord wist te redden. “Ik ben heel blij met Jones, hoe hij op goal staat en hoe hij in de groep ligt. We hebben centraal uitstekend de lange ballen verdedigd. Als daarachter nog een goede keeper staat, ben je moeilijk te kloppen.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:26 schreef FR-Henk het volgende:
Kan er nu idd niet meer onderuit dat de bank sterk is ..
Hopelijk trek Feyenoord dit proces nog heel lang door..
Vind alleen Kramer echt een verzwakking voor dit Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan er nu idd niet meer onderuit dat de bank sterk is ..
Hopelijk trek Feyenoord dit proces nog heel lang door..
Vind alleen Kramer echt een verzwakking voor dit Feyenoord.
Suske--amp--Wiske-Professor-Barabas.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2016 - 18:02   quote  deeplink  
Hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0666677